Hirdetés
Hirdetés
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
ph Meglepően kedvező áron rendelhető meg a kínai netes áruházakból ez a 180 Hz-es gamer monitor – megnéztük, érdemes-e lecsapni rá!
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJGABI #144789 üzenetére
Nekem a 3-as pályán a fékezés 50-ről... Szóval arra kellett figyelnem, hogy használjam ki a megengedett távot, meg az első féket is. Mert ugyan megállt fltávon is csak hátsó fékkel, de blokkolt az ABS ellenére a hátsó kerék és csúszott. Mikor először észrevettem, szóltam az oktatónak, hogy csúszott a hátsó kerék, meg picit oldalra is tolta a farát, kb 10 centit. Ááá, ABS-es a motor, olyat nem lehet. Oké.
Majd mikor még kétszer megcsináltam, szóltam neki, hogy ne szemből nézzen, hanem oldalról. Jé, tényleg blokkol az ABS-es motor...Nekem csak SMKP előéletem volt, szóval kb a nulláról kezdtem, sokkal több órával. De én is azt láttam, hogy aki A1, A2 kategóriáról lépett feljebb és volt már rutinja, az könnyebben hibázott banális dolgokban a rutinpályán. Pályatévesztés, a bukócsővel sodort el bóját.
Meg a vizsgadrukk miatti idegességében is tud hibázni az ember. Elsőre nekem sem lett meg a rutin, felhergeltek előtte a munkában, nem is volt lehetőségünk kerülni még a pálya mellett sem, a vizsgabiztos még az oktatónkat is lebaszta a gyülekező előtt... Második alkalommal kb leszartam a vizsgaeredményt, hobbiból kell, nem pénzkeresethez, ráérek még jönni, stb. És felkészültebbnek is éreztem maga, nem azt éreztem, ha meglesz, az a szerencsén múlik.
A forgalomtól nem féltem, a forgalmi vizsgával úgy voltam, hogy én nem fogok hibázni, mármint ha megbukok, az nem rajtam múlik. Nyilván forgalomban bármi történhet, adódhat olyan forgalmi helyzet, hogy belekényszerít valami szabálytalanságba és meghúznak. Tudom is én, párhuzamos sávból rádhúzza valaki a kocsit és átléped a záróvonalat...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #144789 üzenetére
A bénázás csak addig számít a vizsgán, amíg bukást okoz. Ha átmész, nem számít.
Én lefulladtam a vizsgán az egyes kör végén, ahol a lassú menet előtt meg kell állni. Egyszer le szabad, ha fennakadás nélkül tudsz továbbmenni, az legalább sikerült. Elfelejtettem behúzni a kuplungot. Ekkor már 2 éve motoroztam rendszámos, váltóssal. Soha nem csináltam ilyetViszont mivel azonnal újraínditottam a motort, csak megjegyezték, nem szóltak érte. A városi vezetés hibátlan volt, talán annyit írt be, hogy ne legyek már annyira oda magamért, hogy közel megyek a parkoló autókhoz.
-
senior tag
válasz DJGABI #144789 üzenetére
Én is megbuktam elsőre a rutinon, pedig a sajátommal csináltam, hónapok óta motoroztam vele.
A kis Duke csinált olyat, hogy hidegen "beraktam" 1-be, még ki is írta, hogy bement, de a gyakorlatban mégsem, ha elkezdtem neki húzni a gázt, akkor a műszerfal is idővel feldolgozta, hogy amúgy ő üresben van. Na ezt a hátsó visszafordító kellős közepén észleltem, mikor a hátsó fékkel fékezgettem és húztam a gázt (mi nem a kuplung csúsztatásával tanultuk ezt), csak hát a gázhúzással nem értem semmit üresben és annyira lelassultam, hogy mire lenéztem a műszerfalra és felfogtam mi van, addigra le is kellett tennem a lábam. Hiába magyarázkodtam, mondtam nekik hogy ez gyakori, nem volt eléggé bemelegedve a motor, meghúztak. Ellenben, kövi vizsgán direkt kaptam időt, hogy most ne ez legyen a "kifogás". Át is mentem.
Majd a forgalmi vizsgán lefulladtam a lámpánál majd 2x, soha előtte és utána se fulladtam le vele, akkor pont sikerült, túlizgultam. Szerencsére észre sem vették mert rögtön visszaindítottam, így nem is kötözködtek vele.
Aztán elmentem A-ra, ahol győzködnöm kellett az oktatót, hogy vállaljon el. Úgy gondolta, hogy a 160cm-el és az 50kg-al nem tudok megtartani egy 220kg-os motort. Rutin elsőre meglett. Aztán forgalomba se akart vinni, mert hogy alig érek le róla, nem fogom tudni megtartani a motort.
Kitalálta, ha emelkedőn minden gond nélkül el tudok indulni, akkor kivisz a forgalomba. Kb 3x meg kellett neki mutatnom, hogy sima liba, az én motorom még magasabb mint a tanuló motor, így végül mehettem forgalomba, át is mentem elsőre.Majd vizsga után meglett pár napra a 390 Adv, hazahoztam, mentem vele egy darabig, meg voltam róla győződve, hogy tudok motorozni. Majd kimentem vele a tanpályára, és a hátsó visszafordítót nem tudtam vele megcsinálni (kellett egy darabig gyakorolnom, mire meglett). Ekkor visszavettem az arcomból és rájöttem, hogy még hosszú út áll előttem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen