- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz gyáliSanyi #33622 üzenetére
Meg kell h tanítsák. Vizsga után meg lehet vitatkozni róla.
Sőt párban is tudni kell haladni, nekem egy csaj volt a párom és félúton cseréltünk ki megy elől.Feree13! Ühüm. Téged nem szoktak nem észrevenni és úgy megelőzni szemből autókat, hogy veled nem számolnak? A jobb oldal rossz, a balon életveszély.
Be kéne szereznem egy SJ1000-et vagy SJ4000-et és minden ro----- napra jutna valami ehhez hasonló.[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33627 üzenetére
13-4 évesen simsonoztam pár hetet, aztán elmúlt. 2012-ben robogóztam, aztán 2013-ban mentem A-ra. Az első rutin óra előtt kölcsön kaptam egy EZT-t. Nem volt gond vele, mert emlékeztem. Bár határozottan többet foglalkoztam a váltással az elején mint most. Többet figyeltem oda. Rutinon vigyázz, hogy a lábad nem teheted le, tehát ne fullaszd le vizsgán.
Tesóm is motorra akar ülni. A1. Akar... Már kezdődik a tanfi.Feree13!
Hátha fent van online.Fent van!bogyo! Igen a borító alapján! Bár a mai program nem ez hanem a forgalmi utasítás, kötött pályán.
[ Szerkesztve ]
-
Tesómnak halvány fogalma sincs arról mire adta a fejét. Hiába mondom neki és látta a bukfencek eredményét. Ilyen, hogy öltözet fel sem merül benne.
Szüleimnek szintén nincs fogalmuk, mert ha lenne már tettek volna róla, hogy ne menjen.
Ott látszik tesóm ismerethiánya, hogy azt mondta a 70-es simson nagyon húz és szinte felrepült hozzánk a dombon.gyáliSanyi! Ugyan az. Nem csak 500-ig.
Kawasaki Z750-ről van valakinek tapasztalata-ismerete bármi? Naked kivitel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33641 üzenetére
Figyu, levizsgázol, eltelik pár hét-hónap és azt mondod vicc volt a vizsga és minden kérdés.
-
-
Hopp 10k megint.
[link] -
(#33651) bob.zxr! Enyém meg lebaszott miatta. Sorban mentünk a pályán és lassan értem be, addig nem indult a másik.
Arra nem ül fel más hidd el nekem. Mióta megvan egy idegen személy vezette és mindösssze két csaj volt rajta mint utas.
1x látom meg, hogy nem úgy áll ahogy letettem és tesóm likvidálom.longwild! Ez a Lidlis töltő. Valaki beharangozta, hogy egyik vasárnap "akcióba" lesz és akkor többen ráugrottunk. Haveromék is elhoztak párat.
amdk7 Vedd el a gyújtást a gépről és mérd meg a nyugalmi fogyit. User manualba még egy GS-nek is megvan az értéke. Ha az jó szokták nézni, hogy az önindító mennyit vesz ki belőle, de sztem nálad ez nem játszik. Aztán néznek töltést adott fordulaton, nyers generátor feszkót, tekercszárlatot/ellenállást, de GS-re találtam fesz szab kimérés táblázatot is. Ha minden jó marad az akku. Sajna amit leírtál az előfordult a kínai robogóval. Pont ez. Az masszív cellazárlatos volt. Nem picit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #33671 üzenetére
kéccázzezzer?
-
válasz gyáliSanyi #33674 üzenetére
Most még. Utolsó egy mondathoz értem.
-
válasz gyáliSanyi #33697 üzenetére
Kicsin is meg lehet halni. Nem tudom a többiek hogyan vannak vele, de nekem nincs nap, hogy ne lenne legalább olyan szitu amiben benne van a baleset lehetősége. Mert két fél van, te hiába figyelsz ha másik nem. Ezért lesz ebből verés, ezt könyvelem. Csak álljak fel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33702 üzenetére
Októberben digitális volt a csuklóm. Ez óta változott. Így is akadnak gondok, de sokkal kevesebb, sokkal nyugisabb haladni. Az előfordul, hogy megfordul a fejemben egy manőver ötlete, de aztán leállítom magam és nem 1x nem 2x volt, hogy láttam mi lett volna ha.
-
válasz gyáliSanyi #33710 üzenetére
Ez megtörtént. Én előztem gyorsan. Lendületből.
Nem láttam, hogy az autó előtt van még egy ami be akar kanyarodni csak akkor amikor már a bal sávban voltam.[ Szerkesztve ]
-
Azért szo szo nem volt néha egyszerű az úton maradni.
Ma egy rakás gsxr és egy pár gsxf társaságában bóklásztam. Hát azok már motorok.
Az egyik gixert eldobták nagyon csúnyán. -
válasz grabber #33837 üzenetére
Ne nézzük a motor árát meg a ruhát, csak fizesd a biztosítást, vidd vizsgára, és cseréld a kopó alkatrészeket. Ha épp nálad kerülnek sorra ezek akkor szép kis kör lesz. Én épp most takarítottam le totál a láncot és fújtam be. Talán kihúzza a szezont, az is lesz vagy 30k. Akkum sem jó, az 10k lesz jövő hónapban. Aztán tankold ha használod, aztán alig 2000km és újabb olajcsere, olyan 5k lesz, mert van a korábbi motulból 1l, hm hm hm. Ott az első gumim ami érik, annak is szezon véget jósolok olyan 20k. Hmhm, ja letört a dudám kell új.
Az elején drága lesz, ha meg még javítani is kell.
" Ahhoz képest,hogy kisebb,mint egy kocsi nem nevezhető olcsóbb mulatságnak."[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DigitXT #33847 üzenetére
Igaz, de akkor is ügyesen megoldotta.
LiveLeakon-on vannak durva dolgok, főlen indiából. -
Kivételesen nagyon jó volt pesten. Ameddig a szem ellátott csak én voltam a befelé menő sávokban. Váci út.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33902 üzenetére
Fapados, olcsó fenntartani, elvan 4.5l-ből, igénytelen. Kb ennyi. Nem egy erőgép, de én jól érzem magam a forgalomban. Autópályán is járok vele, nem gond a 130. Mivel naked ezért itt már igen igen tol lefelé a szél. 160-nál már kissé féltem rajta. kb ennyi.
Ha a forgalmiban 25Kw van akkor meg olcsó átírni meg olcsó minden rá. Az szokott lenne, hogy gyárilag 25Kw, de kiveszik belőle a fojtást és harminc valamennyire módosul. 2002-ig japánban gyártották, 2003-tól spanyolok, de japán alkatrészekből. Mire vagy még kíváncsi?Két személlyel elég lomha (140km/h - bnőmmel tesztelve). Szoktam mondani, hogy ha már halad akkor nagyon jó,csak ne kelljen fékezni. Erősen bólint. Igáslóként is emlegetik.
Megnézted az első HSZ-t?
[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33918 üzenetére
Van gyárilag 34-es és gyárilag 25-ös amiket később 34-re alakítanak.
ER-5n igen, hátul dobfékes. A kawáról több rosszat hallottam mint jót, de nem ismerem a típust. A GS olyan amihez mindenhol van kb alkatrész és mint írtam igénytelen.
Kezelni és menni vele nagyon egyszerű, ha már gurul nem érezni azt a közel 200kilót. Könnyen terelgethető autók között is. Ezt most mondom, az elején azért más volt.
Hát hogy könnyű e váltani azt nem tudom, csak a sajátom van példának. Az elején nem ment és meg mertem volna rá esküdni, hogy rossz a váltó, aztán ráéreztem és már megy, de néha erősebben lépek rá és átugrik az üresen. Jellemzően 1-ből üresbe nehezen vált, de 2-ből üresbe már könnyen. Ez sztem az enyém egyedisége. Már nem foglalkozok vele, mert ráéreztem.
Én meg a motor ha van benne 10l benya akkor közel 300kg vagyunk, már azt is megérzi ha tele van tankolva. Üressel és telivel teljesen máshogy viselkedik, pl fékezésnél.
Az enyém 1200-at forog alapjáraton ha nem rendesen meleg. Ha már mentem 20km-t akkor 1500-ra módosul, de még ekkor sem tud gáz nélkül haladni 1-esbe. Amikor még hideg és rajta van a szívató akkor szoktam vele 1-esbe pöfögni akkor már magától is halad. A tanulómotorokat fel szokták pörgetni, nekem is így volt. Ez az elindulás dolog, olyan, hogy rá kell érezni, ma már nem gond, akkor sem volt az, de más stílusban indultam el. Én azt mondom játék vele elindulni, de a kawa ER-6n-el is az volt.
Az elején teljesen máshogy kezeltem mint most. Ma már nem figyelek olyan dolgokra amikre régen sokat.[ Szerkesztve ]
-
válasz gyáliSanyi #33920 üzenetére
Ma megnézem neked mindet.
2000nél már haladok 1be. De jellemzően 3000től nem rángat 2től felfelé. -
válasz gyáliSanyi #33974 üzenetére
Megvétel óta közel 5000km került bele. Október-március. Nekem ennyi jött le róla. -
Még nincs kész az út addig csak fejfájás ott átjönni. Ma egy jaguár és benne a 100éves banya járta meg mert 1000-el nekiment a csatornafedél körüli kiugró aszfaltnak. Gumi szétszakadt és a könnyűfémfelni is megnyomódott. Jó játék az főleg este, mert valahol nincs villany. Távolságival botorkálva el lehet menni.
-
-
Meg valamiért rengeteg a rendőr. Komolyan mondom minden nap valahol tanyáznak. Most este is kivették a biciklist a főútról, mert ugye ott nem haladhat. 4-en vették körben, dugó, villogó és írták a bírságot. Rendszeres a random igazoltatás, de előfordul, hogy 2 autó tanyázik.
Ezt már nagyon meg kéne vennem, csak miből. NAgyon nagyon keveset bír már teher alatt és éjjel igen-igen lemerül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz sziada5925 #33990 üzenetére
Ez való bele gyárilag.
-
Órák óta tölt.
[link] -
Ez az akku szarabb mint a régi. Megy vissza!
12.49v-ra állt be reggelre. 21w-os izzóval pár másodperc alatt 11.9re merült. -
a teljes szentendrei út dugó. Kmeket jöttem a két sáv között.
-
ma aztán fú! Mióta motorozok ilyen napom nem volt és még csak 2óra!
-
Ma kivel találkoztam fiúk? Mert ha 200 motorossal ma nem, akkor egyel sem. Folyton valamim a levegőben volt.
Itt nem fújt csak bogdányban az egyenesben. Ma ahogy mondanák sokan: Veszélyesen éltem, de olyan rohadt jó volt. Volt egy masszív átlagtempóm és még így is néha én éreztem magam lassúnak. Pedig ha tököltek előttem mentem tovább.
Annyi, de annyi minden történt. Volt hogy kicsit nem néztem a tükörbe és a szűk utcában megdurrogtattam úgy rendesen, aztán belenéztem a végén és ki volt ott? A motorosrendőr. Diszkréten kielőzött.
Aztán visszafordultam egy motoroshoz is a semmi közepén. Amikor elmentem mellette úgy tűnt nagyot esett és épp összerakja magát. Aztán kiderült, hogy nem, csak egy autós mellé ért és szólt neki, hogy lángol a motor, eloltotta a tűzet meg valamit szerelt, pakolt már össze.
192km ment ma bele. Reggel teli tank és go! Voltam és a kopaszi gátnál is, de egom másik végén is és közte kb mindenhol. Ahol kanyarok és erdő volt ott biztosan.
Nagyon halkan mondom, mert nem szabadna, de a tököm ki van a biciklisekkel néha, de a 40-el közlekedő autósokkal is. Azért már sokkal barátságosabbak. Nagyon sokan indexeltek jobbra és kicsit lehúzódtak. Kibukkantam a kanyarból és látták, hogy mennék lendületből.
Annak is megvan a varázsa, hogy az ember a két kocsisor között megy el és nem épp 20-al. Na ezt a témát is pihentetem egy időre, mert felért egy pár energiaitallal. Mivel nagyon hangos vagyok csak úgy nyílt a sor szó szerint.
És ezek ellenére sztem lassan mentem másokhoz képest.
Volt, hogy belefutottam egy kordonnal lezárt utcába is. Alapból csak a térdmelegítőt akartam felvenni és ezer rendőr. Egy kocsmát és az előtte lévő útszakaszt zárták le. Rengeteg balesetet láttam. Elnéztem a szőke kis cibálnivalót ahogy csodálkozva tanulmányozza a baleseti bejelentő lapot. Neki is meg sokaknak meglehetett a napja. Mindezek ellenére egyetlen egyszer volt, hogy kivert a víz. Fékezett előttem a motoros, de a féklámpája nem villant fel csak később és mivel mentünk egy tempót volt kapaszkodás. Még szólni sem tudtam neki úgy otthagyott a sor4.
Holnaptól ismét békésen közlekedek.Az akku továbbra is rosszabbul teljesít mint a régi. Egyelőre várunk, lehet, hogy még nem tért észhez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs