Hirdetés
- Macrodroid
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz runner 125 #99625 üzenetére
Ez is VTEC én úgy tudom. Ugyanúgy megugrik 6000 felett, akkor vált a szelepvezérlés.
(#99623) nTom: Köszi, ide is bekérdezek
(#99627) Mosquito34: Mondjuk igazad van teljesen magától értetődik a dolog Bár van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem igazán árulják el amit használnak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99625 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy hol helyezték forgalomba, milyen éghajlaton hajtják.
Ahol egész évben meleg és jó idő van, ott nyilván jól jön a w60 nyújtotta plusz.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #99625 üzenetére
Azért ezzel vigyázz, a 10w60 hidegoldali viszkozitása is sűrűbb lesz (durván sokkal, 156 vs 89, 40 fokon ), mint egy 10w30 vagy 10w40 olajnak, nézz utána ha gondolod pl. Motul 7100 adatlapok, ott vannak a 40 és 100 fokon mért sűrűségek minden olajukhoz.
Én ezért raktam az enyémbe próbaképp 10w30-at, mert 30 fokig engedi a kézikönyv, és hidegben jobb is volt, hiába 10-es hidegoldalon az is papíron mégis van különbség (lásd adatlap). Én valószínűleg az 5w40-nél fogok kikötni, az hidegen picit jobb a 10w40-nél és meleg oldalon ugyanolyan jó, és a 40-essel remekül bírta a legdurvább kánikulát is városban, ha volt egy minimális haladás máshol meg teljesen sima ügy volt.
Az SV650-n a méretes levegős olajhűtő miatt kritikus a téma, néha túl jól működik... A VFR800-on is van, ahogy néztem, ott érdekesek lehetnek ezek a megfontolások, viszont az 1200-ason nem láttam, ott a csak kontrolláltabb vízhűtést véltem felfedezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Medence topik
- Nintendo Switch
- Torrent meghívó kunyeráló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Macrodroid
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen