- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
A rutinpályát kb bármilyen motorral meg kell tudni csinálni, addig nem szabad kimenni a forgalomba, amíg nem megy 10-ből 10-szer.
A rutinpálya nagyon egyszerű és alap. Ha az nem egy 100%-os, akkor a forgalom az életveszély.
+ ha jól látom, akkor ez nem is korlátlan jogsi, a kicsi gépekkel feleakkora helyen meg lehet fordulni, mint a pálya. A nagyokra van méretezve.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Nem az baj hogy nehéz, hanem hogy az egy henger miatt egy kezdőnek nehezen kezelhető a gázkar. A hirtelen terhelésváltásokat sokkal agresszívabban adja mint egy sor4. Nyilván ha megszokja az ember akkor nincs gond vele.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Geresics
addikt
A DRZ kifejezetten könnyű motor! Viszont egy hengeres, ezért a lessú manőverezés 10x nehezebb, mint 4 hengeressel, 6x nehezebb, mint 2 hengeressel, 3x nehezebb, mint V2-essel!
(Ezek kisarkított arányszámok, és csak a saját véleményem tükrözik!) Egy vezetéstechnikai tréningen volt alkalmam kipróbálni a saját Pegasom (1henger) mellett egy Transalpot (V2), egy valami öreg sorkettest (talán Yamaha volt?) meg egy Banditot (sor4) egy-egy lassú szlalom erejéig...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest