Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #600 üzenetére

    Nem a normákról van szó. Azokat azért mondtam, mert a gyengébb utcai motort ha tuningolod ezekkel a pc meg ilyenekkel semmi mást nem csinálsz, mint kiiktatod a környezetvédelmet a motorból. Ez nem is igazán tuning, és nem is hozhat rengeteg lóerőt. Ezer köbcentinél tizennéhány lóról beszélünk.
    Ha lóerő kell, akkor már a vezérléshez is kell nyúlni, szívócsatornákat gyöngyszórják vagy miafrász, vagy csak csiszolják, szelepvezetőket eltakarítják a gázoszlop útjából, generátort lecserélni kittesre, gyújtás, nagyobb hűtő hogy hidegebben üzemeljen a motor (nem azért mert nagyobb lesz a hőterhelés, hanem hogy alacsonyabb hőfokon üzemeltesd!!), minden lóf@sz horror pénzekért, ami ugye megy rendesen a megbízhatóság rovására is. Szóval egy PC vel biztonságosan tuningolhatsz... 170 ből csinálsz 180at, úgy, hogy ordít a motor, és rákkeltő anyagok tömkelegét rakod ki a kipufogóból. De 200 lovat soha nem kapsz.

    A yamaha az elékelt főtengely miatt szenved a lóerőkkel. Nehéz kihozni belőle mégtöbbet.

    A bömösnél pedig bizony vannak nagyonjó mérnöki megoldások, pl a hajtókar csapját eltörik, és összecsavarozzák. Ilyet hol látsz jappánnál?. Tele van ilyenekkel a motor. Ha megüti valamelyik japán, akkor lehet mondani ilyeneket, hogy le fog csengeni, de ez még mindig nem történt meg.

    Nagyon felületesen mondam el ezeket, én sem tudok mindent, de nem beszéltünk a költségekről a gyártás során, stb. Meg hogy most az Eu egy nulla sportmotor kereset szempontjából a japánoknak, szóval ez sem fogja húzni őket.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák