- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus Nord - északi sale
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Khaosz55 #72288 üzenetére
Ausztriában tiltott. Azt nemtudom mi a bünti, de nem engedélyezett az tutti.
A 10.000 EUR-t nagyon nagyon sokallom az szerintem hülyeség.Én ilyen max 100-ra tippelnék.
A kemény büntik náluk 100-200 EUR körül vannak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én is 3M-et használok nekem ponthogy az alpine nem jött be, ráadásul szerintem ugyanannyira tompít mindkettő, egyikben sem hallasz többet a másiknál. Motosafe-t el is adtam...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mike- #72348 üzenetére
Pedig 35 fokban is jobb ha van rajtad, higgy nekünk.
Nem izzadsz meg kevésbé ha nincs rajtad, de nem lesz olyan szinten büdös, és sokkal könnyebb le és felvenni.."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #72468 üzenetére
Azért nem jó megoldás mert ha te a protektoringre akarsz húzni egy átlagos bőrkabátot, abból 2 számmal nagyobbat fog kellened venni mint a te saját méreted hogy fel tudd egyáltalán húzni a protektoringre.
Aminek az lesz az eredménye hogy egy átlagos dzsekinek amúgy is teljesen más a szabása, ergó mindenhol óriási lesz és 100kmh-nál lobogni fog rajtad az egész. Arról nem beszélve hogy a kopásállósága és szakítószilárdsága (pl. Varrások mentén) sehol sincs egy utca dzseki egy motoroshoz képest.
Ráadásul semmivel sem hűvösebb vagy melegebb ez a megoldás mint egy alap bőrruha.A motor témára pedig teljesen logikátlan most 2 hónapra venned valamit, motorozni nem fogsz se így se úgy megtanulni 2 hónap alatt. Kell egy jó 25k km. Az pedig több év.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Lecseréltem ma a hűtőfolyadékot, ami meglepő hogy a könyv 3,6l-t ír, viszont kb csak 2.7l jött le, meg ugyanennyi is ment vissza bele. Pedig döntögettem a motort jobbra balra meg nyomogattam a csöveket is ha kell hanem.
Mindenesetre a hűtés megfelelően működik, alig kellett légteleníteni, termosztát kapcsol be-ki, stb.
Hondáék akkora barom helyre tették különben a kiegyenlítő tartályt a VFR-en hogy a komplett hátsó lengőkart, hátsó kerekestől mindenestől ki kellene szedni ha le akarod szerelni a tartályt. Folyadékcseréhez ugyan nem kell, de ha valami kehe lenne akkor pf. No komment....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Meg fog halni az akkum, 47k az új Yuasa. Szerintetek?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72670 üzenetére
Már tavasszal mikor újra visszaraktam a motorba, indításkor, a műszerfalról elmegy a világítás meg a digitek is egy fél másodpercre. A motor igaz gondnélkül beindul.
Gondoltam ahogy használom majd nyáron feljavul a helyzet. Ez nem így lett. Igaz romlani nem romlott, de pl tegnap amikor egy jó 2,5 órás kör után megálltam, még mentek a hűtőventik, kb egy 15 másodpercet (motor nélkül) majd tankoltam, aztán ismét indítózás, beindulni beindult, de a kijelzőről minden eltűnt legalább 1 másodpercre az indítózás erejéig.
Azt hittem a szezont már kihúzom, jó lett volna jövőre indítani a friss aksival. Az a baj hogy jövő héten van egy nagyobb túránk, ha külföldön egyszer nem indul alattam és megadja magát akkor szét fog verni az ideg, nem szeretnék ilyesmivel ott szopni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #72675 üzenetére
Ha te a Yuasa YTZ-14s-t valahol belinkeled 40k-alatt úgy hogy kapni is lehet - öröm bódottá.
A motoralkatrészen téves cikkszám van. Nem YTX hanem YTZ kell bele... pont a duplája árban...
Ez a típus ennyi. Beszarsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dugynok #72681 üzenetére
Az TTZ nem YTZ, kéretik figyelni!
Srácok értem hogy banner meg varta van féláron, de gyári nincs 40 alatt! Amúgy ennek a bannernek még a formálya sem jó.
Nekem azt mondták a varta és társai ebben a kategóriában jó ha 2 évet kibírnak. Akkor inkább megveszem a gyárit, mert hosszútávon jobban megéri![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Van töltőm. használtam most is vele.
Vagyis használtattam. De ez volt a baj szerintem mert csak 2havonta volt rádugva egy éjszakára...
Persze a töltő szerint most is oké. Rádugom 2 perc után jelzi hogy fel van töltve...
Te rádugtad egész télre? Az nem baj neki?
Ok, tehát az a 2 hetente ráteszed egy éjszakára. Erre voltam kíváncsi.-.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz kisninja #72798 üzenetére
Bogyó egyedül akar motorozni, én is felajánlottam már többször hogy megyek vele.
Mivel nem is volt még többedmagával így csak belebeszél negatív dolgokat a csoportos motorozásba amiről nincs is tapasztalata.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt a Sásd-Kaposvár utat Baranyajenőn át számtalanszor megtettem, az utóbbi időben sokat romlott az útminőség, kezd a zavaróan rossz minőségű utakhoz tartozni.
Bogyó: Azt hittem azóta nem voltál senkivel együtt motorozni.
Azzal én is egyetértek hogy max 4 motorig jó a csapatban motorozás, és az is csak akkor ha közel azonos tempót megy a brigád. Itt term. csak hosszú túrákról beszélek 100-200km-en szerintem tökmindegy milyen a csapat, az rövidtáv ahhoz hogy unalmassá váljon.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Most jöttünk meg gurulásból, egy motorbaleset miatt álltunk fél órát.
Ebben a kanyarban kicsúszott elvileg valaki, csoportban voltak, túragépekkel, (nem kanyarvadász társaságnak tűntek), épp jött a helikopter amikor arrafelé tartottunk, még néztem is hogy mennyire siet.
Aztán leszállt az út közepére. Látszólag csak 1 ember sérült, de őt nem nagyon mozgatták. Feltételezésem szerint nem ment mint az állat, féknyomokat nem is láttam, inkább elcsúszott, és az a köcsög szalagkorlát volt az út szélén, lehet abba beleakadt. Utasa látszólag rendben volt, de a mentősök a helyszínről nemigen akarták elmozdítani, meg infúziót is bekötötték neki. Feltételezésem szerint nem lehet akkora nagy baja, mert akkor helikopterrel elvitték volna...
Motor oldalán dőlt, nagy sérülést nem is láttam rajta.
Azért elég fos volt ez így látni, még ha önhiba is volt vagy akármi, szar volt épp ott akkor motorosként lenni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Megjött az új akku.
Ezt most töltővel fel kell tölteni? Mert próbaképp rádugtam és 40 perce már tölti, a régi ehhez képest mindig 5 perc alatt kész volt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Adtak leírást, nah ez nem jutott eszembe, és nem savas mert zselés.
SRÁCOK EZ ZSELÉS hagyjátok már ezt a savazást!
Ezt nem lehet kinyitni![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah akkor a papírt elolvasva:
"This battery is a charged sealed battery with a venting valve. The battery requires no checking of electrolyte level. Do NOT pry open the sealing plug under any condition!Akkor erről ennyit.
Yuasha YTZ-14S
Azt írja ha a volt 12.4 felett van akkor nem kell. ha alatta van akkor kell. Multiméter hiányában kézrátétellel nemtom megmodani mennyi, de a következő beruházásom egy multiméter lesz...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72982 üzenetére
Baszki ti tudtok OLVASNI?
NEM KELLETT AZ ÉGEGYADTA VILÁGON SEMMIT BELETÖLTENI MERT ez egy ZÁRT akku, megtiltja a manual még a kinyitást is!
A gyárban aktiválták!
NahmáNA!Tudom én voltam a fasz előbb a papírt kellett volna olvasnom és nem bekérdeznem....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72985 üzenetére
Meg is érdemeltem
Akkor már ajánlhatnál valami multimétert mit érdemes venni, mert van 8k-tól a csillagos égig minden.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TommyGun #72991 üzenetére
Nemigen tudok azzal mit csinálni ha a Honda gyári akkut így kapom. Kételkedve hiszem hogy ha most nem használnám 3 hónapig, megnyakkana 45k-ért.
Az utángyártott lehet megnyakkan. Az elvileg használatban is megnyakkan max 2 év alatt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TommyGun #73012 üzenetére
Onnantól gyári valami, hogy az adott márkaszerviznek van egy online felülete ahova bejelentkezik, majd az adott motortípus robbantott ábrájáról alátét és csavar szinten le tud rendelni bármit. Nah ha innen rendeled meg cikkszám alapján az akkut akkor az gyári akku. A Honda kezén átmegy, vagy nem, de a lényeg hogy felelősséget vállal a gyári minőségért, gyári cikkszám alapján.
Autó akku pedig teljesen más téma, mint ahogy még a robi akkuk is.vlevi: Akkor ez már 2 pozitív a Banner akkukra! Musquito is dícsérte.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Megjöttünk 6 nap horvátból, 2018km, ebből 130km autópálya volt csak összesen!
Embertelen jó utak vannak Horvátországban, simán alázza pl. az osztrákokat, (minőségre, szélességre forgalommennyiségre, mindenre) és olyan hágók, tengerparti utak, egy motoros paradicsom, biztos hogy legközelebb is inkább ide jövünk Ausztria helyett.
Senj-től Vodice-ig végigcsapattuk a tengerparti utat és a hegy másik oldalán lévőket is bejártuk, több hágóval együtt. Ilyenkor 0 forgalom, olyan aszfalt, a gumit kenni lehetett megállás után. Nagyon ipari volt. Soha nem volt még ilyen jó túránk, nálam veri az osztrákokat...
Lesz majd videó is, csak még össze kell vágni...
Azmeg hogy egy jó kis csapatás után megfürdesz a tengerben, pf kib@szottjó érzés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73319 üzenetére
Ez így nem az egész útvonal, de mondjuk a 90%-a. A legkeményebb a Gospic - Sveti juraj szakasz a nemzeti parkon át, az valami leírhatatlan...
És a legdöntögetősebb a Senj - Starigrad (D8) szakasz, az egy álomút motorosoknak.A szállás Starigrad - Paklenica-n volt. Csillagtúráztunk minden nap.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #73322 üzenetére
Itt -ott méregettek, de mindig előre villogtak már nekünk, vagy csak az út szélén álldogáltak, nem volt attrocitás, lehet csak szerencsénk volt. Hát azt nem mondhatnám hogy szigorúan közlekedtünk, sőt...
Majd lehet jön csekk, nem lennék meglepve...
De a falutáblánál ahol elvileg 50-van a nyerges vontató olyan lazán megy km-eken át 90-100 között öröm nézni.
Olyan kanyaroknál 30-as meg 40-es tábla amit 80-al lazán lehet venni, hát.... a túra közepe felé nem tudtuk komolyan venni a sebességkorlátozásokat. De a helyiek sem ez messziről látszott...
Meg a semmi közepén be van téve egy 70-es tábla a nyílegyenes úton...
különben maguk a horvátok sem tudják saját magukat komolyan venni, olyan hogy falutábla után kapaszkodósáv tábla amiben a belső sáv minimum sebessége 60km/h...
Ezt nemegyszer láttuk. bolondok ezek.Nem is tudom van ezeknél telepített fix trafi? Ahol kiírták hogy radarska kontrolla ott betartottuk, de néztem én az út szélét soha nem láttam semmit...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73367 üzenetére
Ez ilyen kicsit instant karma style. Most horvátban is láttam egy ilyet, aminek konkrét kárörvendője voltam.
Autós beáll ilyen dupla kúthoz ahol ugye két kút is van egymás mögött. Evidens ha az előrébbeső üres, oda állok mert akkor a hátsó kútból is tudnak ugye tankolni. Na hát az autósnak nem volt evidens, és beállt szépen a kettő közé, én meg mögé a hátsóhoz hogy majd szépen kicsit előrébb gurul és tankol az elsőből, én meg a hátsóhoz szépen odafértem, már úgy álltam meg.
Erre a majom jön oda hátsó kúthoz, ott állok 50 centire a pisztolytól és venném le erre leveszi előttem, hogy ő arról tankol. Mondom ne bassz már fel egyértelmű hogy az elsőről tankolsz én már itt vagyok.
Nem mert ő neki akkor arrébb kell állni a kocsival! Mondom vazzeg nekem meg a motorral. De hogy nem mert ő innen tankol és már vitte is a pisztolyt. Anyád. Kitolatok előremegyek az elsőhöz ahova neki félig belóg az autója hogy akkor onnan tankoljak.
Már ekkor kapta az első instant karmát mert olyan balfasz módjára állt meg a két kút között, nem ért el a hátsó kút tömlője a tanksapkáig, ott cibálta én már ekkor röhögtem a pofájába nem is tetszett neki.
Úgyhogy mégiscsak be kellett szállni az autójába majd hátrébbtolatni, mert én ugye már az elsőnél tankoltam.
Annyira kiröhögtem látszott rajta szín ideg. Készülődök már épp elmenni, erre látom ez a majom is végzett és indítaná az autót az meg csak köszörüli a torkát. (3-4 éves dízel passat volt.) Jön oda feleségem kérdezi:
"Te ez dízel nem?" Mert ő már akkor is csodálkozott amikor a zöld pisztollyal telenyomatta az autót.
Nah itt kezdtem sírva röhögni, és még oda is szóltam: "Látod egyszerűbb lett volna ha az elején a te kutadnál tankolsz". Meg sem szólalt, azt hiszem ekkor már tudta hogy elkúrta. Mi meg röhögve elmentünk.
Rohadjon meg az ilyen![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #73448 üzenetére
Ezért kell rendes áttétel motort venni, 6-ban 4000-en 130-al megyek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Hétvégén mentem barátom 2007-es SV1000-ével nagyon tetszett, nagyon jó motor az. Érzésre simán van benne olyan nyomaték mint az enyémben, még a gyári kipufokkal is brutál mit szól. Finom váltó, jó stabilitás, az a motorfék meg nagyonkemény amit a v2 1000cm-ad. Fékbetétet nem kell gyakran cserélni normál használat mellett... Az ülése nekem túl keskeny pedig nem vagyok egy nagy termet, de valszeg csak megszokás kérdése...
Jó gép az biztos, nemhiába filóztam annó a vfr és az sv között... kb csak a dobozszett és az ABS miatt döntöttem mégis a Honda javára...Elkészült a horvát videónk, 6gb-lett 18 perc 50Mbit/sec, a minőséget nem voltam hajlandó lebutítani.
Nem csak motorozás, hanem a komplett túrát foglalja össze..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #73660 üzenetére
Nekem ezek a dolgok nem jöttek le, persze nem nemtem vele csak 50km-ert kb.
Meg term. Ahoz kell hasonlítani amennyibe kerül. Érthető hogy nem olyan a futóműve mint a vfr-nek meg a fék is azért érezhetően más, de ne felejtsük el, 1/3 árába is kerül.
Abban a kategóriában szerintem bőven hozza a szintet... sőt...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #73694 üzenetére
Idén? Szöges gumival akarsz menni? Ilyenkor bármelyik pillanatban leeshet a hó ausztriában.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #73709 üzenetére
Interphone f5 120k és nem tudja ezt...
70k ért nem vészes."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #73713 üzenetére
Akkor téves infóban élek.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz D1Rect #74033 üzenetére
Rmc nálam is minusz, olaszból behozott szutykokat árulnak.
Motorvásárlásnál is mindig ugyanoda jutunk:
Ami tiptop annak megkérik az árát is mindentől függetlenül, ami pedig olcsó az azért az mert olyan is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Azért besz@rok rajtatok, most biztos jöttök a Mecsekbe motorozni meg a környékre amikor már nem tudok veletek tartani, 5 napja kellett leraknom a gépet. Bezzeg egész nyáron mikor tudtam volna csatlakozni meg sem fordult senki fejében.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #74083 üzenetére
Sajnos nekem is kell dolgoznom azért valamikor , mostantól május első hetéig igen távol vagyok a géptől, mind térben, mind időben.
Valamit valamiért....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Húha itt bajok lesznek.
Ha rákeresel az ABS kifejezésre sokminden érdekes dolgot fogsz találni.
De amúgy igen, mindegy mennyire rántod be, nem fog kicsúszni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 3D nyomtatás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen egeret válasszak?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs