- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
dJ Peer #34806 üzenetére
Be mérni be tudnak, csak azonosítani nem, így, ha nem videóztak/fotóztak utánad, akkor megúsztad.
..vagy igen, a másik, ha utánad megy, vagy 400 méter után kiszednek a sorból."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz
dJ Peer #34808 üzenetére
Mi lenne ha...
(Én is szoktam ott "tépni": eddig tehát mázlim volt.)
-
huszi.gyb
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz
dJ Peer #34837 üzenetére
Milyen robogód van most?
A Runner-en három érzékelő van a rendszerben, a hőkapcsoló gomba csupán a venti bekapcsolásért felel, a termosztát a hengerfejben van, viszont a mutató egy külön, a hengerfejbe épített hőgombáról veszi a jelet.
Egyébként a vized biztosan melegszik, csak a mutatóhoz téves info jut el. Azt kell kideríteni, h van-e külön hőgombád, vagy a termosztátról megy a mutató is.
korpicschess
Ez qrva nagy!
akos3
Feletted linkelte korpicschess, mé nem figyelsz?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dJ Peer #34850 üzenetére
Mért van az , hogy minden hól 14-et irnak amugy? csigavérben személyesen is 14 et mondtak....
akkor hazudtak?
végre a kis tesó is szív valamivel
nem kötekedésből: Dakar atuos motoros isk.: AM (14 év 50ccm) 25,000 Ft! 24,200 Ft. 11,800 Ft.+ eü vizsg és alkalmasági
nmost nem a jogsi.hu ról beszéltem
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Attila17
tag
válasz
dJ Peer #35779 üzenetére
Köszi, hétvégén megcsinálom.
Még lenne egy olyan kérdésem hogy tervezek egy 300km-es vidéki utat. 300km oda és 300km vissza.
jövőhét pénteken mennék és másik hét szerdán jönnék vissza.hogy kell a motort (Aprilia Lenonardo 150) felkészíteni egy ilyen hosszú útra?
Eddig a legtöbb amit egyszerre mentem vele 90km -
DigitXT
félisten
válasz
dJ Peer #36331 üzenetére
Ahogy kell? Túl hamar áll vissza: szívató.
(Nekem is hasonló tüneteket produkált. Ha jó,
akkor pár percig is rajta marad és nem fullad.)Mondjuk a menet közbeni pici gázas gondért
nem ez felelős - de a hidegen fulladásnál tuti.
(Dugulás nem gyógyulna a bemelegedéssel.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
dJ Peer #36336 üzenetére
Elöször azért kapd ki a mostanit, és nézd meg, hogy csinálja-e amit kell (valószínűleg nem), és csak utána cseréld, ha meggyőződtél róla, hogy AZ a hibás. Az is lehet amúgy, hogy csak valami bekötési gondja van (bár akkor inkább folyamatosan túldúsítana): nem szeretném, ha a mi lelkünkön száradna, hogy feleslegesen vettél újat.
Nemrég fejtegettem, hogy nem lehet "távszerelni": attól függetlenül, hogy hárman is ugyanarra tippelünk (!), még lehet más (is)...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
dJ Peer #40215 üzenetére
Szilikonnal semmiképpen sem, mert életveszélyesen csúszkálni fog. Amúgy meg nem tudom: én simán le szoktam mosni autósamponos szivaccsal, majd szárazra dörgölöm egy puha ronggyal. Nem csillog, de tiszta és nem csúszkál.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz
dJ Peer #40215 üzenetére
Gondolom a tiéd sem valódi bőr, így max műszerfalápoló. Viszont, ha nincs kiöregedve akkor szvsz bőven megteszi, ha mosáskor lemosod azt is.
De szilikonnal tényleg ne, mert valóban csúszós lesz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz
dJ Peer #41042 üzenetére
Határeset: elvileg nem tér rá ki a szabályozás, mivel ahol fényszórómosót,
magasságállítót és kutyaf*szát követelnek, az csak az autókra vonatkozik.Amúgy meg olyan, mint egy izzócsere. Jó, mint egy durvább izzócsere.
Elvileg az sem teljesen legális, ha emelt fényű izzót raksz a gyári helyébe.Az sem szabályos, ha folyton felkapcsolt refivel közlekedsz: úgy általában
semmi* nem szabályos, amivel a motorosok fel szeretnék hívni magukra a
többi közlekedő figyelmét - mivel nem szeretnének miattuk meghalni.Persze a "másik oldalról" a sufni xenon köpködők állítják, hogy azért fog a
motoros meghalni, mert elvakítja a szembejövőt. Én meg használom. Pont.
Majd ha egy rendőrbácsi kér meg rá, hogy nem kéne, akkor nem fogom.
(Btw. én sem szeretem a gagyi autóban a gagyi xenont, mert nem szép és
vakíthat, de azért nem fogok frontálisan belecsattanni, ha egy szembe jön.)
Valahogy 2-3 év xenon használat során egyszer sem vakultak úgy el tőle...
Mentem már Barátnőm mögött is a Majával, kérdeztem, hogy vakítja-e? És
mondta, hogy nem; ahhoz képest meg a refis motoros zavarta nappal is.
Nem mindegy, hogy csak erős fény, vagy rossz helyre is megy. Vagy is-is.*: gondolok itt mondjuk egy hangos sportkipufogóra, ami "E" jelzés nélkül,
nem legális, a műszakin nem megy át, stb. Mégis sokan használnak ilyet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
dJ Peer #41650 üzenetére
H4-es - jó esetben
- gond nélkül belemegy. Kérdés, hogy elbírja-e a foncsor
a nagyobb hőterhelést: egy próbát megér, olcsón adják az ilyen fasza izzókat.Miért lenne érdemes lekapcsolni a lámpát? Motoron mindig kötelező, szóval a
legjobb, hogy automatikusan kapcsol. Ha azon aggódsz, hogy az indítózásnál
nagy terhelést kap az aksi, ne tedd... Valóban megkapja! Annál is nagyobbat!
Viszont arra van kitalálva, hogy ezt bírja, s nem az a -2x35W fog rajta segíteni,
ha amúgy indítási gondjaid vannak. Ha nincsenek, akkor pláne nem érdemes... -
kcsa
veterán
válasz
dJ Peer #41662 üzenetére
Sajnos ez nem így megy. Be kell menned, felpróbálnod mindkettőt. Jó eséllyel egyik lesz jó a fejformádra
(és ez persze mindig a drágábbik
)
Neked is ajánlom a webbike tesztjeit, ahol a fejformát is jelölik a sisakoknál - én is ez alapján tudtam kb. kiválasztani, hogy melyik lehet a jó nekem.
-
killer1203
senior tag
válasz
dJ Peer #41746 üzenetére
Hát igazából nagyon bejött, de a motorja.. nagyon karbantartás igényes, és nekem sikerült egy olyat kifogni, többet állt a szerelőnél mint amennyit használtam volna. Csak a pénzt locsoltam bele.
Amúgy a VX 125 ös runnerokról mi a véleményetek ?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
Skizz
addikt
válasz
dJ Peer #41820 üzenetére
Értem. Még annyit szeretnék, hogy félszintetikus-szintetikus keverése mennyire kockázatos? Most vettem a dioba egy flakon szintetikusat, de elfelejtettem az előző tulajt megkérdezni, hogy milyen van benne. Az is lehet, hogy full, de ha mégsem, probléma, ha ráöntöm a fullt?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
dJ Peer #41830 üzenetére
Igen, van, én mindig Full szintetikus olajat keresek (ma is vettem a Tactba 2L-t).
Ha már Tact... Tegnap elhoztam a szerelőtől, jó lett (jobb mint a törés előtt volt
), amit akartam megcsináltattam rajta most. Nem is volt olyan horror pénz, mint amire számítottam.
Most összeírtam a költségeit, sajnos a km spirál szakadást lassan javítottam, így nem 100%-ig pontos az egész "szervizkönyv", de a lényeg látszik. 1 év alatt benzinnel együtt 150 000-ből meg is volt (ebből 40+ a benzin), a ~3000km. (Vételárral, biztosítással, olajjal, szervizeléssel)...
Átlagos fogyasztása 3,9L-re jött ki, kellemesebb, mint a 4,5 amit eleinte produkált.
Most újra precízen fogom vezetni.
Kíváncsi leszek számít-e valamit a karburátor beállítása. Érzésre nem sokat változott, talán kicsit halkabb lett (még az eredetinél is).
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő