Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz HSM #54978 üzenetére

    Ja, TFH ugyanaz a rendszer (nem hiszem, de személyes tapasztalat okán maradjunk a feltételezésnél), de attól még a két jármű fizikája eltérő.

    Vészfékezésnél én tudom magamról hogy mire vagyok képes (jellemzően nem sok mindenre), de hogy a videódban látott határon fékezést éles vészhelyzetben nem igazán tudnám reprodukálni minden alkalommal, az fix.

    Ha már youtube délutánt tartunk, inkább ez a realitás vészfékezésnél: minden fék satu.

    Motoron hosszú évek után képes vagyok arra hogy ha csúszik a hátulja, akkor kiengedjem a féket, de attól még sejtem hogy milyenek a képességeim. (szarok).

    De autóval én is megtapasztaltam a salakon ABS-es csúszás csodás élményét, épp hogy nem durrantam bele az előttem megálló autóba, de attól még az esetek kiemelkedően magas százalékában előnyösnek tartom.

    Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz HSM #54978 üzenetére

    Légy szíves gyere vissza majd akkor,ha lesz néhány féle/fajta ABS motor/robogóval vész/fékezéssel tapasztalatod. Esetleg még BMW,KTM kanyar ABS-t is kipróbálhatod. Februárban amikor már és decemberben amikor még motorozom rendkívül hasznos dolog az ABS! 2016-tól már csak ABS rendelkező motorok kerülhetnek forgalomba. Az EU biztos hoz pár hülye törvényt/rendelkezést de ez hasznos dolog a balesetek megelőzéséhez. Autós videót meg minek/miért linkelsz egy motoros oldalra,köze sincs egymáshoz.. :U

    Kcsa:

    Rékási balesetnél keresték a féknyomot.. ABS-s robogónál.. :W :D Most vagy fékezett vagy nem de ha fékezett akkor annak nincs nyoma. Nem akarok elmélyülni ebben a témában. :N

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

Új hozzászólás Aktív témák