Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vladislav

    tag

    Sziasztok!

    Projektort szeretnék vásárolni, tudnátok segíteni tanáccsal?

    - mire szeretnéd használni a projektort: elsősorban filmezés, másodsorban játék
    - mire szeretnél vetíteni: lehet amatőr vagyok, de ameddig nem vásárolok vetítővásznat, egy sima felületű, világos falra.
    - mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, biztos nem ,,szabvány méret", de a mostani kölcsönkapott kb 6-10 éves projektorral kb egy 2 m hosszú, 1,3 széles falsávot vetítek be
    - illetve milyen távolságból néznéd azt: kb 3 m
    - mekkora a szoba: kb 20 m2
    - van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni): plafonról nem nagyon szeretném
    - mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?): brt 200-250
    - mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda: olyan sötét és világos, amilyennek akarom

    Ár-értékarányban, ha lehet ilyet írni, melyik a legjobb vétel? Nincs jelentősége számomra, hogy DLP vagy LCD-e, mivel, ahogy olvastam, mind két típus rendelkezik előnyökkel, hátrányokkal. Nem rendelkezek fullHD-s tv-vel, így az sem lenne egy rossz szempont, ha legalább a projektor fullHD-s felbontású lenne, de ez sem elsődleges elvárás.

    Árukeresőn nézegettem beállítottam a brt 250 maximum árhatárt, kb 600 projektort hozott fel találatként. Bőven van választék. Természetesen elolvastam 1-2 cikket, így van 1-2 szempont, amit figyelembe vennék (fentebb írtam), de így is nagy a kínálat.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv: Vlad

  • Vladislav

    tag

    Sziasztok!

    A választ köszönöm!