Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #79886 üzenetére
Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
-
vlevi
nagyúr
válasz sajtee #80189 üzenetére
Én egy n87-est vettem, az alap, egyszínű ebből is asszem 60-ba kerül. De van benne pinlock, napszemcsi, mindkettő jó dolog. Szoval igen, van sisak 60 alatt is hasznalhato.
Igazaból nem is a gyártó a fontos, hanem az, hogy melyik gyártó !elyik típusa az, amelyiknél a lehető legjobban eltalálták a te fejformádat. Mert ami valakinek szuper, az lehet, hogy neked nyomja az arccsontodat,és félóra mulva kikészülsz tőle. Aztán, amelyik jó rád, az meg lehet, hogy pont a te motorodon, pont rosszul kapja a szelet, és zajos, vag razza a fejedy szóval nem egyszerű választás. -
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #80675 üzenetére
"annyival nem érezhetően jobb a minőségi ugrás."
Kamerája és bitrátája válogatja.
Én is látok nagyon sok SJCAM és hasonló videót a YT-on, aminél nem értem, minek ehhez 1080p? Csak azért, hogy kétszerakkora elmosott felületek legyenek benne, mint 480p-ben? Mert a részletessége nem több. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80809 üzenetére
Hát, igen, ő nagyon sokat járt így vele.
De úgy nagyjából a 650-es V-Strom pont erről szól. Ha tépni akarod neki, vagy lapjával kifordulni a hajtűkanyarból, akkor nem egy 60-70 lovas túraendúrót veszel. Ez valóban arra való, hogy felmálházva egy 100-120-as utazóval a világból kimenjen veled. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #80836 üzenetére
Hamar megvan az.
Bakker, mit csináltak ezzel az Africa Twinnel, hogy már 68.000 van benne tavaly február óta? Vagyis annyi volt, decemberben, mert akkor került fel a videó. -
vlevi
nagyúr
válasz freelanced #80920 üzenetére
N87 van.
De sokat nem tudok róla mondani, 2 hete vettem, azóta egyszer volt a fejemen, de olyan rövid ideig, hogy az nem jelent semmit.
35 fokban sem volt még alkalmam kipróbálni.Annyi tűnt csak fel, de ez lehet csak tévképzet, hogy mintha más lenne a motor hangja benne, mint az előzőben. Biztos ezen máshogy fúj a szél, a túraplexi máshogy kavarja a levegőt, és ezért
Más.: Mialófüttyért van, hogy reggel 1db felhőt sem láttam, mostanra pedig teljesen beborult? Délután akartam elmenni tekeregni egy kicsit (kipróbálni a sisakot), de megint nem akar összejönni.
-
vlevi
nagyúr
válasz freelanced #81131 üzenetére
Nolan n87-esem halkabbnak tűnik, mint a régi hcj fg14-esem.
Persze pontos összehasonlitasi alapom nincs, csak amolyan megérzés, mert a hjc már njncs meg, de mintha más lenne. V-stromom van, azon úgy általában nincs nagy menetszél, inkább turbulencia oldalról, szóval ez is számíthat. -
vlevi
nagyúr
válasz sabaton667 #81186 üzenetére
Jájjj. Ezt rossz volt nézni.
Jobbulast mkndkettőtöknek!A videó tényleg olyan, mint egy lassitott felvétel, de gondolom az eső miatt tényleg nem volt nagy a sebesség, csak a vak furgonos nem látta a sárga motort
-
vlevi
nagyúr
Ebből nekem nem ez jött le. Ráadásul SV-vel csinálták a vidit
[link]Ma egyébként nekem is volt egy teljesen váratlan megcsúszásom. Szerintem pont a fehér nyílon fékeztem. Igaz, csak hátsókerékkel, és nem is volt belőle semmi, meg lassan is gurultam, de akkoris a k***aanyját a VÉDA kamerának, amit pont a kereszteződésbe tettek, és épp sárga volt a lámpa, mikor odaértem. Ha nincs ott az a rohadt kamera, eszembe se jut fékezni.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82808 üzenetére
Suzukinál nem ritka a 10% eltérés. Persze felfelé. 140-et mutat, de GPS szerint nincs az 130 se...
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82914 üzenetére
Köpönyeg, például.
De emléxem rá, hogy múlthét közepén a húsvéti 4naposra még nem írtak esőt, de mostmár...
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #83226 üzenetére
Nálam a plexi tisztításra az vált be legjobban, hogy kéztörlőt (paprízsepit, stb) rárakok a plexire, és azt bevizezem. Otthagyom 1-2 percig, aztán leveszem. Mindenféle törölgetés nélkül lejön minden, ami ráragadt a bukósisakra. Nem kell hozzá semmilyen tisztítószer, csak víz.
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #83864 üzenetére
Pontosat nem tudok, de, mivel kb ugyanolyan magas, és ez az időjáráselőrejelző oldal [link] még -9 fokokat is ír, én még nem erőltetném...
Egyébként érdemes megnézni. A teteje még nincs annyira "belakva", mint a fogaras, mert az már kezd túristalátványosság lenni, a szó rossz értelmében (bódés árusokkal tele), a transalpina az szinte töküres, csak te és a fekete aszfalt. És az alján nagyon jó kanyargós szakasz van. -
vlevi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #83885 üzenetére
Azért mert te MotoGP-t néznél, de jó lesz helyette a hokizás is.
-
vlevi
nagyúr
Az a baleset, ami ezt a bukássorozatot kiváltotta, szintén durva volt. Egymás motorjának, fején mentek keresztül, szinte csoda, hogy abban senki sem sérült meg komolyabban. Csak a motor, amiből végig folyt a pályán az olaj. Azon taknyolt el mindenki abban a kanyarban.
Kb 1:15-től
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #84979 üzenetére
Én szivargyújtó aljzatot szereltem fel, és vettem egy normálisnak mondható szivargyújtós töltőt.
Nem akartam, hogy az USB-s elektronika része folyamatosan fogyassza az áramot (valamennyi áramfelvétele biztos van, még ha minimális is), másrészt szerintem jobb így, hogy a telefonhoz ki tudom választani a legjobb toltőt. Pl, ami csak 1A-el tölt, az kapásból nem jó, mert max fényerő+Mobilnet+GPS igencsak szívja a telefon akksiját, az 1A-es töltő még szinte tartani sem tudja a teló akssiját, nemhogy rátölteni. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #85752 üzenetére
Pedig a gyártók az elmúlt néhány évben kezdtek nagyon rakapni a túra enduro témára. Világból kimenős kirándulás rá inkább az való, mint egy csutkakormanyos 650s. Még akkor is ha nem terepezel vele. De arra is van már kínálat. BMW 1000xr, Yamaha tracer, és persze a versys. Csak ezek még nagyon újak, ennek megfelelően drágák is
Akksi. Sajnos tavaly-tavalyelott én is kifogytam egy vackot a kocsiban, egy év sem kellett neki, és csere lett
A motorban viszont 9 éves banner van, és még bírja.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86061 üzenetére
Majd meglatjuk.
Jovore (vagy 19-tol?) Triumph 675 blokk valtja a mostani cbr600-at a Moto2-ben. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86067 üzenetére
Meg kell nézni, kipróbálni, ez igaz.
Ha van egy kis szerencsém, akkor meg is teszem.
Yamahának vannak mostanában tesztnapjai (Yamaha-Abarth roadshow), megpróbálom meglesni, hogy milyen is az a sokat emlegetett Wartburg blokkPersze, tudom, messzemenő következtetést egy ilyen pár méteres guruálsból semmit sem lehet megtudni, csak azt, ha nagyonnagyonnemjönbe.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86945 üzenetére
2008-ban tettem bele a mostani motoromba (DL 650) egy banner akksit. Télre kiveszem, és havonta egyszer rádugom a töltőre 2-3 napra.
Mostmár kezdek rajta gondolkodni, hogy csak ki kellene cserélni, de nem akarok úgy járni, mint a kocsi akksival, ami 1 évet se bírt ki miután a gyarit 9 év után lecsereltem. -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #87061 üzenetére
HSM éppen nincs itt, úgyhogy átveszem a szerepét
Jó jó a kanyar ABS, de még azzal is előfordulhat, hogy így jársz : Epic KTM 1290 Superduke R Test Fail -
vlevi
nagyúr
válasz RAiN91 #88012 üzenetére
Szerencsére nem.
Tavasszal cseréltem bukót, és év elején volt egyszer olyan, hogy új jöttem haza 300km után, mint akit agybafőbe vertek. Akkor megijedtem, hogy rossz a sisak, vagy valami, mert a korábbival nem volt ilyen gondom.
Aztán pár hete/hónapja kocsival mentem valahova, és akkor is ugyanilyen szarul voltam. Ebből arra következtettem, hogy nem a sisak volt a bűnös
Vasárnap pedig Radstadtból jöttem haza Nyíregyházára, minden gond nélkül. Néha, ha nem figyelek oda, akkor a bal fülemet be tudja gyűrni, de más gond nem merült fel az elmúlt 5 napban, 2500km alatt. -
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #88074 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, ezzel én is így vagyok, a DL650-el.
Nincs szívem agyon forgatni, de amikor a Gaberl hágóra a túravezető egy Multistradaval megy fel, a többiek pedig GS-el (nem öccáz, hanem 1200) vannak, akkor bizony visszább kell kapcsolni, hogy az egyenesekben egyáltalán gyorsuljon szegényke[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Szép-szép, de otthonra nem kéne.
Félreértés ne essék, mentem már vele egy nagyon keveset, és nem rossz, sőt, van, amiben jobb, mint a többi, de azt a részét én pont nem használnám.
nem járok terepen, emiatt a 21-es kerék, a hosszú, lágy rugó nekem inkább csak hátrány.
Mint ahogy a tömlős gumi is.
A váltókart pedig tessékcsak visszaszerelni... -
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #88831 üzenetére
Ezt én úgy oldottam meg, hogy van vízálló, és nem vízálló tartóm. A motoron mindíg fenn van a hátsó doboz, abban elfér a vízálló tartó, és, ha eső felé megyek, akkor abba teszem a telefont.
Nekem mondjuk könnyebb dolgom van, szemerkélő eső nem zavar, mert a DL-650-en elég nagy esőnek kell lennie, hogy a plexi mogött a műszerfal is vizes legyen. -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #88980 üzenetére
"rosszabb út"
Transzalpina, tavaly
Sokkal többet nem tudtam arrafelé fényképezni, mert fejlebb kb ennyit láttam:A transzfogaras "felkapottabb", libegővel, a hágón elég nagy bazársorral. Ehhez képest a Transalpina kb holdbéli kihalt táj. De szerintem a Transzalpina alján sokkal jobb kanyargós szakasz van. Persze, kinek mi a "jobb".
-
vlevi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Microsoft Excel topic
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen