- iPhone topik
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- BYD Atto 3 menetpróba
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android szakmai topik
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz jacis #116924 üzenetére
Érzem amint Persu nagyban gépeli mit érez az olasz fikázókkal kapcsolatban és a haverom mondta azt hallotta haverjának a csajának a palijától sztorikkal kapcsolatban.
----Vannak ám itt nagy reinkarnálódó művészek, egy hét alatt magától eltűntek a GS problémái.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
citkar
addikt
válasz jacis #116924 üzenetére
Nem volt Ducatim, még csak közeli ismerősnek se, de ha azt akarsz, szerintem vedd meg, még ha több bajod is lesz vele, még megérheti, mert neked az tetszik. Ugyanakkor az se biztos, hogy több bajod lesz vele.
Más kérdés (nem kifejezetten hozzád):
A jelenlegi dobozom platniját 3 csavar erősíti a konzolhoz. 1 hátul, 2 előrébb az üléshez közelebb. Az E460-hoz monokey platni kéne a jelenlegi monolock helyére és ahogy néztem egy univerzális platni lenne megfelelő, de láttam ezt a GIVI E251 platnit. Röviden, szerintetek a jelenlegi 3 csavaros rögzítés helyére felrakható és működőképes megoldás lehet az a GIVI platni? Nem vagyok benne biztos, hogy ugyanilyen módon felerősíthető, de hátha valaki járt hasonló cipőben és tud okosat mondani.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz jacis #116924 üzenetére
Olasz Nagyrobogom volt. Megette a 400as burgmant reggelire. :).
Gazdan mulik milyen. Ha akkora vezer szar lenne, mint amennyire fikazzak, eltuntet volna a piacrol. Ott sem hulyek terveznek. :). Es szamtalan sikeres motorjuk van.
Nagy almom volt, Futura, de mar letettem rola. Sok nekem az a motor. De ott a Multistrada, vagy az RSV.
Nem szar az Olasz motor gyartas szerintem. -
Biqci
aktív tag
válasz jacis #116924 üzenetére
A Totalbike-on pont most írt Csikós a Cagiva-járól, hogy milyen. Érdemes elolvasni, mondom ezt úgy, hogy fenntartásaim vannak mindenről ami olasz és nem tészta...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz jacis #116924 üzenetére
A típust nem ismerem, de a srácnak, akivel mindig motorozom 2 Ducatija is van: 1 Multipla (nem elírás, az 1000DS olyan csúnya, mint egy Multipla! ) és egy Monster! Soha nem adná el, mert imádja őket!
De szopott velük? Az nem kifejezés! Mindezt úgy, hogy igen komoly saját műhelyük van (anno Persuval közösen ott készítettük fel a robogót a TB24-re), és a motorszerelői tudása mára meghaladja sok ebből élőét. Miért? Mert utánanéz a dolgoknak, márpedig egy Ducatinál ez elengedhetetlen, ugyanis a gyárnál a tervezésnél a "jól karbantarthatóság" nem volt szempont a tervezéskor, és a sok "szaki", akik rutinból csinálják a dolgokat nem is értik, hogy mi miért van, és amikor épp jót akarnak tenni, azzal valójában ártanak. Ráadásul rengeteg spec szerszám kell hozzájuk.
Sajnos az a tapasztalat, hogy a hazai szerelőket nem küldik el ilyen irányú képzésre (gondolom idő/pénz hiány miatt), így a legtöbb olasznál a gányolás ennek hiányából, és a megfelelő alkatrészek, szerszámok beszerzésén spórolás miatt van.
Tökéletes példa: a Multipla nagyon szarul indult, sokszor nem is akart. Haverom épp kereste az ideális pontot, hogy hol fogja felgyújtani, amikor meglátott az önindítón egy cikkszámot, és gondolta rákeres. Egy 620-as Monsteré volt, ami nem igazán bírt az 1000-es motorral. szervizben ez volt gondolom épp elérhető...
Szóval lehet venni még annyira extrém-olasz motort is, mint a Ducati, de minél használtabb annál nagyobb az esély rá, hogy már nyúlt bele olyan, akinek nem kellett volna. Még akkor is, ha Ducati szervizesnek hívják! Sajna a hibákról legtöbbször nem a motor vagy az olasz tehet, hanem a szerelő és a magyar gazda, aki szeretné megoldani olcsóbban, mint ami az ajánlatban szerepel!
Ha viszont veszel egyet, és jó állapotban tartod, akkor a szerelem szinte garantált!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Flair Signature
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó - 200 Ft per db!
- FORD FOCUS 1.6 Trend /FRISS műszaki/2 zónás klíma/szervizkönyv/vonóhorog
- TIMEMORE Basic 2.0 barista mérleg fehér
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj