- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz Batman2 #4654 üzenetére
Nem, semmi extra elektronikát nem találtam ki, mivel nem is értek a dologhoz. Mindössze az egyenkénti váltókapcsolásokat helyettesítettem vágányút beállításokkal, mondjuk ehhez egyenirányítani kell a váltóáramot a váltók kapcsolásához, hogy diódákkal ki tudjam védeni a nem kívánt kapcsolásokat, de így még ha nem is tűnik egyszerűbbnek a vezetékelés, az irányítás mégis egyszerűsödött. Később persze jó lenne az egész terepasztalt egy vagy két relékártyával teljesen automata üzemre átállítani. Ugye szemben a kapcsolósínes üzemmel, a relékártya programozhatósága egy teljesen szabad kötöttségektől mentes üzemmenetet tesz lehetővé a monoton ismétlődéseket így csökkentve, ha nem is teljesen kizárva. De egyelőre a kézi vezérlés is nagyon jó lesz. Mivel jócskán lecsökkent a szükséges nyomógombok, kapcsolók száma, nem fogok külön vezérlő asztalt építeni. A szükséges kapcsolóelemek elférnek az asztal bal sarkán elbújtatva egy épületbe. Külön elhelyezni és csatlakoztatni így csak a transzformátorokat kell majd egy hatpólusú csatlakozón keresztül az asztalhoz. A két asztalfél között pedig elegendő egy harminc pólusú csatlakozópár amin minden szükséges áram átvezethető az egyik asztalfélből a másikba, beleértve a jelzőket, utcai világítást, stb. Ezen felül csak egy három pólusú csatlakozó épül még be pluszban a pályakörök másik oldali csatlakozásának áthidalására, hogy még véletlenül se legyen a pályákban sehol feszültség esés.
Persze a beépített kapcsolósínekkel megépül az automata üzem is oly módon, hogy a kapcsolósínek lekapcsolhatóak lesznek a rendszerről, így a kézi irányításra bármikor át lehet állni és viszont. Ez mondjuk kimondottan jól jön a kiállításon, mikor az ember elmenne wc-re, vagy enni inni. Automata üzemre kapcsolva elegendő egy két családtagot ismerőst megkérni, hogy vigyázzon az asztalra és hessegesse a túlzott vehemenciával érdeklődő látogatókat.A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs