Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Fekfolyadeknal. A srac versenyszerelo. Nem lehuzni akarja. Beidegzodes.
Az irr. Gyertya csak a hengerenkent trafos motorokhoz jo. Azaz a modernebbik fajtakhoz, ahol a gyertyapipaval vannak egybe. A parazitagyujtasos motoroknal ugyanugy elfogy hamar.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A vfr nem gyujt minden fotengelyfordulatnal?
Az osszes injektoros motornal ugyanugy 360 fokonkent gyujtas van, hiaba van veztengelyjelado, ez igy maradt.180 fok az felfordulat. Ilyen van, hogy 720 fokonkent gyujt? Azt ossze sem lehet rakni csak ugy, ha veletlenul szetszeded a vezerlest. Hogy jelolik ezt a TDC melle?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ah kezdem erteni, a 360- 180 az csapszegelekeles, de gyujtani ugyanannyit fog. Nem lesz kihagyas. Ugyanannyit szikrazik az.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Megjavult az RS csuszo kuplung. Az MA2 olajat nem szereti a kis kobcenti, a sima MA val minden oke.
De ami felfoghatatlan, h a szerelo, akinel volt a motor az elozo tulaj idejen, berakott egy plusz lamellat, hogy elofeszitse a kuplungrugot, ahelyett, hogy olajat cserelt volna!!! Bazz az agyatlan allatok. Lemeri a rugok hosszat, meg a lamella vastagsagat, egyertelmu mivel van baj.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #19469 üzenetére
Az 5.1 szilikon bazisu, es jobban rantja magahoz a vizet, ezert kell gyakrabban cserelni.
Cserebe nagyobb a forraspontja.
Emlekeim szerint ezert nem szabad keverni 4 el.
De a karmantyukat hamarabb eszi-e? A szilikon biztos bedagasztja a legtobb karmantyut. (Ezt ki is probaltam ) Inkabb alakvaltozast szenvednek, mint megeszi.A femfekcsonek kemenyebb muanyag van a femszovet alatt, nem is gumi az, es sokkal kisebb a furat is, amiben a fekfolyadek megy. Azt nem hiszem hogy bepuhitja a szilikon. A gumit meg biztos.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki megneztem, csak a dot 5 a szilikon bazisu, az 5.1 nem.
Az nem fog "megenni" semmit. Pedig a vizsgan ezt kerdezte tolem Frecska is, es akkor is osszekevertemExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #19563 üzenetére
ez csak egy felni. nem magnéziumból van, hogy ártson neki ha le van ütve a festék, meg lesz rajta még gumicsere sokszor. ha valami OZ kovácsoltalu lenne kékre eloxálva és y küllős lenne, akkor talán, de nagyon talán én is szívnám a fogam, de használati értékéből semmit nem von le. Nem tudom sikerült e megnyugtatnom
én hagynám a pcsába.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19556 üzenetére
bocs, de nekem volt elég sok robogóm, és elég sokat is foglalkoztam a dologgal. még ditechez is volt közöm, tuning szinten is.
a váltóhoz hozzányúlás az alacsony fordulatért egy cvt hajtásnál, egyszerűen butaságnak tűnik. görgők nehezebbre cserélése egy igazi hulladékot csinál a robogóból. pont ott fog csukni a varió, ahol sosincs nyomatékmaximum. akkor simán lehet venni egy gyengébb robogót is. ha végáttételről beszélünk, minek ruházzon be egy új hajtóműre, ha egyáltalán kap kisebbet.egyébként ezeknél a hibajelenségeknék ha lehet beszéljünk konkrét példákról, mitől van ez a sztereotípia. mik szállhatnak el egy adott modellnél. konkrét tapasztalatok kellenének. mert így egy nagy kalap alá véve valami. ez nem elég.
ez olyan, mint a rotaxra rámondani, hogy elég rossz blokk, mert mindig megragad, holott a sok gyök 99 százalékban a karburátort nem tudja beállítani, a kompresszióviszonyt nem számolja ki, aztán csodálkozik hogy ez van.a másik ami megtréfált, az a töltés. ha egy halott akku van bent, ami nyáron melegben egy indításnyi kapacitással rendelkezik, és az ember rámér a manualban megadott fordszámon a töltésre, akkor az akku miatt sosem fog annyit mérni. csak tökéletes állapotú akkunál lehet ilyet mérni, ami ugye elég ritka aztán jön a szívbaj, hogy szar.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19594 üzenetére
nyomatékmaximumon használni egy blokkot nem szétforgatás, azért nyomatékmax, mert oda van megtervezve a gázcsere, és minden más is. fajlagosan a fogyasztás is ekkor a legjobb. de ezen nem veszünk össze, ha a fülednek fáj ha sokat pörög. nem ettől fogja enni az olajat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #19605 üzenetére
Igen, most h mondod belegondolva atveros a diagram, bar nem azert, mert a motor terhelese barhol is latszana. A motor terhelese itt mindig adott, ugyanis ennek a fajta diagrammnak a neve "teljesgaz diagram"
Akarcsak a tobbi loero/nyomatek adat.
Azaz teljesen nyitott fojtoszelep/tolozar. (Nyelgaz)
Ebbol a szempontbol kis gazallasnal sokat valtozhatnak dolgok.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #19624 üzenetére
Ilyet v2 re csak az mond, aki nem ult 1000 sornegyen, meg harapja a sztereotipiakat.
Mindket fajtanak van csuszokuplungja, nem veletlen. A sornegy ezernek is baszottnagy a motorfeke. Csak mashol.
Mas tema.
Felvettem a ruhamat es konkretan szakad le rolam. Ezt dobhatom a kukaba egy az egyben.
Annyit kellene rajta bort cserelni h uj ruhat vehetek belole. Szoval uj ruha projekt miatt lehet tolodik ez a motorozas[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bandus #19649 üzenetére
nah hát én pont ugyanígy vagyok a munkába járással, pont a lágymányositól megyek a rómaiig.
én Gepidát használokegyébként reggel 7-9 és 17-19 00 ig rakpart fullon van, simán vállalnék nagytestű vizes robogót, persze 2T.
dugóban aztán lehet haladni.
egyedül a Margit-hídtól lehet közlekedni, autóval is, ha éppen nincs baleset.
megérni nem valószínű h megéri, ha nyélen mész 4l is megehet, csak az időnyereség miatt jó.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #19651 üzenetére
nem mindegyik felnit szinterezik, van hogy valami kemény festéket kap, de ilyen sérülés akkor van, ha szerelővassal álltak neki. Erre az esetre is van felnivédő műanyag, ami toda kéne rakni. Legalábbis mi azt használtuk, amikor kézzel szedtük le a gumit, de az micsoda szopás
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #19663 üzenetére
Inti:
Eegen. Pisti elfogad engem ugy, ahogy vagyok. Ezert nem akarja nekem bemeselni, h milyen jo motor a cbf 600, mert kirohogom. A dobozzal egyutt. Dehat masok vagyunk
Egyebkent o idomfobias. Gyorsasagi motoroknal konyorogni kell neki h rakja vissza azt a krva idomot.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hungaroringen kaptam egy csavart a hatso kerekembe, habbal fujtam, meg 2 hetig jartam vele, nem 100 al
Palyara is mentem vele. Ha a szovet nem serul, es ha a hab be tudja foltozni, akkor aztan biztos kicsi a serules. Egyeduli hatranya, h eltomiti a szelepet, es nem tudod felfujni a gumit.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #19687 üzenetére
De van, akar 2T nel is. Gyorsitorendszer, altalaban a hirtelen gaz miatti keresztmetszet valtozas miatt kevesebb benzint rant fel a kisebb nyomaskulondbsegu gazaram. Ezt hivatott kikuszobolni a hirtelen gazra spriccelos dolog. Allo helyzetben is mukodik a dolog, szoval lehet hasznalni szivatonak is akar
Allando nyomaskulonbsegu karbikon nincs altalaban ilyen rendszer, de sokkal lassubbak is. Pl zxr RR en siktolattyus karbi van ezzel a gyorsitorendszerrel.Az autokarbi teljesen mas teszta, ott kotelezo ez a gyorsitorendszer, mert az autokon allando keresztmetszetu karbi volt. Ott pedig hatvanyozottan igaz a gazaram lassulasa, mert nincs semmilyen membranos tolozar, ami allando nyomaskulonbseget tartana fenn.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Szombaton este sorozni kellene
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #19791 üzenetére
Nem gyozom hangsulyozni, h olaszbol volt egy nagyonjo motorom.
Nem km re, hanem allapotra veszunk motort
A mostani RS t en is azon az elven vettem, hogy ide szart hoznak. magyarorszagi. De mivel a Natixnal szereltek, illetve a Mille motornal, egy jo allapotu olasszal jobban jartam volna. Sajnos az, h magyarorszagi, semmit nem jelent.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
En most szombaton lehet megleszek a dolgaimmal, aztan egy szutyok regigumis elfikazos kakucsot v kecsot beszervezek. Kecskemet azert lenne jobb, mert ezzel meg nem mentem palyan, es a kovetkezo verseny ott lesz.
Vasarnap csak delelott ernek ra, de az nagyon necces. Nem hinnem h osszejon.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Megint kicsit a misztikumba mentunk ugy latom.
Valaki, aki benne van a dologban: A guminal van olyan effekt, mint minden rugalmas anyagnal, h ha megnyujtod hirtelen felmelegszik (nagy sebessegnel a cenrifugalis ero miatt kinyulik)
Illetve ugyanennel fogva, lassulasnal az osszeesesnel pedig hirtelen lehul, a kornyezeti homersekletnel joval alacsonyabb homersekletre?
Szoval ha ez igy van, es mivel rugalmas gumirol beszelunk, miert ne lenne igy, akkor baszottnagy a homerseklet ingadozasa, akarmilyen is legyen, es nem csak nagy, hanem ezt nagyon gyorsan is teszi, masodpercek alatt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #19901 üzenetére
ez fasza kör volt
szimeringet mondjuk ki kellett volna cserélni a szakinak. Kevesebb olajjal jobban beesik az eleje fékezéskor.
talán ezt érzed, de fékhez nem sok köze van.
a két különböző olajszint nem okoz problémát, csomó motorban külön szárban van a csillapítás és a rugó.
nyakcsapágy után ilyen nem nagyon fordul elő, mert úgy húzza meg az ember, hogy ne legyen szar.
amit te hallasz az a fékbetétek mozgása max. mehetsz vele, csak fel fog koppani nagy fékezéskor az eleje valszeg. meg kanyar özben beesik, aztán azt hiszed kiment az első kerék.nem azt kell megbánni, hogy kicserélted az olajat, hanem hogy balfasz csinálta.
manualban ott van az olajszint, ki lehet mérni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #19908 üzenetére
Hengeres az gondolom tugorgos csapagy a melyhornyu helyett.
Valoban jobb, bar nem ugy van ennel h alul tugorgos, felul melyhornyu?
Most mindketto tugorgos?
Talan tovabb fogja birni, szoval jobb tud lenni.Fekproblemad biztos szetszereles miatt van. Legtelenites kene, esetleg folyadekcsere, ha nem bszta ossze a tarcsat olajjal, vagy a betetet.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #19914 üzenetére
Lehet en vagyok bena, de neki nem allnek a teleszkopnak anelkul, h nincs kiszedve a kiflibol, ahhoz meg alap h a feknyereg le van szedve. Maskulonben nem tudod szerelni.
Mindenesetre rohadtul figyelnek arra, h a futomu top legyen, lehet nem kontar, csak masok a prioritasai.
En leszarnam h karc van az idomon, de legyen mar a normalis olajmennyiseg a futomubenExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19995 üzenetére
Valszeg nem elol keresendo a problema, hanem hatul.
Hatso gatlo elofesziteset novelnem, h a segge feljebb keruljon, ezzel a suly nagyobbreszt elore megy. Az elejeben gondolom nem lehet az elofeszitest allitani. Ha lehet akkor nincs utanaallitva a hatulja hozza. Esetleg hatul szar rugo van. Vagy bepuhult az idok folyaman. Az is elofordulhat.
Szimpla geometriahiba az, amit leirtal.
Nem olajjal, nem gumival orvosolhato. Jo futomubeallitassal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #20002 üzenetére
Emlekeim szerint kormoskulcsos, kontraanyas.
Mentem enis eleget gs 500 al. Egy erosebb elsofeknel elobb fog az eleje megcsuszni, annyira farnehez.
Ezert van a konnyules nagy sebessegnel es gaznal, es ezert kovalyog az eleje.
A felutes nem tudom mit jelent esetedben, hogy tul puha-e az eleje.
Azt tobb olajjal es uj olajjal talan lehetne orvosolni, kerdes mennyire fogja szeretni a szimering a tobb olajat hosszu tavon.
Esetleg elso rugo bepuhulas is lehet.
A hatulja megemelese az elofeszites allitassal mindenesetre ezt a farnehez sulypontot valamennyire orvosolja.
Remeljuk elbirja az eleje, es nem fog osszeulni fekezesnel koppanasig.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem is jott mindig mindenki az edzessel
De azt figyeltem meg, hogy ha rosszul ulsz, akkor edzhetsz te akarmennyit.
Ulni kell a gepen, vitetni magad vele, nem gorcsolni rajta. Kecso meg nem is egy olyan palya ahol baszottnagy fektavok lennenek, hogy nyomogasd a fekvotamaszokat. Ha nem bizol semmiben, akkor ez van. Elfaradsz. Tamaszkodsz az elejere, ahelyett, h tartanad magad lazan stb.
Ki kell menni egy euringre, es egy tank benzint egyfolytaban elmotorozni lenduletesen. Nem eroltetve a nagy tempot. Nekem az sokat segitett, a vegere a gorcsolesben a nyira elfaradtam, h nem hasznalhattam azokat az izmaimat, mert nem tudtam egybol vilagos lett milyen fassagokat csinaltam, es hogy lehet a leheto legkisebb energiabefektetessel motorozni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #20022 üzenetére
Azt meg hozzatennem, a kiskobcenti nagykobcenti, lepcsozetesseghez - amihez millioszor irta mindenki a velemenyet mar- hogy ilyenkor nagyon jol tud jonni egy kisebb motor, mert nem szopsz annyit vele, mire ezeket megtanulod.
Szoval ilyen szmpontbol van letjogosultsaga a kis sportmotoroknak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Definialjuk a rosszul ules fogalmat )
Nalam azt jelenti, h fosik az ember. Mert tokmindegy hogy ulsz rajta. Csak az nem mindegy h mit terhelsz, hogyan. Szoval eloszor is el kell felejteni, h mi lesz ha elesel. Utana meg sem kell tanulni semmit, ha bizol a motorban, akkor nem fogsz elfaradni feleannyira sem. Ennyi lenne az egesz.
Szar ulespozicioban is lehet gyors az ember ( ugy mint Kevin Schwantz-felsotestet sosem rakta ki), eleg sok ilyen embert ismerek, akik leszarjak hogy ulnek, mit csinalnak a felsotestukkel, megis baszottjol mennek.Illetve annak idejen en is itt kerestem a hiba okat, azert is ugatok bele De nem itt van a hiba.
Ha mar van egy jo idod utana raersz csiszolni h mit csinalj a motoron.
NE FOSSALExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem kell 150 A. Egy sornegy 600 kb 45-60 A t vesz fel inditasnal.
Egy 1000 V2 kb 100-120A t.
De. Az akku allapota nem allando, evrol evre kisebb lesz a kapacitasa. Ezt fogod megerezni abban, h az egyiket kidobod nehany ev utan, a masik meg tovabb birja, hiszen tobbet tud romlani.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #20120 üzenetére
egy tized nem okoz ekkorát
esetleg központosságot kellene nézni, meg az égvilágon mindent.
ha nem központos a tárcsa akkor is tud ekkora fékerő változás lenni, bár akkor nem pumpálja a főfkhengert. legalább 5 tizednél csinál ilyesmit. érdekesnekem is volt ilyesmi tünetem már, indikátorórával kimérve nem volt ütése, ott a hiba az volt, hogy máshová feküdt fel a fékbetét, ahol viszont volt ütése a tárcsának, mi meg pont nem ott mértük.
a másiknál meg nem ütött semmit, csak szimplán nem központos volt, levettük felraktuk máshogy, jó lett. jah és a keréktengelyt is kimértük az is görbe volt.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #20122 üzenetére
Na aaalljj alljj!
Nem a fekbetetet! A tarcsat raktuk mashogy akkor jo lett.
Alaposan meg kene merni mindent. Valahol jelentkezik az a dolog ami miatt van.
Nem a fekbetetek lesznek. Akkor szimplan fog a fek. Munkahengert, fofekhengert felejtsd el.
A tarcsanal keresd mindenkepp. Nezd meg, h kozpontos e.
Az az agyat is meg kellene nezni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
olajos szivacsszűrővel vagy sportszűrővel kapcsolatban. Az áteresztőképessége nem biztos, hogy ugyanakkora lesz, mint a papírszűrőnek. lehet karbiállításra lesz szükség. sportszűrőnél biztosan, azt semmikép nem ajánlom. Teljesítménynövekedést ilyen köbcentinél, 4T nél ne is várj csak precíz karbi állítás után, és csak felső fordulaton jelentkezhet bármi is ilyenkor.
Az égéstere nagyon szép hemiszférikus négy szeleppel. Gondosan tervezték, csak sztm összekeverték egy GP motorral. meg amúgy a szelepenkénti porlasztásnál sokkal fontosabbnak tartottam volna eleve a henger hűtését, mert akkor máris más illesztéssel lehetett volna összerakni, és megintcsak egyszerűbb teljesítményt nyerni,(vízhűtés) dehát nem vagyok mérnök, biztos így jó
krva bonyolult ahhoz képest hogy egy igáslónak kéne lennie. Ha valamire költeni kell, akkor aztán sokat kell a bonyolult megoldások miatt. Ez valahogy nem fér össze egymással, de egyébként egy gyöngyszem ilyen szempontból, hogy bevállalták
ezek is olyan hülyék, mint a Yamaha, 2% teljesítményért beraknak egy 5. szelepet zsilliárdokért.
a kipufogónál mondta valaki az üveggyapotot. gyári motorok nem jönnek üveggyapottal, két lehetőség van. kifúj valahol, vagy valaki megsportosította, hogy a tompító kamrát átütötte valamivel. irreverzibilis folyamat
reméljük csak kifúj.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #20208 üzenetére
Karbiszinkronnak nem sok koze van a legszurohoz, de igen, mindenkepp meg kell nezni mi valtozott. A szinkron egy allitas utan elmegy. Nem a sportszuro miatt, hanem az alapjarati levegocsavar barmilyen mozditasa miatt. A fuvokakat, ha a k&n hez voltak adva, vagy allitva, termeszetesen le kell cserelni, ha gyari szuro megy vissza.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20210 üzenetére
A szelephezaghoz meg annyit, h tuti ott van a leirasban, de ha nem tudsz japanul akkor nezz meg egy hasonlo kaliberu motor hezagjat, az teljesen jo lesz. Ertsd, leghuteses, kb ugyanennyit forog, teljesitmenyre is kb ekkorka, az tokeletes lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #20215 üzenetére
Ha esetleg szukseged lenne egy levetett versenygumira, ami ETZ 250 esen volt, kozepe erintetlen, utcara tokeletes. Heidenau RSW. Tapad rendesen. Akkor fel tudom ajanlani. En nem tudok vele mit kezdeni. 18 coll, meretet megnezem, de nagyon ugy tunik h stimmelni fog.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #20219 üzenetére
ez volna az.
2.75/ 18 méretben ami pont 90 esExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
srry, nekem most készült el teljesen a motorom, egy gumicsere után azonnal megyek, de hátul 150 elöl 110 el nemigen találok vágottslicket, supermoto féle méret ez. még ajánlották többen a 120 as slick első gumit hátra, megfontolom.
érdekességképpen megemlítem, hogy szétszedtem az etézét is - most hogy van működő motorom - és a dugattyú kopásából nagyon látszik, hogy félre van fúrva a henger. ezt mindenképp javítani kell, szóval ezzel sem tudok egy ideig menni.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen