Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabe_

    őstag

    válasz blu79 #71075 üzenetére

    Ha a karburátorról lehúzod a vékony benzincsövet, ami a benzincsap/benzinpumpa felől jön, (érdemes belelógatni valami edénybe) indítózva folynia kell a benzinnek. Ha nem folyik, akkor valószínűleg a benzinpumpa rossz, szakadt lehet benne a membrán, és hosszabb állás alatt visszaejti a benzint.
    Ez persze csak akkor igaz, ha nem ejtőtartályos a motorod, azaz alul van a benzintank.

    Én úgy bírtam ilyenkor a legegyszerűbben beindítani az enyémet, hogy egy fecskendővel benzint spricceltem vagy a hengerbe a gyertyafuraton át, vagy a szívótorokba a karburátornál. Ekkor ettől a benzintől beindult, felpörgött egyszer, és az általában elég volt neki, hogy újra felkapja a benzint. Ha nem, akkor ezt megismételtem, a második után már mindig láttam, hogy elkezdte nyomni az átlátszó csövön a benzint, és feltöltötte a karbit, ekkor már be is indult.
    Érdemes még a vákuumcsövet ellenőrizni, hogy nem-e repedt/lukas-e, a csatlakozások jók-e. Ez a benzinszivattyú és a forgattyúsház között van, olyasmi, mint a benzincső.
    Nálam már 3-4 nap állás után is ezt produkálta, amíg ki nem cseréltem a membránt a szivattyúban.

    Sovány szakácsban sose bízz!

Új hozzászólás Aktív témák