Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz runner 125 #11824 üzenetére
Meglesz már ha lesz az egészből bármi is Jó lenne
Pl ilyenre gondolsz: [link] ez még közel is lenne és gondolom egy olcsóbb is sokkal többet érne mint a semmilyen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11834 üzenetére
Igazság szerint 40-ért elég tré Jog-ot kap, még Babettából talán kifog egy normálisat . Most komolyan, szinte ugyan az a blokk, szóval tök mindegy, csak ugye a Jognak kicsi a kereke, szóval inkább Motowell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hoby36
senior tag
válasz runner 125 #11834 üzenetére
Csak ez 4 hónapos.
Ez te vagy?[link]
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
-
macikos
addikt
válasz runner 125 #11840 üzenetére
I think this is the beginning of a beautiful friendship
-
hoby36
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #11836 üzenetére
Rendben, ahogy akarod, bár én 40k-ért nem adnám el, az nevetséges összeg érte.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11847 üzenetére
Köszi a linket, ránéztem, de nem nagyon tudtam értelmezni...
Olaszul nem igazán tudok, Google fordítóhoz meg nem volt kedvem,
mivel ránézésre nem pont arról szólt a link, mint amit a kérdeztem...
Visszamentem a főoldalra, és megnézetem egy másik indexlámpás
"cikket", de ott ha jól vettem ki, ellenállás bekötéséről regélt: persze
ez is egy megoldás, de ezzel a "műterheléssel" pont azt az előnyét
veszítené el a ledes index, hogy szinte nem fogyaszt semmit. A sönt
ellenállás ezenkívül melegszik, emiatt akár tűzveszélyes is lehet..
(Szóval maradnék az elektromos vezérlésnél, ami terhelésfüggetlen.)Mondjuk ha beszerzek egy relét, annak valszeg lesz leírása, hogy
hogyan kell bekötni, csak gondoltam, hátha van valakinek konkrét
tapasztalata is ilyesmikkel. Eleve ugye milyen relét is vegyek?!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #11857 üzenetére
50es rácsos volt...csak a kipufogóbol lehet látni illetve valamivel nagyobb mint az 50es hiáb hogy aztmondják ugyanakkora! Nem!
Nem megy egyikse amugy olyan jól....
LeoVinci Handmade kipu van rajta... ilyet meg nem találok a neten..csak a LeoVincE-t!
És rendesen i-vel van irva! Nemértem●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
róbert gida
tag
válasz runner 125 #11875 üzenetére
Köszi a gyors választ !
Speciel én ezt nem is tudtam de valami hasonlót nézegettem :[link].Az okmányok nélkül persze lehet ez a moci akárhonnan akárhányéves és persze akárhány kilométeres is.Egyenlőre csak nézegetem őket és a neten próbálok "okosodni".De ezen az oldalon elég sok aprilia sr 50 van !Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
róbert gida
tag
válasz runner 125 #11879 üzenetére
Én is úgy gondolom,hogy komolytalan a dolog és már látom csak okmányokkal együtt fogok venni motort .A linket csak példaként mutattam ,még senkivel nem tárgyaltam vásárlás ügyben.Ahogy írtam először kicsit "okosodni" akarok illetve véleményeket és tapasztalatokat meghallgatni mielőtt megvennék bármit is.Amúgy meg a lakóhelyemhez közel akarok "szimatolni" mert nincs mivel elhozzam az ország másik feléből.Persze semmi sem garancia arra,hogy így is belenyúlhatok egy szarba és jól átba....nak.Azért látod már is tanulok tőletek mert én nem értek a robogókhoz .Köszi a válaszod.
Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #11879 üzenetére
Ez nem piaggios ditech? Belső vízpumpás. Pigis a gyújtás takaró is.
-
m3tr0
senior tag
válasz runner 125 #11880 üzenetére
De, saját. K..vára el kéne adnom,mert kocsit kéne vennem, mondjuk én ennél többért vettem és cseréltettem rajta ezt azt, mert minden gyári volt rajta.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11899 üzenetére
km órán valiráltak.
talán ha 2 évjáratnak volt olyan órája,hogy fordulatszámérő is volt rajta,meg km óra is.pedig egy 50es 2Tnél a legfontosabb műszer a fordulatszámmérő.eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11929 üzenetére
Mondjuk nehezen tudom elképzelni, hogy hessegeti, miután elütötte... Pff.
(Én egyszer nemrég az út közepén bandázó galambokat heveny dudálással
riasztottam el, mondjuk utólag belegondolva célszerű lett volna lassítani...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #11935 üzenetére
Az eletkor miatt kevesen emlekeznek a Junak nevre.Az ez a kategoria volt.Nekem tetszett a sok 2T-s utan (elveztem).Na meg persze a 4T-es Simson.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11938 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11938 üzenetére
múlt héten jött mellettem egy mp3. picit szar volt az útfelület,néztem,úgy remegtek a kerekei,eszméletlenül kikönnyitették a futóművet elől.
majd megelőztem,utána próbált befurakodni a sorok között.nagy,széles utánfutóval voltam.egy looser volt,mert kényelmesen buzukival 4 mázsa cuccal jobban indultam,mint ő,és után nekem kellett vigyáznom,h ne üssem el.basszus,szerintem olyanok veszik ezeket a sok kerekűt,akik motorozni nem nagyon tudnak.
eladó topping dac
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11938 üzenetére
Ez már szinte nem is motor...
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #11943 üzenetére
de nekem annyi élvezet elég is lenne ezekből, h egyszer kipróbáljam 1 órára.
Hát én is így vok ezzel. max egy napra.
Sztem az autóból átülő középkorú v annál idősebb férfiakat célozhatják meg vele. Más ötletemnagyon nincs.
Én még azt se tom eldönteni h az általad linkelt 4 kerekű v az mp3 a jobb motorozás szempontjából. Vagy ha már 2nél több kereke van akk ugyis mind1?! -
akos3
addikt
válasz runner 125 #11946 üzenetére
kisssé???
Én azért próbálok ésszel. -
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11946 üzenetére
Csak ez a nem mindegy: motorozol, vagy közlekedsz...
Szerintem TheSilencer is azért fog rábaszni, mert vesz
egy 130 lovas sportmotort munkába járni, meg városban
szenvedni vele. Pedig arra inkább egy maxirobogó lenne
a jó választás; de majd rájön idővel. Azért remélem nem
fogja eldobálni, mert az a 130 paci tuti nem viccel. Totál
irracionális döntés; de ez olyan, mint a szerelem...Én eléggé gyorsan "leszoknék" a motorozásról (akarom
mondani a robogóval munkába járásról...), ha mindig
az lenne bennem, hogy bármikor "elbaszódhatok". Nem
nagyon örülnék neki: nem is közlekedek a "határon".
(Mondjuk azért húzom neki, de ez "megbocsátó" gép...)Tegyük fel, hogy nekem bejönnek a sportkocsik: azért
viszont csak nem veszek egyet, hogy "lemenjek vele a
piacra bevásárolni", nemde? Hiszen nem arra valók...Az az érdekes, hogy szerintem a motoros topikban pár
arc úgy írta le a robogókat, hogy sosem ment velük (pl.
kényszerképzet, hogy a legkisebb úthibán "perec" van):
nem tudom, mire alapozzák. Kaptam már el komolyabb
gödröt, meg nyomvályút is, de a 12"-os kerekeken azért
nem álltam azonnal fejre miattuk. (Nyilván egy crossgép
jobban "kimozogja "ezeket, de az megint más kategória:
szerintem a sportgépeket sem kátyús utakra tervezték.)Kinézetre nekem is "bejönnek" a sportgépek, de le nem
cserélném a munkábajárós motort rájuk... Másodiknak,
ha pályázni is akarnék, akkor igen. De legalább hosszú
távra menni vele, vagy valami... De munkába járni? Csak
mert az tetszik külsőre? Háát... Reggel a bőrszerkót fel,
cégnél full átöltözés/nyáron zuhanyozás? Hátizsák, stb.
Macera... (Azért vannak a cégnél páran, akik hasonló
kaliberű gépekkel járnak, szóval ez hozzáállás kérdése.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11946 üzenetére
sztem meg a sportmotor után a nagyrobogó a legalkalmatlanabb közlekedési eszköz BPre...
szélesek,tehetetlenek...eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11951 üzenetére
azt mondtam,h a 600as sor4em szopás pesten.széles,váltani kell.hiába a 110ló,ha esélyem nincs kihasználni.nexussal még nem mentem,de 50es pöcsköszörű sztem a legjobb városba.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11954 üzenetére
már csak a 125 4T fogyasztása miatt sem rossz vétel.persze rendszámmal,jogsival.
ugyanakkor pl a runnernél szerintem ugyanakkora az 50es,mint a 125ös.ez pl hiába 50es, de sokkal nagyobb, stabilabb,és kevéssé fordulékony,mint az érox.nem jol gondolom?
melyik 125ös fordul meg annyira pici helyen?mert akkor azt veszem
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11956 üzenetére
Nem tudom, mennyire lehet hinni ennek az oldalnak (mert olvastam már rajta
néha következetlen adatokat, meg szvsz copy-paste-os elcseszett infókat is),
de ha igaz, amit írnak, akkor az Aerox mondjuk kb. 125 cm-es tengelytávú, s
összesen kb. 174 cm hosszú (ráadásul elég nagy, 13"-os kerekeken szalad).
Szélessége viszont mindössze 69 cm, ami miatt jól lehet vele a sorok között
haladni (ugyanígy a manőverezhetőségét növeli a rövid tengelytáv, stb.) Így az
adatok és a kép alapján nagyon komoly kis gép lehet, bőven nem a Jog / Mint
kategória. Ha jól sejtem, ezt hívják nagytestű robogónak... Azért ilyenekből is
vannak brutálisak, pl. ha megnézünk mondjuk egy Benelli Velvet 400-at, annak
már érdekes menettulajdonságai lehetnek; gyorsulásra vonatkozóan feltétlenül.
Hirtelen rákeresve valami 28 paci jut 140 kilóra. Viszont 22 cm-rel hosszabb.Az én motorom meg kb. ilyen, csak nem ez az évjárat, hanem 2003-as. Nos a
tömege biztos nem stimmel, mert a forgalmi szerint valami 168 kg, és tényleg
érződik, hogy nehezebb, mint a SYM VS 150 volt (főleg ha tolni kell, ugyebár).Az Aeroxnál biztos, hogy kevésbé manőverezhető, mert ez is hosszabb, meg
szélesebb (igaz, csak 5 centivel). Főleg a tengelytája nagyobb: a felépítéséből
adódik, egyértelműen két személyre tervezett, némileg "hosszú" gép, böszme
nagy csomagtartóval, ami mögött van még a tank (amin az utas ülhet, hehe)...
(Ja és sokkal nehezebb is, ami miatt csak "tenni-venni" nem mindig triviális.)De összességében nem mondanám, hogy őrült rossz választás lenne, mert az
a szitu, mikor be kellene fordulni egy autó elé, hogy előtte átvágva a másik sáv
között folytassam az előrenyomulást velem elég ritkán fordult elő: ha néha el is
akadok emiatt a dugóban, azt vállalom cserébe a nagy csomagtartóért. Persze
lehetne rövidebb, mert marhára nem megyek vele utassal (pláne, hogy a dobozt
félig ráraktam az utasülésre), és könnyebb lenne éjszakára a pincébe berakni,
ha rövidebb lenne: így épp határeset, de be tudom forgatni az ajtón. Hosszabb
motort viszont nem tudnék elhelyezni, szóval amíg itt lakom, marad ez, pláne,
hogy én is fogok rátenni egy 4Roadot, aztán hadd szóljon. Még ~2 év műszaki
van rajta, szóval szerintem addig tuti meg is fogom tartani, aztán meglátom.Runnerről (gyors kereséssel, visszaellenőrizve nincs) itt találtam némi infót...
130 cm-es tengelytávjával és 178 cm-es hosszával tényleg hasonló lehet az
Aeroxhoz, ezek eléggé marginális különbségek... Gondolom a 21 LE is elég
lehet, ha az ember gyorsulni akar. Egyéb tapasztalatom nincs... (Ránézésre
kisebb, mint a "Maja", viszont magasabb, ami persze jól jöhet a forgalomban,
eközben könnyebb, tehát biztosan jobb a menetdinamikája is - tapasztaltam,
mert úgy otthagyott a srác a Petőfi hídon - a sorok között -, mint a huzat.
Szóval nagyon fasza kis gép lehet, csak valszeg nem férne bele a cuccom...
Meg úgy általában tök más a stílusa: más üléspozíció, mivel más forma, stb.)Nem vagyunk egyformák, én a (kvázi)FeetForward lazulást szeretem, ha már
robogó: nem nagyon tetszik sem a budinülős (retró), sem a túl sportos forma.
(Biztos jó "krúzolni" egy 600-as SilverWinggel, vagy egy 650-es Burgmannal,
de ezek mint megbeszéltük túl böszmék már a hatékony városi haladáshoz:
ennek ellenére van két kollégám, akik ilyenekkel járnak, max. a Burgman az
épp nem 650-es, csak 400-as, de az tuti SilverWing 600-as, tehát ezekkel is
lehet menni - akárcsak sportmotorral -, max. nem olyan hatékony/könnyű.)Azért egyszer kipróbálnám az összeset, biztos jobban formálná a véleményt,
mint a Google-ban "wheelbase" és egyéb technikai adatok keresgélése, meg
a "látványról" való ítélkezés. (Mondjuk a Burgmanos srác állítja, hogy bár ő is
tartott attól, hogy a böszme méret miatt lesznek gondjai, nem tartja gázosnak
a helyzetet, szerinte teljesen jól lehet vele a sorok között menni: egyszer egy
olyat láttam a Kerepesin, ami automatikusan, mármint elektromos vezérléssel
"behúzta" a tükreit, és simán előbb/bátrabban húzott előre, mint én a Majával:
érdekes, hogy így nem is olyan széles, ha hinni lehet ennek "csak" 81 cm...)Szerk: modjuk a Kawa Ninja 250-el járó csajszi is azt mondja, hogy teljesen
jól lehet a gépével a városban közlekedni, abszolút nem gáz. De mondjuk ez
nem jelent semmit, mert mindenki azzal közlekedik, amilyen gépe van, s ha
nem tudna vele normálisan közlekedni, akkor elégedetlen lenne vele / eladná.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11960 üzenetére
persze.
igazából lehet én roxim eddig még rövidebb tengelytávval birt.
találd ki miért
kapott komplett uj villát,nagyon kiváncsi vok,mennyire csoperesedett el...egyébként szinte lehetetlen ebben a tetű országban ép villát kapni
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11963 üzenetére
egyúttal tönkre lehet tenni az egyenesfutást,mert a villaszögen is modosit.
eladó topping dac
-
Vamp
senior tag
válasz runner 125 #11968 üzenetére
A karbit jól raktuk össze, csere előtt ment a gép a régi bowdennel, csak kézzel kellett húzni. A tű nem akad fenn, és levett légszűrővel gázadásra mélyül a hangja berúgáskor. Automata szívatós, de a vezetékeket 10x átnéztük, bár ha jól emlékszem, nem működött rajta előtte. Konkrétan minden stimmel a gépen, de holnap fogom, leszedem a karbit, és szétkapom. Mire kell figyelni? Membránt hogy ellenőrizzem?
Egy új gyertyát még kipróbálok, lehet a blokkban nem húz ívet, bár a vázon húzott, elvileg tehát jó. -
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11975 üzenetére
12v13liter fogyasztása után kapcsol a tartalék.az utam pont 100km volt,és cél előtt kapcsolt
de mondom,ez kirivóan magas volt,és javarészt az eszméletlen koszos légszűrő kellett legyen.ugyanakkor vicc kategória,h haver a karbis zx9esével(140ló) kicsivel 4L fölött eljárt,miközben nekem 6.3ra jött ki.
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11979 üzenetére
Vedd ki, sokkal jobb hangja lesz.
Jaja, durva lett... Holnap lesz az első "éles" utam (be a céghez).totál nyitott dobbal, átlátni rajta
Szerintem a hangtompító nélkül ez is ilyesmi tulajdonsággal bír.
Igaz, a motor csak 180-as, de elég disznó hangja van. Alapjáraton
nagyon tetszik a mély brummogás, meg úgy általában is szépnek
hallom a hangot, de kövér gázra azért már "ropog" rendesen, tehát
hosszabb távra biztos nem indulnék így neki, mert nekem hangos,
aki rajta ülök (aki mellett elhúzok, az hadd hallja, legalább így nem
húzza rám a kormányt, meg nem lép le elém: remélem segít majd).miért írsz ilyen félsorokat kihasználva csak?!
Szeretem én formázni a mondanivalómat, a hozzászólás ablakban
meg erre vajmi kevés lehetőség van, mivel a szélessége "köszönő
viszonyban sincs" a végeredménnyel. Amúgy a céges levelezésből
rajtam ragadt rossz szokás: nem bírom az "ökörhugyozás" stílusú
leveleket, meg a "végtelenbe" elnyúló sorokat fárasztóbb is olvasni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11981 üzenetére
Szívesen meghallgatnám egyszer. (Én a motorfék hangra
még nem figyeltem fel, igaz, csak pár kilométert teszteltem:
de amikor elsőre beindítottam, és megszólalt ez a kellemes
dörmögés, mondhatni fülig ért a szám, nagyon bejövős lett.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11983 üzenetére
Ezek a videók nem nagyon adják vissza, de azért
halvány fogalmat adhatnak (ha jó a hangminőség).
Pl. ez egy 4Road, de más motoron (200-as cucc).
Persze az sem árt, ha a nem csak felvétel, hanem
a lejátszás hangminősége is ott van: nekem ezen
a mélynyomón egész jól megszólalt a Nexus, van
róla most már elképzelésem, milyen lehet.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11985 üzenetére
Itt nincs hangszóró (ill. ami van, az full-gagyi: céges gép):
majd otthon megnézem. Épp most voltunk lent a garázsban,
mutattam a kollégámnak (aki a szíjcserében segített), hogy
milyen lett hangtompító nélkül. Azt mondta teljesen jó hang:
szerinte is fasza lett... A 82K-s árára meg azt mondta, hogy
az tkp. közepes kategória, most már értem, hogy miért...
(100 fölött nem vettem volna meg, de a 82K-ra azt mondtam,
hogy egyszer élünk, hadd szóljon: jó lett, örülök is neki...)Ma fogok gyorsulást "mérni" (hozzávetőlegesen 0-60-ra). Ez
eddig ~ 5mp volt, szerintem most sem lesz nagyon más, de
az érzés a lényeg, meg az, hogy rosszabb ne legyen.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11987 üzenetére
Maja mennyibe is volt?
Sokba. 205+140+(40)+25+10+(12+8+10)+82+3+5... (Rendre: vételár, rendszám, (gumik + olajcsere + fékbetét + munkadíj), xenon, led, (szíjszakadás: szíj + munkadíj + szállítás), 4Road, szerszám, kézzsák) Összességében elég combos összeg, de most van egy elég jó mocim, amivel jelenleg elégedett vagyok. Ha hozzáveszem még azt is, hogy havonta kb. egy 10-est azért eltankolgatok, akkor kijelenthető, hogy bizony nem olcsó dolog ez a motorozás. De még mindig százszor jobb, mint a BKV-val szívni, és három-négyszer annyi időt eltölteni csak a munkába járással. Vagy autóval végigdugózni ugyanazt az útvonalat, szintén kb. háromszor annyi idő alatt. Jó persze, ha annyira hideg lesz (és/vagy esős/havas idő), hogy leteszem a mocit, akkor valamelyikre rá fogok kényszerülni, de ez van. Tavaly is december elejéig mentem - akkor még a SYM-mel. (Ami amúgy azóta úgy néz ki újra gazdára talált: levették a hirdetést.)1 hónap alatt lehetett volna találni mondjuk fele ennyiért
Igen, én is olvastam, hogy valaki pl. 34K-ért vett (valamikor) egy ugyanilyen 4Road-ot használtan... "Csak" éppen tartókonzol nélkül, amit persze "1 nap alatt összehegesztett" hozzá... Vagy mondjuk leömlő nélkül, amit meg a gyárival "mókolt" meg, és egyéb ilyen "okosságok"... Én inkább kiadtam a teljes vételárat, és megkaptam mindent hozzá zsír újan, csak fel kellett pattintani (na mondjuk ehhez kellett még némi szerszám, de alapvetően nem sok, 12-es dugókulcs, ilyesmi - csak apróság). Se időm, se műhelyem, sem szaktudásom nincs különböző hiányzó alkatrészek otthon történő "összebarkácsolásához".Nem, valóban nem volt olcsó, és nem, nem feltétlen volt racionális döntés a megvásárlása, tudom. De mint mondottam volt, egyszer élünk... (Mondjuk a kókányolásnál azt bírom, hogy nem veszik figyelembe, hogy ha valamire "elb*sznak" egy-két napot, arra nyugodtan rászámolhatják az egy-két napra eső munkabérüket extra költségként, hiszen erről szól az alkalmazotti lét: eladod a szabadidődet a fizetésért, tehát ha a pihenéstől elveszed az időd valami gányolással, az kvázi ugyanolyan költséges átszámítva...) Amúgy az általad linkelt 120K-s dobokat is megveszi valaki, szóval kinek mi a határ. Én sem mentem volna 100 fölé, pedig a "hivatalos forgalmazó" szerint 300 Euro + ÁFA a vételár. Mondjuk olasz eBayen láttam 250 Euroért is: szerintem nagyjából ez is ennyi volt, ha átszámítjuk az aktuális Ft/Euro árfolyamon.
A gyorsulásmérés egyelőre csak ilyen hozzávetőleges, de mivel a gyárival is így volt, így nincs értelme most stopperrel nekiállni: picit biztosan jobban megy, meg végsebességre is mintha virgoncabb lenne (mondjuk ezt Budapesten belül nem igazán lehet kipróbálni, még egy 60-as táblánál is necces pl. az óra szerint 110-et nézegetni - akkor is ha kétszer két sáv, és sehol senki. Btw. majd tervezem, hogy bemérem az órát GPS-szel, csak kellene egy tartókonzol a telefonomnak. Végsebességet meg az autópálya bevezetőn lehetne kvázi legálisan nézni, vagy legálisan magán a pályán, de az annyira nem mozgat, mert úgysem járok arra, és nem is célom 120-130-at "kimotorozni" a Majából: nem arra találták ki. (És nem is biztos, hogy megy annyit.)
A kipufogás erősségét én is így tapasztalom, tolja ki a gázt rendesen! Jobban mint a beszerelt hangtompítóval, ami persze még úgy is jobban tolta, mint a gyári dob. Elvileg valami ilyesmi a felépítése.
Mondjuk most egyet nem lehet a motorral: "osonkodni". De hát ez volt a cél, már meg is volt az első "messziről nyílik a kocsisor"-élményem a Petőfi hídon: valszeg hallottak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11989 üzenetére
A burgonyát nem tudnám hova leparkolni. Meg mondjuk azért 600K fölött indulnak, és ott is befigyelne a xenon, meg esetleg a gumicsere, stb. A szíjszakadás meg persze "nem tervezett" történet volt, és ugye önmagában röpke 30K-ba fájt... Ha eleve rendesen fel lett volna újítva a friss műszakit kapott motor, azt simán kihagyhattam volna... A "ledesítést" meg a xenon hozta magával, mert az elég érzékeny a tápfeszre, ami hajlamos volt leesni, ha mondjuk a sorok közt (fékezve) gurulván a vészvillogó (köszönés) is "rárántott az akksira (2x21+2x21+2x10W = +94W hirtelen): volt, hogy kilőtte az egyik lámpát.
a motor árát összevetve a kipufogó árával, hát izé'
Igen, és ez éppen nem lett volna egy "kötelező" kiadás. Ellentétben pl. a gumikkal, amik valami 25-ben voltak (+ a szerelés), de azt muszáj volt venni, annyira le volt kopva a hátsó... Mondjuk egy használt mocihoz persze racionálisabb döntés lett volna használt csövet venni: ha visszaolvasol éppen ez volt a tervem nekem is, csak éppen egy "nem pont hozzávalót" (ami egyébként elég randa állapotban volt, mint kiderült) próbáltak volna rámsózni (20-30K-ért), ami szerencsére nem sikerült, mivel Touring cső nem megy fel a Majára... Kötve hiszem amúgy, hogy annak lett volna ilyen szép hangja: nem hiszem, hogy elégedett lettem volna vele, az meg tiszta ráb*szás, hogy kiadsz 20-30K-t és sz*r az eredmény. Persze ha ugyanezt kapnám meg mondjuk 40-ért, akkor azt mondom, fasza, jó vétel, de erre meg szerintem nem sok esély van jelenleg.megpróbálom a legjobb helyen/legjobb áron megvásárolni
Persze, én sem vagyok a pénztárcám ellensége, de ha hiszed, ha nem, bizonyos értelemben ez a 82K-s vételár (szállítással, és mindennel) relatíve még kedvezőnek volt mondható... Vö. 300 Euro + ÁFA.Visszatérve a burgonyára: nem hiszem, hogy azt vennék, hiszen egyelőre még csak "munkábajárós" motorban gondolkozom. Persze az nem baj, ha van benne némi élvezet, meg mondjuk bizonyos biztonsági faktor (látok/látnak, hallanak), és fontos, hogy elférjek a dugóban. Szerintem a Burgman ehhez egy picit már nagy... Nekem legalábbis annak néz ki... Majd ha lesz saját házam/garázsom, neadjisten máshol fogok dolgozni, akkor más szempontok alapján újragondolom majd a dolgot. Egyelőre 27 évesen a jelen helyzetben, adott célra nem rossz moci a Maja. Később meg majd meglátom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #11991 üzenetére
Gyá, ez h lett "01-12"? Szal' 01-02 re gondoltam természetesen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11987 üzenetére
ez nem sokat jelent.simán elképzelhető,h mégis a gyárival megy jobban.
pl nekem a gyári dobbal jobban megy a CBR,nem csuklik terhelésváltáskor.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11989 üzenetére
"Igen, s minél szabadabb a gáz útja, értelemszerűen annál előbb távozik, magyarán jobb lesz teljesítmény."
na ez nem igaz.
nem csak a kétüteműnél kell a levegő sebességével molyolni,4Tnek is fontos.én azt tapasztaltam,hogy ha a gyári jól kitalált csöndes kipuffot lecseréled nyitottabbra a legjobb eset,hogy nem változik semmi.eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11994 üzenetére
2001es injektoros, F4iFS.lambda nélkül.
Persunak is jobb lett amúgy a 2005ös R6ja,ahogy visszarakta a gyári dobot,pedig az jóval modernebb,erősebb gép.
nemtom ezek az egyhengeresek hogyan viselkednek,de a kihegyezettebb sor4ek szinte mindig a gyári dobbal a legerősebbek.akár 600,akár 1000.teljesen ujra kell irni az injektortérképet ezekhez a cuccokhoz.a túrásabb sor4ek gyakran tényleg erősebbek lesznek injektortól függetlenül.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11994 üzenetére
nem mondom,h a tiednél rosszabb lesz,mert nem tudhatom.de ez az injektor majd utánaállit, na ez az ami sportmotoroknál nem szokott bejönni.én is igy gondoltam,és is úgy éreztem,h jobban megy,oszt mégse.sem a karbisnál sem az injektoros CBR600asomnál nem nyert.
954RRnél is ugyanezt tapasztla cimbora,és ő fékpadon méregetett is.-3 lóerőeladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #11999 üzenetére
15kg?
wow,rekordgyanús
cbré is erősen túlsúlyos,de sztem 5 kiló körül lehet.a titán leo meg 30dekaakkor nagyrobik kb úgy működnek,mint a túrás sor4ek.
nem tudom,h segitett-e volna egy folytószelepszinkron akár enyémen,akár Persuén.ő már visszatette,én meg vissza fogom tenni a gyárit.
BPn belül úgysem közlekedem a CBRel,és főleg oda kellene a nagy hang.túrán inkább fejfájást okoz a tökig kiégett végdob.meg kinőttem az ilyen játékokból.egyébként még mindig nem győztél meg,h attól h lassabban áramlik ki a gáz,akkor erősebb is lenne-e. szerintem semmi összefüggés.
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #11985 üzenetére
Az első annyira nem tetszett, a másodiknak bejövős a volt a
hangja, csak ott meg a motor nem jön be egyáltalán: LOL.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
CHIPman
nagyúr
válasz runner 125 #12004 üzenetére
Hát most a henger egy nem tervezett kiadás, szal inkább próbálom lenn tartani a költségeket. Izé. Katalizátoros a puff, az nem gáz? Mondjuk haver a TOP versenyszettet használta katalizátorossal a roxon, és alig akart menni, csak tegnap óta megy rendesen a Leo Vince TT-vel. Gyengébb ez a henger annyival, hogy nem lesz baj a katalizátor?
hardverapro.hu/tag/chipman
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12003 üzenetére
hidd el kellhet folytás 4Thez is.és annál több is,mint amennyit amit a nyitott végek biztositanak.te logikáddal a gyors gáz az nagyobb teljesitménnyel egyenlő. de ez nem igaz. meg nem mondom,honnan az infó,de - ne is hidd el, inkább próbálj utánanézni, aztán küldd át a linket-
eladó topping dac
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #12003 üzenetére
Én is kíváncsi lettem, mennyi az annyi. 4,5-5 kg-nak sikerült
megmérni sima személymérleggel, kiput a kézbe véve...
Nem tudom, hogy a 4Road mondjuk mennyivel könnyebb, de
mindegy is: nem vártam teljesítmény-növekedést, elég az ha
nem megy rosszabbul, miközben állat módjára szól...Ha lesznek hosszabb távú tapasztalataim vele, beszámolok.
Nagybátyám pl. fékpadokat gyárt, de rákérdeztem: fékhatás
mérést tudnak csak a cuccaik, teljesítménymérést nem.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12012 üzenetére
Nemtudom..A gyertya nemrég lett beletéve...
Most vettem le újra a benzincsövet vízzel kimostam, megszáritottam..mégrosszabb!●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12014 üzenetére
A szomszédom(elég precíz ember) és persze motoros, elkezdett foglalkozni vele!
Holnap veszek bele levegőszűrőt és oda a tömítést, a kiput holnap szétszedem, és amikor ő indította be semmi baja nem volt, többen nézték! (persze nálam baszik indulni,..tuti alien a csávó)●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
matyibalogh
csendes tag
válasz runner 125 #12014 üzenetére
A szomszédom(elég precíz ember) és persze motoros, elkezdett foglalkozni vele!
Holnap veszek bele levegőszűrőt és oda a tömítést, a kiput holnap szétszedem, és amikor ő indította be semmi baja nem volt, többen nézték! (persze nálam baszik indulni,..tuti alien a csávó)●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12020 üzenetére
Jah nem gondoltam, h megveszem. Csak az árán megakadt a szemem. És hát a futott km alapján szinte még új. pár évet ez is elmenne gondolom. Legnagyobb gond az az erő igaz. cbr se egy irőművész sajna:S Bár annál nem lehet tudni pontosan. Mindenki mást mond. Vki 120at mond, vki azt mondta h sportdobbal 135/140et is ment. Ára miatt nekem elég esélyas a kis cbr amúgy...Nem nagyon találok még egy iylet ami megfelelne..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI internet
- Yettel topik
- Formula-1
- Google Pixel topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen