Hirdetés
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Kipufogó szempontjából igen. De ez egy kis szelete a lóerőhajhászásnak, ugye a ram airtól kezdve mindent be kell vetni. Ez nem csak a kipufogóról szól. Ez a nyomáshullám csak egy bizonyos fordulaton működik jól egy bizonyos szelepösszenyitás mértéknél. (ha nem sportmotorod van, akkor szart sem ér egy kipuff tuning, mert alig van szelepösszenyitás, innentől meg vezérlés) Nem lehet nagyobb tartományban használni. Más, a töltöttségre káros tényezőket tudod enyhíteni ezekkel a kipufogóban lévő szelepekkel, amit az előbb írtam, de ezt nem tudod kitolni. Tehát alsó fordulaton egy sportmotor elsődlegesen azért gyenge, mert nincs akkora lendülete a gázoszlopnak, hogy normálisan feltöltse a hengert, vagy legalábbis annyira, mint magas fordulaton. Ezt érzed is a jóval kisebb nyomatékon. A fojtószeleppel (gázkarral) ugyanezt csinálod, csupán irányítod a hengertöltöttséget. Ezért lesz erősebb, vagy gyengébb a motor. A pozitív nyomáshullám rossz időpontban visszaérése is gyengít a dolgon, meg ilyenkor a szelepösszenyitásnál ha nincs ott, hogy visszatolja a hengerbe az esetlegesen lendületben lévő benzin levegő keveréket, akkor az még pazarlás is. Szóval ha valakinek sportmotorja van, az forgassa, különben szar az egész, és ott használja, ahol minden szarul működik. De kipufogóval annyira sokat nem nyersz, arányaiban elenyésző, hogy mennyire töltöd túl a hengert ezzel. Sajnos arról nem sikerült cikket találnom, hogy hogy oldják meg ilyen esetben azt, hogy ne vágja szét a katalizátort, de valszeg a szekunderlevegő való erre, vagy valahogy megoldják.
Az alulcsöves dolgok meg csalások, sokszor a hossz majdnem ugyanakkora, mint ha oldalt menne, mert alul a dobozban úgy oldják meg hogy olyan hosszon áramoljon a gáz, amelyik meg nem, az alul veszít a hengertöltöttségből és nyomatékból, az imént említett okok miatt. viszont fent meg nyer vele.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Windows 11
- Gaming notebook topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen