Hirdetés
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12373 üzenetére
CCm és kW kategoricálás már megtörtént.
125 és 11. magyarul az A1. de ezt is ugyanugy ki lehet játszani mint az A1et mert a 11kW-ot nem sokan tartják be. egy erősebb motorra meg sztem ne üljön egy mezei B-s.
kéne vmi vizsga előtte vagy nem tom.. -
akos3
addikt
válasz runner 125 #12373 üzenetére
én már tényleg nem értem. most olvastam megint h csak 125ös robgókra lenen érvényes.
forrás: neo fm.
most akk mi van? -
akos3
addikt
válasz runner 125 #12382 üzenetére
régi old srt kap ennyiért sztem, és azért azok még mindig jol mennek. igaz ő ditechet irt..
f12 is van ennyiért csak azt nagyon jol meg kell nézni, nehogy vmi ratyi olasz import legyen.. -
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12397 üzenetére
egy esetben lehet idő előtt rámondani h tárcsakopás.
nekem pl a csapnál kopott el,és ezért hülyén működött.ha folyamatosan gyorsitani kellett nincs ugye ilyenkor baj,hanem ha gyorsitás után lassitok,nem követi azonnal a tárcsa,és ha ujra gyorsitani kell, nem megy fel a fordulat.olyan mintha 5.ben ragadna a kocsi,mikor 30al mégy.2Tnél ez igen szar ügy.egyébként nem fogok venni nagyrobit.ami pénzt rászánnék,annyiból olyat nem tok venni,amire igény van.
eladó topping dac
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12397 üzenetére
Nekem a szerelő mondta, h tárcsa kopás lehet mert állítólag az szokott iylet csinálni, de a blokkot nem szerlte szét, szal ki tudja..
irj utána még egy nullát kb. Igaz az vasi új, márkás, gyári, beszereléssel együtt. Mert csak párba adják meg mittom én. nem vt az oylan egyszerű, hagytama szarba..
Lett volna már 20 körül is asszem, az nem gyári..kösz[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12403 üzenetére
nem,a főtengó végén levőre gondolok.
ott nem a főtengón szalad ki-be a belső tárcsa,hanem egy hengeres csapon.jó esetben a kettő illesztése olyan jó,hogy nem rezeg,nem ragad.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12405 üzenetére
én csak annyit akartam belekuruttyolni,h nem csak a tárcsa szij felőli felületén tud elkopni.
eladó topping dac
-
Torre
újonc
válasz runner 125 #12397 üzenetére
Üdv,
Tudnál segíteni abban, hogy egy 50-es Taurist hol tudnék villámgyorsan elpaszolni?
Bp-en vagy vidéken? (Pécs-Kaposvár) Ötlet vagy ismeretség? -
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #12434 üzenetére
Thx - rá fog férni! Csináltam ma egy rövid videót, amikor hazaértem, hogy
milyen brutál alacsony most az alapjáratom, avagy mennyire nincs is így
melegen, tehát szívató nélkül... (Amúgy a kipu jól szól, a mélynyomón
egész jól visszaadja* a hangzást, pedig telefonnal készült a felvétel.)* Szerk: na jó, azért élőben valamivel mélyebb hangja van, meg minden,
de hát ennyit tud egy ilyen beépített mikrofon. Azért talán vállalható...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #12444 üzenetére
Na ja.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Tibi78
csendes tag
válasz runner 125 #12470 üzenetére
Ok akkor majd szétnézek
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12470 üzenetére
Na itt is összefutunk, Runner.
Asszem elég motormániás vagyok ahhoz, hogy itt is írogassak.
Persze időközben áttértem a kocsikra, de azért még bennem van ez-az.
ősidők- 2005: kocsik
2005-2010: motorok
2010- kocsik, de úgy vegyesen minden.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12474 üzenetére
Lenyugodtál a tegnapi beszólásom óta?
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
sanzi89
addikt
válasz runner 125 #12532 üzenetére
Kinek mi... Reggel 6-kor kelés, 7-re be egy másik városba ilyen időben 13km-t tekerni. Egészségedre.
Van 2 bringám is, de csak ha célzottan bringázni megyek, vagy boltba. Volt/lesz Balaton kerülés, 70km-es túra, de ezeket nem tudom egy kalap alá venni a mindennapos melóba járással. Lehet velem van a gond.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12568 üzenetére
Gilera Gp 800?!
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
StoneBridge
senior tag
válasz runner 125 #12568 üzenetére
Nem játszik.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12568 üzenetére
ismerős ismerőse versenyzett a maxirobogok kategóriában, itthon és külföldön, ő is a nexust futóművét istenitette.
eladó topping dac
-
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #12587 üzenetére
Köszi szépen a választ.Teljesen lebeszéltél róla.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12581 üzenetére
minta állítható lenne.
de ne mondj olyat,h a robogód túl kemény,mert érdekesen hangzik,mikor SSP600at akarsz venni[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12591 üzenetére
hát nekem a Fsport gyári állásban sem kényelmes,pedig mázsahárom.mondjuk nem nagy kaland a csillapitáson tekerni kettőt,ha tudom,h nem megyek sokat,ellenben hajtani akarom.
rugón nem szoktam tekerni,nem látom nagyon szükségét.eladó topping dac
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12600 üzenetére
Na azért egy BWS 4 lóereje után megteszi egy ideig a CBR 14...
Egy ideig.Javasolhatnánk egy fojtott RS 125-öt is, amit majd később igény szerint meg lehet csinálni 30 lóerőssé, csak az a baj, hogy az RS-ek nagy részt ronggyá vannak hajtva. Még 15 lóerősként is...főleg, mivel ezeknek még jobban kell rángatni, hogy menjen, mint a 30 lovasnak.
Tisztelet a kivételnek!A topik névváltoztatásban (is) egyetértek.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12602 üzenetére
YBR se le lenne rossz, csak a Yamaha b.szott kétütemű motort belerakni.
Szerintem 400 köbcenti alatt a négyüteműeknek esélye nincsen a kétüteműekkel szemben...az meg már más dolog, hogy ezért mit kérnek a kétüteműek.Apropó két ütem: A Honda már végleg leszámolt vele, ezért utáljuk is.
Én azért egy 125-ös EXC-vel kiegyeznék, mert a 40 lóerő és a 101 kiló párosa csak ígér valamit.
Azt mondják, hogy ritka egy vadállat.
Tudom, most jön az a rész, hogy a Nexusod hülyére veri.
Am tényleg megy 160-at?Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12602 üzenetére
attól függ Milyen messze van a másik város
Más:
Simsonba tehetek AM6os (50 ccmes) blokkot? -
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12605 üzenetére
Ezt a KTM-et egyfajta "Ha k*rva gazdag lennék" opcióként hoztam fel.
A Youtube-on rengeteg finn videó van, amin a 15-18 éves kölykök másfél-két milliós KTM EXC-125-tel/TM SMR 125-tel/ Husky SM 125-tel egykerekeznek egész nap.
Néha-néha megirigyeltem őket.
De igazad van, mert azok nagyon kihegyezett gépek, és versenyszerű körülményekre lettek teremtve, nem pedig a már fent említett egész napos csutkagázon egykerekezésre.És mennyibe fájt az összes cucc, amiket bele vettél? (Ha Malossi volt, akkor inkább ne is említsd. )
Volt már olyan helyzet, amikor nekem volt igazam veled szemben?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12607 üzenetére
Hidd, én is csutkáznám, hatodikban durranásig füstölném a gumit, egykerék agyba-főbe.
Mert hogy az ominózus finn videókban csak ezt látni.
Úgy beszólnék nekik, de a finnt annyira nem vágom.Régebben azt hittem, hogy te mindenhol csak okoskodsz, de k*rvára ne erről van szó!
A mondanivalód igaz, értelmes, azt írod, amit gondolsz, nem azért írsz, hogy csak úgy ott legyél, és helyesen írod le. Respect, ember! (Komolyan)
Szeretnék én is ilyen jókat irkálni, de nekem egyszerűen nem megy.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12600 üzenetére
Igen már vártam vkitől. Volt egy sejtésem, h Te leszel az első
De korábban már leírtam, h nem szeretnék agyonhajtott 2T-t venni hiába megy jobban, nekem nem éri meg a sok nyüg meg a fogyasztás. 4T közül meg sztem a cbr még az ami a legjobb, azért YBR gyengébb nála. Az olyan XT szinten van kb. Igazából a 2T erejét és a 4T megbízhatóságát kéne ötvözni, de mível ilyet nem találtam marad inkább a cbr. Azt ha kimotoroztam, akk lehet érdemes letenni Akorl-ra, vagy A-ra jogsit, mert A1el sokkal erősebbet nem tok produkálni...
Egyébként ahogy Tibii91 nagyon jól mondta, BWS után valószínű egy álom lesz az is. Arra sztem tökéletesn, h Pesten szaladgáljak, ha netán beakad vmi nő akk felültetni mögém (BWS-be ezt utáltam, h sose tudtam teljesen haza vinni, mert nem akartam forgalmas úton vele menni már 2en, pedig erőben kb ugyanolyan vt mintha egyedül mennék). Esetleg nyáron évi 1x legurulni vele Balcsira. Sztem ilyenekre megfelel. Gondolkoztam, h veszek egy 2000-2002es NSR-t, de megkérdeztem sportmotoron egy sráctól akinek volt NSR-je és CBR-e is, h melyiket ajánlja, és mondta, h az NSR hiába ment, ő utálta mert szerelni kellett állandóan és h mindenképp most már a cbr-t ajánlja mert azzal semmi gond nem lesz, és valszeg kibirom h nem megy úgy..
Hát kb ez most a helyzet, ezeket összevetve a cbr-r esett a választás, de amíg nincs itt nyilván még változhat Bár már egy ideje nézelődök és nem igazán találtam jobb választást...ja amúgy a név változás felőlem is mehet Így bátorkodtam már ezt is ONba hagyni Tothgera30-tól meg már most kérek előre elnézést
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12616 üzenetére
jahjah ebben teljesen igazad van, h alig van választék. Ezért is vok gondban, és maradt a cbr. Bár annyira nem sajnálom magam, mert sztem jól néz ki (k*va virslikerekei ) meg azért már erre lehet azt modnani, h motoron ülök Feljebb mondjuk én nem nézelődtem még, de elhiszem Neked, h ott sincs..
(#12617) GabN73 Elhiszed nekem, h annyira nem értek az egészhez, h fel se tom mérni, h mennyit kéne még rá költenem? Meg úgy eleve h hangzik már h vettem egy motort szia most viszem generálra
am a 2004től gyártottat néztem, karbis jobban bejön meg hát azért az olcsóbb is jóval..[ Szerkesztve ]
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12625 üzenetére
*faszságot*
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12627 üzenetére
Ja hogy csak ezért ferdítetted el a szót...
Hát ez zseniális.Ebben az esetben meg sem szólaltam, Hannibal bá'.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Meg,persze.Bár aki teheti az úgy is egy ezres gépet vesz egyből..mert hát a,az má' megy 300al dicsak'.Jobb esetben hamar ráérez,és sokáig van mákja,rosszabb esetben elkövetkezendő heteken belül a kórházban lesz az illető az intenzíven...Nem mind1 hogy milyen tapasztalattal ül rá az ember egy 1000res gépre.Na meg igen...Az ész hiánya.
Nekem pl a motorozás nem a mások előtti villogást jelenti,hanem a szabadságot.Legyen az bármilyen motor(kivéve robesz [na jó,a nagyobbak,de az izomagyú 70es tunyingtudjaatökömmi húzomagáztoszt'dicsakmegy-ek nem]) Valaki azért vesz mert hú de jó lesz 300al menni,meg átlag 120al.... -
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12631 üzenetére
Nem kötekedni akarok, de szerintem egy 750-es sosem áll kerékre gázból 200-nál.
A SBK angol újságban olvastam, hogy 120-150-nél még ippen fel lehet verni kuplunggal kerékre (másodikban...).
Eddig egy olyan motorról olvastam, ami 200-nál kerékre veri magát gázra:
MCExpress Suzuki GSX-R 1000 Turbo (222 LE, 333 km/h végsebesség).Most lehet azt mondani, hogy mit pofázok, még sose ültem olyanon, meg ilyenek.
De ez az én véleményem. Hiszek az SBK-nak/Motorradnak.Esetleg azt tudom elképzelni, hogy valami emelkedő végén fellibbent az eleje, és onnastól már van ereje fent tartani.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12637 üzenetére
Na így már értem.
Tothgera: Akkor nem folytatjuk és kész. Rajtam nem múlik.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12631 üzenetére
Jó,nézzük azokat akik 125ös / 50es motor után ülnek rá és egyből nyélgáz és a 18-19 éves korosztály.
Kössz, hogy szólsz,nemrég váltottam monitorról TV-re, kicsit messziről nézem így nagyítanom kell az oldalon, és úgy tűnt mintha már lenne szóköz
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12639 üzenetére
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12642 üzenetére
A lépcsőfokok betartása ma már egyszerűen ciki. Sajnos.
Pedig igenis így kellene!Konkrét példa: Itt Újfaluban van egy faszi, 250-es ETZ után vett egy Suzuki GSX-R 1000 K7-est. (> 185 Le)
Állandóan alapjáraton jár mindenfele, ráadásul a C programban - ami 136 lóerőt ad.
De ha ez nem lenne elég, akkor vett rá egy full Bódis-rendszert- kb. +7 lóerő...
Másik gyerek meg 125-ös RS után CBR600F-et...Tisztelet a kivételnek!! Pl.: Lövey Ádám.
Vagy Mókus, Hidi Miki, Angyal Zoli.Fúú, nem semmi volt a legutóbbi hármat élőben látni Madarason.
De ez már tényleg nem ide tartozik.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #12642 üzenetére
Van fönt egy keretes hirdetésű CBR.Valós km használatnak tünik.Csak elég messze van tőled.Csak megint ez a sügős duma, jól körbe kell nézni, mert hátha jó.[Itt sasold meg.Most nézem ez nem a szegény negyedben lakik ]
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12661 üzenetére
gsxr 600asokat anno mocskosul jó áron adták,vonzó hitelekkel.az ezres gixer szintén kategóriáján belül olcsó volt.ezekből dunát lehet rekeszteni.
600Fsportot anno 2,5ös listaáron adták,2.65ért meg ezres gixert lehetett kapni.750eset viszont majdenm ezres áron adták,ezért ismerettségi körömben kevés van.
honda meg kitartotta az árat, aránylag kevesen vettek, az Fekkel meg nagyon kevesen pályáztak,ellenben környékemen a CBRekkel finoman bántak.mindenképp finomabban mint a gixerekkel. haverom pl azzal szórakozott a K5ösével, hogy tiltáson vette fel kerékre
szal kultúremberek inkább vettek hondát, ezért nagyobb esélyed van cbrt jó állapotút venni.maguk a motorok szerintem kb azonos minőségűek.
ha találnál K5ös 750eset tutira jó állapotút,vedd meg,mert olcsó,és nyomatékos jó gép.de erre tenger időd rá fog menni. fékjük volt még fosos,de úgy tudom a fém fékcső megoldotta.
eladó topping dac
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12665 üzenetére
Nah még iylet se láttam, h sisaktartóból szív. Érdekes megoldás, de ha megoldotta a problémád akk hasznos
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12667 üzenetére
Értettem én, h miért volt ott, csak nem láttam még ilyen megvalóstásban
Nekem teljesen megfelelt a gyári szűrő is -
akos3
addikt
válasz runner 125 #12677 üzenetére
kabbe
Persze, h mentem vele. Eleve haza kellett hozni. kb 25km-t mentem vele. Adtak hozzá givi dobozt meg ponyvát is annyira megtetszettem nekik
Eddig nagyon tetszik, jó vele motorozni és kényelmes is. Persze ez a 25 km ez semmi vt h érdemlegeset tudjak mondani róla, majd több 100 km után -
cila1
aktív tag
válasz runner 125 #12685 üzenetére
köszi a választ.Nem szeretem őket mert bármit kérdeztem eddig mindig azt a választ kaptam az admintol,hogy keress rá a fórumba mert ezt már kérdezte valaki 1918-ba.És persze nem jelent meg a fórumba a kérdésem.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12703 üzenetére
like
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12706 üzenetére
Mindenképp!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12703 üzenetére
Hát ez igaz, Etz-m verte volna, akár keresztbe .
#12704 akos3: Azért csak óvatosan, ez nem robogó, mégiscsak máshogy fog viselkedni . Amúgy színe is bejön, állapotra is pöpec, km-se sok van benne, szóval én is megvettem volna ha pont 125 4T-t keresek, de most épp máshol jár a fantáziám .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12720 üzenetére
Enyémnek is így remeg.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12722 üzenetére
Rosszul mondtam.
A 350-es Jawa-n szokott remegni, az MZ-n be sincs kötve.
Szóval megyek a nagy kéthengeres döggel 110 körül, akkor a fordulatszámmérő valahol 4 és 5 ezer között tangózik.Brogyi: A linkelt képen az MZ gyár utolsó próbálkozásainak egyikét láthatjuk...de sajnos így sem kerülhette el a végleg bezárást.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12733 üzenetére
Kicsit veszett egy akkora blokkal ! A T-max eleve a zsánerem, így meg még pályázni is mennék vele .
#12735 akos3: Azt a nagyon nagy gyorsulást ne várd, igen csak ki kell húzatni hogy bőven menjen 100 fölött is, jó az úgy ahogy van, 90 fölé meg ne gyorsulj és örök élet + 1 év.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12736 üzenetére
Eddig egy 250-eshez volt szerencsém T-maxok közül, nekem bőven elég lenne. Csak az b@szná a csőröm hogy nem használom ki, illetve nem olcsó mulatság, így most egy ideig nem lesz motor, maximum valami 50 vagy 125ccm-es kisgép, lehetőleg veterán. Nexusra visszatérve az egy jól eltalált forma, sokat nem kellene változtatni rajta, csak az árakon faraghatnának, mert elég drágák, bezzeg a múltkor Nyíregyen Család úton egy 500-as Nexus nyitott Akro dobbal úgy csattogott előttem az esős úton (szerencse hogy autóval voltam, nem akartam megázni) mint egy SM, hát azonnal beleszerettem abba a hangba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #12738 üzenetére
Basszus, ez igaz. X-max a nagy kerekű, ugye? Akkor Majesty volt az.
#12739 akos3: Semmi, eladtam és azóta még várom az ihletet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12749 üzenetére
Tudtam, hogy kijavítasz.
Akkor lehet, hogy arról olvastam.
akos3: nagyon fontos bele az a TV, vagy DVD-lejátszó, vagy mi már.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen