- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #97216 üzenetére
"ha nem tudod befejezni az elozest, akkor az a NEM KENE kategoria"
És nem ugyanezt mondjuk? Ami a nem kéne kategória A1-gyel az egy hatszázassal könnyed előzés.Az hogy a Simson smkp kategóriába került az egy dolog, az meg egy másik hogy mire gyártották. Van rajta pedál, tudod hajtani bicikliként? Ha akarom lerendszámoztatom és akkor rögtön kiesik az smkp kategóriából, ahova a köbcenti miatt került be, ráülhetünk ketten is, stb stb. A Babetta meg a dongó az smkp.
"mivel ti nagymotorosok mindvegig teljes mertekben betartjatok a kreszt, hiszen ez kulonboztet meg titeket a magamfajta allattol"
Mi van? Ezt honnan? Ráadásul pont én? Hát ez mindent visz
Nekem úgy tűnik hogy besértődtél, különben nem találnál ki ilyen buziságokat hogy sérti az egómat meg hogy elküldünk a picsába."hany km-t motorozott eddig nagymotorral"
Értem hogy mire akarsz kilyukadni ezzel, de azt te se gondolod komolyan, hogy ez a legjobb mérőszám. Ha mégis komoly akkor le kéne állnod a herbállal. Nem szabályszerű hogy az eltelt idő és a megtett út egyenesen arányos legyen a tudás szintjével. Kb mint amikor valaki bedobja hogy 16 éve motorozik tehát mindent jobban tud. Én meg 20 éve számítógépezek, mégsem lettem emiatt mindentudó informatikus.Marhára nem mindegy hogy azt a km-t az Alföldön gurulta le valaki, vagy a szerpentinen. Előbbiből letolhatok 500 ezret is, valszeg nem fog annyit se érni mint teszemazt 200 km-t pályázni.
Meg valaki 10 év alatt sem tanul meg kurvajól, mert egyszerűen nem annyira ügyes, valaki meg olyan tehetséges hogy a második szezonjában már a helyi királyokat pörgi körben a Mátrában.A barátom akivel egyszerre kezdtem pont az utóbbi kategória, ő egyből Monster S2R-re ült tanulni. Nekem 3 szezonomba és kurva sok gyakorlásba telt megtanulni úgy mint ahogy neki kis túlzással csípőből ment már az elejétől. Az első nyara végén már lábtartón fordult.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #97225 üzenetére
Istenkém Ne csináld már. Leekens nyilatkozta mostanában: [link]. Nagyjából ilyen szinten tolod most.
Tehát ha oda-vissza megyek az M6-oson reggeltől estig akkor vagyok valaki, mert napi ezret letolok? Az már nem számít hogy 110-zel vitorlázva, nyílegyenesen?
Azt sem értem hogy Marquez hogy lehet jobb a nála kétszer idősebbeknél, mert mint megtudtuk tőled a km és az év számít.Az érvek hiányára szoktál hivatkozni másokkal szemben, de most nem látom nálad az érveket. Mi történt? Így tényleg meddő a vita. Továbbá nem akarod megérteni amit mondanak, cserébe folyamatosan behozol olyan dolgokat amikről szó se volt, de ezeket már előttem is kiemelték.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #97529 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem. Miért ne lehetne biztosítást kötni egy forgalomban lévő járműre ami a neveden van? Attól még más valaki, például egy rokonod, használhatja amíg meg nem szerzed a jogosítványt rá.
Én is előbb vettem meg a motort mint hogy meglett a kategóriára a jogsim, de arra a rövid időre nem akartam kivonatni forgalomból, mert az több szarakodás mint forgalomban tartani. De ahhoz hogy forgalomban legyen kell hogy legyen érvényes biztosítás, különben elég drága a fedezetlenségi díj.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na végre eljutottam én is a szervizbe, fent van a két új gumi, új első fékbetétek, olajcsere, átnéztek mindent szokás szerint, még a váltókar gumiját is cserélték, végre mehetek én is motorozni. Illetve megdícsérték a motort hogy nagyon jó állapotban van, kevés FZ6-ot visznek oda ami ilyen vagy jobb állapotú. Ja és örülnek hogy mindig tisztán viszem oda
A Power kettesek viszonylag szép egyenletesen koptak, nem kockásodott fel, a széleken se maradt sok. Az elsőn még volt a kopásjelzőig kb 1 mm. Az elsőt még 32 ezer km-nél vettem rá, most van a motorban 47 ezer, tehát 15 ezret bírt, de ránézésre még 1-2 ezret bőven el lehetett volna vele menni. A hátsó nem egy szerviz vagy műszaki alkalmával lett cserélve, úgyhogy ahhoz nincs felírva km, de nagyjából 9-11 ezret bírt, az viszont középen már a kopásjelzőn túl van egy jóideje.
Az új páros Rosso Corsa II lett végül, egyelőre csak hazagurultam vele, de a terv hogy most a hosszúhétvégén pályán bekoptatom őket, a fékbetétekkel együtt Egyébként azt azonnal éreztem hogy sokkal hegyesebb profil, kisebb kormánymozdulatra is sokkal nagyobbat dől. Kíváncsi vagyok rá nagyon, főleg hogy ez a hátul 3 komponens mit nyújt.
Vettem General Mechatronics időmérőt is, csak a vevőt, és a pro verziót. Az ügyfélszolgálatos végig nagyon kedves volt és gyors. Személyes átvétellel kértem és amikor mentem átvenni kaptam egy elég jelentős kedvezményt is a listaárból.
Amúgy elég jó kis csomag, egy igényes puha hordtáskával jön, adnak hozzá mindent, még elemet sem kell külön venni, azonnal lehet használni. Még a hétvégén megálmodom hogy hova rakom fel, mert nem annyira egyértelmű ezen a motoron. Azt mondták az Euroringen van kint ellendarab fixen amivel ez működik, úgyhogy oda elég csak a vevő.Szóval today was a good day
Május elsején egy Euroring valaki? (Vasárnap nem érek rá sajnos)
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #97619 üzenetére
Itt azt írják hogy nem ÁFA különbözetet fizetsz, hanem kettős áfát, magánszemélyként.
Autóról van szó, de gondolom motorokra ugyanaz érvényes.USA-ban még olcsóbbak a motorok, sokkal kevesebb rajtuk az adó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Nézegettem a köridőmérőt hogy hova tegyem fel, de nem egyszerű. Szeretném a véleményeteket kérni a dologról. Összes kép itt.
Azt sikerült kitalálni, hogy a vevőt a bal oldali markolat műanyagának aljára tenném (az Euroringre bal oldalt kell hogy legyen). A kijelző már problémásabb, arra két verziót sikerült kiagyalnom:
1, Jobb oldalt a fékfolyadék tartály oldalára teszem fel, és középen a kuplungbowdennél van egy műanyag kábelrendező ahova elfér az egységnek a kábele is, így nem kell se gyorskötöző se, és egyszerű levenni/feltenni.
Valahogy így:2, A műszerfal tetejére, az index jelzőlámpái fölé. Ez problémásabbnak tűnik, a kábelt is kicsit macerásabb elrendezni, és az sem biztos hogy megfelelően felragad a tépőzár ragasztója az egyenetlen felületen.
Nekem az első verzió a szimpatikus, a másodikat hanyagolnám. Vagy a plexi belsejére tudnám még ragasztani valahova, de akkor egyáltalán nem fogom tudni leolvasni menet közben. Ami nem feltétlen nagy baj egyébként, ráérek a boxban nézegetni.
Ha van bármi meglátásotok vagy ötletetek a dologgal kapcsolatban azt megköszönöm.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A kormány két befogója közé pont nem fér be, a vastag kábel miatt. Vagy arra gondolsz hogyha úgyse tudom nézni menetközben akkor tegyem keresztbe, a kormányra merőlegesen?
Én is gondolkoztam hogy takarásban van-e ott a vevő, de én úgy látom hogy nincs ami kitakarná. A képen nem teljesen jól tartom, kicsit hátrafelé néz. Az indexet is megnézem majd. Köszi szépen.
Legkésőbb holnap reggel mielőtt felmegyek a pályára, vagy két menet közti szünetben felragasztom valahova, vagy így vagy úgy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na felraktam a mérőt, végül oda ahova gondoltam, a fékfolyadék tartályra és a markolat alá. Fasza nagyon.
Ezek a gumik szintén, 5-6 kör alatt bekoptak azóta kibaszott stabil kanyarban. Hátul a majré az mínusz, elől maradt egy egész nagy csík, de az maradni is fog ezen a motoron mert így is a lábtartó meg a csizma lent van teljesen.
A futómű továbbra is szar, féktávon kicsit pumpál.
1:28,4 eddig a legjobb, de még nem érzem úgy hogy lett volna hibátlan köröm.Ideírnám hogy szerintem kimotorozom ami ebben van, de geresics szerint 600ast kimotorozni lehetetlen
Amúgy a tavalyi michelinnel 1:30at csak elég nehezen tudtam összehozni, ezzel a gumival 1:30at úgy megyek hogy bénázok, vagy forgalom van, szóval elég lazán. Ég és föld a kettő.
Remélem délutánra ebből még faragok valamennyit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #97680 üzenetére
1:26:99 lett a legjobb köröm végül, még délelőtt. Majdnem 4 másodperccel jobb mint tavaly a powerekkel.
Délután már egyre csak romlottak az idejeim, még 2 menetig bírtam 1:28 - 1:29-eket menni, de utána fokozatosan romlott, az utolsóban már csak 1:34-ek jöttek. Nagyon jó ez a köridőmérő, köszi ath az ajánlást
Kurvára elfáradtam, főleg fejben, meg a kezeim Idén igazából most motoroztam először, és mivel kevesen voltak kint ezért csoportbontás sem volt, így a délelőtt bőven elég lett volna.Volt kint egy fickó az idei Panigale V4S-sel, pályamotornak átalakítva, azt mondta 1:18-at ment vele. Nagyon szép az a motor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #97688 üzenetére
Hát ha nagy a tömeg akkor valószínűleg zavaró lennél. De ma talán 15-en ha voltunk, abból is egyszerre szerintem 10-nél többen nem, az meg eléggé eloszlik.
Délelőtt volt egy fickó azzal a baszomnagy 1200es BMW túramotorral. Textil ruhában, dual sport sisakban küldte neki. Lassú volt, szar íveken ment, kilóméteres féktávokat vett, mindenki kerülgette, de senkit nem zavart egyébként.
Szerintem egy laza hétköznapon nyugodtan kimehetsz. Feltartani meg max csak azokat tudnád, akik csak kicsivel gyorsabbak mint te A rendszeres pályázokat csak nagy erőfeszítések árán tudnád feltartanihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #97692 üzenetére
Amúgy az nem rossz ötlet Szerencsére a mai legjobb pont meg van kamerán, majd visszanézem, mert az kiugróan gyors kör volt és nem tudom hogy hol jött az a plusz. A többi köreim inkább 1:28-ból mindenfélék voltak, amik jobban sikerültek.
Ha nagyon pontos akarok lenni akkor 3,8 másodperc a javulás. Fogalmam sincs hogy mi ment jobban, igazából én ugyanúgy csináltam mindent mint tavaly. Nem érzem úgy hogy bármelyik kanyart vagy féktávot jobban csináltam volna. Illetve de, a pálya két végén lévő lassú, hosszú jobbos visszafordítókat. Azok sokkal stabilabban mentek mint tavaly. Nem hiszem hogy a téli semmittevés alatt ennyit javultam volna, mert az 1:30-akat délelőtt tényleg nagyon lazán futottam, belehibázgatva vagy forgalmat előzgetve is. Szerintem ez simán csak a gumi miatt van. Azért az a power 2 tényleg elég szar volt.
Amit még érezni lehetett, hogy egyértelműen sokkal stabilabban tart, ledöntve is egész erőseket martam az első fékbe, mindenféle bizonytalanság nélkül. A power kettő ilyen fékezésekkor már jelezte hogy nem kéne, azokkal óvatosabban húztam a féket kanyarban. Továbbá a motor irányítása is könnyebb, nem sokkal, de érezhető, még nekem is.
El se tudom képzelni hogy egy értelmes futóművel milyen stabilan lehetne fordulni
Az a helyzet hogy kurvára le kéne cserélni ezt a motort, de ebbe ne menjünk bele.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A 14-est vágom, az tényleg nagyon fasza, széles is és az út is jó. Viszont odáig a magyar határtól eljutni kicsit uncsi volt
Kocsival voltam márciusban Zakopaneban, és keresztül mentünk ezen a részen. Ez is nagyon jó, rengeteg kanyarral és nagyon jó minőségű úttal. Viszont idáig eljutni szintén nagyon sok szar úton kellett végigmenni, még kocsival is kényelmetlen volt. A lengyel részen meg már minden király, csak az már elég messze van.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #97820 üzenetére
Indulni akarsz vasárnap a kupán?
Én amiket néztem előrejelzéseket azalapján a szombat délelőtt sima ügy. Délutánra írnak 30-40%-os eséllyel esőt. Szerintem várjunk még délutánig, hátha addig pontosabb lesz az előrejelzés, aztán eldöntjük Vasárnap versenynap van, úgyhogy az nekem kilőve.
Az idojaras.hu-n van egy animált csapadék térkép, azt szoktam nézni és általában pontos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Holnap délelőtt úgy tűnik biztosan nem lesz eső. Bejelentkezünk a délelőtti fél napra?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #97862 üzenetére
Ha szóltál volna kölcsönadom
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #97867 üzenetére
Gyere. A csaj picit csúnyán fog nézni rád hogy nem jelentkeztél be, de gondolom nem ez lesz az első eset hogy morcos női tekintet fogad
Általában be szokták engedni azokat is akik nem jelentkeztek be, hacsak nincsenek túl sokan, de mivel ez nem akciós nap ezért nem valószínű hogy sokan leszünk.
microSD kártyát hozol, vagy töltsem majd fel Drivera és dobjam át?(#97866) -Mike- ezekszerint hoznom kell a combtáskát?
(#97868) ath igen, tart. Csak felragasztás előtt zsírtalanítsd le a plexit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz RAiN91 #97875 üzenetére
Kiülsz a kanyarban? Ugyanolyan dőlésszög mellett nagyobb a kanyarsebesség ha a súlypontodat minél inkább lefelé és a kanyarív felé tolod.
Tehát ha a haverod ül a motoron mint egy zsák krumpli akkor sokkal mélyebbet kell döntenie ugyanahhoz a kanyarsebességhez, mintha kiülne és az egész testével, könyökével, fejével minél inkább befelé dőlne.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #97882 üzenetére
Túl sokat agyalsz, az a bajod Ha láttad a Blöfföt akkor abban mondja Bunkó hogy ebben a szakmában hátrány a gondolkozás.
Én azzal még simán letolnám a délelőttöt, aztán hétfőn majd cserélteted. De nem erőltetem, ahogy gondolod.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #97914 üzenetére
Akkor nagyjából hasonló a helyzet mint nálam, így már mégbiztosabban mondom hogy ne vegyél power 2-t Mikori tesztek és milyen más típusokhoz hasonlítják?
Semmiféle magabiztosságot nem adott nekem az a gumi. Amíg hideg addig teljesen szar, paráztat, kóvályog, csúszkál, ha meg mondjuk nyári 30 fokban sikerül megmelegíteni a Bükkben, akkor jó. Korábban már írtam erről, csak most az a különbség hogy 2 pályanapon túl vagyok az új Corsa 2-vel és százszor jobb. Könnyebb irányítani a motort, sokkal stabilabb. Utcán még nem sokat mentem vele, de sokkal kiszámíthatóbban viselkedik. Nyilván, hiszen kb 15 évvel újabb fejlesztés.
Én a helyedben valami újabbat néznék, lehetőleg a nagy gyártók első vonalas sportgumijai közül valamelyiket, de ha ragaszkodsz a Michelinhez akkor a Power RS a legfrisebb a 2ct osztályából.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz etnies #97952 üzenetére
Felfogtuk, kimentél angolba mosogatni, rózsaszín köd, minden a legnagyobb királyság, magyarba' meg szar minden mert nem tudtál érvényesülni. Szerencsére ott a szigeten annyira rendben van minden, és amiket felsoroltál azok nem létező jelenségek. Nem lopnak motorokat, senkinek nincs sportdob, minden jármű makulátlan állapotban van, bűnözés nulla, korrupció nulla, adóból meg még többet is fizetnek az emberek önkéntesen. Ja nem.
Rossz olvasni a megnyílvánulásaid és nagy önfegyelem kell ahhoz hogy ne reagáljunk a hülyeségeidre napi szinten. Ha csak panaszkodni, hőbörögni és megmondóemberkedni tudsz akkor örülnék ha a barátaidat és a rokonságod boldogítanád az okoskodásaiddal és nem minket. Légyszíves ne itt éld ki a frusztrációidat. Köszi.
A többiektől meg elnézést kérek hogy ezt le kellett írnom.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz sajtee #98028 üzenetére
RJ a legújabb videójában pont bemutat egyet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #98044 üzenetére
Ne haragudj de fordítva ülsz a lovon szerintem.
Nem akkor kell beöltözni full bőrbe meg alpinestarba amikor már a villamossínen is lapon fordul az ember, hanem rögtön a legelején amikor felül a motorra, és ez tudástól független. Honnan tudod hogy nem csak pár hónapja kezdett el motorozni? Majd megtanul, sok idő és sok gyakorlásba telik az átlagnak. Örülj neki hogy nem pólóban meg papucsban ment, hanem rendesen felöltözött minőségi cuccokkal.
A pályanap meg pont arra jó, hogy ott felszabadultabban és csak a motorozásra odafigyelve tudsz gyakorolni, nem kell nézni hogy hol van olajfolt, por meg kátyú, nem kell a szembejövő forgalomtól megijedni, nem kell a tükröt nézni.A gyökkettes bójakerülgetésekre el lehet költeni 20-30 ezreket, de attól nem fog megtanulni senki szerpentinen menni.
(#98047) CyberPunk666 ezekszerint van már új fékbetéted? Euroringre bezzeg nem jöttél, pedig vártunk
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #98058 üzenetére
Egyébként azon gondolkoztam hogy hol koptatod el ilyen hamar? Kakucson nem igazán vannak féktávok. Szorul a féked és úgy jársz vele? Viccet félretéve, ennyire puha a gyári betét?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz canniball #98070 üzenetére
Kontextusból kiragadva kicsit máshogy hangzik itt eredetileg arról volt szó hogy geresics (aki szerint a világon nincs aki kimotorozzon egy hatszázast) nehezményezte hogy valaki aki egyáltalán nem tud motorozni még, miért álmodozik pályanapról.
Hát azért, mert a pályán amiket leírtál ugyanúgy megtanulod, csak nem 30 km/h-val hanem mondjuk (pályától függően) 90-nel, 120-szal, stb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #98074 üzenetére
"Mert először igenis tanulja meg, hogy hogyan kell kanyarodni azzal a motorral, és utána menjen pályára"
Ezért ülsz fordítva. Kimész pályára és 1 nap alatt úgy megtanulsz kanyarodni mint utcán meg bójákatkerülgetve fél év alatt se. Aztán kimész mégegyre, meg mégegyre, és így tovább és azon kapod magad hogy megtanultál motorozni, meg hogy nem telitalppal és lógó könyökkel ülsz a motoron mint egy zsák krumpli, és nem a hátsóféket fogod taposni amíg átérsz a Bükkön.Miért zavar téged hogy vadiúj cuccokban kimegy valaki motorozni? Miért fontos kiemelni hogy alpine meg agv cuccokban van? Honnan tudod hogy nem most kezdte, és nem fog az elkövetkezendő hetekben/hónapokban különböző képzésekre eljárni?
És legfőbbképpen: miért ne mehetne fel egy totál kezdő pályázni, amikor ott tudja a legbiztonságosabb és legideálisabb körülmények között feszegetni a saját határait és ismerkedni a motorral?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #98141 üzenetére
Annyi hogy a 90 percbe számold bele a pihenőket is amit tartasz. Mondjuk ha nyélen letolsz 90 percet akkor megemelem a sisakom
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link] ha valakit érdekel. Bár nem tudom mit jelent a kipróbálhatod a Honda új modelljeit rész, 2 óra alatt 50 főnek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #98192 üzenetére
"Ha a biztosító kifizet, akkor számlával kell igazolnom, hogy megtörtént a javítás?"
Hacsak nem GTK akkor általában két opció van:
1, megajánl egy összeget a biztosító amit átutal neked és hogy mit csinálsz vele az őket nem érdekli
2, elviszed egy szervizbe ahol foglalkoznak biztosítási ügyintézéssel és ők megjavítják a motorod, kiállítanak róla számlát, és azt a biztosító fizeti. Ha GTK akkor ez az opció nem játszik.Az első esetben általában elsőre kevesebbet szoktak megajánlani, de lehet velük alkudozni
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dave0825 #98382 üzenetére
Szerintem a külföldről behozott motorokat fenntartásokkal kezeld. Abba gondolj bele, hogy a normál állapotú motor az kint is ugyanannyiba kerül mint itthon. Azt éri meg behozni, ami kurva olcsó kint, mert arra még rájön neki az útiköltség + a haszon amivel továbbadja, és még így is ez az ár amiben eladja olcsóbb mint az itthoni kínálat átlaga. Pláne hogyha valóban ilyen kevés km lenne benne akkor meg főleg nem az alsó ársávban árulná.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #98414 üzenetére
Rendőrnek tűnik
Egyébként meg jumurdzsákéknál ha kicsit nézelődtök a jutubon akkor kiderül hogy nem egyedi eset. Ugyanilyen szórakoztató brazil meg indiai videókat nézni, azok is főleg ész nélkül mennek amerre látnak.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #98415 üzenetére
Nézem a csávó többi videóit, tekergetek bennük. Hát lehet már a rovásán pár dolog Ez például egy közúti igazoltatás akart lenni?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #98452 üzenetére
Google Maps is tudja, Waze is tudja. M3-ason Hatvanig mehetsz a Pest megyeivel. Utána meg ahogy gondolod, vagy mész a 3-ason tovább Gyöngyösig, fel Mátraháza és utána fordulsz Galyatető felé, vagy még Hatvannál felmész Pásztóig és onnan fel. Az utóbbi útvonalon egy fokkal szarabb az út a mátrai részen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #98457 üzenetére
Hatvanig mehetsz a Pest megyeivel. Megyei matricával mindig a megye határ utáni első kijáratig mehetsz.
Hatvannál egyébként kettő is van, a második a Hatvan-Kelet, és én ott szoktam kimenni, motorral is kocsival is. Nincs közte kamera, valószínűleg Hatvant egybe veszik, hogy ne kelljen keresztülszambázni a városon emiatt.szerk: Kivéve persze ha a 21-esen akarsz menni, mert akkor az első hatvani kijárat kell
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #98468 üzenetére
Nem tudom melyiket érted galyatetői út alatt, én erre gondoltam, ebből az irányból jobb az útminőség, mintha Pásztónál mennél föl. De gondolom haza is fogsz jönni, szóval akár körbe is mehetsz és majd meglátod.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest