- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- iPhone topik
- Új HMD modell bukant fel
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung SmartTag2 teszt
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz csongi #89100 üzenetére
Volt egy kis lemaradásom a topic-kal, így csak most olvastam ezt:
A 4T motornál sem. A CVT nem jó a visszahajtásra. Az rendellenes üzemelés.
Ezt egyértelműen cáfolom.
És a Honda mérnökei is:
PCX, teljesen gyári állapot (és újkorától fogva) nagyon jó kis motorfék van rajta.
Ésszel közlekedve alig kell használni a normál fékeket.
(Mondjuk én autónál is a motorféket preferálom: Nissan Navara első betét csere 150.000km-nél )
Kiváncsi is leszek, hogy mikor kell majd elöl betétet cserélni.
Mások 16000 környékét írnak, nekem 14000 fölött van benne, de még nagyon nem gondolnám a csere közelettét..... meglátjuk.És ha már varió a téma.
Megrendeltem a PCX-hez az új szíjat (gyári ajánlás: 24000km!), a varió dob szimeringet, és veszek valahol 17g-os görgőt bele a 19g-os helyett (vagy kifúrok a gyáriból ).
Összel/télen letámasztás után jöhet a finomhangolás/tuningolás.
Kiváncsi leszek, hogy a gyári cuccokból mit lehet kihozni a dobból leesztergálással.
A görgő súly kérdés érdekes, mert mindenhol arról írnak, hogy kis változtatás is sokat számít, de PCX-ről meg meg sok helyen írnak, hogy 13-15 között az igazi. Én nem akarom, hogy brutálisan húzzon, csak újkorához képest mintha nagyon alacsony fordulaton dolgozna.....[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz Honda567 #89508 üzenetére
Igen, 125-ös.
Amióta magas plexi van, azóta 1,8l. Előtte 2,1l volt. Én 90-100kg környékén vagyok.
Érzésre 90-et mondanék aminél gyári állapotban tuti kivisz a világból. Pont ezen akarok kicsit javítani. De szervizben is azt mondják hogy gyári állapotban nyugodtan lehet full gázon hajtani, ami 100 fölött van.
De én ritkán és keveset megyek ilyen sebességgel. Leginkább 60-80 között használom, és olyan 70 fölött kezd megjönni a hangja. -
suste
veterán
válasz Istvan2020 #89574 üzenetére
Általában egy gyűrűt tesznek be gyárilag a két tárcsa közé, így nem tudnak összezárni teljesen, vagyis nem fut ki a szíj.
Ezzel a módszerrel a megfelelő gyűrűvel bármekkora sebességre le tudod korlátozni.
A gyűrű külső átmérője megegyezik a tárcsák legkisebb futófelületű átmérőjével, a belső átmérőt pedig értelemszerűen a hüvely adja meg. -
suste
veterán
válasz macilaci78 #89626 üzenetére
Nem csak mazochizmus, hanem legtöbbször szabálytalan is, csak erről majdnem mindenki megfeledkezik. Még a rendőrök is!
A szabály ugye úgy szól, hogy ott mehet kerékpár a buszsávon, ahol a táblán (vagy az útburkolati jelen) a kerékpár is fel van tüntetve, nem csak a busz!
Na még Budapesten is kevés ilyen van, aztán mégis minden buszsávban bicikliznek és feltartják a forgalmat .
Egyből az ugrik be, hogy milyen jó is lenne, ha a bicikliseknek is kötelező lenne a KRESZ vizsga. De igazából tökmindegy, mert ezt a szabályt senki nem veszi figyelembe, mindenki úgy gondolja, hogy a BUSZ sávban mehet a biciklis..... -
suste
veterán
válasz FeniX- #90125 üzenetére
3. fele annyiba kerül, mint az ugyanannyit tudó honda.)
Erre azért kiváncsi lennék mondjuk tavasszal, ha van itt fent Pesten valakinek Keeway.
Nekem 2019-es PCX-em van. Kezelhetőség, fogyasztás, gyorsulás, végsebesség-ben összemérném...
Én normál használat mellett 1,9L/100Km átlaggal elvagyok. Óvatosan akár 1,7 is megy/menne. (Start/Stop nélkül!)
Gyári állapotban olyan 110Km/h a vége, 90-en elég hamar fent van.......[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz #TOTTI #90776 üzenetére
Most, 16K km után szedtem szét először a PCX-em variátor részét, és nagyon meglepődtem, hogy szinte nem kopott semmit.
A szíj 1-2 tizedminiméterrel keskenyebb csak a gyárinál, és a görgőkön szinte nulla lapolás.
A dobon látszik, hogy lehetne kicsit tuningolni, mert van 2-3 mm ahova nem fut ki a szíj, de mivel nagy plexit raktam, így nekem nincsen értelme.
Viszont kicseréltem a görgőket 19g-ról 16,5g-ra. 17g-ot akartam, de csak ez (RMS ) volt polcon a boltban. Sokkal jobban húz. Emelkedőn mindig kicsit úgy éreztem, mintha erőlködne, na ez teljesen eltünt, sőt kicsit most nekem túlpörög. Meg is rendeltem egy márkásabb (Bando) 17g-os szettet, tuti ez lesz a nyerő.... -
suste
veterán
válasz macilaci78 #90799 üzenetére
A méreteid alapján sokat hozna a fogyasztáson egy plexi.
Nálam (kb 100kg) a PCX-nél a nagyplexi hozott 0,2 litert a 2,1-ből!!!
És hát hidegben és esőben is fullon megvéd.
Cserébe nyáron neki kell vetkőzni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs