Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Nem csak Mackó szerint
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Ez lehet kicsit off lesz, mert nem GS de nálam az S1000R elég sokáig képben volt vásárlás miatt. Most télen sokat túrtam az angliai fórumokat, ott sokat adtak el és nagy a közönsége, és olyan nem egyedi hibákat olvastam évjárattól függetlenül róla hogy az eszem megállt.
Persze az is igaz hogy ha valami hiba van azt egyből leírják a fórumokban, míg ha valami hibátlanul megy x ezer óta arról nem nyílik téma, de így is relatíve túl sok fődarab hibáról olvastam. Amíg garis addig mondhatnánk hogy mindegy, azon kívül hogy 1-2 hónapig nincs motorod, de voltak többen akiknek gari után főtengelyhiba miatt az egész blokk kuka lett. Amerikai felhasználóktól ugyanolyan hibaleírások érkeztek. És nem lehet ellene mit tenni, mert nem karbantartási vagy felhasználói hiba miatt következtek be, hanem anyagminőség / gyártási szórás miatt, a BMW pedig nem ismerte el ezeket mint típushibát.
Kicsi az esély hogy én is pont belefutnék-e egy ilyenbe, de inkább meg sem kockáztatom, más márkáktól nem nagyon hallok ilyet hogy 1-2-3 éves motorokban komplett blokkot kelljen cserélni. Szerintem ez nagyon gáz.
GS-ekre is mire hajlandó volt a BMW meghirdetni a visszahívást addigra már a vásárlók petíciót indítottak az elfogadhatatlan életveszélyes futóműhibák miatt.Aztán amikor az igényesebb magyar hirdetések között fel voltak töltve a szervizszámlák, akkor elképedtem hogy egy olajcsere átvizsgálással 80 ezer bruttó. Mégis miért? Mire fel?
Utána csináltam Cascora egy kalkulációt, majd kíváncsiságból összehasonlítottam egy új MT-10 és egy új Tuono kalkulációjával. Nagyjából olyan arányok születtek hogyha az MT-10-et veszem 100%-nak akkor a Tuono 120-130% a BMW meg 170-180%-ra jött ki. Mivel a motorok ereje szinte ugyanaz, értékük szinte ugyanaz, nem tudom mással magyarázni a kirívóan magas árat mint hogy BMW.
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen