Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Szépfiúúú #11339 üzenetére
Mivel jelen esetben az előfizető nevén marad a szám, azon a két verzión kívül, hogy jelentkezel és felvesznek a MOL-ba, mint alkalmazott, vagy hogy keresel egy molos alkalmazottat, más lehetőséged nagyon nincs.
(De utálom, mikor Telenyomornak hívják a céget... Bár, ez sem rosszabb, mint a Trémobile. )
CineDOG1:
Próbálkozni lehet...[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Vangelis
nagyúr
válasz Szépfiúúú #11346 üzenetére
Dpi-nél én leszek az előfizető és a számlafizető is? IGEN IGEN
Költségmentes a belépés és a bent maradás? IGEN.. max ha futár viszi ki a sim-et akkor 1800ft
Ha vmi szolgáltatói beállítás kell ,akkor közvetlenben tudom én intézni a Telenornál? Akár My telenorban is
Az új adót, hogy rakták bele a flottába? Ezt nem tudom[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
harcosparej
tag
válasz Szépfiúúú #11864 üzenetére
Te vagy a szám tulajdonosa és a számlafizetője is. DPI flottánál van egy flotta kezelő cég. Külön álló csomag amibe nincs belelátása a Telenornak. Így egy sima üzletben nincs jogosultságuk neked készüléket hozzárendelni az előfizetésedhez. Bármi problémád van ezt a kezelő intézi. Gazdasági szempontok miatt is célszerű, ha tőlük veszed mert így jobban nyomon tudják követni az igényeket meg persze ők kapják a jutalékot az anyacégtől a telefon eladások után. Kedvező feltételek miatt én nem látok kivetni valót ebben. Telekomnál simább az ügy, jogosultságot kapsz bemész kötsz egy előfizetést, de ez itt a Telenor világa. Ez van.
„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”
-
harcosparej
tag
válasz Szépfiúúú #11868 üzenetére
telenor online keresztül mindent tudsz intézni. pl szolgáltatások megrendelését lemondását, számlafizetést stb... Csak telefon vásárlás és esetleges számlázási problémákkal kell a MF-hez fordulni. Utóbbit még nem tapasztaltam, meg nem is nagyon olvastam. Nekem sokkal kedvezőbb mint a telekomos flotta amiben voltunk. telenor online keresztül jobban, pontosabban tudom nyomon követni a számlám alakulását.
„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”
-
Csirke
tag
válasz Szépfiúúú #11882 üzenetére
92 óta van mobiltelefonom. A két kezemen meg tudom számolni, hányszor voltam ügyintézni személyesen valamelyik ügyfészolgálaton ez alatt az idő alatt. Mi az, ami miatt Te állandóan a szolgáltató segítségére szorulsz, és csak személyesen lehet elintézni? És mi az, amit a MF nem tud megoldani?!? Nekem minden ügyemet el tudták intézni személyes találkozó nélkül. Azóta csak 1x kellett intézkednem (hogy ne 4 külön számlát kapja az előfizetésekről, hanem 1 összevontat), de azt is a meló közben, telefonon el tudtam rendezni (nem is kellett a MF-ot zaklatni emiatt, hanem a Telenor üfsz megoldotta).
Szóval sokan bolhát csinálnak az elefántból. Vagy csak nekem sokkal fontosabb a költségek minimalizálása, mint az üfsz?www.solarplan.hu
-
Csirke
tag
válasz Szépfiúúú #11887 üzenetére
Jól teszed, bár csak mindenki előre gondolkodna. Én csak azt kérdezem, hogy mi miatt kell ennyiszer 'zargatni' a szolgáltatót/flottakezelőt? Mondjuk az is igaz, hogy én majd' 3 hónapot vártam a dpi flottára, szóval nekem nem probléma, ha valamire várni kell, de az igazság az, hogy nem nagyon szoktam, mert azért el lehet intézni szinte mindent telefonon is. Fentebb írtam, hogy a dpi flottás szám esetében is simán intézkedtem a telenoros üfsz-tal. Nem volt fennakadás. Egyszer sem említette, hogy ő ne tudna valamit is megoldani, hamár telenoros a számom (pedig nem is én vagyok az ügyvezető a cégben ).
www.solarplan.hu
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!