- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
válasz takcslajos1 #38714 üzenetére
Szia!
Én is a Multiflottát választottam és korrekten gyorsan mentek a dolgok. Én is ragaszkodtam a számaimhoz és a szolgáltatónak való fizetéshez. Az a jó még benne, hogy nem díjcsomagra hanem a flottára szerződsz, így bármikor változtathatsz az előfizetéseden ha menet közben kiderülne, hogy egy másik díjcsomag jobban kielégíti az igényeidet.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz takcslajos1 #38734 üzenetére
Szeptember 05.-e óta vannak meg az ideiglenes Telenoros számok és elméletileg ma történik meg a számhordozás. Én kifogtam egy kezdő ügyintézőt a Telenornál, így már 3 hete 8db előfizetésem van a 4db helyett. A kálváriám történetét megtalálod a Telenor topicban. Ha új számot igényelsz azonnal élni fog, ha számhordozást szeretnél elég a váltás dátuma előtt 2-3 nappal elindítani a dolgokat.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Szunyog83 #38866 üzenetére
Szia!
Nem kell megijedni a számlán az előfizetésnek megfelelő összeg fog szerepelni. Én is lestem először, de minden rendben volt az első számlánál. Majd csak most kapom meg az első teljes havi számlát, de itt egy résszámla az előző hónapról. Ugyan az a csomagom van mint neked, ez egy 4 nap használat után kiállított számlarészlet. [kép]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz moriak #39261 üzenetére
Szia!
1. Nekem a MyTelenorban mutatja a roamingban felhasználható adatkeretet a 10GB-ból, viszont a a 1,5 GB-os csomagoknál nem. [link]
2. A 10 GB-os csomagot még nem használtam, el így arról nem tudok nyilatkozni.
3. A MyTelenor használható, viszont a flottán belüli és kívüli beszélgetések idejét összesítve számolja. Így nem tudod, hogy mennyi van még a csomagban felhasználható perceidből.
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
Szeptember 5.-én kötöttem 4db szerződést és szolnoki lévén az itteni egyetlen Telenor üzletben intéztem mindent. Itt is volt egy kis dugjuk össze a fejünket, de megoldották, igaz még vagy 5x mentem be mire lezajlott minden. (számhordozás, kezdő ügyintéző bénázása stb...)
Robi73
-
Robi_73
őstag
Én nem vagyok az a váltogatós fajta, 22 év után először váltottam. Most fele annyit fizetek és mégis többet kapok a pénzemért. Elnézve a mostani tendenciákat, nem nagyon lesznek a jövőben 10 Ft-os percdíjak a szolgáltatók publikus csomagjainál. Mondom ezt úgy, hogy én korlátlan csomagról váltottam...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz always #39820 üzenetére
Szia!
Én szeptemberben váltottam és az én nevemen van az összes előfizetés (ezért is jöttem ide). Holnap hívd fel a flottakezelőt és kérdez rá, változtak e a szerződési feltételek (szerintem nem). Amennyiben nem volt változás, akkor az ügyintéző hibázott és lesz még egy köröd nála...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz 123xyz #39836 üzenetére
Nem csomagra vállaltunk hűségidőt, hanem a flotta használatára, így a hűségidőn belül bármikor lehet módosítani a használt tarifacsomagokon. Erre direkt rákérdeztem a flotta tulajdonosánál a belépésem előtt. Sajnos az ügyintézők hibái miatt én is ötször mentem vissza, mire minden úgy lett beállítva ahogyan én kértem alapból.
Robi73
-
Robi_73
őstag
-
Robi_73
őstag
válasz Peter.70 #39960 üzenetére
Erre konkrétan csak egy hónap múlva tudok válaszolni, de szerintem mennie kéne Most direkt lefogyasztottuk a netet és ment tovább minden. Fb élő és Youtube videókat néztem direkt, az elfogyott felhasználható adatra figyelmeztető sms után még 1,5-2 órán át. Nem volt lassulás.
Robi73
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
MultiFlottánál járt már le valakinek a hűségideje? A kérdésem az lenne, hogy megy tovább az előfizetés változatlan feltételekkel, vagy újra kell szerződni a flottára?
A számlán ez szerepel:
"A hûségidõ lejárata után tarifájának és szolgáltatásainak feltételei változatlanok maradnak.
Amennyiben a tarifacsomag igénybevételére jogosító feltételek fennállnak, meglévõ tarifacsomagja és szolgáltatásai nem
változnak. Ha meglévõ flotta tarifacsomagjára újraszerzõdne vagy tarifacsomagot váltana, kérjük forduljon
flottaszervezõjéhez. Törvényi kötelezettségünk a jelenlegi elõfizetéséhez hasonló, hûségidõvel rendelkezõ tarifacsomagot
ajánlani, melynek részletei a következõk: Telenor BLUE S 2 év hûségvállallással, melynek havidíja 5130 E-komfort
csomaggal. A havidíj 100 perc díjmentes beszélgetés tartalmaz belföldön és az 1. roaming díjzónában.A havidíjba foglalt
adatkeret 300 MB. Belföldi percdíj: 40 Ft; SMS díj: 40 Ft. E-komfort nem teljesítés díja: bruttó 1000 Ft. A számlázás perc
alapú. A feltüntettet árak bruttó értékek. A tarifacsomag részletes feltételeit az ÁSZF vonatkozó Díjszabás mellékletében
találja. Az ajánlat a hûségidõ lejárta után érvényes, amennyiben az a szerzõdéskötéskor még értékesítés alatt áll."Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz fortune #43913 üzenetére
Szia!
A Multiflottánál (Blue középső csomag) 257 percet és 10 GB netet kapsz 4530 Ft/hó áron. 1 év hűséget kell vállalni az előfizetésre, amennyiben lejár a hűségidő utána megy tovább minden változatlan feltételekkel. A készülékárlistát pedig itt találod. Én 1 éve négy számot vittem be ebbe a flottába és nemrég járt le a hűségidőm, de maradok. A flottakezelő korrekt és segítőkész, 1-2 nap alatt lelehet bonyolítani mindent...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz KisApám #43916 üzenetére
A [táblázatban] megtalálod a többi csomagot és a weboldal linkjét is. A csatlakozási szándékodról írsz egy emailt, vagy telefonon beszélsz a flottakezelőjével és elküldöd a kért adatokat. Személyesen akár aznap, vagy pedig postai úton megkapod az írásos csatlakozási engedélyt. A csatlakozási engedéllyel pedig besétálsz bármelyik Telenor üzletbe és elintézel mindent. Amennyiben telefonkészüléket is vásárolnál az előfizetés mellé, azt jelzed az üzletben ahol közlik az árakat és a feltételeket. Ennyi...
Szerk.: Nekem nagyon szimpatikus volt még az elején, hogy a csomagokat is úgy variálhatom (fel/le) a hűség idő alatt ahogy szeretném, mivel nem a csomagokra szerződünk, csak a flotta kötelező 1 éves használatára.
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz KisApám #43919 üzenetére
Bármilyen belföldi szám hívható a választott tarifában szereplő percek erejéig, a flottán (nem a Telenoron) belül pedig korlátlanul beszélhetsz.
Én is 23 évnyi Telekom használat után váltottam és mivel ugyan ennyi idősek a telefonszámaink ragaszkodtam is hozzájuk. Ebben a flottában a neveden marad a telefonszám, te intézel mindent és neked számláz a Telenor. Az EQ-nál nem a te neveden marad a telefonszám és még ott van a belépési díj is. Nekem ez volt a fontos.
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz punisher1 #46008 üzenetére
Szia!
Én 4db Multiflotta blue előfizetést használok lassan 2 éve és minden tökéletes. Hozzászólásaim
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz ad4m1337 #46108 üzenetére
Szia!
A csomagban lévő perceket külön nem, csak az össz kimenő hívást méri a rendszer. Az aktuális havi fogyasztásomra koppintva valami hasonlót kell majd látnod, mint a mellékelt képen. Friss előfizetés esetén kell neki egy pár nap, hogy valós dolgokat mutasson az app.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz pinnacle #46464 üzenetére
Sajnálatos és dühítő ami veled történt! Én az ilyen és hasonló ügyfélkezelési történetek miatt kizárólag olyan flottát kerestem, ahol a nevemen marad a telefonszám és én intézek mindent a szolgáltatóval. Javaslom ha váltasz, Te is ilyen flottát válasz a jövőben...
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz pinnacle #46524 üzenetére
Nagyon jók ezek az EQ-s árak (gondolom bruttó értékek vannak megadva a táblázatban?), csak a nevemen maradna a kártya és ne lenne a 10e Ft-os belépési díj. Nekem most 4db flottás kártyám van amire 14000 Ft körül fizetek havonta, hasonló csomagokra az EQ-ban ~12500Ft-ot fizetnék, de ott van még a 4x10e Ft belépési díj, ami egy évre lebontva havi ~3300 Ft plusz költséget jelent. Így elolvad az árelőny, vagy nem jól gondolom?
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz martonl #46533 üzenetére
Bár mi a Multiflotta Blue-ban vagyunk ami nem Telekomos, hanem Telenoros és bármikor lehet váltani lefelé, felfelé a csomagok között. Mi felfelé váltottunk többször a hűségidő alatt és utána is. A hűségidő egyszer sem hosszabbodott meg, a hűség lejárta után pedig megy tovább minden, minden kötelezettség nélkül. Kérdez rá a flottakezelőjénél, az ügyintézők sajnos nem mindig vannak képben. Bár annyi flotta van már, nem is csodálom...
Szerk.:
(#46530) MADcat még nem kérdeztem rá.
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
Robi_73
őstag
Számhordozásra gondolsz? Én is a Telekomos hűségem lejárta előtt 1-1.5 héttel mentem be a Telenorba, kezembe a flottaszerződéssel érdeklődni a folyamatról. Ott vígan közölte a ügyintéző hölgy, hogy máris el lehet intézni a számhordozást, és az időablakot. Csak a folyamat végén derült ki, hogy azonnal lett náluk 4db új, élő előfizetésem, 4db ideiglenes telefonszámmal. A váltás körül kialakult kálváriámat itt olvashatod. 5x kellet bemennem mire rendeződött minden, és jócskán a megadott időablak után rendeződtek a dolgok. Addig fizettem a 8db előfizetést a 4db helyett. Erről viszont a flottakezelő (tulajdonos) nem tehet.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz gabor9991 #46539 üzenetére
Kezdő és szőke volt a ügyintéző csajszi, a számlákat is úgy állította be, hogy minden számról külön számlát kaptam. (3 hónap volt mire összevonták a számlákat) Elektronikus ügyintézés helyett papíralapon csinált mindent, nyomtatott nekem vagy 100 oldalt. Egyből kértem a szerződések törlését és az üzletvezetőt. Az üzletvezető egyből egy teljes havi jóváírást ajánlott fel, de csak 6 hónap múlva, mert így kell engedélyeztetni meg úgy, és egyszerűbb lesz 6 hónap múlva. (gondolom védték a seggüket) Ha meg töröljük, akkor a számhordozást nem fogja engedni a rendszer. Így is lett csúszás, mert nem engedte nekik módosítani a dolgokat és teljesen újból be kellet regisztrálni mindent, de én ezt már nem vártam meg. Mondtam hívjanak ha rendbe tették az egészet. Ez péntek délután volt, majd hétfőn remegő hangon hívott az üzletvezető, hogy sikerült helyrehozni mindent. Viszont sajnos az időablakot 3 nappal későbbre tudták csak módosítani, és hogy így elfogadom e? Elfogadtam, félév múlva meg mentem a jóváírást intézni. Ez sem jött össze, mert nem engedte a rendszer és még két hónapig húzták. 4x5000 Ft jóváírást kaptam, amit rosszul állítottak be és nem vonták le az akkori, és a következő számlából sem. Természetesen megint bementem és onnan intézték már, ekkor odaböktem a boltvezetőnek, hogy mint vállalkozó simán kiszámlázhatnék neki 2 napi munkadíjamat, mert annyi időt vettek el az életemből. Azóta ha megyek csomagváltás miatt ügyetintézni, a szőke ügyintéző csaj ha meglát, mindig el megy szünetre. 22 év alatt nem szívtam ennyit a Telekomnál, mint itt...
Robi73
-
Robi_73
őstag
Márciustól árat emel a Vodafone. A lakossági és üzleti ügyfeleknél 15,4 százalékos díjkorrekció jön, a flotta 22,01 százalékkal drágul. [link]
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!