- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz 30z.Samu #42231 üzenetére
125-250-500-600-1000 ccm-mel is ha elütnek/elesel Bp-n, akkor is nagy rá az esély, hogy átmegy rajtad/neked megy egy autó/busz/kisbusz/taxis.
Felesleges erről amúgy beszélni szerintem, okosabb nem leszel. Rá kell ülni és kipróbálni a gépeket majd órán. 3-4. rutin órán ki fog tisztulni majd a köd, ami most körbe vesz, csak az ugye kb április vége
-
Something_
őstag
válasz Outlander #42235 üzenetére
Minek fokozatosan? Ki beszel arrol, hogy igy kell? Bizonytalan a kobcenti-valasztasban, ezert javasoltuk neki azt, hogy majd raultetik tobb fajta motorra.
Te Bp-n levo suliban vizsgaztal? Itt azert boven van iskola, be tud ugy iratkozni, hogy megemliti, hogy tobb fajta motort is ki szeretne probalni.
Az autos hasonlat meg egy marhasag.. -
-
Something_
őstag
válasz polimorf #42319 üzenetére
Kb 5x.
Nyár elején max 50-es robeszt kerestem max 200k-ért melóbajáráshoz.
Erre lett 600as, minden cuccal, jogsival majdnem másfél milláért. Ki sem merem számolni, hogy mennyibe van ez az új hobbiJah, és nyár elején vettem 50-es robeszt, ami nem igazán bírt el, közbe megvettem kollégától a 250-es robeszt. Aztán az 50-es robeszt eladtam egy másik kollégának, kb buktam rajta 30e-et, a 250-esen kb 150e-et Viccc[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Megjött az új barátom, aki társ lesz a mindennapokban sportmotoron még kemény pár hétig :-)
Nagyon sok táskát néztem neten, de videók alapján ez jött be a legjobban.Alpinestars Tech Aero (videó)
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz 30z.Samu #42360 üzenetére
16-ról lehet 26-ra bővíteni. [link]
Főleg a sisakhálós cucc miatt tetszik, hogyha leszállok valahol és dzsanázni kell, akkor be tudom cuppantani a sisakot. Belefér egy laptop is külön rekeszbe, van benne hely gerincvédőnek (pl asszonyét be tudom pattintani, ugyanilyen alpinestars a gerincvédője, mint a videóban) és az is praktikus lehet, hogy van telefontartója elől, nem tudom, hogy sisakban mennyit lehet látni belőle, pl ha eltévedek és aktív a gps (meg, hogy a note3 befér e)
Jah és van benne esőzacsi is. De főként a sisakos cucc miatt esett erre a választás.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz 30z.Samu #42366 üzenetére
Intermotors-nál rendelte egyik barátom, 40e-re jött ki szállítással. Van nekik kedvezményük.
Aki nem ismerné, ez olyan, mint a bardi/unix, csak jóval nagyobb és van mindenük kb.Próbáltam keresgélni magyar oldalakon, de senki nem írt tapasztalatokat róla, egy találatot kaptam, itt ph-n, ahol Archer írta, hogy jó és praktikus. De kb ennyi.
Remélem beválik, ugye én melóba járáshoz használom a motort és van nálam pár cucc, ami a hatalmas csomiba nem fér be, így egy sima Eastpak hátizsákot hordok, ami idegesít, mert feszül rajtam a motoron, plusz csak egy fakk van, nem praktikus a mérete sem.
Samu: olx-en néztem én is 22-ért, az kínai, nem mertem megvenni. Beszéltem a csávóval, mondta, hogy most nincs, de berendeli kb 3-6 hét. Plusz szállítás 2e. Nem biztos, hogy rossz, de a tököm sem fog kockáztatni 16e-ért.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz 30z.Samu #42368 üzenetére
Ez egy olcsóbb Alpinestars táska: Alpinestars Roving
Van neki is sisakhálója, itthon már csak az "újabbat" kapni, aminek már nincs ilyen funkciója.
Nem néztem, hogy külföldön mennyi, de kipróbálhatnád a kínait 22ért, majd összevetjük. Kíváncsi vagyok a különbségekre, főleg x idő használat után.Nekem még ez jön be, lehet majd köv szezonra, hogyha addig az igényem megköveteli a plusz táskát, akkor beszerzek egy ilyet. Viszont ennek is horror az ára..
10 és 20 lityós. Pont RR-en van :-)[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #42373 üzenetére
Táska kellett, amit tudok magammal vinni, ezzel furán mutatnék. Plusz ugye az RR-en is ormótlan lenne és nem is akarok rá dobozt.
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #42376 üzenetére
Munkám miatt nem mostanában fogok több napra elmenni.
-
Something_
őstag
Tud valaki ajánlani első motoremelő állványt? Hátsót kapni fogok a motorhoz, első viszont nincs.
Csak a téli álomnál fogom használni, szóval szezonba nem fogom egyáltalán, így gondolom nem kell spéci cucc. -
Something_
őstag
válasz Kolondrum #42516 üzenetére
Sírok, hogy igazad van a fos idővel kapcsolatban és rakhatom le a motort, aztán járhatok be kocsival, ülhetek 40-60 percet a Kerepesin reggelente, fizethetek ki 2500 ft parkolást naponta, ráadásul még simán benne van, hogy meghúzzák/megkarcolják a kocsit itt a belvárosban.
-
Something_
őstag
Na én rakom el a motort, azt hittem kihúzok még egy hetet, de most hétvégén le kell rakni.
Nincs hideg, de baszki nincs tapadás vagy béna vagyok, rosszul csinálok valamit, de majdnem eldobtam most a motort.
Befékezett előttem egy csajt a lámpánál nem kicsit, kb 40-ről fékeztem és nagyon (!!) nagy mázlim volt, hogy balra indult el a hátsó kerék csúszása, így be tudtam állni az autó elé/mellé a lámpaoszlophoz.
Ha jobbra indul el a motor hátulja így, akkor telibe kapom az autót, aztán egy összetört motorral zárom a szezont...Vigyázzatok nagyon!
-
Something_
őstag
válasz citkar #42575 üzenetére
Ezzel nekem sincs nagy gondom, mármint simán elközlekednék még vele, full használható.
Én azért nem merek kockáztatni, mert ha hirtelen fékezni kell, akkor megint kb ez fog történni, mint ma, csak szarabbul is elsülhet.
Szóval menni még úgy ahogy lehet, de hirtelen fékezésnél már messze nem ideális a tapadás, ha ezt tapadásnak lehet nevezni, ami most pl reggel hideg gumival 2 fokban volt. -
Something_
őstag
válasz Kolondrum #42584 üzenetére
Még bent vagyok melóhelyen, de lassan indulok, remélem nem lesz semmi reggelihez hasonló flikkflakk Vettem egy fehér színű Xbox One-t, berakom az új táskámba, jó lenne nem borulni. Szép lenne, eldobnám a motort és csúsznék a 100e-es konzolon a hátamon
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #42587 üzenetére
Tőlem is kérdezgetni szokták, de még eskü meleg is van A kesztyűm pedig álom, míg nem volt, egyből fáztam, mivel kapta a hideget. Mióta megvettem, full komfortos az egész.
Csak ez a fránya tapadás.
Szombatig még kiélvezem, aztán jöhet a fránya autókázás. (3-as coupe BMW, sor 6, 192 le ) -
Something_
őstag
válasz Kolondrum #42594 üzenetére
Tisztaban vagyok vele, ezert vettem motort
Tavaly epittettem az autoba hifit, hogy legalabb az szorakoztasson a dugoban reggel, meg kene par dolgon csiszolni, de miota megvettem a motort (majus), kb 20 alkalommal ultem az automba
igy nem "fejezodott" be kompletten. Majd most talan :-) -
Something_
őstag
Vallalhatatlan ez a budapesti forgalom. Beerek vajon 9:50re az Oktogonhoz? Mindjart a Stadionoknal vagyok
-
Something_
őstag
Nem igazán volt csalogató ez a látvány
-
Something_
őstag
válasz DonThomasino #42692 üzenetére
Honda CBR 600 RR (2005-ös)
Basszus, de kva hideg! Meló után viszem le vidékre, 60 km, remélem nem fagyok annyira oda
-
Something_
őstag
válasz DonThomasino #42695 üzenetére
Szeptemberbe kaptam kézhez a jogsit :-)
5000-6000 alatt, mint a kezesbárány! 6000-10000 között nagyon jól megy Felette meg nem próbáltam, mert szar idő volt és még kezdő is vagyok, de brutális ereje van már itt :-)
Nagyon jól kezelhető, még így kezdő motorosként is! Gondolom ez az idő előrehaladtával még jobb lesz. -
Something_
őstag
Nah, tegnap elraktam az RR-t téli álomra vidéken, nagymutteréknál. Tőlem 50 km-erre :-(
Teletankoltam 100-as benyával (nem tudom, hogy számít-e, mióta nálam van, mindig 100-ast tankoltam bele), lemostam szépen, elől-hátul fel van emelve, gumik is lemosva, oldalfal lekezelve.
Akkut kiszedtem, le van takarva alaposan lepedőkkel. Garázsban van, nincs csapadék (eső, hó, stb), fedett, viszont nem fűtött. Gondolom ez sem okozhat nagyobb bajt.
Betömködtem még a ram air nyílásokat és a kupoffot.Kihagytam valamit? Hűtőfolyadékot elfelejtettem beméretni, remélem jó.
Mikor szokott lenni tartós 8-10 fok 9 és 21 óra között? Március vége, április eleje?
-
Something_
őstag
Elfelejtettem. Utólag néztem a használati útmutatóba, nem olyan könnyű. Mármint le kell venni a jobb oldali elemet. Sajnos dec 24-ig esélytelen, hogy meg tudjam nézni a motort, nagyfaternek meg nem szólok, hogy essen neki, mert körbevágja a műanyagot vazze
SymbianOS: eddig mindenkitől azt hallottam, hogy a 100as benyát meghálálja a gép. Kb 1000 km-t mentem vele mióta megvettem, 6,2-7 literre jött ki az átlagfogyim, ez 90% Budapest.
Azt is olvasgattam, hogy a gumiból kell leengedni, nem kell leengedi.. Új gumik vannak rajta, jót akarom nekik, de nem tudom, hogy mivel okozok rosszat
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Hi. Ha mar a buko a tema:
A sisak kiveheto belsejet, hogy szoktatok mosni? Kezzel vagy gepben? Nincs rajta cimke
Shoei XR1100 -
Something_
őstag
Kellemes ünnepeket minden Fórum-lakónak így utólag is!
Mikor lesz már jó idő?Karácsony alkalmából meglátogattam a kis CBR-t nagymutteréknál, (ha már ott voltam, akkor a karácsonyt is lerendeztük)
-
Something_
őstag
válasz pityaa23 #43511 üzenetére
Saját motoron tuti eldőltem volna rutinon
Meg amúgy is, minek a saját motorodat koptasd?Max menj azzal vizsgázni, de gyakorolj egyedül (elzárt helyen persze)
Bp-s suliból kiindulva, rutinnál kb fele időt vártuk, míg sorra kerülünk, kuplung, gurulás, aztán ment a feladat. Aztán megint kuplung, gurulás, 5 perc várakozás, 3 perc feladat.. -
Something_
őstag
Szerelmes lettem ebbe a kabátba
YouTube - CELER LEATHER JACKET l Alpinestars -
Something_
őstag
válasz Lipton #43519 üzenetére
Rutinon volt egy csávó, jött a piros VFR-rel, aztán átült a hornetre minden órán. Én még nem voltam feltűnő a 250-es robesszal
Majd ha jön a szezon, elmegyek vezetéstechnikai tréningre saját motorral, kíváncsi vagyok, hogy mit fogok bénázni a bóják között az RR-rel
Mire gondolsz pontosan azzal, hogy vicc? Nem is tudom, hogy lehetne a gyakorlati dolgokat máshogy. Vagy arra gondolsz, hogy több "pálya" kéne rutinon?
Talán a forgalmi részen lehetne mondjuk, hogy az oktató is motorral jön, az úgy tényleg rugalmasabb lenne.BUÉK!
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Archer #43525 üzenetére
Nem sok különbséget lehet tenni a ruhák között, az igaz. Atem és Celer között néztem (nézném, ha lenne) különbség, amit józan paraszti ésszel azt vettem észre, hogy az Atem-be több a perforált rész.
Mást nem tudtam találni, FC Moton most azonos áron vannak, de a Celer "szabása/kinézete" jobban tetszik, habár utcára jobb lenne a jobban szellőző.Útdíj, volt már téma? Most nézegetem, hogy mi, merre. Ez egész jó lesz a vidéki melóbajárós embereknek, bp-ieket pedig meghúzzák megint 5000-el Úgyis sok a munka, jól keres mindenki..
Motorra is 5000 lesz? Mert a táblázat szerint D1M-nél nincs semmi írva, csak a 10 napos, viszont azt írják, hogy D1 vonatkozik rá megyei szinten.
Azért az is korrekt, hogy fél évet használjuk a motort, valaki csak hobbiként, de azért a kerek egész éves 5000-et be kell fizetni 1 évre. (egész éves biztosítás, egész éves teljesítményadó vagy mi a neve)
Nem cigánykodni akarok, csak vicces, hogy eddig 0 Ft-ért használhattuk a pest megyei szakaszokat, erre most a semmiből lesz 10.000 (motor + autó).
Jó oldala, hogy a vidékieknek olcsóbb lesz, nem kell éves 40e-es pályadíjat fizetni. -
Something_
őstag
válasz Laraxior #43539 üzenetére
Csak az M0 egyes szakaszai, az M2 es a tobbi autopalya fizetos, a sima utak nem.
Ha le akarsz menni Balatonra, akkor nem kell 4 megyes 4x5000es evi dijat venni, eleg a szokasos 10 napos palyamatrica.
Ami eddig ingyenes volt Bp-n (bevezeto szakaszok pest megyeben, M2, M0), ezek lettek fizetosek, ami 1 evre 5000 ft.
Habar ezt ne vegyetek keszpenznek, en ezt szurtem le.
Fattyu: terkep szerint nem fizetos, csak a Szentmihalyin tul.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz polimorf #43551 üzenetére
Fél óra alatt megtaláltam egybe a térképet
Hülye kérdés, de pl a szokásos 10 napos autópályamatrica jó lesz az M0 és M2-re is? Milyen vicces, autópálya díj, nem autópályákra
bogyo112:
Motor autópálya 10 napra: 1470
Autó autópálya 10 napra: 2975Motor megyei 1 évre: 5000
Autó megyei 1 évre: 5000Jól kitalálták ezt Ha ezt nézzük, akkor a felének kellene lennie, sőt, a negyedének az éves használat miatt
[ Szerkesztve ]
-
-
Something_
őstag
Hát ez hatalmas Youtube - Ötletek motorkerékpárral történő közlekedéshez
Legtöbben bukó nélkül és/vagy pólóban vagiznak
-
Something_
őstag
Abs-t utolag beszerelni lehet? Gondolom ha igen, akkor 200-300e korul.
-
Something_
őstag
válasz Outlander #43775 üzenetére
A bukosisakos temanal anno nem emlekszem, hogy valaki leszolta volna vedelemben pl az 5 csillagos caberget, hogy a 4 csillagos shoei jobb..
Anno azt irtak, hogy a dragabb sisak (100k felett), idotallobb, komfortosabb, mint az 40e-es sisakok es hogy lenyeges kulonbseg van a 2 kategoria kozott.
De ha belinkeled azt a hsz-t, amiben leirja frankon, azt, amit allitasz, akkor emelem kalapom, addig is csak hangulatkeltes az irasod.
Ez az 50e km felett bontoszokeveny tema is vicc, par napja irta valaki, asszem egy ujonc, aki motort akart venni, hogy 50e km felett erdemes motort venni vagy az mar halott tema?
Szoval ott sem allitotta senki tapasztaltabb ember azt, amit te most irsz.Feree: plusz gondolom varosi bukasnal siman benne van, hogy ide-oda pattog az ember. Az mas tema, hogyha leesik a motorrol es a piros hetes atmegy rajta.
Robogoval jartam, akkor is beoltoztem, kiveve sport borkabat. Meg is szoltak munkatarsak es oltogattak. Aztan kollegam az 50essel esett egyet, elefordultak. Protektoring, tervedo, buko, kesztyu. Tort a jobb bokaja es a bal keze is kapott gipszet.
Utana mar senki nem szolt nekem a ruha miatt[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz polimorf #43810 üzenetére
De ha 150-nél elkerülöd a fát, és 80-nál elkapod bokával a másik fát, akkor van rá esély, hogy nem törik darabokra a lábad.
Meg ha 150-nél leesel a motorról és nincs fa, akkor a bőröd megmarad.De mindenki maga dönti el, hogy mennyit ér neki az élete. Inkább nem mennék el egy nagyobb túrára farmerben és lidl-s bukóban, vennék ruhát és a következő évben mennék el, mert akkor elmondhatom, hogy megtettem mindent a biztonságomért.
-
Something_
őstag
Az igaz, de nem hirdetem azt, hogy más se tegyen le jogsit, anélkül motorozzon. Sőt, én nem motoroztam, hanem robogóztam, viszont így visszatekintve véleményem szerint a robogó és a motor között annyi a hasonlóság, hogy mindkettőnek két kereke van, legalábbis 250 ccm és 600 ccm-ből kiindulva.
Jah és kizárólag Bp-n használtam, szóval 70-et mentem max vele, full beöltözve. 50-es robesszal pedig nagy nehezen 60-70-et, amihez ugye nem is kell jogsi. Sokkal veszélyesebb volt "legálisan" vezetni Bp-n az 50-est, mint a rendszámos 250-est.Úgy vagyok vele, hogyha lehet védekezni a baj ellen, akkor én megteszem. Gerincvédő nélkül motorozol, elesel szerencsétlenül és nyomorék leszel. 20-30e ft-ot nem ért volna meg? Mit mondasz a családodnak, aki 40 évig néz az ágyban és cseréli a pelenkát? Azt hogy drágám, tudod milyen kényelmetlen 8 órát túrázni napon gerincvédőben nyáron?
Szerk.:
Tudom, hogy te beöltözöl, nem neked szól, csak úgy leírtam[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #43820 üzenetére
Nem, te azért vagy "felelőtlen", mert érett fejjel a kezdők által olvasott fórumba beírod, hogy a vaterán vásárolt 22e ft-os bőrkabátod is teljesen jó, megjártad vele Erdélyt és nem lett semmi bajod.
Említed, hogy tele van puha protektorral. Ha egyre gondolunk, akkor az a protektor nem is protektor. Az arra van, hogyha Erdélyben lefekszel kabátban a földre, akkor növeli a komfortérzetedet, mert van egy kis szivacs, amin fekszel. De ha rendes, normális CE minősítéssel rendelkező protektor van benne, akkor elnézésedet kérem, akkor jó vétel volt.
Gerincvédőről beszélek, nehogy már a 8 órás nyári motorozás és a 20-30e ft-ért azt mondd, hogy nem éri meg, hogyha úgy van megírva, akkor motoron fogsz meghalni.
A másik, hogy a [link] ft-os kesztyűd "olcsó és jó", az sem állja meg a helyét. Max nem lesz koszos benne a kezed. Ebben is "puha protektor" van, nincs benne csuklóra rögzített öv, sanszos, hogy úgy lerepül a kezedről csúszásnál, ahogy van. Ha meg oda vered a tenyered, kézfejed, akkor szintén nem lesz koszos a kezed.Egy gerincprotektorra ne sajnáljuk a 20-30e-et. 17 évesen barátom 50-es robesszal vidéken elesett kb 30-al, olyan helyen találta el a gerincét, hogy azóta (kb 6 éve) ágyban fekszik, mert nyaktól lefelé lebénult.
Ha lett volna rajta gerincprotektor, azóta is kosarazna, elég jól nyomta.
De úgy is lehet nézni, hogy szerencsétlenül esett, így volt megírva.Fattyu által leírt mondat a fontos a kialakult helyzetben, amiért koptatom a billentyűzetet:
"azért mert emberek mennek 200 fölött ne higyjük már hogy 80nál nem lehet nagyon könnyen maradandó /halálos dolgokat elkövetni. pláne ne propagáljuk már."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest