- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 90 - modellalkat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- BYD Atto 3 menetpróba
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #146469 üzenetére
Valoban, ha egy 12-14 eves lehuzza a kocsid oldalat, mert raesik, amikor nem vagy ott- azzal nem tudsz mit kezdeni. De tesco parkoloban a masik autos, rendszammal, ugyanugy meg fogja neked tenni, es lelép.
Sot. Ha lekoccolja az autodat, parkolas kozben a belvarosban. Akkor is le fog lepni.
Ez nem a biciklisek privilegiuma.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Amennyiben nem esel vele, utcai hasznalatra alkalmas, de vedeni nem fog sokat aszfalton.
Az ilyen kesztyukkel az a baj, hogy a tenyeren, ha ramarkolsz a kormanyra, felgyurodik a bor, ez nalam kemenyebb motorozasnal vizholyagot okoz. Utcan persze nem, de ez zavar. Az alpinestars es barmelyik decathlonos biciklis kesztyuvel is ugyanez van.
Amugy gokartpalyarol supermoto edzeseknel nalunk ki van tiltva, mert legutobb is 20 percig kerestek az egyik motoros ujjat a palyan, miutan esett egy ilyen dirt kesztyuben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146509 üzenetére
Az egy dolog, hogy bukocső miatt bukik, de a nyakcsapagyat, kerekcsapagyat sosem nezik, tehat az eletveszelyt okozo dologokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #146541 üzenetére
Sztm tul nehez terepre. Terep alatt mely sarat, homokot ertek, ott az eleje elsullyedt, es ossze-vissza ment, nehez volt vele motorozni. Sima szaraz, poros uton jo (jo mondjuk egy ~105 kilos 2T hez kepest minden nehez, de ha egyszer szarabb vele motorozni? Mit mondjak?
Emelle egy TTR erezhetoen jobb, annak nem supped el az eleje, usd villaval. Pedig az se egy celszerszam.En nekem az sm verzio szimpatikus lenne ezekre a szar aszfalt utakra, de nem neztem szet meg a piacon.
Igazabol lattam egy baja fenyszoros xr 250- est, ami rettenet gyenge szar, de az a fenyszoro, olyan kellene nekem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
Topiccsendőr
addikt
Lehet inkabb robogot veszek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146606 üzenetére
Eg, 70 eves neni nem fog masik orszagbol robogot venni, az fix.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146610 üzenetére
Ne csinald mar, teljesen eletszerutlen. Miert szarakodna kelet europai orszagokban egy jarmuvel? Bemennek egy kereskedesbe es vesznek egy hasznaltat.
A szemelyigazolvany elkuldese pedig a legnagyobb lámasag. Onnan azonnal lehet tudni, hogy kamu. Senki nem kuldi csak ugy el az adatait.De most kezdek rajonni, miert tudnak mukodni ezek, ha egyaltalan vitatkoznunk kell ezen
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bacusuz #146626 üzenetére
Hat ez nem igy mukodik, hogy mindenfele energia befektetes nelkul beirod a motor tipusat a forumra, es azonnal kidobjak neked a tipushibakat a forumtagok.
Azert chat gpt szinten nincs egy ilyen kis letszamu topic. Az ai hallucinacio szintjet persze barmikor megutik a forumok is, de gondolj bele. Legalabb 1 embernek kellene birtokolnia nagyonhosszu ideje, egy ugyanolyan robogot, amit most vettel, emelle annak meg ertenie is kellene hozza, hogy hozza tudjon szolni. A motoros topicban...Sajnos markaforumokban kellene vegigolvasnod a szopasait a tagoknak, es lehetoleg kulfoldi nyelven, mert ott joval nagyobb a merites.
Google?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146650 üzenetére
Fortninetol megszokott tartalmi minoseg.
Dehat krvasokan szeretik, ugyhogy csak irigy vagy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146638 üzenetére
Nem igazan gondolkodok endurozasban, csak ezekre a szar utakra hasznalnam, ezert is mondram korabban, hogy erre a drz sm is jo lenne.
Ami nekem nagy szivfajdalmam, h egy dr 350 es 1.3M ert kisse tularazottnak tunik. Jo motor, de ennyiert kapok egy LC4 et. Ami valszeg ugyanugy penznyelo lenne az elso nehany honapban.
de egy 30 eves motorra (pl dr 350) azonnal raborithatsz 500e forintot, ugy, hogy amikor megveszed, a gazdaja elmondja neked, hogy o volt az elso tulaj, nem dohanyzo, es mindig csak szaraz idoben ment vele, es tokeletes allapotban van a motor. Aztan odamesz, megnezed a nyakcsapagyat, a lengokar himbarendszert, a kerekcsapagyat, barmi ilyen aprosagot, es rottyon lesz, es a veztengelycsapagyazast meg sem nezted, ami gyenge pontja annak a blokknak.
Szoval nemtom. Magyar piac eleve nem tetszik, minden motoron vagy regi osztrak muszaki matricat latok, akkor inkabb hozok magamnak vmit nemetorszagbol. Es annyira tekerem vissza magamnak az orat, amennyire nekem tetszik.
De a japan belpiacosok, abban latok fantaziat. Azt nem lehet nyugatrol beszerezni, magyarorszagra kontenerekben pedig jottek rendesen.
Csakhat a muszaki allapot egy kalap szar, es az aranak tukroznie kellene ezt, de az emberek azt hiszik, hatalmas kincseket orizgetnek, pedig nem igazan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146656 üzenetére
Muszaki tartalomban mindig voltak hasrautesszeru megallapitasai. Termek teszteknel a lancspreknel is billegett a kiserlete, de nagyon latvanyosan csinalja meg, emelle feluletesen.
kritikusan kell nezni sztm.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #146668 üzenetére
Sajat tapasztalatom nincs vele, de akkoriban az elektromossagtan tanarom szerint sem volt hulyeseg, vagy parasztvakitas.
Elmeletileg lerobbantja a nagy aramimpulzusokkal a szulfatreteget.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #146675 üzenetére
Semmivel nem jobb a honda atfirkalt logos toltoje, mint az optimate.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146685 üzenetére
Papiron garancia vesztessel jar, gyakorlatban nem igazan. emelle illegalis lesz a motor, mert a "kozepso" dob az a katalizator, amit eltavolitasz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146691 üzenetére
Sztm egyaltalan nem szomoru, koltsd azt a penzt kepzesre, benzinre, palyanapokra, mert ezek a dolgok szolnak a motorozasrol, nem az, hogy egy hangos szarral kozlekedsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #146706 üzenetére
A vfr karbis, nem erdemes osszehasonlitani injektoros motorral. mult heten inditottam be, nekem is kellett egy percig inditozni. Megszakitos benzimpumpaja van, kell egy kis ido, mire feltolti a karbikat. Amugy az a benzinpumpa eleg tré. Egy hatalmas szoleonid, aminek a tengelye membranra van kotve.
Az injektoros motor teljesen mas. Ket hete inditottam be 5 ev allas utan egy 999 est. Kb 10 fotengelyfordulatot forgott, ezutan beindult, meg annyit sem kellett talan eroltetni. Termeszetesen uj akkuval.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146714 üzenetére
Halkan nem szar, mert mukodik rendesen. Amint kiveszed a katalizatort egy euro5 motorbol, ott hibauzenet lesz, es szarul fog mukodni. Szoval masik map kellene ra. (Ami nagyon nem egyszeru ennel az eu normanal)
Hat az akra meg termignoni, sc projet dobok euro 4 motornal sem voltak nagyon meggyozoek, de euro 5 nel, tiszta penzkidobas. Senem konnyebb, senem hangosabb, csak draga.
Ha jo hangot akarsz akkor euro3 tol visszafele kell nezelodni sajnos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146725 üzenetére
Lájkolom a gepparkot, nekem is vmi ilyesmi van, legalabbis az r1 es a 750 viffer iranyban van
A lenyeg, hogy gyujtsuk ossze a regi szarokat.Ahogy nezem az egy rn09 es, euro2 vel. Bar azok is erzekenyek voltak mas dobra, mert open loop befecskendezese volt vmelyik szerianak (pontosan nem emlekszem melyik) es egy masik vegdobbal egy igazi szar lett a gazreakcioja motorfek utan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146729 üzenetére
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az also euro besorolas nem jar automatikusan plug and play kipufogocserevel. Meg egy egyszeru vegdobnal sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Apophis #146745 üzenetére
A kipufogo gyartas viszonylag egyszeru folyamat, nem feltetlen van szukseg gyartosorra, egy ugyeskezu ember a kezeivel meg tudja csinalni. de amiert egy magyar kisiparos soha nem lesz versenykepes egy akrapovic csal, az a fejlesztes.
Az akrapovic nem azert lett nagy nev, mert szepen hegeszt, vagy nem sporolta ki annak idejen az anyagot, hanem mert annyit fekpadozta a rendszereit, amennyit senki mas. Mostanra pedig tobb penze van fejlesztesre. Az egy dolog, hogy ossze tudsz rakni egy kipufogo rendszert meretpontosan, de hogy az mit csinal a teljesitmennyel?
Soha nem tud egy magyar szakember annyi penzt belerakni, ezzel pedig annyi fejlesztest moge rakni a munkajanak, mint egy akkora ceg, mint az akra.
Szoval egy magyar kis ceg sosem fogja verni az akrat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Apophis #146756 üzenetére
Most tekintsunk el a szellemi tulajdon vedelmerol alkotott velemenyemtol. De a tema amire te reagaltal, az kisse messze van ettol.
Senki, semmilyen gyarto nem csinal versenyredszert egy euro5 os turaendurora, ertheto okok miatt. Nehany gyarto kiveszi a katalizatort, es lecsereli egy csore mindenfele mellekes szandek nelkul, belepecseteli, hogy nem hasznalhatod utcara ezek utan. a hang miatt, nem a teljesitmeny miatt.
Ezt egy kinai, magyar, filippin kisiparos megcsinalja otthon.
A neves gyartok epp ezert fognak sporolni mindenen a mai motoroknal, E-jeles legalis vegdob eseten, mivel a katalizatort benne kell hagyd. Azutan a postalada utan, hogy mi tortenik a gazzal, az kb tokmimdegy, akar 3 derekszogon keresztul mehet. Ha vmelyik modellnel a hatso kereket is ki kell vennem es utban van a vegcso, en vegcso nelkul szoktam felmelegiteni uzemmelegre- olajcserehez- es nincs kulonbseg hangeroben.
1000 €-ert pedig olyan csoveket vasarolhatsz pl hogy a vege cnc mart alubol van, ami minimum csak az egyik vegen 300grammal noveli a dob sulyat. De allitolag benedvesednek az emberek a cnc mart dolgoktol.
Es az emberek nem tudnak szabadulni az amigdalatol es nagy peniszt akarnak, nagy csocsoket, territoriumot, utodokat, nagy hangot a motornak, meg cnc mart alkatreszeket, amik java reszt hasznavehetetlenek, de ha ranezel olyan mintha.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146761 üzenetére
A mernokorak arra mentek, hogy tobb nagyobb gyarto zaszlos sporthajojara fejlesszenek egy rendszert. Pl ducati. Esetleg a gp ben valamit fejlesztenek emelle.
Ezutan olyan falba utkozol, hogy euro5. Semmit nem valtoztathatsz meg. Amit a versenypalyara fejlesztettel, abbol a valos teljesitmenybol tovabbra is a neves gyartok kozott leszel, de ebbol kozutra semmit nem kamatoztathatsz, mert illegalis lesz kozutra az a motor.
De el tudod adni a termekedet a hulyeknek, akik errol nem tudnak, vagy nem is erdekli oket, csupan statusszimbolumkent van szukseguk a logora.
A versenypalyara az eladasok pedig marginalisak. Nehany fejlett orszagban mondjuk albania, szerbia, magyarorszag, (jo, rendben. olaszorszag is) utcara is vesznek verseny rendszert, amit ott hasznalnak, es leszarjak, kinek nem tetszik, de mondjuk magyarorszagon akkor a mellekelt pelda alapjan inkabb lemasoljak.A kisiparos pedig lemasolhatja a mereteit-megoldasait a verseny rendszernek, es megvalosithatja fillerekbol, de attol meg az manapsag tovabbra is illegalis lesz, es meg leszel csinalva, ha ilyen rendszerrel motorozol. Kulfoldon a hang es a karosanyag kibocsajtas miatt, magyarorszagon a hang miatt, es a muszakin csak ugy, mert meg nem lattak ilyet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146784 üzenetére
A ducatinal az engem is zavar
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz madagaszkar #146806 üzenetére
Ilyennel epp nincs, regebbiekkel van, ami amugy sem relevans, mert a beszerzesi lanc ugy mukodik ezeknel a nemet diszkontlancoknal, hogy vagy atvesznek a nemet anyaceg online valasztekabol vmit, vagy egy fogalmatlan beszerzo ramutat valamire, - egy altalaban kinai gyartonal- hogy akkor mostantol ezt aruljuk a mi logonkkal.
Osszehasonlitjak a termekeket a konkurenciaeval. Es belovik nagyjabol a minoseget. Akik ezeket csinaljak, azok nem motoros emberek, Hanem vergeci beszerzok, akik alkudozni tudnak, egyebek nem erdeklik oket.
Szoval ezek a sisakok mind ugyanolyan szarok/jok. Majdhogynem mindegy, melyiket veszitek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #146861 üzenetére
Az euro 4 sfv4s ben meg nem zar be a kipufogo csappantyu 50km/h nal, az euro 5 nel mar igen- igy akkor hirtelen halkka valik,- de nekem kisse sok volt. ra van irva a vazra 102 dB. (Vagy 105? Es a 102 a v2?) Mar az alapjarat is olyan, hogy nem tudsz dicsekedni a haveroknak vele, mert nem ertik mit mondasz mellette . Az a twinpulse gyujtassorrend sem az enyem. Valahogy az aprilia v4 vagy a yamaha crossplane-je jobban tetszik, de ez izles kerdese. Egyebkent jol motorozhato, nagyon jol viselkedik, de ennyi penzert 5 darab 90 es evekbeli japan kultmotort vennek amik joval szarabbak minden tekintetben, de nem annyival, amennyivel olcsobbak
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayStation 5
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA