- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #113221 üzenetére
Az új árakat nézve egyáltalán nem értek egyet azzal amit írsz. Ebben az árkategóriában a 750-es Suzukinál bőven akad jobb csomag.
Viszont ha tetszik és vennétek akkor mindenképpen próbáljátok ki előtte, mert pl az én 182 centimhez már teljesen rossz volt az üléspóz. A vezetőülés leghátuljára jött ki a póz, ott meg egy éles ív van a nyergen ami 10 perc után eléggé vág és kényelmetlen.
Szóval ez egy elég kisméretű motor, alacsonyabb motorosoknak valszeg tökéletes.Az ezres verziója viszont egy nagyon harmonikus és könnyen motorozható darab.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #113226 üzenetére
"Kíváncsi lennék én is, hogy mit ajánlanál"
Röviden: azt ami neked tetszik.
Szerintem az a legfontosabb hogy neked megfelel-e amit veszel, nem pedig hogy mások mit ajánlanak.A céges tűzfalon felakad a Suzuki weboldala, ezért most nem tudom leellenőrizni, de úgy rémlik 2,9m az új ára. Keressétek vissza itt a topikban hogy hroberto mennyiért vette a Duke 790-et aztán lehet pislogni hogy mire kér el a Suzuki ennyit a tizenéves újracsomagolt technikáért
Ha fogalmad sincs hogy mik az új árak, akkor használd ki az internet hozzáférésedet és nézd meg a gyártók weboldalait De a használtautó.hu-n is fent van szinte mindegyik új motor hirdetése is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #113227 üzenetére
Jól emlékeztem: 2,9 millió az új ára. De amin mégjobban elmosolyodtam az az elnevezése amit a marketingesek ráaggattak "a csúcsragadozó"
Majd utána jön ez a szöveg:
"Érezd, ahogyan felkavarja a lelekedet az új GSX-S750. Urald a kanyarok csúcsragadozóját. Egy legendás szupersport motor teljesítményével és a legújabb technológiákkal felvértezve. Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve. A GSX-S750 egy valódi csúcsragadozó."
remélem komolyan gondolták, mert viccnek kicsit erős. Az elgépelés nem az én művem, így van fent az oldalukon. Minden mondaton el lehet időzni hosszú perceket, ez kérem minőségi humor a legjobb fajtából.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113315 üzenetére
Nem mintha sokat számítana, de 2008-as évjárat nem lehet. 2005-től már fekete blokkal és vázzal gyártották a Fazert (a nakedet 2006-tól), 2007-től pedig hatszögletű volt a lengővilla, fekete az első villa, más műszeregység, és más nyereg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Közben ha valakit érdekel a Dainese.com-on leárazás van, elég jó 30-40% mínuszok, és ahogy néztem a legtöbb cuccból teljesen átlagos méretek is vannak, tehát nem csak az XS meg az XXL lett beakciózva.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #113374 üzenetére
Leginkább ezzel a három csoporttal találkozom rendszeresen, akik kifejezetten türelmetlenül, tolakodva-furakodva, a gáz- és fékpedálokat kétállású kapcsolóként használva közlekednek:
1. Aki szert tett némi pénzre és rögtön az Audi-BMW-Mercedes trióból választ autót. Többnyire nem a műszaki tartalom miatt, hanem mert mások szerint az a jó, az a komoly.
2. Céges Octavia, Focus, Mondeo.
3. 35-45 körüli apuka egy Galaxy, S-Max vagy hasonló egyterűvel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #113384 üzenetére
Nem azt mondom hogy aki olyan kocsit vezet az mind ilyen. Hanem aki úgy vezet mint amit írtam, azok legnagyobb arányban ebből a 3 csoportból vannak mostanában.
(#113385) etnies jól tetted. Én is jártam már hasonlóan: egybefüggő sor az M7 belső sávjában, a külsőben meg kamionok összefüggő sorban ameddig a szem ellát. Mögöttem megérkezik az Insignia, villog 2 centire a seggemben, mutogat perceken át, szünet nélkül. Úgyhogy egy helyen pont befértem 2 kamion közé, elengedtem azt a faszt, aztán visszamentem a belsőbe mögé. Elég sok km-en át nem jutott előrébb egy autónyit sem, pedig villogott tovább az előtte haladónak.
Ennyi ésszel nem értem hogy tudnak egyáltalán levegőt venni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #113408 üzenetére
Ezt imádom a magyar fórumokban Aki ebből doktorált és a MOLnak fejlesztett éveken át az nem számít hogy mit mond, nem számít hogy mit mért le, a fórumozók úgyis jobban tudják Mint amikor Tasi dörzsölgeti az olajat az ujjbegyeivel és megmondja hogy milyen
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #113439 üzenetére
Nincs különbség, csodák nincsenek. Kicsit hosszú, valamivel több mint egy óra, de megéri meghallgatni. Rengeteg üzemanyagokkal kapcsolatos visszatérő témát érint és megválaszol. Mondjuk ha a Winkler nem vágna bele minden második mondatába és terelné el a témát valami másra, akkor csak 20 perc lenne és könnyebben követhető
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #113446 üzenetére
Nem fogom azért végighallgatni mégegyszer hogy megmondjam hány percnél van az említett párbeszéd
Ha téged nem győzött meg akkor ez van. Az oltáselleneseket sem lehet meggyőzni az orvostudomány igazáról.Ha valamelyik társaság konstans 1 literrel jobb fogyasztást tudna a konkurenseknél akkor már rég letarolta volna a piacot, amit írsz az százalékosan óriási különbség.
Az is elhangzik, hogy a szállítás rendkívül költséges, ezért minden kút onnan fogja venni ahonnan olcsóbb a szállítás."A kamionosok zome ugy megy at az orszagon, hogy nem tankol.
Valamit azert jelez."
Mit jelez? Hogy 400 km-t meg tudnak tenni tankolás nélkül?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113455 üzenetére
Amiről a legeslegegyszerűbb felismerni hogy 2007-től mindegyik FZ6 ilyen műszerfalat kapott:
Hogy a forgalmiban miért 2008 van azt passzolom, nem tudom hogy melyik szerv és milyen adatbázisból gyártja a forgalmi engedélyeket. A forgalomba helyezés éve lehet teljesen eltérő.
Ha ezt a képet nézed akkor jól látszik minden 2007-től bevezetett újítás a műszerfal kivételével. A lengővilla, az elsővilla fekete, az ülésen azok a "csíkok"
A Yamahánál bevett szokás hogy egy adott modellévhez csak néhány színkombináció tartozik, és gyakran évente cserélgetik a színeket. 2008-ban az FZ6-ot csak teljesen fekete és sötétkék színben árulták tudtommal. De a teljesen fekete nem az a fekete mint a tied.
Igazából ez az évjáratosdi alkatrészkereséskor lehet fontos az esetedben, mert a 2007-es faceliftnél jópár dolog változott a motoron.
VIN alapján viszont könnyen kideríthető. Ha a 4. karaktertől az van hogy RJ142 vagy RJ149 (ez a fojtott változat) akkor tutira 2008-as gyártás, de azon meglepődnék. Valószínűleg RJ071 lesz ott.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113457 üzenetére
Na most megadtad a kegyelemdöfést, elvileg a 10. karakter kéne hogy legyen kifejezetten a modellév, de ott 0 szerepel. Az RJ141 pedig a 2007-es modell kéne hogy legyen. A motorod meg nem úgy néz ki mint a 2007-es, hanem mint a 2004-2006-os.
Nem értem. Feladom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #113466 üzenetére
A bőrruha maradni fog, hacsak 40-50 év alatt ki nem találnak valami Marvel filmekben látható nano cuccot amivel azt is túlélik ha rájuk szakad egy toronyház De ez nem valószínű.
Szerintem a légzsákos rendszerek fognak óriásit fejlődni, és sokkal nagyobb felületen védeni a mostaninál, meg persze jobban elterjednek majd.
A sisakokra nincs ötletemhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #113489 üzenetére
Jajj, láttam pár napja FB-n ment a sírás, hogy az Euro 5 kinyírta a GSXR-t...
Dehogyis, nem az Euro 5 tehet róla. A Suzuki nyírta ki, mert a fogukhoz verik a garast ha bármit is fejleszteni kell. Tizenéves motorokat reszelgetnek és adnak el újként. Azon csodálkozom, hogy a MotoGP-ben még ott vannak és nyomják bele a pénzt. WSBK-ban negyed annyiból ellennének.Egyébként a többi gyártó meg tudta ugrani az Euro 5-öt, nem is akárhogy
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #113554 üzenetére
Kulacstartó?
Vettél egy lassan OT-s, legendásnak mondható motort, elvileg a korához képest elég jó állapotban. Miért alázod meg ilyen házilag ráeszkábált cuccokkal, mint az ételhordó dobozok, meg kulacstartó?Nyilván a te motorod, és azt csinálsz vele amit akarsz, nekem meg semmi közöm hozzá. Ha valami tucatmotorral csinálnád nem is tettem volna megjegyzést.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz XFishboneHUN #113632 üzenetére
Hacsak nem vagy Kawasaki márkabuzi akkor a Z900 egy teljesen értelmetlen választás, mert ahhoz képest hogy sokkal nehezebb a kategóriaátlagnál még felszereltségben is elmarad, és drága is
Egyébként az a Suzuki egy nagyon faja motor, bár ezt leírtam itt már sokszor, úgyhogy nem ismétlem Viszont hallatlanul felment az ára. Tavaly ilyenkor még 3,3m-ért lehetett hozzájutni, és azóta semmi nem változott rajta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Czimby #113699 üzenetére
[link] úgy látszik többnyire elégedettek velük, akik nem azok máltaiak a bolt válaszolgatott is a visszajelzésekre.
De a feltüntetett forint árak eléggé jóhiszeműek, euróból rendesen átváltva (akár Paypalon) már kevésbé kecsegtető.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz gergo5991 #113717 üzenetére
https://forbes.hu/uzlet/ceo-trip-mechatromotive-varga-balazs/
Ez a fickó egy XT600-zal ment.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #113740 üzenetére
"jó minőségű 4K videót csak a nyolcas tud"
Ez egyáltalán nem igaz. Definiáld hogy mit értesz jó minőség alatt, mert ez így elég pontatlan.
GoPro vonalon belül az elérhető legjobbat valóban a 8-as tudja. De az 5-6-7 ugyanúgy jó képminőséget ad, aprók a különbségek, leginkább a szolgáltatások javultak. Ha pedig a GoPron kívül nézzük akkor a Sony RX0 II ami akciókamera méretben a legjobb képet produkálja.(#113741) geresics az Osmo Action is nagyon jó, de az azonos tudás a Hero 8-cal az nem igaz. De ha úgy érted hogy a te szempontjaid alapján azonos, akkor az megint más.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha már úgyis az R1 a téma: [link] Jerez onboard Endurance VB-s R1-gyel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #113785 üzenetére
Új kipufogóval is van már fotó?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #113789 üzenetére
Igen, mindenképp. Meg a hangjáról videót!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #113988 üzenetére
Homloknál nem nyomhat, az nem javul idővel.
(#113984) Varoz ha csak és kifejezetten a héjból indulunk ki és a biztonság a szempont akkor a karbon a legjobb és legbiztonságosabb. Nem csak súlyban hoz a konyhára, hanem keményebb is. De az üvegszálas kompozitokból szintén elég könnyűeket és keményeket tudnak már gyártani, egy brit szaklap 8%-os átlag különbséget írt biztonsági szempontból a karbon javára. Hogy ezt miből hogyan számolták ki azt nem írták, de viszonyítási alapnak jó.
(#113991) Varoz de ott nem csak a 300 gramm előnyt kaptad volna a dupla árért. Mivel konkrét típust nem írtál így vaktában lövöldözök, de általában ekkora árkülönbségnél már komolyabb a belső EPS összetétele, a bélés és az illesztések minősége, a drágább sisak javára.
Egyéni preferencia hogy kinek milyen feature a fontos egy sisakban, meg hogy egyáltalán mennyit hajlandó kifizetni, ezen kár vitatkozni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Varoz #113993 üzenetére
Ha ennyire végletekben gondolkozol akkor egy ennek megfelelő példa: ha azon a 8%-on múlik hogy a nevedet sem tudod kimondani életed végéig egy baleset után akkor mégis megérte
Meg aki a legjobbat akarja venni azt pont nem érdekli amit te mondasz, ez olyan mintha azt mondanád hogy a Mercedes S osztály felesleges, bőven elég mindenkinek a B osztály is.Te most arról vitatkozol hogy ha neked nem ér meg semmilyen felárat akkor másnak sem éri meg?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Varoz #113984 üzenetére
"Semmivel se jobb a D csat, mint egy mikrometrikus"
Ezt mire alapozod? Komolyabb pályák nyílt napjaira dupla D gyűrűs sisak nélkül fel sem mehetsz. FIM certificate-t nem is kaphatsz enélkül. A dupla D gyűrű komolyabb biztonsági szintet képvisel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Varoz #113999 üzenetére
A tények és a vélemény között nincs egyenlőségjel.
Te a véleményedet állítod be tényként, és olyan fake newst gyártasz belőle, mint hogy a dupla D gyűrű semmivel se jobb, meg hogy a karbon semmit sem számít, miközben ezek nyilvánvalóan hamis állítások.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Varoz #114002 üzenetére
Jó, akkor sértődj meg
Ez miféle érv? A D gyűrű nem a mindentől is megvédő szent grál, de egyértelműen biztonságosabb a mikrocsatnál, de akkor a te logikád mentén mehetnének a GP-ben felhajtható állú műanyag sisakkal is, az FIM minősítést meg dobják ki a kukába.
Simoncellit ketten is telibeverték, nagy tempóval, első kerékkel, közvetlenül a fején. A világon nincs az a sisak ami megvédte volna. De ez még nem jelenti azt, hogy akkor már meg se kell követelniük a maximális biztonságot, nem viccből alkották meg a feltétel és tesztrendszerüket.Mivel a Scorpion weboldala egy információszegény trágya így nehéz megmondani hogy mik az egyéb szerkezeti és kényelmi különbségek az 510 és az 1400 között, mert semmilyen részletes leírást nem közölnek. A dupla árat nem csak a karbon anyagért fizeted az 510 és az 1400 között, szóval ez megint egy erős ferdítés.
A sima 1400 és az 1400 carbont már lenne értelme összevetni ebből a szempontból, mert ott csak a karbon héjért fizetsz extrát.A 8%-ot a karbon és az üvegszálas kompozit szerkezetek közé írták, mint nagyjábóli átlag. A műanyag héj mégnehezebb és gyengébb. Ha már értő olvasás...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Horvi #114022 üzenetére
Velem sem biztos hogy sokkal előrébb leszel, de azért hátha Ajánlani nem ajánlok semmit, mert fogalmam sincs hogy más gerincvédőhöz képest milyen védelmet és/vagy kényelmet nyújt.
Ilyet vettem tavaly ősszel 38-40 ezerért (nem emlékszem pontosan) [link]
Előtte pedig ilyen volt a kabátzsebbe téve, szóval ezt váltottam le [link]A Pro-Armor vékonyabb és szellősebb a másikhoz képest, egyáltalán nem érzem hogy rajtam van. Viszont elöl a hasamnál a pánt elég széles, ott majd lehet hogy nagyon be fog izzadni nyáron. Motoron ülve nem érezni a pántot, ha leszállok a motorról akkor felegyenesedve kicsit felcsúszik a hasam tetejére.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #114037 üzenetére
Kapott ez egyáltalán bármilyen minősítést?
Inkább downhilles bringás felhasználásra gyártott cuccnak tűnnek ezek, mint motorosnak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #114075 üzenetére
AGV K5-ről beszélsz? A 130 ezerből ítélve gondolom ja 2 külső héjméret és 4 belső EPS héjmérete van annak. Teljesen rendben van. Amúgy a K5 130-ért kurvára túl van árazva.
Több külső héjméretet legyártani többe kerül, egy bizonyos árszinttől már elvárható. Nem a jó sisak ismérve, hanem a felső kategóriáé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #114095 üzenetére
Definiáld a lassan menést
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Baboss94 #114112 üzenetére
Ha már AGO akkor tőlük kb 400 méterre van egy másik, én az FZ6-omat hozzájuk hordtam. Igaz én távolról sem értek hozzá, de minden szervizt végigültem 1 kivételével és láttam hogy dolgoznak, precíz, munkára igényes, relatíve szerény embernek ismertem meg: [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #114256 üzenetére
Ugyanilyet melegítettek rám a Karasnában úgy 3 éve. Nem ezért mentem de addig győzködtek hogy mondtam legyen Hát azt amit ígértek szerintem messze nem tudja. Az 1 literes flakon kb 2,5 alkalomra volt elég, és az egyszerű koszokon kívül semmi mást nem hozott le, se a bogarakat, se a zsíros/olajos felverődéseket.
Szerintem ez arra jó, ha csak le akarod nagyjából tisztítani minél hamarabb, és a végén még csillogni is fog picit, de egy közepesen alapos takarításra már feleslegesnek tartom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs