Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spider23

    aktív tag

    válasz jeni #41716 üzenetére

    2 nap után sem kaptam az üzlettől választ arra hogy hogyan lehetne megoldani a problémát és kicserélni a ramot vállalva minden plusz költséget természetesen.
    Ezért írtam nekik egy másik emailt hogy mivel nem kaptam választ 2 napja és ezek szerint nem megoldható a csere így elállnék a rendeléstől és visszaküldeném a csomagot. Erre 5 percen belül jött a kioktató válasz hogy még csak 1 nap telt el (ami valójában 2 teljes munkanap volt) és hogy céges vásárlásnál nincs olyan hogy elállás. (ilyen van?)
    Majd közölte hogy hétfőn vagy kedden fognak erre a kérdésre válaszolni hogy tudják-e egyáltalán cserélni a ramot és hogy legyek türelemmel. A baj csak az hogy már elég sürgős lenne a céges gép hogy működjön...

Új hozzászólás Aktív témák