- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Magisk
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
100k körül szerintem nem érdemes Runnert nézni. Tavalyi szezonra vettem egy 2003-as Runnert, 180k volt, ami nem volt összetákolva és a bele kihajtva. Megnéztem párat a 120-140k körüli kínálatból, de lehangoló volt. Szerintem Sr sincs ennyiért olyan, amibe nem vödörrel kellene hordani a zsét.
-
barack1997
senior tag
nekem egy k2-esem van, ugyanez a blokk, viszont a kasztni-ja tropára van törve, faterom vette potom pénzért
kasztni nélkül mehet egy robogó ? Mármint bűntetnek érte? csak a hűtő, a kalaptartó (faterom köcsögnek hívja) meg lámpa+index lenne rajta, semmi más
a váz meg le lenne fújva, az elektromos cuccok meg becsomagolva
-
DigitXT
félisten
Azért nem pont a burkolat méretét kell nézni, mert nem az a nehéz a motoron.
Ha lehet hinni (mondjuk gyors kereséssel ezeknek) a speckóknak, akkor a két
motor szinte kilóra megegyezik - innentől kezdve nagyjából ugyanúgy mennek.
Sőt a Madison kicsit könnyebb is, LOL. Mondjuk tévedés joga fenntartva, mert
olvastam már hajmeresztő adatokat ezen, vagy ehhez hasonló oldalakon.Yamaha Majesty 125 (2003): 12 LE / 145 kg
Malaguti Madison 125 (2005): 12 LE / 142 kgSzerk: runner 125-nek (a nevéhez méltóan) Runnere van. Csak már 180-as.
-
runner 125
nagyúr
Nézd, ha nem vagytok fejenként 100kg-sak akkor rövidebb távokra szerintem alkalmas.
Nagyon nem lehet a 180-as 2t-m összehasonlítani egy 125-ös 4t-vel, de ezzel mentünk már ketten kb 60km-t megállás nélkül, nem volt semmi gáz a komfortot illetően. Így is egy 100-105-ös utazót lehetett tartani vele. A 125 4t annyiban különbözne, h két személy alatt 85-nél több szerintem már sok lenne neki.Ezért kell keress olyan alternatívát, ami viszonylag "közepes testű" 125-ös, nem ilyen nagy behemót.
-
DigitXT
félisten
Mint mondottam volt: ide-oda el lehet vele menni (ki kell próbálni!), de
országútra azért nem a legjobb, mert oda nem lesz benne elég "kraft".
(A 180-as Majámmal viszonylag dinamikusan közlekedek magamban,
de túrázni ezzel sem indulnék neki, pláne nem 2 személlyel. Min. 250
köbcenti szvsz, ahonnan indulnak a túrázásra alkalmas robogók...)
-
runner 125
nagyúr
Kérdés milyen célra kell.
A Madison egy iszonyú nagy testű robogó, a 125-ös blokk ( de szerintem még a 250-es is) kicsi bele. A 400-assal már úgy ahogy jól mozog.
Mellett nyilván van nagy sisaktartó, két nagy ülés, és egy szép forma megbízható Majesty blokkal. (Újabb 125-ösökben Pigi van, de mind1 megbízhatóság szempontjából)
Viszont autók között ezzel nehezen fogsz nyomulni.125-ös kat.-ban pl. Leonardo-k, Majesty-k, Sportcity-k, Runner-ek, Vespa-k jönnének szóba még nálam.
kokov
Elképzelhető, h főtengelycsapágy kezdi megadni magát. A probléma forrását ilyenkor minél előbb ki kell deríteni, mert veszélyes tud lenni.
Gyújtásalaplapi dekli le - ventilátor 3 kis csavarral le a lendkerékről - a lendkerék levéltele házilag necces, lehúzó kell hozzá, de ha kreatív vagy 10 perc alatt csinálni - majd innen már látszik a szimering. Mozgasd meg (emelgesd) a főtengelyt, nyilván ha érezhetően kotyog, akkor a csapágyakat és a szimeringeket ki kell cserélni, de ehhez szét kell húzni a blokkot - amit inkább bízz szerelőre. -
DigitXT
félisten
Na látod.
Csak sokáig tartott az út: lehet, nem indultak pont akkor,
amikor telefonáltak, vagy esetleg meg is ebédeltek közben, vagy mi.Szerk: nekem meg elkészült a motorom - holnap megyek is érte!
Viszont pl.a hátsó féktárcsa is cserés volt (ennyit arról, hogy otthon
2 perc alatt kicserélem a fékbetétet), sajnos picit megdobta az árat.Szerk2: de voltak ilyen mókás dolgok, mint elöregedett csövezés, ami
mondjuk vákuumcsőnél nem kifejezetten előnyös dolog, meg például a
gyertyapipa is necces volt, azért hagyott ki néha-néha egy ütemet. De
így, hogy mindezek meg lettek javítva, alig várom, hogy kipróbáljam. -
danntora
tag
Komolyan zavar hidd el, a Mala f12-mnél rendesen meg volt dőlve minimum 10 fokkal a motor, mindig attól féltem hogy eldől egy szellőtől, kicseréltem és annyi volt a változás hogy nyertem vele kb 8 fokot, akkor már tudtam hogy valami turpisság lehet a vázzal.
Nincs fenn a gépeden egy olyan kép amin ülsz a motoron? Kíváncsi lennék a méreteire....
ha nincs ne menj ki éjszakai fotózásra azért... -
róbert gida
tag
Köszi !
Jól néz ki a motor és azt írta minden gyári rajta !De nem ismerem ezt a márkát megmondom őszinténDe az ára is jó
.Ez a Minarelli blokk ez tuti ?Azt hittem ,hogy aprilia vagy paggio vagy vespa blokkok vannak ezekben az olasz robogókban .Látod nagyon nem vagyok jártas ebben a témában de igyekszem !Én anno babettával vagy simson B50-el mociztam
-
-
-
kutga
félisten
Üdv!
Hitel alatt rövid lejáratú személyi kölcsönt értek. Most úgy 100k-t tudok rá előteremteni, a maradékot kellene kipótolni, ezen gondolkozom még, több megoldás is szóba jöhet. Amúgy elég sok helyen láttam hitelre robogót, akár 0%-os önrésszel, viszont én nem ilyen konstrukcióban gondolkodom.
Ha találok vmit 170k körül lehet nem is nagyon kell ezen gondolkoznom.
bajnokpityu Akkor szerinted mindenképpen 2T-t nézzek? Ezek az új Keeway, Motowell robogók milyenek? Rengeteg aprót találni ezekből. Amúgy a Piaggiohoz hasonló nagykerekű modellt merre keressek?
-
nLali
őstag
Van robogóbontó, talán tudnak segíteni. Barkácsolni szeretsz?Én lenyisszantanám a tartály nyakát és műanyag hegesztővel ragasztatnék rá egy másik tartály nyakát. Valszeg szép nem lesz, de max 1-2 ezer Ft.Bocsánat a fogalmazásért, de megsütötte a fejemet a nap...sörrel hűtöm
Ja, ennél is olcsóbb, a befőttesgumi-kiflis zsacskó páros -
-
-
bajnokpityu
félisten
igy most 110kiló alatt sik uton 85öt. 4,2vel 90fölött,persze óra szerint.
úgy szoktam beálitani a hézagolást,hogy gyorsulásra inkább,aztán vég meg lesz,ami lesz.
egyszer kipróbáltam végre állitva,egy5- 8%os lejtőn körbeért a mutató.tehát erősebb hengerrel ezt tenném.de most sima gyári 50es hengerem van,3e Ftos magyar dugóval,és a gyorsulás sokkal fontosabb.most olyan,h 7ezernél indul el a gép,fixen tartja 65ig a 8500as fordulatot,majd kipörög 9700ig, itt éri el a 85öt
láttam már olyan setupot,ahol a kontrasztrugó volt betonkemény,és nehezebb volt a görgő,hasonlóan ment.de igy hamarabb kopik a a szij,viszont valszeg kevéssé érzékeny a koszra,amit nemrég irtam.
-
Gergello
addikt
-
Vidd el egy megbízható szerelőhöz nézesd át, és előjön a hiba
. Végső esetben pedig válogass össze pár alkatrészt, mint pl.: DR 70-es henger, Dell'orto 19mm, multivar, redfilter, és még ez-az, utánna már kész is, a többi pedig hangolás kérdése, de gondjaid nem lesznek a sebességgel
.
-
Gergello
addikt
Hézagolás is számít, meg sok minden. Nem egyszerű ez.
Nekem tegnap volt hangolva a motor, maradt benne a 7-es görgő, csak be lett zsírozva (pedig elvileg nem kéne), meg hézagolva lett. Jobban kimegy így a szíj. Behasalva 95-100ig kihúzattam, pedig előtte 60-at ment csak alattam. Persze nehéz ez a görgő, csak 60-tól van rendes fordulat. -
-
-
A kevés km-t honnan állapítottad meg, mert a km órának ne higgy! Szerintem te egy 98-99-es évjáratú olaszból behozott sz@rt próbáltál, ami már kétszer fel volt támasztva a halálból, és szerte szét volt hajtva. A valós futásteljesítménye szerintem olyan 30-40 ezer km lehetett, szóval azt én nem nevezném kevés km-nek, és (ha a fojtás ki van belőle szedve) olyan 80km/h-s sebességet tudni kellene. Amúgy milyen motor volt, és jól esne a hirdetés linkje, ha hirdeti.
-
Igen, karbisat. Ha az injekor romlik, a javítására ráköltöd a fél életed, aztán meg felakasztod magad, mert még akkor sem jó
. Mindegyikben elhalhatnak előbb-utóbb, mivel általában ugyan az az injektor van bennük
. Tehát ahogy írták is csak minarelli vagy piaggio blokkosat, lehetőleg vizeset, 2T-t, elül-hátul tárcsásat, kényelmeset, gyorsat, szépet vegyél
.
-
-
Az első pár Runner egész jó, azok között nézegethetsz nyugodtan, bár én kerülném a PureJet-et. A fekete SR nek ismertem a tulaját, és mindig gondjai voltak a Factoryjával (bár belehajtott közel 20 ezer km-t a szervizelések, javítások között), de ugye azok mind DiTech-ek (bár akinek Factoryja volt, mindenki panaszkodott, hogy valami nem stimmel). Tehát SR50R jöhet szóba az újabb szériából, de azok árai elég magasak. Egy Benelli 491GT van itt a közvetlen környezetemben, hát nincs vele gond, motorikusan minarelli és ez mindent elárul. Viszont ha töröd idomot horrobilis összegekért szerzel hozzá, így nem ajánlanám.
-
Zenty
őstag
Nah ezért kell pontosabban fogalmazni
Mert ha elején mondjátok, hogy használt kell, akkor egészen más a szitu....
A listádnál a gilera runner az egyik legjobb robogó! Ezért nincs is igazán mit hozzáfűzni az egészhez.
"milyen az a Motowell soha nem hallottam róla."
Nem csoda.. mivel viszonylag új márka az "ocsóóó" kategóriában.
A márka jellemzése: Magyar tulaj, magyar tervezők, Budapest központ de Kínában gyártás. És az eddigi szerény tapasztalataim alapján az átlag kínai-koreai robogóknál jobb minőségű motorokat csinálnak. Legalábbis a sport robogóik egész jók. -
Zenty
őstag
Sajnos 200-ért nem nagyon lehet normálisat.
Maximum ilyen "kis kerekű" lassú kínai vagy koreai gépeket. Csak azok inkább a járdára valók és nem a kátyúk-kráterek- zötykölődés- idegbeteg autósok őshazájába = Budapestre és környékére
De esetleg használtan vehetsz valami olasz vagy japán gépet de akkor tuti szerelgetned kell és költeni rá. Akkor érdemes használtban gondolkodni ha van egy motorszerelő ismerősöd.
Vagy ha egy 50-est hozzádobsz az árhoz akkor vehetsz egy új motowell magnet sportot. Ilyen árban maximum azt vállalnám be. Haveromnak is a magnet sport van és egész jól bírja a strapát ahhoz képest, hogy ilyen félig magyar félig kínai izé márka ( nem tudom behatárolni mi)És akcióban most adnak hozzá bukót meg valami riasztót is.
Tehát összességben nem egyszerű a helyzet... -
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Fu bammeg',ezt nem kellett vna ide linkelned.
A motor korát illetően biztosan 2003-as.
(De az is lehet h 2004-es..,már az új kasznis)
Nagyon halkan megjegyzem h ezen a motoron így első blikkre kb 190.000ft -nyi extra van.
Ugyanis elől egy Malossi F32-es állítható előfeszítésű/keménységű villa van, egy Malossi oversize túlméretes tárcsával- ez a szett újonnan kb 130.000ft.
Mellesleg a hátsó teló is egy Malossi,mégpedig egy RS 24 -ennek az ára kb 60.000ft.
Így elsőre egyben van a gép. Mindenképpen ki kell próbálni (figyelni kell az egyenesfutására,ki tudja miért cserélték ki ilyenre a telókat,bár ha a hátsót is cserélték nem hiszem h kapott volna az eleje..)
A km állása szinte biztosan nem valós,én annó a Runner-be 1év alatt raktam bele ennyit.
Persze attól h van benne pl. 24.000 még nagyon jó gép lehet!
Most már csak kérdés mi a jó ár.
Üdv.Mui.: Az árát nyomd el pü-ben,ne aggódj nem veszem meg előled.
-
Topiccsendőr
addikt
Az Areához tudnék hozzátenni.
Ennek valami gány kipufogója van, mintha egy régi SR nek lenne ilyenje. A fényezés alapján (Cyber Cyan) 98-99 között gyártották ezzel a színnel, mindenképp megnézném a felnikben, hogy valójában hanyas évjárat. 80% hogy nem 2000-es évjárat. Feketének kellene lennie a középső "X" idomnak is, ezt már fújták, ami nem is lenne baj, de ennyi pénzért én elvárnám, hogy az eredeti, vagy ahhoz közelítő minőségű üléshuzat legyen rajta. Ez egy trágya ami rajta van. Ha nem csörög, nem zörög, nagyon meggondolnám érte a 170-et. de 190et nem ér. Nem értem mit gondolnak az emberek, olyan áraik vannak egyes Areáknak, hogy inkább vennék egy 2 éves SR Factoryt, mint egy 10 éves apriliát... Ugyanannyi pénzből -
bajnokpityu
félisten
a 100as érox sem éppen egy táltos.nemtom a srácoknak milyen gépe volt,milyen beálitásokkal,és mennyire húzták neki,de a vizes 50essel felhúzva legyorsultam őket.meg hát miylen már h az 50esen tárcsafék van hátul is.valami első blokkre hozzáértő megmondja a fejidom alapján,h 100as,nem 50es.
az első aprilia nagyon csini igy képen.
az uccsó 100as meg furi:vizhűtéses felirat rajta,mikor a 100as levegős,plusz fél tükrét is elhagyta valahol.plusz nem valami praktikus hátsó sárvédő nélkül.
és természetesen álmában sincs 11 lovas.inkább 7 az a 11. -
bajnokpityu
félisten
én zuglóból jártam diosdra a valóban 50es éroxszal.ez kb 25km,ebből 10 város,15 városon kivül.szerencsére a cég kicsit közelebb jön,de ettől még egy seggel simán megyek odavissza.országúton errefelé az autósok 90%a nem megy érox órája szerinti 80fölé,ezeket mindig meg is előzöm.
sztem fölösleges a 125össel bevállalni ilyen távon a csomó macerát,műszakit,drága forgalomba helyezést(regadóstul már sokkal sokkal drágább a 125,mint az 50es).70es sporthengert adok azért az éroxnak,de inkább szivemnek szól,mint valós igény van rá. -
runner 125
nagyúr
15km-hát határeset..sztem..
A 125-ös Runner-ben az volt a jó h lehetett vele autós tempót -100-110-et- menni főúton-azaz nem tolt le az összes autó/kamion (persze seggf@szok mindig akadtak/nak..)
Használok egy Jog.ot is,tudom milyen amikor mész 65-tel,és a megrakott kamion ~1km-en keresztül előz 80-nal...40cm-re...-kellemetlen.A Nexus valóban ütős gép.
Most építgetem,jelen pillanatban bixenon-t és riasztót rakok bele,tavaszra menetkész lesz.
Üdv.M -
runner 125
nagyúr
Persze,ízlések és pofonok..
Annó a 2t Runner-ért voltam megveszve,most is az egyik legjobb robogónak tartom (Nexus-on kívül)
Egy 50ccm-es gép esetében nagyban függ a teljseítménye a pilóta tömegétől is..nyilván egy 90-100kg-os ember alatt nem megy úgy mint egy 60 kg-s alatt.
Lehet tuningolni,bár ezek általában a tartósság rovására mennek,másrészről beleölsz bazi sok pénzt,-annyiért meg már 125/180-as gépet kapsz,ami jobban is megy,és nem kell x km-enként új dugó,ésatöbbi'..
Városban biztosan fa egy 50-es,de ha városon kívül is szeretnél motorozni,szvsz oda kevés.
Én a 125-ös Runner-rel fél Austria-t bejártam
Üdv.M -
bajnokpityu
félisten
még annyit akartam hozzáfűzni,hogy általában a papirok nélküli 125ös (99,9%) az valami import gép.ez még nem is lenne baj,de azt tudni kell,h az import motorok vagy sérülés miatt jöttek,vagy aránylag sokat futottak kint.persze benne van,hogy a sérülés néha minimális,de olasz gyártású robesz,olaszból importálva sajnos jó eséllyel nem kicsit sérült,mert akkor ahhoz olcsó kint az alkatrész.olcsóbb,mint itthon.
szal ha ragaszkodsz a 125/50eshez,és parázol,hogy ha elkapnak,akkor 2 év eltiltás a nagymotor kategóriától+feljelentés+pénzbirság,akkor mindenképp olyat vegyél,aminek megvannak a papirjai a forgalomba helyezéshez,rendszámoztatáshoz.az pedig sokkal drágább mint pl egy jó aprlia area.
-
runner 125
nagyúr
Telepátia..
Ugyanezt a 2003-as gépet akartam most linkelni-h az annyiért nagyon jó választás!
A motor meglehet h sérült volt,de fotó alapján teljesen rendben van! Eredeti idomokkal rakták össze,minden az évjárat szerinti. (itt tuti nem kamu évjárat van feltüntetve) Ki kell próbálni,ha hibátlan az egyenesfutása a váz/villa nem kapott.
Én azt venném,mindenképpen.
Amit 2. linkeltél felejtős,össze vissza minden hányadék idom van rajta,biztosan sérült volt az is,de gányul rakták össze.
..másrészről az egy 4t.
125-ös 4t-n kis kapaszkodó soha nem volt,a középső első idom sem "arra való" -ezen már az újabbnak kellene lennie.
Egy szóval kb 3 különböző évjáratú Runner-ből lett összerakvaAz Area valóban szép db,korrekt blokkal,jó futóművel. Fentebb volt róla szó,egy usernek itt van is Area-ja.
Üdv.M -
bajnokpityu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest