- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Honor Magic V2 - origami
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Közel 100km spurival megvolt.
-
Dél óta méregetem a fogyit, hogy minél pontosabb legyen. Meg van a végítélet spurival és nélküle is. Érdekel valakit?
-
-
válasz -Mosquito- #46592 üzenetére
Mert olyan magasan ül mint te/ti? Akiknek a motor máshol kezdődik?
-
No tehát, a tények és az adatok:
A mérések egy 75200Km-t futott 2003-as Suzuki GS500E-re vonatkoznak. Csináltam Spurival és Spuri nélküli mérést is. Külső hőfok 12fok volt. Belőttem egy olyan tempót ami nekem megfelelő és kényelmes: 6. fokozat óra szerint 80-82Km/h kb 4000-4200-as fordulaton. Ezt 90%-ban tartottam. A maradék 10% a megfordulások voltak az ~5km-es útszakaszon, plusz 1x 1x kicsit megrántottam a szarvát 100 fölé. Mivel a tankban hiába van benzin ha az már nem folyik le így megadtam egy támpontot aminél azt mondtam ennyi és nincs tovább: Kijártam a tankból a benzint addig, hogy már menet közben rántson legalább 1x és gyorsításra sem úgy reagáljon. Ekkor öntöttem bele 1l spurival felturbózott benzint. (már alapból a tankban ilyen volt amúgy(50km-t mentem így)). Ezek után óra szerint 25,1 Km (Google maps 25km) után rántott egyet.
Rögtön ekkor megkapta az 1l teljesen átlagos benzint és folytattam a fenti módszerrel a mérést. 24,1km-nél rántott óra szerint, de mivel épp egy tartósan hepehupás résznél volt ez mentem még, vagyis akartam, 24,6km-re már gyorsítani sem lehetett, fulladt. A két mérés ugyan úgy zajlott, nem volt eltérő pont a kettőben.
A karburátorokban lévő benzinnel amúgy a GS 1.3 - 1.5km-t tud megtenni, majd vadul fulladni kezd.A spuriól általánosságban amik tények nálam: Kissé emelkedett az alapjáratom, Könnyebben és nagyobbat durran (ha akarom), a nyáron elforduló jelenség, azaz, hogy önindító gomb érintésre is már ketyeg (kb nem teker egy pillanatnál többet) most is előjött. Korábban nagy melegben csinálta ezt, de a lényeg: Alacsony fordulatról dinamikusabban gyorsít ki, és szo-szo előbb eléri a végét. A gázadásokra magas fordulaton is érezhetően gyorsabban reagál.
Eleinte semmi nem változott, jöttem mentem, de lassan kialakult.
A benzin színét megváltoztatja, sötétebb lesz tőle. Maga a spuri egy agresszív anyag. CSAK a saját dobozában tárolandó. Amihez hozzáér annak legalább színileg annyi. Rózsaszín lesz és soha többet nem jön le. Az anyag szaga nagyon maradandó, nem szabadulsz tőle.Egyelőre fenntartásokkal kezelem a fenti jelenségeket, de 250l benzinre való cuccom van.
Jöhet a fikázás!
-
[link]
Na akkor nem sietünk holnap... -
válasz Bogyó bá' #46628 üzenetére
Megmondom mi lett volna ha nem így alakul a GS motorja. Előre jelezték, hogy ha ki kell bontani akkor az elve sokba kerül és ha már ott van valami apró hiba akkor is sokba kerül, mert a tömítéseket nem rakja vissza, csak újat ami meg nem 2ft. Csak arra akarok utalni, hogy nagyon könnyen lehet drága játék és az egy pont a sok közül, ezer más is lefeküdhet. Ne legyen drága kívánom, de neked is egy kisebb lejtőben van a motor anyagilag.
-
-
Kollégámnak van egy puch-ja. Azzal jár amit éppen talál, csak égjen. Mosóbenzin, foltbenzin ami van. Azt megy a vas.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #46644 üzenetére
Passz. Jó lenne tudni a fixek helyét meg, hogy pontosan mire képes a mobil. Abban látom a bajt, hogy azt látja mi volt előtte, mielőtt te 50-re satuztad a motort és már megbuktál.
-
Nem kívánom senkinek.. Beállsz tankolni de megcsúszik a pisztoly. Gondolod magadban, hogy lefolyik rendben. Hát nem, egyenesen az akkor még CSAK meleg blokkra folyik. Cső nem volt a helyén, igaz ki is volt nyílva.
[ Szerkesztve ]
-
Lehet, hogy megpróbálok ma motorral melóba menni. Itt még 15 fok van, a reggel lesz érdekes, a negyed 7. Bár sok tíz km-t jártam tavaly fagyban is.
Aztán úgy is mondja az esőt holnapról. -
Van az az autós aki akkor sem húzódik le ha nagyon nagy a baj. Majdnem ott hagytam a fogam. A kis bzi, csak el kellett volna nézni jobbra is. Buszt előztem és közben jött ki egy utcából és a záróvonal fele húzódott. Az a korabbab linkelt vidi lofasz ehhez képest konolyan mondom. Centiken. Kamera nem volt. Sztráda széles és befele húzódik, hát mi a kva a...át??
-
Mi ez liveleakon? Magyarul beszélnek benne és nagyon összetörte magát a motoros. 18-as karikás.
Motorcycle loses control, got brakehandle through his palm (aftermath)
I can't make a better title, sorry. He's fine now.Ez viszont funny!
[ Szerkesztve ]
-
Esik, 5 fok. Hurrá de tetszett.
-
válasz FIREBLADE78 #46927 üzenetére
De aranyos így visszanézve.
HGabor89! +1 , nálunk a visszatekintésre haraptak meg az indexre. Azon lazán meg lehetett bukni. 20 perc és az ember végigmegy rajta csukott szemmel.
[ Szerkesztve ]
-
40-el haladó autót előztem meg, mire elé értem 80-al haladtam, majd 62-re lassítottam (óra szerint) ahogy szoktam, motorfékkel, majd összenéztem a trafizó autóban csücsülő rendőrrel....franc látta a civil autót.
-
válasz Something_ #46977 üzenetére
5500 vagy 6500 amihez szokva vagyok. Hozott cuccal + 1500.
DE rugalmas "idő" terén.[ Szerkesztve ]
-
Na lesz jard? Csak nem!
-
Erre az alig futott motorra: Tudok egy gixert, talán az osziféle fekete sárga ha jól rémlik. Kb az első útján felborultak vele, kb semmit nem futott és sok sok sok éve áll, motorikusan jó. de az orra sérült. Az álom: Rendbe tenni, de sztem nem lesz belőle semmi, főleg, hogy a tagnak lett gyereke.
-
Nem voltam lusta és spúr, megnéztem mit eszik vegyesbe a motor, a mérleg nyelve inkább billent a dinamikus haladás irányába mint a kirándulós nézelődés felé. Ergo, ezt lefelé lehet és kell(!) faragni, nem full kihasználva a spuri hatását és maximálisan betartva a KRESZ-t.
Pontosan 13 liter benzinnel elmentem 201kmt-t első körben, ekkor kérte a tartalékot. Ezzel további 98Km-t tudtam még menni és mindig volt még benne csak már emelkedőn kihagyott. Nyugodtan lehet kerekíteni: 13liter 300km azaz 4.34L / 100km (4L ha túlzottan békés az ember)
Most tankoltam 9L sima 95-öst és kútnál kapott 1L 10X-esen túladagolt spurisat, hogy hígítsam az ajánlott szintre. Gyakorlatilag a sárga 9L benzinbe öntöttem 1L barnát. Hazaértem és: [link] - Ez csak hajtás után van, de korábban nem pörgött ennyire. Néhány perc után amúgy megnyugszik.[ Szerkesztve ]
-
válasz Bogyó bá' #47068 üzenetére
Én nagyon ritkán indulok el pl lassan felváltogatós stílusban, szeretek gyorsan utazóra gyorsulni, valószínűleg 4 alá is lehet menni, de az nekem nagypapás. Valaki azt mondta nekem, hogy a fenti indulást egy hornet egykerékkel hálná meg, de legalább elemelné. El lehetne szórakozni a fogyival, de elég volt.
-
válasz -Mosquito- #47071 üzenetére
Megint miről van szó? Más dimenziókban mozgunk. Az én köreimben teljesen normális. A hornet is elven 5L körül és közel 2x annyi ló. De vigyorogjál tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen