Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- VoLTE/VoWiFi
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #114595 üzenetére
Fejlemeny a plexitoreses ugyben. Eltelt tobb, mint 1 ev az utolso plexicsere ota, a hjc-t lecserelem, ezert elkezdtem alkohollal is mosni a plexit, kb 1 even keresztul csak tiszta vizzel es az utobbi fel even keresztul mindennel mostam, tehat motul plexitisztito, ablaktisztito, stb.
Ez a regi, 2014-es plexi nem reped el, semmi baja.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133025 üzenetére
A 10 es 11 nel a plexi reteszeles ugyanaz, azzal a vasdarabbal, ami csavarral van rogzitve a plexihez, ez eleve toresre volt itelve az en 10 plus-omnal. Allandoan a furatokbol kiindulo repedesek miatt tort le, ami a pin lock furatoknal is megjelent akkor is ha nem volt benne pin lock. a fejbubon levo szellozojaratok mashogy vannak kialakitva, bar ahogy neztem, az meg mindig eleg gyenge, de talan kevesebb bogar tud bemenni, a fokozatosan nyithato mechanizmus meg mindig ugyanolyan, ami szerintem nem jo. Van benne hely hangszoroknak, jok a belso anyagok, szovetek, mint mindig.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #133044 üzenetére
Emlekeim szerint az S2R nek van allithatatlan marzocchi-ja uszonyerges bremboval, az elegge az alja, de rossznak ennek ellenere nem mondhato, plane az akkori japanokhoz kepest. A tobbinek mintha allithato showa usd je lenne, de ha megtudjuk mirol van szo, pontosabbat tudok mondani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133046 üzenetére
nincs ezzel semmi baj.
par kiegeszites. Nem ertem ezeket a jelzoket, hogy ez a motor egy allat, vadlo. Ez egy paraszt leghuteses gyenge 2 szelepes. Velemenyem szerint olyan nagy ereje nincs. Az 1100 es blokknak mar inkabb van nyomateka, az tenyleg elvezheto mindenhol, de azert ettol ennyire szetesni... egy 180-200 lohoz szokott ember sirvafakad, annyira gyenge.
A testasttetta blokkos, az mar fasza, az kozelebb van egy superbike-hoznekem is ketszelepesem van, ~82 lo, sok nyomatekkal alul, de hogy ereztessem, ezt a "vadallatot" kisebb fogaskerekem van elol, ugyanez a lengovillam van, ami az elhangzottakkal ellentetben vas. Nehez mint a szar, es olcso. Elol az a showa teljesen jo. A villaszoge egyaltalan nem szuk, nincs hajlama csapkodni, az a terhalos vaz eleg jol meg lett csinalva, nem instabil. Tenyleg jo csomag. Kerekezni akkor kerekezik, ha hatul puha a rugo, vagy faszul ulsz. Ha rakeszulsz, nem kerekezik. Nagyon konnyen dontheto, es eleg nagy a dontesi szoge ugy, hogy nincs a nyakadban a labtarto, mert keskeny v2.
Egy sornegyhez kepest alul egy csodanak tunik, mert egy hayabusahoz kepest is eros. De hogy vadallat, meg ideges, meg rossz uton vezethetetlen. Hat en nem tudom, parhuzamos univerzumban elek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133049 üzenetére
Igen, az 1100 sem egy erogep, de az evo az elegge musthave kategoria szerintem. Az egy jo motor, es viszonylag olcson lehet uzemeltetni, (egyeduli dragasag rajta a 30ezrenkent cserelendo vezermuszijfeszitogorgo, meg az elso kerekcsapagy szett eleg hamar beadja a kulcsot, miutan az elofesziteset az ember beallitja, azzal sincs baj, amugy nem egy elromlo fajta)
Ami kisse idegesito, az a sztereotipia puffogtatas. Ezert ilyen hulyek itthon a ducatikhoz az emberek.
Ez egy lerugott szar monster. Ez a blokk 3000 tol kezd simulni, 4000 nel mar annyira rezzenes mentes, mint egy sor4. Nem fullad le 3000 nel, (ha lefullad, nem megy 1 henger, vagy nincs eprom ahhoz a full illegal termignoni-hoz, + nincs rendesen beallitva a fojtoszelep poti, szinkron, stb) a valtoja kisse nagyobb erot igenyel mint egy japan sornegy, de nem sokkal, es nagyon hatarozottan beklattyan, nehez felrevaltani. Pontos valto, siman lehet vele elni, tenyleg nem egy hasznavehetetlen szar. Felul semmi elet nincs, alul van ero, szoval hogy felul mit csinalsz vele, kb mindegy, nem fog az ott megtorolni semmit, csak hangos lesz, de nem megy. Dehat regulalasig porgeti allandoan, annyira nincs hozzaszokva a v2 hoz, hogy hogyan kell vele menni.
A kezeloszervek pedig azert mozognak mert elestek a motorral, ilyenkor letorik a muanyag stift, ami a helyen tartja - mint minden motornal. Nem azert, mert ducati.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #133061 üzenetére
[link]
Nekem nagyon tetszik, egy uj cagiva elefant, lucky strike szinekkel, 29 literes tartaly, a hatso kiegeszito tankkal, mint az igazi dakar versenygepeken, navi a muszerfalon, full led fenyszoro, feknyereg a panigalerol, 15 000 olajcsere intervallum. En vennek ilyet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133060 üzenetére
En is neztem par reszt belole, mert erdekelt volna a blokk szetszedes, de az nincs benne. (Ha van, akkor addig nem jutottam el :D ) par dolog nagyon haztaji, szijat mosni?? :D miert nem csereli le? Ilyen idos motornal a szelephimbakat mindenkepp ellenorizni kell, a krombevonat le tud jonni, meg minimum egy szijcsere/ hezagallitas. Nem rossz, nem azt mondom, de ez nem restauralas.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133067 üzenetére
Vmi savval valszeg citromsavval lemaratja a cinket, majd ujracinkeli. Nehez jol megcsinalni hazi korulmenyek kozott az ujracinkelest, a nagyobb csavarok pl egykaru lengovilla anya - egyaltalan nem sikerulnek szepre meg profi minosegnel se.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133069 üzenetére
Igen, desmoquattro-nal igy kell, de regebbieknel nem.
Az eredeti szij 120-140€ szoval atlag magyarnak draga, 2 evente vagy 20 ezrenkent cserelni kell, viszont ha barmi baj van vele, van garancia, es allja a helyreallitasi koltseget a ducati.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133073 üzenetére
Nalam biztos :D
Magyar forumokon irogatjak, hogy 50 ezret is elmegy, nem kell annyira cserelgetni azt.
Az enyem 3 eves, de mivel jovore lesz benne 20 ezer, ezert kovetkezo olajcserenel cserelem, addig remelem nem szakad el, de nagyon ritka az ilyen jellegu problema.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz asvald #133080 üzenetére
Ez nem kap benzint.
Nem is megy minden henger a video elejen, es nem az, hogy nem ejti a fordulatot, de nem is veszi.Fals levegot jelenleg elegge sziv, mert nincs rajta a legszurohaz, de ilyet semmilyen fals levego nem csinal. Ez valahogy benzint nem kap
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RAiN91 #133096 üzenetére
Velemenyt tud barki mondani, barmirol. milyen valaszt varsz, ha nem tudjuk mire akarod hasznalni, milyen motoros tapasztalattal, es milyen vezetesi stilus mellett, es aktualisan mennyire lerugott 16-20 eves sportmotor eseten?
Regebbi cikkeket boseggel talalsz ezekrol, abbol szerintem ossze tudod rakni a kepet.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #133099 üzenetére
ezzel a fotelmotoros velemennyel azert nem kell feltetlenul egyet erteni. :)
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #133111 üzenetére
Vilagos, en nem azt vitattam, hogy konnyebb, csak kovetkezetesen keverik az emberek a szaraz tomeget a menetkesz tomeggel, es ket, egy zsanerben levo motor kozt nincs 47 kilo kulonbseg. es mint korabban emlitettem ez nem mindig jelenti azt, hogy erzed rajta, hogy nehezebb.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BenQhunria #133142 üzenetére
Egyaltalan nem bun kerdezni. Erdekes hogy ez jott le belole. De guglizni sem annyira megerolteto feladat szerintem, mint random embereket megkerdezni valamirol, ami konkretan meg van adva a motor gepkonyveben.
Ezeket a dolgokat, peldaul olaj minosege, mennyisege, akkumulator tipusa stb. meg tudod nezni a teljesen ingyenesen letoltheto, felkeresheto owners manualbol, vagy louis online katalogusabol, annyi, hogy mas helyre kell beirnod a motorod fajtajat, nem forumba, es azonnal valaszt kapsz.
Igy peldaul valaki nem helyetted fogja megkeresni ugyanazon a platformon a neked kello informaciot, amin te is vagy. Ha titkos tippre van szukseged, hogy melyik akku marka a legolcsobb ennek ellenere melyik birja 30 evig, hat azzal senki nem fog szolgalni.
Ha beszelegetni szeretnel, es nem adatokra van szukseged, akkor elnezest, felreeetettem en is.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133191 üzenetére
Haat..
masik liganak en szemely szerint azert nem neveznem, 17X loero, sornegy, alul semmi. Hosszu 1. Persze megy, ha huzod, de manapsag a 200 lo feletti motorok azert na. Kidobja az alacsony fordulaton is, nem kell 200 al menni vele, hogy produkalja ha el van verve a korom.En az elso generacio paraszt szivocsovet szeretem, amikor egy trapez basz van elol, ami kinyulik a fejidom alol. Az nagyon eszement dizajn. Azonnal beleszerettem, ahogy meglattam eloszor. A muszaki megoldasai nagyon tetszenek, monocoque vaz, meg hogy a tank az ules ala benyulik, ezek akkoriban nem szokasos megoldasok voltak, legalabbis japanokon nem, europaikon persze igen, de manapsag is premium motoroknal fordulnak elo inkabb.
Epp rendszereket nezegetek a vfr re, igy mindent megnezek, amit felraknak, majd elokotrom, aztan elkuldom pm ben, nem szemetelnek ide.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133204 üzenetére
A tervezest komolyan vettek, es barmelyik modellt meg tudjak konnyebbre csinalni, de az megdragitotta volna, es ha a fajdalomkuszobon tul lett volna, akkor a foldbe all a sokkal jobb motor ahelyett, hogy a koronazatlan kiraly lenne.
Ausztria mar bekemenyitett es nemetorszag is be fog, de ha van eu qr kodod, jossz-mesz a hatarokon, nem oszt, nem szoroz. Ez a nagy inflacio inkabb hatassal lesz a hasznalt arakra.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133212 üzenetére
Markolatfutes, cordura. Utalom, mert az akszesszoáros Koso krvara elut mindentol, ami egy normalis motoron van, a cordurat meg ki nem allhatom, de ezzel elvagyok nagyjabol most.
Es motorfuggo. A big-bang r1 idealis teli jarmu. Szeles fejidomja letereli a kezedrol a szelet es a labadra fujja a hutobol a meleget. Vegyel te is big bang r1 et telire. A kovetkezo vetel mint teli autobahn jarmu, szerintem idealis lenne. :D
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Beleragadna a polo is. De nem nagy muvelet, 4-5 szor jobbra balra billegteted a motort, nagy erovel, es hallod ahogy elengedi a gumi.
Ja igen. Erdekesseg. Telen szallitani slicket ezzel nem szabad. Tobb gyarto is irja a slick gumikra hogy bizonyos homerseklet alatt repedezhet a gumi. Namost ezt nem a sima tarolasra ertik, es nem szimpla repedezest, mint azt korabban gondoltam. A futofelulet elvalik ilyenkor, es mehet a kukaba a gumi.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133252 üzenetére
Ket lehetoseg van. Vagy rossz a vizhofokmerod, vagy a termosztatod.
65 fokkal ilyen hidegben nincs baj, de ahogy kiveszem a fogalmazasodbol 45 fokra nem ment le a viz homerseklete, csak feltetelezted, hogy le fog menni. 7000 nel tobb hot is fejleszt a motor, szerintem nem megy le 45 fokra. 65 fokosan hasznalom en is az egyik motoromat, ilyen hidegben az sem tud annal jobban felmelegedni. Ezert megallni motorral nem kellett volna.Meg kene nezni a termosztatot, hogy normalisan mukodik-e.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133271 üzenetére
Amennyiben rendesen zar is, akkor a termosztattal ne foglalkozz.
50 ala el nem tudom kepzelni hogy lemegy ugy, hogy azt mondtad, mar letakartad a hutot.
Ezeket a megoldasokat oedig felejtsd el, hogy elnyomsz valamilyen vizcsovet. Meg a hibat sem tudjuk.
Biztosan nem az van, hogy melegebb eghajlatra szantak.
Vazszammal en nem tudok mit kezdeni, hacsak nem ducati.
Nyaron a ventinek kulon hokapcsoloja van, nem ugyanarrol szokott menni, ami a muszerfalba megy, tehat biztosan nem fott volna meg a motorod. Es azt latnad rajta, hogy jonne a viz a kiegyenlitotartalybol.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #133303 üzenetére
Mint korabban irtam, a 65 fokkal nincs baj. En ugyanezt tapasztalom hidegben, bar 50 fok ala nem szokott menni. Es ezt furcsallom is, de nekem nem 250 es motorjaim vannak, tehat azok joval tobb hot fejlesztenek.
Lehet nincs semmilyen hiba, es ez ilyen. Nem tudom.
A hutot takard le tovabbra is, de semmilyen modositast ne csinalj a hutorendszerben. Ha nagyon aggodsz, telire rakj bele 30 as olajat 40 es helyett.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #133311 üzenetére
Nekem van, ha a k9 re gondolsz, abs el.
90 loero kornyeke. Hogyne lenne eleg barmire. Az ilyen kerdeseket sosem szoktam erteni. Mit akarsz csinalni utassal es csomagokkal, hogy ne legyen akar 50 loero is eleg? Autopalyan a 230 at tudta, akkor mar nagyon fuj rajta a szel, es termeszetesen sornegy motor, tehat alul semmi nincs, ahhoz, hogy huzzon rendesen, nem alapjaraton kell jaratni, ha valakinek az az elvarasa egy motorral szemben, hogy ne kelljen valtani vele, akkor termeszetesen gyenge lesz. Amennyiben ilyen retardalt modban kell hasznalni motort, akkor eleg sok tipus elverzik, es a keveshengeresek korul kellene nezelodni. Van egy kis kellemetlen vibracioja 4000-5000 kornyeken, de nem akkora, mint egy regebbi hornetnek.
Kenyelemre hangolt rugok, elol tul puha szamomra, amennyiben utcan gyorsan kanyarodsz, azaz eleg hamar leernek a labtartok is, ha terdletevos kanyarokat veszel vele. A fek az kisse taknyos, de annyira nem veszes, most olasszal osszehasonlitva mondom, tehat aki japanhoz szokott, annak jo lesz.
Amugy eleg jo motor, nekem tetszett.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #133337 üzenetére
Irtam, K9-el van tapasztalatom. nekem nem volt, de eleg sokat mentem vele es szervizeltem is. Nagyon jo motor, nagypapasan, tura hasznalatnal 50 ezer km nel nem igazan kellett szelepet allitani. Meghibasodasa nem volt.
Sor4 et, ha nem akarsz porgetni, akkor a leheto legnagyobb kobcentit kellene belole venni, de az sem lesz olyan hu de nyomatekos. Peldaul egy 80 loeros ezres v2 ot erosebbnek erzel alul, mint egy 200 loeros 1400 kobos sornegyet, es erosebb is alul. Mondjuk ahogy olvasom a gsx1.4 kevesebb, mint 110 loero, tehat ebbol kovetkeztetve nincs az elso fokozat annyira megnyujtva, hogy ebbol a nagy nyomatekbol mar semmit ne erezz alacson fordulaton, tehat itt van a legnagyobb esely arra, hogy normalisan megy alul.
Ezekre en nem tudok mit mondani, hogy nem szimpi a leg olaj hutes... meg sok olaj kell bele. Meg sokat fogyaszt. Ezek szerintem nem szempontok, es nem tudom hogyan tudnak szempontok lenni egyaltalan.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133341 üzenetére
A sorharom mindenhol huz?
Attol fuggoen, hogy hol van a nyomatekcsucs, erezzuk, hogyan huz, egy motor. Egy v2 a sornegyhez kepest hatalmas dugattyui miatt nem tud annyit forogni, mint a konnyebb, de tobb dugattyuval rendelkezo sor4, vagy barmilyen elrendezesu, 4 hengeres. (Termeszetesen ez sem teljesen igaz, mert v2 bol is van olyan, ahol a nyomatekcsucs egeszen fent van, es porgetni is kell hozza. Csak ehhez nagyon draga anyagokat kell hasznalni, es rovidebb lesz az alkatreszek elettartama)
Altalanosan mondhatjuk, hogy v2 vagy barmilyen 2 hengereseket (itt nem a V a lenyeg) nem kell annyira porgetni, mert mondjuk 9000 kornyeken mar csokken a nyomatek, cserebe mar joval elobb a tetejen voltunk. A negyhengeresek pedig ugyanahhoz a kobcentihez merten konnyebb dugattyuik miatt tobbet tudnak forogni, tehat az optimalis gazcseret is erdemesebb feljebb vinni fordulatban, amivel loerot nyerunk.
Szoval egy 3 hengeres a ketto kozott van. Felul nem lesz benne annyi, mint egy sornegyben (ugye itt is, milyen sornegy eppen, de altalanossagban mondhatjuk igy, bar nem teljesen igaz). Es talan a nyomatekcsucsa feljebb van, mint egy 2 hengeresnek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133351 üzenetére
Azt a gorbet linkeld be, mert nincs olyan motor, amelyik 2500 on ennyit tud
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133353 üzenetére
Az kemeny.
Gyarilag leattetelezve? :D
Valoban annyra nem hosszu az 1, ahogy nezem 100 korul tart, de pl a kawa z1000 140 loerovel ugyanolyat gyorsul, mint az en r1 em, cserebe az 1 sebesseg kb 80 korul veget er. Szoval nagyon fugg a valtotol, mit erzel a nagy, vagy epp kisebb nyomatekbol.Illetve abban biztos lehetsz, hogy 1 ben nem kapod meg az osszes nyomatekot. Azert kezdodik kb 2500 tol a gorbe, mert 6. ban merik a teljesitmenyt.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133356 üzenetére
Termeszetesen nem. mihez kepest huz egyfolytaban, hol, milyen fokozatban, es epp melyik sor3, mert nem mindegyiknek ilyen a gorbeje, ez nem a sor3 jellemzoje, lapos nyomatekgorbet barmilyen hengerelrendezesnek tudsz csinalni- valaminek a karara. Kilapithatod a sor4 nyomatekgorbet is, es akkor kevesebb lesz a loerod. Es akkor az is huz mindenhol, csak gyengebben?
Az ilyen nyomatekgorbet szoktak az emberek gyengenek erezni, es a sornegy nyomatekgorbet erosnek. Amikor bizonyos fordulat utan egyre nagyobb lesz a nyomatek, az a hetkoznapi embernek az eros.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vírusirtó topic
- Milyen monitort vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen