- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hó??
Úúú akkor lehet h elmászok teletankolni. Az is procedúra maga az elrakás. Le kéne mosni nagyon alaposan, adalékkal feltölteni, bent helyet csinálni neki, kannát is teletankolni. Az egy pár órás dolog és nem jó ha fagy van. Mostan én fagyban motort, nem egy nagy élmény.
-
Nyert az időjárás. Indítás előtt néztem, 1.5fokos volt a blokk. Gumik 2 táján. És nem indult be... Még jó, hogy 90m lejtőn beröffent. Melegítettem legalább 5percet 2000-en és mentem 10km-t, aztán rámértem:
Első gumi ahol érintkezik az aszfalttal 27fok, szélén 9 fok.
Hátsó gumi mindenhol ~17fok
hengerek 95fokosak voltak
Maga a motor ahol az olaj is van 45.
Csak 2x ment el a segge indulásra.
Ez már nem jó így. Lehet, hogy a héten megy aludni.[ Szerkesztve ]
-
válasz sznorbert86 #42627 üzenetére
Rögtön A korlátlan (pénzben jobban kijössz összességében) és a "B" EÜ-je jó lesz, ha nem huszonéve csináltad.
Mosquito34! Abban mi a jó? De komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
Időjárás szerint cumis idő jön.
-
Csak ki kell mászni a garázsból és marha gyorsan telitankolni, lemosni és bevágni a fűtöttbe. Ez a levegő eszi a vázat is. Szitál és 1 fok van.
30z.Samu! Az elrakás egy procedúra, több óra. Nem csak bevágom a garázsba. Hengerekbe olajat önteni, levakarni minden koszt, benyába adalékot önteni, helyet csinálni nekik...
[ Szerkesztve ]
-
Nem tudom magam rávenni h elrakjam. Újra gyalog menni. Pf. Na öltözzünk fel...
-
-
-
válasz Czimby #42662 üzenetére
A megszerzése nem volt egyszerű, de végül lett. Novemberben érkezett 30 flakon, ebből 12 ebbe az üzletbe, a többi decemberben jön. Én már úgy mentem, hogy 6falkon el volt rakva névre, a 7. nekem. Ez volt november elején.
Olajat még nem kaptam majd ha megszáradt a mosás után. De úgy fogom igen. Gyertyákat nem veszem ki, de pl rakok rongyot a kupufba. Így is mosáskor bent bele víz, úgy füstölt..
[ Szerkesztve ]
-
Össze fogom sztem szedni az összes ilyet, term kitakarom a rendszámokat. [link] Ez akkor vicces ha kanyarodik.
-
-
Ezek úgy is már csak emlékek. Bele bele néztem a felvételekbe. Elég sokat foglalnak. Mennek a levesbe.
-
-
válasz citkar #42744 üzenetére
Sisakra én még nem tettem fel, mert nem láttam értelmét alba rá egy tartót, cserés a bukóm. Viszont bnőmé kapott egy utángyártott tartót, lett amilyen lett.
25 perc... -
válasz Bogyó bá' #42750 üzenetére
Én is végignéztem. Volt amit meg sem próbáltam volna. Függ attól, hogy egyedül vagyok, az ember mérlegel. Még így is lassan haladok. X9-el tag mögötte egy kisebb gyerek aki nem is látszott és alig érte át a tagot úgy otthagyott mint a sicc. Rossz volt nézni ahogy centizett.
Ilyenkor gondolom magam lassúnak.
Nézőpont kérdése mi a furakodás mi nem és ki mit vesz durvának. Autóból máshogy látszik. 1x beálltam a pirosnál a busz meg a kocsi közé bnőmmel. Ilyet szól ez közel van. Elnézek jobbra és fél kartávolságra nézett rám a buszsofőr, mondom szívem van még 3cm a buszig. Nekem nem tűnt problémásnak a dolog, mire ők megmozdultak én hét határon túl voltam. Azt nagyon nagyon utálom ha mész előre és akkor lesz zöld. Ezt is mérlegelem. Vagy az éppen pirosra váltó lámpára érek oda és megyek vagy ha van is hely de esélyes a zöld akkor nem lavírozok. Egy mozgó kocsisor között menni nem egy kellemes érzés.Na kész a vidi. A vidin épp akkor lett zöld amikor odaértem, de utassal lomhán áll meg, vagy megyek vagy gubanc lehet a fékezésből. Maradt a "kövér gáz".
[ Szerkesztve ]
-
válasz citkar #42753 üzenetére
Te nagyon türelmetlen ember vagy. Ennyi jutott eszembe. Még mindig tartom magam ahhoz, hogy én békésen járok kelek. Amikor a szaggatotton mész 56-al és szinte tolod őket, hogy engedjenek el, azt én nem, amiikor úgy alakul, hogy mehetek megyek, de direkt nem csinálom.
bogyo112! Akkor goprot kell venni. Amúgy még meg sem néztem miket lehet állítani a kamerán. Gomb lenyom és felvesz.
-
Más:
Ugye ha berakom 1-be és kiveszem a gyertyákat és gurítom akkor kis mozgással érek el gyors hengermozgást és ha 6. ba rakom akkor meg alig mozognak. ergo 6.ba többe kell tolni ahhoz, hogy legalább 1x a hengerek bejárják a teljes útjukat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #42772 üzenetére
Ez is egy örök vita téma. Ki hogyan rakja el. Injectorhoz is biztosan van okosság téilire.
Felénk a karbiból leengedjük e a benzint vagy sem téma az örök. Le: Igen mert megeszi a gumitömítést
Ne: Mert kiszárad a gumitömítés.
Én mondok 3.-at: Nem, mert tavasszal amúgy is újat kap.
A 100-as benzinnel sztem semmit sem érsz. Inkább tankolnám tele és toltám bele a benya tartósítót.
Akku meg töltőre hetente 1x karbantartani. Az nagy luxus lenne, hogy tavaszig töltőn lenne ami full töltöttségen tartja.[ Szerkesztve ]
-
Ez a kép csak azért volt érdekes, mert nem azonnal láttam meg az autót előzés közben, semmi másért. Másik: Mentem haza épp aznap jött meg a kamera, tehát még nem volt nálam és egy banya kályhaezüst autóval jön velem szembe, én haladtam kb 20-al, mert mit látsz? Veled szembe a másik "sávon" (mellékúton amúgy) halad egy autó fények nélkül. Erre bevág elég mert ő bekanyarodik. Még láttam, hogy a megállásig csak a féklámpa működött neki, mert azt nem lehet kikapcsolni. Álltam is ott mi legyen, de mondom otthon a kamera. Legalább 4 ilyen felvételem van ahol index és fények nélkül kanyarodnak le valahova. Nem baj egészen addig még ezért rá nem baszok 1x.
Tavaszra ezek remélem elfelejtik ezt a szokást.HGabor89! A gumi téma új!
-
válasz -Mosquito- #42778 üzenetére
Pedig hányan járhattak már pórul tavasszal amikor nem indult. A legtöbbet be se viszik. Sőt eszi a nyirkos levegő, stb stb.. Kevesen viszik be meleg helyre és takarják le, amit meg leírtál valaki szerint beteges (persze az nem ide ír).
[ Szerkesztve ]
-
Nem kis logisztikai feladat volt, de átforgattam azokat a hengereket.
-
Erre mit érdemes reagálni? Még életben nem kaptam ilyet.
Tájékoztatjuk, hogy a 2003. évi LX. törvény rendelkezése értelmében 2015. január 1-jétől megváltozott a
biztosítási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos adatkezelési szabályozás, melynek célja
az ügyfelek érdekeinek védelme a biztosítással való visszaélések megakadályozásával. Ennek érdekében
társaságunk az alábbi adatokat kérheti más biztosítótársaságoktól: a szerződő, a biztosított, a
kedvezményezett és a károsult személyazonosító adatait; a biztosítandó vagy biztosított vagyontárgyak,
követelések vagy vagyoni jogok beazonosításához szükséges adatokat; a biztosítandó vagy biztosított
vagyontárgyakat, követeléseket, vagy vagyoni jogokat érintően bekövetkezett biztosítási eseményre
vonatkozó adatokat; a megkeresett biztosítónál megkötött szerződés megkötésével kapcsolatban felmerült
kockázat felméréséhez szükséges adatokat; a megkeresett biztosítónál megkötött szerződés alapján
teljesítendő szolgáltatások jogalapjának vizsgálatához szükséges adatokat. A megkeresésnek tartalmaznia
kell az ott meghatározott személy, vagyontárgy vagy vagyoni jog azonosításához szükséges adatokat, a
kért adatok fajtáját, valamint az adatkezelés céljának megjelölését. A megkeresés és annak teljesítése nem
minősül a biztosítási titok megsértésének. Amennyiben Ön jelen levelünk kézhezvételét követő 15 napon
belül az adatkérési lehetőséget írásban visszautasítja, társaságunk fent részletezett adatkérési
jogosultságával nem élhet más biztosítótársaságok felé.bogyo112! Leengedtem az olajat, flexel felnyitottam, tőben levágtam a két dugattyút és megcseréltem őket, kapott egy taknyolt hegesztést, purhabot a rés és szépen dübörög. Igaz 2l/perc az olajfogyija, de megy.
[ Szerkesztve ]
-
Ezen a videón ti láttok valami kivetnivalót? Bármi veszélyhelyzetet?
[link] -
válasz Outlander #42788 üzenetére
Ami nem látszik (még), hogy az előzés nem zárón történik, ismertem a terepet. Tételezzük fel nem zárón előzöm, max arra érkezem meg, sebesség oké. Semmi mást nem látsz ami arra intene téged, hogy nem így kéne menni? Én már 1000x megnéztem a teljes anyagot. Ti mit mondtok.
Lassítani próbálom vegassalk, igaz nem 60fps-be vettem, aki esetleg tudja hol kell szívesen fogadnám.megvan.Bogyo! Jó az hidd el. Na szerkesztem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Outlander #42791 üzenetére
Én sem láttam semmit a következő 2 másodpercig. Tervem szerint hipp hopp megelőzöm a szaggatott részen, az egy dolog, hogy a hosszára nem jól emlékeztem... A kisbusz mögöttem eltűnt mire megálltam, mert hát megálltam. Ha megnézed amikor megyek a kanyarban belátok a busz elé és semmi nem jött, persze mert már takarásban volt nekem, azért is mertem előzni. Ha fékezek beleszállok a buszba, maradt a kövér gáz. Az időt érdemes nézni mennyi alatt ment végbe. Mindig tanul vmit az ember.
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #42794 üzenetére
Jó hogy nem néztem ki mert a kanyarban arra a megállapításra jutottam, hogy nincs semmi előttem.
Ez a záró nem záró meg hát istenem, örülni kéne, hogy a szaggatottra próbáltam belőni a dolgot. Nem mondjátok, hogy ti mindig szabályosan mentek? 1m-t nem lehetne akkor haladni, minden vagy záró vagy előzni tilos.[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #42797 üzenetére
Látta hát hála égnek. Ha nem látja nukku hely. Ha megnézed a korábbi videókat is törlöm (akár hónapokkal korábbikat), mert csak gyűlik és nem kell.
DigitXT! Gondolom felvétel nincs. Meglestem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Fékkel nem tudok annyit lassulni, hogy a combo mögé besoroljak. Utána megálltam és vártam az opelt, de nem jött, szós szerint felszívódott, vissza is mentem, sztem lement egy mellékúton. Ez volt az utolsó gázos szitum az évben.
Felétek mi eszik? Itt valami havas gedva és 2 fok van.
-
válasz DigitXT #42808 üzenetére
Nekünk azt tanították, hogy egy "esemény" (hívjuk így), soha nem egy ember hibájából áll. Több lépcsős ahol mindig van egy utolsó aki meg tudja akadályozni az eseményt. Mi vagyunk az utolsók, mindig rajtunk fog utoljára múlni az esemény bekövetkezte vagy elkerülése, mert mi "vezetünk". Igaz ennek köze sincs a motorhoz, de jól át lehet ültetni ide is.
-
válasz Bogyó bá' #42865 üzenetére
Igazából minden akcióról lemaradtál, de tényleg. Az edigital egy dolog. [link] > [link] -Taliztam vele, kamerákat is láttam. Eredeti. Ha gondolod most sztem ő legjobb vétel a plusz cuccok miatt. Mibilix SD28-at árul, az kamu, de elég ügyes hamisítvány. Ők is eredetit árulnak, de drágák. Banggood nagyon olcsó, de most nem mernék rendelni, angliából sem. Kétlem, hogy megjönne az évben.
Én még nem állítgattam, de valóban van, hogy azzal akad gond, a sok nap meg tudja bolondítani, viszont alapvetően ez egy jó minőségű akció kamera amihez minden bokorban van kiegészítő és mint tudjuk a go pros cuccok nagy része is jó hozzá, meg ugye alapból vannak SJ4000-es tartozékok.
Egy akku 90 perc Full HD-ban, 16gb-re 2óra felmegy. Ő 2 óra 15 percet ír, de 2 óra. 720P-ben dupla idő kb.
Egyszerűen használható, mindenféle különösebb előkészület nélkül lehet használni. Én mellkaspántot felkapom, bepattintom, aztán felvétel. Persze már tudom a pozíciókat.
Meg vagyok vele elégedve. Röviden tömören. Biztos láttál pár felvételt, azok fullHD-k voltak csak lebutítottam 720P-be a netem sebessége miatt. -
válasz Bogyó bá' #42868 üzenetére
Tavasszal jobb is, mert érkezik az SJ5000 és lenyomja a 4000 árát. Kiismerni nem nagy dolog hidd el. Pofátlanul egyszerű cucc.
Azt mondják, hogy ha több akkud van jobb ha megtanulod 3 másodperc alatt kicserélni, mert eddig tartja a beállításaidat. 2 órából is lehet sztem anyagot csinálni. Persz egyén függő. A sztyeppén suhanni úgy, hogy a kormány meg sem moccan az nem esemény.Szerk: nono, a pánt külön tétel volt, abból is a fullos van: [link]
Csomag tartalma
Ezer féle ilyen adapter van hozzá amivel minden féle pozícióba lehet forgatni. A bicajos tartóval kamerázok hátrafelé. Azt mondják az okosak, hogy motorra azért nem jó mert lerázódik elforog. Hát nem tudom, sztem nem. Bukón és mellkaspánton jól mutat az fix.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Így fest a Steel Effigy korai béta változata
- iPhone topik
- BestBuy topik
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Politika
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs