Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #23831 üzenetére
Így dől be az ember a marketingnek...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #23831 üzenetére
Eloszor is a fejleszteseknek megvan az eredmenyuk. Amit nem tudhatunk, h milyen egyensulyra kell torekedniuk az olajgyartoknak, epp ezert ez nekunk mennyire rossz. Pelda: az EP adalek altalaban valamilyen kenvegyulet szokott lenni, ez hivatott reakcioba lepni a femmel nagy nyomas alatt. A kornyezetvedelmi eloirasok miatt viszont torekedniuk kell a kentartalom legalacsonyabban tartasara, mert az kinyirja hosszu tavon a katalizatort. Es akkor jon a magyar egyszeru ember, ranez a grafikonra, majd azt mondja, ahhha a motul az szar.
Ha megnezzuk a teszteket a 4 gorgos teszt tulkepp reprezentalja a hengerfal-gyuru kenest. Itt megintcsak nincs a benzin tenyezo, ami vagy ront vagy javit a helyzeten. A valtonal viszont milyen a teszt? Egeszen addig preselik egymasnak novekvo erovel a kerekeket, amig nem latszik kopas. Kerdes: hosszu tavon motorban, normalis csereperiodussal tortenhet ilyesmi?
Ez mar tribologia inkabb, es ehhez megannyira sem ert itt senki.A legnagyobb love arra megy el, h ismertte valjon a marka. Csapatokat szponzoralni nem kis penz. Ezt a hetkoznapi embereknek kell leszurkolnia csak azert, mert ha ott van a logo a lemans i 24 orason, akkor annak az olajnak meg az api sj olaja is biztosan jobb mindennel. Ugyebar. Meg az api sm nel is.
Teljesitmenyszint alapjan alig vesz valaki olajat. Az pedig valamifele tampont, h mit vesz az ember.Esetleg az is alternativa, h ezek az adalekanyagok egymasra is hatnak, igy ha valamiben kitunot akarsz, az valami masnak a rovasara megy. Persze ebbol nekunk az jon le, h a fejlesztesek ellenere szar itt meg itt az olaj. Sajnos nem vagyunk tisztaban azzal h mik a tenyleges terhelesek egy motorban, eppen ezert a mernok miert abba az iranyba ment el, amibe. de egy api sm olaj nem szar, szoval kit erdekel a marka?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...