- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One mobilszolgáltatások
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoby36
senior tag
válasz
matyibalogh #12147 üzenetére
Szerintem nem olyan rossz a motowell,mint sokan gondolják.Legalábbis a motor.Ami nekem van,az apámé volt.Állt a kereszteződésben és hátulról belement egy autó.Elszállt előre és a szembejövőnek szétvitte teljesen a sárvédőjét.A motor vázában és villában,kerékben sem lett semmi.Műanyagok törtek nagyrészt.
Szerintem erős,főleg az árához képest.
-
Rotor82
aktív tag
válasz
matyibalogh #12145 üzenetére
De miért olyan rosszak? Sajna nincs rá több pénzem, max 15.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12122 üzenetére
..ezt én sem értem, de azt sem, h mire akartál kilyukadni.
Olyan törvény nem is volt, h B jogsival mehetsz 125ccm-ig, max a Jobbik felvetései között szerepelt, amit szépen le is szavaztak annó.
Fapados szerkezet, de ahogy érzed.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #12122 üzenetére
ebből nem sokat értettem
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #12122 üzenetére
Most hallottam!
Mit is?Amúgy csak a rendszám ~100K.
(Regadó, műszaki, illeték, kutyaf*sza...)
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #12120 üzenetére
Bizony az.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12104 üzenetére
Mami aranyos volt, most úgy mégis mit tenne vele? Betoltam az udvarára, kulcsot kivettem, és mondtam neki, h 200kg felett van, ne akarja arrébb rakni.
DigitXT
Jah bocs, félreértettem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12082 üzenetére
Ok, ebben az esetben fél áron vevő volnék a cuccokra.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12080 üzenetére
Egü fórumon nagyobb eséllyel fog elkelni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12077 üzenetére
Mina, Pigi? Víz, levegő?! Hasznos tud lenni ez a pár infó.
Fentebbire: azt hittem, h odaviszed a szétszedett idomokat, és lefújja. Ha csiszolás és más egyéb meló is van vele, akkor valóban korrekt az ár.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #12069 üzenetére
Ha a belső idomokat is lefújja, akkor az nagyon jó ár. Csak nehogy olcsó húsnak, híg a leve...
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #12069 üzenetére
2000 Ft/ Deci->az alapfesték
2500 Ft/ Deci->a metálJa amúgy meg, én nem akartam festeni csak csiszolgatni!
Tudom ha én csinálnám gány lenne szóval inkább profinak adom! -
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #12063 üzenetére
hol lakik ez a festő?
esküszöm megérné elvinnem a melót. -
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #12061 üzenetére
10ért simán én is vinném.a legjobb ajánlatot a roxira 30v40e Ftért kaptam festékkel.de alapszinű festékek max 2-3e Ftot érnek.
4-5e Ftért vettem féláron flakonos flipflopot.2x500ml,állitolag elég lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #12063 üzenetére
Erről van nagyba' szó. Ebben az országban senki munkáját
nem akarja megfizetni senki, inkább magának "mutyizik"...
Aztán amikor rájön, hogy a szabadideje milyen k*rva sokba
került (ha rájön!!), meg milyen "gányolt" lett a végeredmény
(na jó, ezermesterek kíméljenek), végül csak meggondolja,
hogy jobb lett volna egy "hozzáértő" munkadíját megfizetni.
Viszont az már ilyen "eső után köpönyeg"-feeling... Ez van.Amúgy magához a festéshez hozzászólva: nem biztos, hogy
közlekedésbiztonsági szempontból nyerő dolog a mattfekete
fényezést választani, pláne, hogy mostanában hamarabb van
sötét, meg reggel is később világosodik, szóval az embernek
eszébe jut a szürke szamár a ködben effektus.Én ha már
átfényeztetném, akkor pirosra, mert az sokkal feltűnőbb szín.
(Más kérdés, hogy egy rendszámos robogót nem lehet "csak
úgy" átfestegetni, hiszen a forgalmiban rögzített a színkódja.) -
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12061 üzenetére
10k munkadíjra?
..szerintem az krva sok.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #12052 üzenetére
ez nálam egy teljesen fekete motor
Ne szarakodj a csiszolással, jobban jársz ha festő csinálja. -
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #12018 üzenetére
Haverom is eljátszott egy ilyet. Nem volt rajta gyújtás.
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #12018 üzenetére
Csakúgy kiváncsi vok, h szerintetek milyen motor ez? [link]
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #12015 üzenetére
Esetleg kérdezd meg tőle, hogy mi a trükkje: lehet, hogy ő pl. nem húzott
neki gázt az indításhoz, te meg igen, ennyi különbségtől simán nem indul. -
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12013 üzenetére
Kipufogóba nem ment valami? Karbi nem csúszott le a szívócsonkról?
Vízzel mosni a benzincsövet?!
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #12011 üzenetére
Gyertya, gyertyapipa?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
azt mondd már meg,miért kellett rá teljesen új villa,rugostag?2003as robogora?
enyém 2002es,de tökéletesen működik,teljesen olyan,mint a gyári ujé.
mondjuk enyém még nem ment összesen 40ezret... -
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
150ért baro aeroxot biztosan nem lehet venni.
én legalábbis,ha tökéletes lesz, esztétikailag is,kizárt,h odaadjam 200 alatt.
állitásom alátámasztja amúgy a használtauto is.200 alatt mindnek komoly hija van.egyébként tévedés,h japán lenne. gyakorlatilag nincs benne japán alkatrész.olaszok gyártják olasz alkatrészekből.
ez egyébként nem baj.
Róbert Gida:azért annyira drágák az aeroxok,mert annyira jók.tényleg annyira jók.2 év alatt gyakorlatilag semmi baja nem volt,ellenben nagyon nagyon jó a futóműve,fékje,kezelhetősége.
-
róbert gida
tag
válasz
matyibalogh #11885 üzenetére
Köszi de 235 ezret nem szánok rá.Amúgy nincs bajom a japán cuccokkal és a Yamahákkal sem (nekem is mazdám van elötte corollám volt).De úgy látom talán drágábbak .
-
bajnokpityu
félisten
válasz
matyibalogh #11858 üzenetére
8-9 éve a márkát átnevezték.de ettől még ugyanazt gyártották.
a hungárián pont nem poen robogozni.meg egyáltalán motorral sem poen.hót hullámos a felület,idioták a kocsik.bicosávot meg nem használhatod,mert belterület.
én végignyomtam egy telet az aeroxon.a legnagyobb baj a plexi.alapfelszereltség a pinlock.anélkül meg sem próbáld.
valamint előbb kéne a robi,h kiderüljön,milyen szelek érnek rajta,és annak megfelelően venni felszerelést,ruhákat.
ezzel együtt a tél azért is szopás általánosságban robeszen,mert nem tapad eléggé az aszfalt,minden vészfékezés kétesélyes.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #11852 üzenetére
Jó nagy hülye volt, aki elcserélte.
-
Jézus1969
tag
válasz
matyibalogh #11703 üzenetére
nagyon szép ez a motor. de tapasztalatból mondhatom. ha valami igy kezdődik hogy--" csak egy kis ez és az és nincs időm vele foglalkozni- az általában nem igaz. ezeknél a motoroknál ha alkatrész kell __ hát nem 1 olcsó dolog. én is igy kezdtem pár éve. először voltak a jó öreg bevált simsonok- s51b utána s51 enduró. kár hogy nem tudom lekopogni, mert nagyon strapabiró kis motorok. aztán jött a gilera typhoon majd malaguti f-10 es. és most aprilia sr-50 van vizes. azt hiszem egyenlőre maradok is ez utóbbinál. eddig bevált nagyon. 95-100 között van a végsebessége könyitett kuplunggal és görgökkel. gyári sportkipufogó van rajt. ez sem olyan rossz de jó lenne lecserélni. ahogy nézegettem 20 ezer ft-tól indulnak.
-
válasz
matyibalogh #11707 üzenetére
...blokkcserés?...
- Hát 70-es henger van benne, mégis mit vártál
? Ezt biztos nem egy nyugdíjas használta elmenni vele a Pofiba meg haza
.
-
GabN73
addikt
válasz
matyibalogh #11703 üzenetére
1-2 x láttam már amikor bemegyek Nyír1re,hát mit is mondjak... használják rendesen
Menny el próbáld ki.Karbihangolással meg vigyázni,lehet hogy nem csak az a baja,kérj tőle valamiféle garanciát.Sok amortizált mitoval találkoztam már és mindig arra fogják hogy szar a karbibeállítás,2 hét múlva meg 90ezer forintos felújjítás.Inkább fizess érte 140et de vigye el előtte beállíttatni,és normális állapotában mennyél vele....
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #11703 üzenetére
Nézd meg, próbáld ki. Kép alapján nem lehet sokat mondani. Ha nem csörög a blokk, akkor nekem megérne annyit. Jó lenne tudni, hogy mi a gáz a karbival. Mit csinál most? Torpan, fullad, akármi. Az nem látszik, hogy milyen cuccok vannak benne. Kipuf az s6 pro-nak (replica?) tűnik és látszik az ótvar fémhálós direkt szűrő is.
Első telók nyomják a zsírt, de az ugye típushiba.
Nekem ettől még tetszik a dolog, én megnézném, de minden attól függ, hogy élőben milyen.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #11511 üzenetére
Olyan helyeken szvsz nem érdemes csak nézegetni sem.
- Eleve drágábbak
- Alkudni gyakorlatilag kereskedőtől nem lehet.
- Szinte mind import motort árul
- Nagy részük "felújítva" - sajnos sokszor csak elvbenInkább nézegess neten.
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #11432 üzenetére
Nem vágom. Sejtem, h elég fiatal vagy, de pont ezért nem kéne itt ugrálni! Én iylen idősen örültem volna bármelyik 50es robogónak ami ment. Vársz 17 éves korodig és leteszed majd az A1-et. Veszel vmi 2T 125öst és legálisan rendszámmal együtt repeszthetsz akár 160al is egy fának! Addig meg tanulj meg motorozni, arra bőven elég egy 50es robesz.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #11417 üzenetére
Egy 50-es rox vagy vmi miért nem elég? Azok se rosszak.
-
stufen2
aktív tag
válasz
matyibalogh #11432 üzenetére
nem vagyok zsaru de 14 pontom van és egyik alkalommal 20at a másiknál 35öt fizettem, és örülök hogy a köbcentibe nem kötöttek bele, pedig ígérték(meg volt a haszon, a tanuló pénz) és augusztusban jár le az egy év, és ezen kívül még egy évig jónak kell lennem mert pávra küldenek
-
stufen2
aktív tag
válasz
matyibalogh #11422 üzenetére
nem vagyunk rendőrök de garantálom többször fogtak meg minket autóval meg robogóval mint téged, meg sztem idősebbek is vagyunk páran mint te, ergo tapasztaltabbak is, és tudom hogy a mai tizenévesek k.va okosak tapasztaltak mind az ágyban mind a magánéletben, csak egy gond van ez elég közhelyes és legfőképpen nem igaz, az idősebb korosztály többet látott és hallott és pont a felelősség érzete érettebb és nagyobb az élettapasztalata és érdemes ha nem is rájuk hallgatni de legalább átgondolni amit mondanak
-
stufen2
aktív tag
válasz
matyibalogh #11420 üzenetére
anyuci apuci oké hogy elintézi csak egy 180 as runnert 50 es papírral használva, nézzük csak: okirat hamisítás, ha nincs jogsid arra a kategóriára, hatósági engedély nélküli forgalomban való részvétel az adott gépjárművel, illetve megfelelő papirok hiányossága pl biztosítás mivel egy 50-es robesz nem abba a biztosítási kategóriába esik bele mint egy 100as vagy 150-es, illetve forgalmi engedély. Amúgy meg hogy nem érdekli a rendőröket erről haveromat kéne megkérdeni V. Martint, 3 hónap eltiltás 60 ezer jó magyar forint (125ös mito) amikor másodszorra elkapták az első csak figyelmeztetés volt, illetve V. Atika 60 ezer HUF meg figyelmeztetés(apuci elintézte az eltiltást, meg alvilági az ürge). Jah és mindegyiknek nagy volt a szája hogy a rendőr leszarja meg nem érdekli csak egy gond volt hogy a 30as rendőrbácsi és korosztálya pont ilyeneken nőtt fel. Kpm felülvizsgálás meg mindkét esetben volt. 60%os lejtő
ne nevettesd ki magad a sípályák nem szoktak olyan meredekek lenni
, matek érettségit inkább, ha jól emlékszem egyszer láttam egy 60%os táblát síterepen Valmorelbe de még a hószán se ment fel rajta, lifttel vitték fel a kaját az étteremhez.
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #11420 üzenetére
Akkor a "haveri robogózásnál" lehet a legnagyobbat kaszálni a rendőröknek.
(Ne haragudj, de véleményt kérdeztél, én elmondtam a véleményem. Nem kell,
hogy tetsszen, hiszen azért vélemény. 125-150-250 Leonardo-ból egyiket sem
ajánlom jogosítvány nélkül, felelősségvállalás nélkül. Majd mások írnak mást...) -
Bling95
őstag
válasz
matyibalogh #11423 üzenetére
mennyi idős vagy?? 2km-re eljárni bőven elég lenne egy kisebb motor is szerintem
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #11422 üzenetére
De a jogsit kezdem Szeptemberbe!
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #11420 üzenetére
A konditerem fele meg nem betonút van!
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #11417 üzenetére
vállalom a problémáit ha a rendőrökkel baj van
Az a gond, hogy amíg kiskorú vagy, a szüleid viszik el a balhét, nem te... -
Brogyi
őstag
válasz
matyibalogh #11410 üzenetére
A multkor a lampanal lattam egy 50-es feliratu 180-as runner-et.Rovid beszelgetesbol kiderult, hogy elozonap kaptak el ,es 10K-ert elengedtek.Szoval van akit ez se tart vissza.
Mindenkepp legyen nalad 10k zsebpenz. -
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #11410 üzenetére
Jogsi nélkül leginkább semmilyent ne vegyél...
KRESZ-t nem ismered, közlekedni nem tudsz,
motorozni nem tudsz, de mindjárt 125-150-250
a megcélzott kategória? Mindezt 1x évesen?Szerk: visszakerestem, hogy lesz* "M" jogsid:
már fél siker, legalább a KRESZ-t megtanulod.Mindenesetre ennyi ("0") tapasztalattal 50-est
vegyél, később vehetsz nagyobbat. Jó tanács.(Jó a 125 is, meg ha 4T, akkor nem is durva,
de nem ártana rendszám és jogsi mellé. 250
meg szerintem felejtős első motornak, persze
ésszel mindenre lehet ülni, csak nem biztos,
hogy jó ötlet. Pláne jogsi nélkül lehet gebasz.)*: mondjuk május óta már meg kéne lennie...!
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #11408 üzenetére
Jogsid mire van?
-
válasz
matyibalogh #11223 üzenetére
Tényleg szép motor, látszik hogy van vele foglalkozva.
-
válasz
matyibalogh #11217 üzenetére
Elég érdekes neked a rendszered. Különben is, kisgyerekek ne álmodjanak nappal, az éjszakára való!
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #11199 üzenetére
Tiszteletet én is megadom, ellenben el is várom, főleg a fiatalabbaktól.
-
birdhouse
csendes tag
válasz
matyibalogh #11199 üzenetére
Megmondom én! kipu olyan 70körül van újonnan, overrange 85k, stage 6 modular 60fölött valamennyivel
(de sztem ennél is többe lehet) amúgy én se szerettem ha kérdezték
-
stufen2
aktív tag
válasz
matyibalogh #11195 üzenetére
sokba
már túl sokba
, képet tok feltenni és eldöntheti mindenki, meg hát stage 6 modular c16 carrera mhr overrange, mindenki el tudja dönteni aki ért hozzá mennyibe
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #11195 üzenetére
Ilyet nem illik kérdezni, kettő; ha megtudod mitől lesz jobb?
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #11127 üzenetére
..attól, h több van SR-ből, egy kicsit jobb fülű rendőr messziről meghallja, hidd el. Nem beszélve egy motoros rendőrről. Mellesleg 2x akkora blokk van benne, mint az 50-esben.
..kissé már túl van lovagolva a téma. Ha ennyiből nem értesz vegyél olyan motort.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #11127 üzenetére
Hallod vegyél egy 200-as vxrt aztán használd azt, csak hagyjuk már ezt a be lehet adni szöveget. Ezerszer le lett már írva, hogy itt a többségnek mi róla véleménye.
-
Tibi78
csendes tag
válasz
matyibalogh #11124 üzenetére
hát nekem lövésem sincs...
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #10905 üzenetére
Elvekben megoldható.
Úgy, h hivatalos lefojtják a motor teljesítményét, s akkor már bele fog férni az adott kategóriába. De krva sokba kerül, és értelmetlen.
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #10919 üzenetére
Egy 250-es Leonardo rendszám nélkül nem
ugyanaz, mint 125-ösre "levizsgáztatni" egy
nem 125-ös motort. Egyszerűen ilyen nincs.Vagy nem vizsgáztatod, és közúton nagyon
óvatosan használod (hivatalosan nem), vagy
vizsgáztatod, de akkor az lesz, ami... Nem
kisebb, nem nagyobb, az... (Egyedül azzal
szoktak trükközni, hogy a teljesítményadat
nem egészen egyezik a valósággal, hogy a
motort "kisebb jogsival" is lehessen vezetni.)Mondjuk fiatal fejjel + megfelelő jogsi nélkül
nem biztos, hogy 250-es motor lenne tuti...Egyébként mitől komoly az a srác?
Vagy
a motor az? Rendszámmal még komolyabb. -
válasz
matyibalogh #10907 üzenetére
Te veszélyes vagy
. Ezt most komolyan gondoltad
?
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #10905 üzenetére
Nem.
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10879 üzenetére
hang alapján kipufogót kell venni, nem motort
(#10880) DigitXT Jó én csak kiváncsi vtam mit ad ki, és kiadott egy ilyet amit elküldtem, mert nem találkoztam még vele, gondoltam Ti tudtok pár infót mondani róla. kicsit felfújtad a témát, ennyit az egész nem ért meg. peace.
-
Dízeles
aktív tag
válasz
matyibalogh #10862 üzenetére
Erre a kérdésedre volt már válasz.
Ha pontosabb infó kell gugliba beírod Közlekedés felügyelet és a hozzád legközelebb eső nagyváros nevét.
A találatok között lesz amit keresel.Telefonszámon tudsz konkrétabban érdeklődni.
Pl: [link]
Esetleg ez
Vagy a környékeden lévő műszaki állomáson érdeklődsz és ott tudnak adni telefonszámot. -
birdhouse
csendes tag
válasz
matyibalogh #10862 üzenetére
Szerintem nem éri meg úgy megvenni, hogy te papírozd le. Reg adó műszaki, rendszám, stb stb. Átírás cm3-ként van.(természetesen ez a rendszámos motornál) most nemtom pontosan mennyi, nemrégen 16 Ft körül volt 1cm3. Illetve ha veszel motort, én apud nevére venném, olcsóbb lesz a köteleződ sokkal.
-
nLali
őstag
válasz
matyibalogh #10833 üzenetére
Jaja
Nagyon szeretem. Asszem ő is engem, mert sose hagy szarban.
-
Dízeles
aktív tag
válasz
matyibalogh #10763 üzenetére
Hy
Kellenek az eredeti papírjai és adásvételi.
Vizsga,eredet vizsga ,rendszám .Kb 60-80 ezer Huf.Ha minden papírja rendben,és EU tag-országból származik.Ha nincs rendszám nincs mit átíratni.
Ha van megfelelő jogsid 50ccm felett inkább rend számozottat vásárolj.
by -
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10776 üzenetére
nem olyan sok ez a különbözet...
-
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #10776 üzenetére
uhh
Á, ezek nem nagy pénzek, hardveren sokkal többet lehet bukni. -
birdhouse
csendes tag
válasz
matyibalogh #10755 üzenetére
nincs másik autós-motoros suli a városodban?
itt legalább 4et feltudok sorolni hasraütés szerűen, akiknek biztos van 2-3 robeszuk is hozzá.
-
birdhouse
csendes tag
válasz
matyibalogh #10734 üzenetére
figyelj nem piszkálásból mondom, de ne vegyél első motornak 125ös runnert sztem. Kezdő gépnek valami gyengébb kell, rakj bele 1-2k km-t legalább, és ha már magadévá tettél egy kis motoros tapasztalatot, akkor válts nagyobbra. Emlékszem én is mikor elkezdtem volt 1-2 baklövésem a kis joggal, mi lett volna belőle egy 125ös géppel. azért ezek már 100 felett mennek, és az nagyon sok. De ez mind csak az én véleményem, az hogy mit veszel az meg a te döntésed
-
CHIPman
nagyúr
válasz
matyibalogh #10743 üzenetére
Majd az milyen "szar" lesz, amikor a motorod árának tizedét fizetheted, mert megfognak. Meg milyen "szar" lehet már fiatalabbnak lenni mint a többi...
gera: Múltkor le akartak még beszélni róla. -
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #10734 üzenetére
..nem értettél meg.
Egyrészt van benne erő, főleg 50-es után - vagy ha az is kimaradt, akkor meg pláne.
Ebből adódóan nehéz megállni az "óvatosan megyek"-et..Másodsorban ha meg folyton azt fogod figyelni, h hol áll rendőr, vagy éppen milyen autó jön mögötted elveszi az egész motorozás feelingjét, illetve krvára balesetveszélyes is.
..utolsó sorban, ha egy kicsit hozzáértőbb állít meg piszkosul megbüntethetnek.
Lehet, h furán hangzik, h ezeket írom, hiszen én is benne voltam. De fiatal fejjel nem tudtam gondolkodni, nekem mákom volt a kb. 1 év alatt, neked lehet, h nem lesz.
Mindenesetre még egyszer biztosan nem játszanám végig. -
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10733 üzenetére
Sajna nem ingyéé van az biztos.
Jó döntés sztem a runner, de akk rendőrökkel tényleg óvatosan.
Digitális amúgy? -
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10730 üzenetére
Már miért ne menne?
80at az is simán viszi hidd el.
Egyik "ismerősömnek" amúgy van TZR50-e. Tényleg szép és sztem egyátalán nem gáz. A hangja sokkal mélyebb mint egy robogóé, szal az sem gáz. ha tényleg keveset futottak és megkíméltek ez ne tartson vissza. nagyon jó gépek -
birdhouse
csendes tag
válasz
matyibalogh #10730 üzenetére
Dehogynem. Egyik haverom birtokol olyat, csak gilera néven, (de pl a kulcsra is az van írva hogy derbi
) megy az rendesen. Ha meg problémáid lennének vele tényleg, akkor még mindig lehet lánckerekeket cserélni. Mellesleg van belőle sm változat is, az gyönyörű, de enduróval is lehet megyegetni városba
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #10723 üzenetére
Vegyél inkább egy derbi sendat. Azok elég jók állítólag.
-
válasz
matyibalogh #10725 üzenetére
Szépek voltak a régiek, az újak már nem igazán jönnek be számomra.
Mutatok pár példát: 01---02, 03---04, 05---06, 07---08, 09---10. Majdnem én is beruháztam pár éve egy TZR-be, de jobbnak láttam nem megvenni. Szerencsére nem jártam rosszul. Ha most vennék 50-es váltóst, Derbi GPR-t vennék, lehetőleg a régi szériát, valami múzeumból, mert a legtöbb már meg van ölve, az új meg annyira nem tetszik hogy kiadjak érte annyi pénzt amennyit kérnek érte, ráadásul nem is használnám. -
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #10723 üzenetére
Srácok, az 50-es gyorsasági sportmotorokról mi a véleményetek?
Nekem speciel az, hogy nevetségesek...
Eleve milyen oximoron: "50-es gyorsasági".De most mitcsináljak kurv@ szépek
Ja, nyugodtan feszíts rajta, jól fogsz kinézni, de be ne indítsd,
mert ha megszólal a "kávédaráló", máris oda az illúzió.Városban néha látok ilyet (ma speciel a céges garázsban is
állt egy RS50, néztem is, hogy ez most akkor 50-es, jájj...!):
elég gáz, ahogy elindul a lámpától, pakolja a fokozatokat, s
mire felveszi a forgalom ritmusát már el is fogyott mind az 5.
(Na jó, lehet hogy van benne 6 és végre elmegy 70-80-at, de
mire azt eléri...! Szóval úgy szépnek szép, de ez nem elég.)Szerintem egy motor ne akarjon nagyobbnak kinézni, mint
amilyen valójában: egy sportmotortól azt várja el az ember,
hogy ha elindul a lámpától, szépen gyorsul, jó hangja van,
nem vált végig kismillió fokozatot, nem füstöl kéken, stb.
(Ha már gyorsasági, akkor minimum 125, de inkább 250+.)Természetesen ez csak egy vélemény, én is ismerek olyat,
aki utálja pl. a robogókat, de attól még nekem ez nem fáj. -
Barell
senior tag
válasz
matyibalogh #10723 üzenetére
Lényegében szerintem nincs velük se motorikusan se sehogy porbléma. Csak szerintem undorító egy ilyen 50cmm-es... hogy mész és züüüüüm-züüüüüüüüüüüm-züüüüüüüüü vah....
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10694 üzenetére
Mit nem értesz ezen?
Szakmai hsz ér 1-et, közösségi hsz ér 0,25-öt és a piaci az 0,1-et! Így tehát megnézed, h neked van mondjuk 80 közösségi hsz-ed, de az csak 20 szakmainak felel meg. Abban a táblázatban amit linkeltem a szakmaiak vannak leírva, így "át kell váltogatni" a többit. Egyátalán nem bonyolult, ha jártál iskolába akk kb fél perces művelet. -
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10685 üzenetére
Szívesen. De az igazsághoz hozzátartozik az is, h a közösségi hsz-ek 0.25ös és a piaciak pedig 0,1 es szorzóval vannak. Szakmami nyilván egynek számít
És igy az átlagokból számítódik ki
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #10680 üzenetére
Vagy kérni kell valakitől?
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #10679 üzenetére
Bocsi, nem ide tartozik, de nem tudjátok mikor változik át az a csúnya újonc titulusom?
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10676 üzenetére
nem hirdetem. Tök felesleges, mert nincs annyim amennyit rá kéne pótoljak. Addig meg inkább használnám
2006 -
DigitXT
félisten
válasz
matyibalogh #10666 üzenetére
2T nem egyenlő 4T, valamint különböző motoroknál
különböző egyéb alkatrészek (beállítások) léteznek,
amik nem csak a lökettérfogaton múlnak. És akkor
ott van még a motor tömege, slusszpoénként meg
a pilóta mérete sem mindegy.Alattam is sokkal
jobban ment a Yamaha DT50-es amikor 70 kg alatt
voltam, mint amikor 80 kg fölött. (Most amúgy 100
körül járok, pláne beöltözve, szóval nekem nem fáj,
hogy csak 100-at meg végre, mert nem versenyzek
vele, hanem közlekedek. Óriási nagy különbség.)
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #10667 üzenetére
De most ez a lövögetés mit számít? Még ha viszi is egy erős tuninggal senki nem megy vele annyit tartósan. Bemelegítik, egy-két lövögetés aztán szépen rakjuk le...
-
CHIPman
nagyúr
válasz
matyibalogh #10666 üzenetére
A körítés sem mindegy. Variátor, variátorgörgők, kuplung, fojtások, fogyasztás...
Attól, hogy belelöknek egy 70-es hengerszettet, még nem megy 120-at. Mondom, haveré is csak 90-95 körül megy. Mondjuk szerintem abban a varió is meg van piszkálva, mert ha hideg a kuplung, akkor nagyon ugrik. -
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #10666 üzenetére
Vagy csak kamuból mondják hogy a 70-es aeroxok mennek 120-at?
-
Brogyi
őstag
válasz
matyibalogh #10650 üzenetére
Na-na. Eloszor is ha megfognak tuti, hogy nem tolod el a motorod a helyszinrol, nem engednek el.Az Ulloi uton lattam egy hasonlo nagy vaganyt.Ket motoros rendor megfogta. Egy zsak penzt fizetsz, es raadasul fujhatod ,egy darabig nem lesz jogsid.
-
runner 125
nagyúr
válasz
matyibalogh #10641 üzenetére
A motoros rendőrnek az sem kel, h ránézzen. Konkrétan 100 méterről meg lehet mondani a hangjáról, h az nem 50-es.
Szvsz manapság már necces bejátszani, bár itt Bp.-n néha még 250-es Honda robogókat is látok rendszám nélkül. Nagy részük pizzafutár.
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #10641 üzenetére
Egy tuti biztos átalakítás van, le kell rendszámoztatni.
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10636 üzenetére
Nekem a külsejével nincs gondom. Csak elég gyengusz. utána olvastam és mindenki azt írta, h 80-max90 az utazó a vége pedig 100. Ez elég kevéske. Ha már lecserélem a robogóm akkor legyen is értelme.
Éppen ezért néztem a cbr-t Az jobban megy azért, mível erősebb vmennyivel a motorja. Arra azt írták, h a vége 130 körüli. (vt aki 140et is beírt, de azt sokallom)
Csak a cbr elég frága használtanEzért kalandoztam most el a ybr felé, mert amit belinkeltem az elég jó árban van bakker
Ezt akár most is meg tudnám venni, ha eladtam a bws-t. Csak félnék, h még haza sem hoztam, már azon a véleményen lennék, h gyengusz
Nem tom mi tévő legyek, mert az ára az hihetetlenül vonzó és nagyon szép állapotban van!
Én mindenképp váltósat veszek mert azon tanultam, így tudom, h milyen is valójában a motorozás
A runnerhez meg csak annyit, h igy ránézésre nem látok nagy különbséget az 50es-hez képest. Ha nem digitális az órája akkor lehet, h meg kéne felezni, de az nem nagy meló. Bárki megcsinálja neked
-
matyibalogh
csendes tag
válasz
matyibalogh #10639 üzenetére
Csak értemét nem látom!
-
válasz
matyibalogh #10637 üzenetére
...nem mersz...
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10626 üzenetére
Ebben nagyon nincs igazad...Mi az h ilyen jellegű motor?
Miért akk milyen jellegűt érdemes szerinted venni 25-ben?Tothgera30 grat az új avatarodhoz!
-
válasz
matyibalogh #10632 üzenetére
Te dolgod, ezen nem veszünk össze.
-
válasz
matyibalogh #10630 üzenetére
Nekem nem szép, viszont jól megy, keveset fogyaszt, és nem kell váltani.
-
válasz
matyibalogh #10628 üzenetére
Ezt sajnos én nem fogtam fel. Csak a lényeget felvázolom - Ybr 125 4T - Etz 150 2T - tehát az egyiknek szokásos 4T hangja van, a másiknak pedig sohasem lesz "kávédaráló" hangja, inkább olyan ércesebb, lassabb járású "pattogás" jellegű. De gondolhattál a Dna stílusú gépekre, hát azok nem tetszenek.
-
válasz
matyibalogh #10626 üzenetére
Miért is
? Szerintem meg jó hogy van, igaz nem adnám oda érte a kis 150-es Etz-m, de jó kis gép
.
-
akos3
addikt
válasz
matyibalogh #10622 üzenetére
ja, hát eléggé furi. Tök szép állapot, nem mentek vele olyan sokat, rendszám...
Komolyan elgondolkoztató..
-
Gergello
addikt
válasz
matyibalogh #10618 üzenetére
Húsbavágó élmény volt állítólag.
-
válasz
matyibalogh #10574 üzenetére
18 évesen A, 21 évesen A korlátlan. De ha megvan B-re, akkor 18-tól A korlátlan. Az M 14-től mehet, de nem kell sorba "lépegetni" - bár úgy is lehet-, elég ha betöltöd a minimum korhatárt, és mehetsz vizsgázni.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
matyibalogh #10574 üzenetére
Lehet a másik módon is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus - Black - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest