Hirdetés
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Anulu79 #54127 üzenetére
Choppert nagyon ritkán használnak olyan körülmények között, ahol az a pár százalék különbség előjönne. Legalábbis szerintem. Ritkán látok chopperest az autópályán 160-al cikázni az autók között, és Lillafüred-Felsőtárkány között sem láttam még őket lábtartót karcolni.
A másik véglet, amit már inkább le se írok, mert olyan csúnya, hogy Alsóörsön a trélerről letolni és begurulni a kempingbe, bármelyik Harley jó, ha legalább 10millába kerül
De rendes ember motorral ilyet nem csinál. -
vlevi
nagyúr
válasz ujskodas #54133 üzenetére
Nyíregyházán. De ha arrafelé van dolgom (évente 1-2 alkalom), akkor majd bolond leszek a 3-ason, főleg pályán menni
"azért mi is szeretjük ám a kanyarokat"
Reméltem is
De a chopperes csoportokra inkább az a jellemző, hogy szép komótosan végigpöfögnek az úton, megállnak elég sűrűn, többet dumálnak a benzinkutakon, mint amennyit gurulnak. Ilyen is van. Vannak, akiknek ez a része tetszik a motorozásnak. És ez így van jól, nem vagyunk egyformák. Én se vetem meg, hogy egy nagyobb csoporttal elmenjek valahova a világvégére, de sajnos nagyon ritkán adatik meg az alkalom.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #54474 üzenetére
En viszont pont azt hallottam, igaz, nem rendőrtől, hanem vizsgáztatótól, hogy azért nem vezethetsz a viszgapapirral, mert meg kell várni, míg a sikeres vizgsa jogerős lesz. Igaz, szinte 0 az esetek száma, amikor ez nem történik meg, de akkor is ki kell vàrni, ez a torveny.
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #54825 üzenetére
Pont most olvastam a motorrevüt, túragumikat teszteltek FJR-en. Mondjuk az FJR nem a 200kiló körüli kategória. Le is nyalta némelyik gumi profilját szinte teljesen, a 4000km alatt. Állítólag főleg az elsők koptak, a nagy súly miatti fékezéseknél.
-
vlevi
nagyúr
Terepen pesze, hogy kikapcsolaj az abst, kiprogesgatlot. Ott termszetes, hogy szandekosan blokkolo hatsokerekkel, kerrsztbecsusznak. És igen, ha a salakot túrja maga előtt a motor, akkor jobban lassul, mintha fekhatas nelkul pattogna a murva tetején.
Tegyük hozzá, a motor abs-ek rengeteget fejlodtek az elmult években. Össze sem lehet hasonlitani a 2000-evek elso kiadasu kotor abseit peldaul a bosch legujwbb, bedontes szenzoros meg!ittudomenmilyen csodaketyereitol. Biztos van statisztikailag olyan helyzet, amikor utolag lehet mondani, hogy jobb lett volna abs nelkul...
De szerintem ez olyan, mint a biztonsagi oves tema. Terjednek azok a bezzeg példák, amikor nem volt bekötve, és megúszta. De azok a peldak nem terjednek, amikor be volt kotve, es a fejreallt totalkaros autobol serules nelkul szall ki. Vagy, aki nem volt bekotve, es belehal egy viszonyalg kis balesetbe. -
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #54991 üzenetére
Ezzel kiserletezik most a bosch es a ktm. Vagyis mar aztjiszem szeriaban kaphato. Persze egy halom szenzor, meg a fél nasa szamitokapacitasa kell hozza, de valahogy megoldjak.
-
vlevi
nagyúr
válasz ujskodas #57346 üzenetére
"a vezérműláncot és feszítőt ezzel teljesen szétgyilkolom."
Nem értek hozzá, a hozzászólásomat tessék fenntartásokkal kezelni, de :Hááát, biztosan nagyobb terhelést kap így, mint novembertől áprilisig a ponyva alatt, ez nem vitás
De szerintem nem a fordulat szokott az ilyen dolgoknak ártani (vagy nem is árt neki, de nagyobb igénybevétel), az a hirtelen terhelésváltás.
Mellékszál, hogy pont most megy a Bold'or 24 órás, vajon ott cserélnek vezérműláncot a futam közben? Pedig egy napon keresztül folyamatosan nyélgázon, tiltás körül hajtják szerencsétleneket. És ezek nem motogp gépek, hanem Superbike, suportstock, ami többékevésbé széria alkaltrészeket feltételez.Viccet félretéve, biztos, hogy jobban terheled, mint 6k körül (leginkább azért, mert 2x annyi fordulatot tesz meg, mint ha hatodikban végigporoszkálnál), de ezeket a motorokat ilyen körülményekre tervezték.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Golota #57808 üzenetére
"Azt vedd, ami tetszik. A motorvásárlás elsősorban(!) érzelmi döntés"
Ez nagyon így van. Mert én azt mondom, hogy kétszemélyes, többnapos túrázásra nem a legalkalmasabb a naked, hanem helyette valami nagyobb, idomos járgányt keresnék, vagy túraendurót, mert ezekre lehet kényelmesen 1-2 hétre felpakolni a cuccot + az asszonyt, de akinek ez a vonal nem tetszik, arra nem kell ráerőltetni.Ha nagyon a nakedek tetszenek, de nem tudja, hogy az lesz-e jó neki, akkor én keresnék a használtpiacon egy népszerű típust, és azzal próbálkoznék egy szezont, nem kell rögtön újat venni, és fél év múlva rájönni, hogy nem ez az irány vált be. Egy elfogadható állapotó Suzuki SV, Honda Hornet, Yamaha FZ6, vagy Kawa szerintem bármikor eladható, ha kiderül, hogy mégsem vált be, és még nem is bukik rajta nagyot.
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #57847 üzenetére
Ezt, pont olyannak kell mondania, aki Varaderon ül ? 😁
-
vlevi
nagyúr
Turaendurok kozott is elszalltak az árak, de nagyon. Korabban az 1150, 1200gs volt egy millaval a tobbi fölött, most annyi valtozott, hogy a tobbi gyarto is felkúszott abba az arkategoriaba, azisigaz, hogy a bmw, ktm pedig mégegymilkát ráfirkantott az árcédulára. Persze lehet mondani, hogy ott vannak olyan extrák, amik 5-10 éve nem voltak, de kicist félre van értelmezve az agyonelektronoizált adventure bike fogalma. Annyi villanyos vackot raknak beléjük, meg még egy fél motor ára az extralista, hogy az már hihetetlen.
-
-
vlevi
nagyúr
Vészfékezést pedig úgy tanítják, hogy elsőként kuplung, utána hátsóf3k, és csak aztán az első. Mindezt angyjából egyszerre, de ebben a sorrendben. A magyarázata pedig az, hogy vészfékezéskor senkinek nem hiányzik, hogy a hirtelen elvett gáz miatt a motorfék megfogja a hátso kereket és blokkoljon. Mert egyrészt csúszik, másrészt a motor is le fog állni.
-
vlevi
nagyúr
Szerintem is Valami nagyon jó dolog történik a Benellinél
Nagyon bejövős a formája. Az alkatrészek arányai. Jó ránézni. És,ha még megy is, az csak mégjobb. -
vlevi
nagyúr
válasz Archer #59824 üzenetére
Nagy néha találni olyan kutat (a környékemen sajnos nincs ), ahol nem a kompresszorban van 10 méterees cső végén a nyomásmérő, hanem a kezedben van, ha értitek mire gondolok.
[link]
Szokat szokok szopni azzal, hogy nem birom ugy ráapplikálni a szelepre a pumpát, hogy ne szeleljen, szóval mire elszaladok a +/- gombik, leereszt a kerék Motoron egyszerűbb kicsit, kocsinál a túloldali kereket csak leereszteni sikerül, felfújni nem[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz polimorf #60085 üzenetére
Motorja válogatja.
De több helyről hallottam már olyat, hogy a fényszórón a helyzetjelző lámpáról vezetik ki a 12V-ot a szivargyújtóhoz. Ha nem akarzs pumpát üzemeltetni róla, csak azt az 1-2A áramfelvéteű GPS-t, akkor ez is elég lehet.
Nekem a V-Stromra írtak például valami gyári markolatfűtés csatlakozót, tizenvalahányamperes biztivel, de olyan mélyen van (valahol a tank, a légszűrő és a kormánnyak közé beágyazva), hogy eszemben sincs megkeresni -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #60122 üzenetére
"– a táblázat szerint itthon +18 km/h alatt nem foglalkoznak csekkgyártással,"
Igen, mert itthon 15km/h túllépés alatt szabálysertés, afölött közig bírság. A kettő között az a különbség, hogy a szabálysértésre nem vonatkozik az ojjektum felelősség. Ez azt jelenti, hogy az elkövetőt kellene büntetniük, azt viszont nem tudják kideríteni, mert nincs tanú. Ismeritek a "saját magamra, vagy közeli..." szöveget.
Labancok viszont ilyennel nem lacafacáznak. Náluk ilyen nincsen, ők ezért is mérnek többször hátulról, mert náluk nem kell a vezetőnek látszani a képen. -
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #60122 üzenetére
Osztrák gyorshajtás. Folyt.köv.
http://hegylakok.hu/2015/12/hirek/hamis-gyorshajtascsekkel-szivatjak-a-soforoketOlvasónk, Polemius hívta fel a figyelmünket rá, hogy az autósok, motorosok gyakran hamis bírságcsekkeket kapnak Ausztriából – egyszerűen muszáj odafigyelni, rá hogy mit fizetünk be, és nem automatikusan elküldeni az összeget. Érdemes először végiggondolni, hogy valóban jogos lehet-e az a büntetés, és utánajárni, valódi-e a felszólítás – áll a hat hónap után megérkezett bírság hozzászólásában, a komment pedig a Kisalföld linkjére mutat. Ebből kiderül, hogy többen furcsa leveleket kaptak mostanában Ausztriából. – A 45 eurós bírság első blikkre gyanús volt. Egyrészt nem tértivevénnyel küldték, másrészt sem postai pecsét, sem bélyeg nem volt a borítékon. Amikor kibontottuk a küldeményt, tovább folytatódtak a furcsaságok: aláírás és bélyegző sem szerepelt a dokumentumon – meséli az újság által megkeresett autós. – A gyorshajtást bizonyító fotót nem mellékeltek a levélhez, és utalást sem tettek arra, hogy a felvételt megtekinthetnénk az interneten – folytatta a hölgy, aki elmondása szerint nem járt Ausztriában az autójával. Mit tehet az, aki ilyen levelet kap? Mindegyik esetre igaz, hogy ha a a szabálysértés vitatott, az eljárási szakaszban lehetőség van jogorvoslatot kérni, illetve a fotót is, mivel – ha a sebességtúllépést radarral rögzítették – minden esetben készül róla kép. Fontos különbség azonban a hazai viszonyokkal szemben, hogy lézeres mérés esetén két rendőrtiszt állapítja meg az autó, illetve a motor márkáját, rendszámát és a sebességtúllépés mértéket, majd erről feljegyzést készít, vagyis ilyenkor nem áll rendelkezésre fotó. A Hamis gyorshajtáscsekkel szívatják a sofőröket bejegyzés először a Hegylakók jelent meg.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #60467 üzenetére
V-Stromot (vagy varát) kell venni, azon gyárilag világít mindkét lámpa, tompitottan is, asszimetrikusan, pont úgy, mint az autókban
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #60502 üzenetére
"suzuki dl650"
Telepakolva 2 heti csomaggal, kivisz a világvégéig, meg még egy métert, és onnan vissza. Ezt tudja.
Nem egy erőbajnok, sem pedig adrenalinbomba, már csak a felépítése miatt sem.
A blokkja az SV-650-ből lett átemelve, igaz, ott pár lóval erősebbre van hangolva, és az SV is könnyebb valamivel, ráadásul a V2-es blokk alacsony fordulaton meglepheti a sor4-hez, "nyócezertől megindul" szokott csuklókat. -
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #60513 üzenetére
Nem, inkább olyan, mint a Vitara. Ha már Suzuki. Terepjárónak kinéző tárgy. De a nagy méretei miatt tényleg nincs gond rajta a pakolással. 180 centi alatt viszont necces lehet, mert magas és széles az ülése, ráadásul a lábtartó is pont alattad van.
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #60550 üzenetére
Yamaha Fz6 (az idomos) miért nem?
A 2004-es modellek eredetileg 98 lóval jöttek ki, aztán később lett belőlük S2 változat is, 78 lóval.
Persze, lehet, hogy ez már hasalósabb üléspozíció, nem tudom. Nekem egy csupasz FZ6N volt az oktatómotor, (az volt az iskolánál, azzal csináltam a rutint, vezetést, forgalmi vizsgát), de már nem emlékszem, hogy milyen volt vele közlekedni. -
-
-
vlevi
nagyúr
Jövő nyárra.
http://hegylakok.hu/2015/12/hirek/romania-autopalya-erdely
Szerda este 19 órától megnyílik a dél-erdélyi autópálya Temesvár-Lugos szakasza – közölte szerda a román Autópályák és Országutak Országos Társasága (CNADNR). A 25 kilométeres pályaszakasz a gyorsforgalmi út két – már korábban átadott – szakaszát köti össze, így a Csanádpalota-Nagylak határátkelőhelytől 142 kilométert lehet autópályán haladni Erdélyben. Az autópálya mostantól a Temes megyei Traian Vuia településig tart, onnan 104 kilométert kell országúton haladni Déváig, ahol ismét rá lehet kanyarodni a dél-erdélyi autópálya korábban megépített szakaszára. A Transzfogarasi-hágó látképe a felső parkolóból Az útszakasz átadásával tehermentesülhet a Maros völgyén haladó E68-as országút Arad és Marosillye (Ilia) közötti szakasza. A Brassó vagy Bukarest felé tartó nemzetközi fuvarozók ugyanis eddig ezt az utat vették igénybe a Temesvárt is érintő hosszabb útvonal helyett, amelynek csak kis szakaszát lehetett autópályán megtenni. Ennek köszönhetően a pályán gyorsabban, míg országúton nyugodtabban lehet motorral megközelíteni Erdély csodás tájait, beleértve az általunk is bemutatott Transzfogarasi-hágót, illetve Zetelaka környékét. A Motorostúra: még könnyebb elérni a Transzfogarast bejegyzés először a Hegylakók jelent meg.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
http://hegylakok.hu/2015/12/hirek/az-uj-rendszerben-is-ingyenes-marad-a-motoros-matrica
Januártól Szlovákiában is bevezetik az elektronikus autópálya-matricákat, azonban az autópálya használatért fizetendő illetékek összege változatlan marad – áll az MTI beszámolójában. A szlovák Nemzeti Autópálya Társaság (NDS) honlapján nyilvánosságra hozott információk szerint a január elsejétől bevezetendő elektronikus autópálya-matricák továbbra is elsődlegesen az eddigi eladási helyszíneken, tehát benzinkutakon, postahivatalokban és a határátkelőknél elhelyezett automatákban lesznek megvásárolhatóak. Ugyanakkor lehetőség nyílik a matricák internetes – bankkártyával történő – megvásárlására is, az NDS több nyelven, köztük magyarul is elérhető honlapján, a www.eznamka.sk címen. Ugyanitt letölthető az elektronikus autópálya matrica megvásárlására szolgáló okostelefon-alkalmazás is. Az autópálya-matrica nélkül közlekedő autósokat a helyszínen 50-től 200, eljárás keretében kiszabott büntetésként pedig 500 euróig terjedő bírságra büntethetik. A vásárlást igazoló adóbizonylatként az eladóhelyen kapott számla, illetve internetes fizetés esetén ennek email-címre küldött elektronikus változata szolgál. A Szepesség és a Tátra-vidéke is remek célont egy 3-6 napos motorostúrához Ugyanakkor nem lesz változás az összes szlovákiai autópályán egyaránt érvényes matricák árában és érvényességi idejükben sem. A legrövidebb futamidejű, tíznapos matricáért 10 eurót kell fizetni, a 30 napos 14, az egyéves pedig 50 euróba kerül, míg a motorosok – a korábbi évekhez hasonlóan – ingyenesen használhatják az egyre kiterjedtebb szlovák autópálya-hálózatot. Nekünk, magyar motorosoknak ez különösen azért kedvező, mert a népszerű célpontok, mint például a Magas-Tátra, Zakopane vagy a Szepesség így még gyorsabban elérhető a Rózsahegyet (Ruzomberok) Kassával összekötő szakasz révén. A Az új rendszerben is ingyenes marad a motoros matrica bejegyzés először a Hegylakók jelent meg.
-- gReader Pro
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #60812 üzenetére
Nekem a második van, az MRA Vario. A V-Stromon működik. Nekem a gyári plexi pont nem volt jó, mert alsó állásban a sisak közepére kaptam az összes bogarat, felső állásban viszont kegyetlenül rázta a fejemet. Most rajta van az MRA Vario, és így, alsóbb állásban van a plexi, de se bogár, se fejrázás.
Egyébként ebben a kiszerelésben, ahogy te is linkelted, ez egy teljes plexi. Másik hirdetésben ilyen. [link]
Amit én vettem, az csak a plexi toldat volt, [link]A nagyonnagy túraplexik azért nem jók (akinek volt, és beszéltem vele), mert ahogy írod, tényleg a látómezőben van, ráadásul nem is túl marav anyagból vannak, rezonál, mint állat. A V-Strom gyári plexije a szélén meg van vastagítva, de pl. a Givi túraplekó az nincsen.
De ez legyen a legutolsó szempont vásárlásnál. Amivel általában mindenki felszereli a V-Stromot, az a bukócsó (Givi), kézvédő (gyári, de nem alapfeleszereltség), és sokszor középállvány, doboztartó. Középállványból csak a marhadrága gyári az, ami bevált, doboztartó konzolt azt már sokan tudnak faragni az országban, jó minőségben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen