Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
Aktív témák
-
dbalazs80
tag
válasz Szajbee #15374 üzenetére
Toshiba Portege R700 esetleg, az fémházas.
A Dell Vostro nem fémházas, csak a műanyag kasztnira van téve egy vékony fémlemez, alatta műanyag az egész.
ASUS egyike sem fémházas, műanyag az összes, és az U sorozat szvsz túl is van árazva.
i3 és i5 között azért elég nagy különbség van, gondolj csak a turbo boost-ra pl.
-
dbalazs80
tag
Egy biztos, ha valaki jót akar magának, akkor Acer notebookot SOHA nem vesz magának!
-
dbalazs80
tag
válasz GaborGh #24016 üzenetére
Kivlovnak is ez a válaszom, tessék ezzel vitatkozni!
Sziasztok!
Csak meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat.
Kicsivel több mint két éve vagyok tulajdonosa egy Acer Extensa 5630G készüléknek.
Bár nagyon szerettem a gépet, az utóbbi 4-5 hónapban csak a bosszúságot okozza, és itt nem feltétlenül a készülék a hibás.Nos a készülék némi problémával küzdött, bekapcsolás gondok, USB gondok, majd egyszer fogta magát és nem indult el többé.
A készülékre 1 év alapgari volt, és vettem hozzá 2 év Platinum garanciabővítést is.Ennek köszönhetően elküldtem a Brno-i szervízbe.
Ott alaplapot memóriát cseréltek, és ha már ott volt az ODD-t is kicseréltettem.Visszaérkezett a gép és jöttek a bosszúságok.
Az ELMÉLETILEG ÚJ alaplap alapból memoria slot hibás volt, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ahol a következőt kérdezték : "Honnan tudom, hogy hibás a memóriafoglalat?"
Mondtam, hogy bele akartam tenni plusz memóriát, úgy derült ki.
Oké, akkor küldjem el megint a szervizbe.
Ezt én megtettem, majd az előző 5 naphoz képest 10 munkanap múlva visszaérkezett a készülék.
A memóriát, HDD-t és egyebeket takaró műanyag burkolat csavarjai szétbarmolva, de még csavarozhatóak voltak.A megintcsak ELMÉLETILEG ÚJ alaplap ismét memóriafoglalat hibás volt, csak most a másik slot volt a hibás.
További különbség volt, hogy az előző esetnél ha a hibás slotba memóriát tettem, akkor el sem indult a gép.
Most ez úgy változott, hogy a hibás slotban nem érzekelte a memóriát, de ha a másik slotban volt memória, akkor elindult.
Ügyfélszolgálat ismét felhív, mostmár kicsit pipásan, mondom, hogy mi a probléma, és hozzáteszem, hogy köszönöm, de ezt ne játsszuk tovább, kérném a cserét, vagy csereigazolást, mert ez nekem munkaeszköz, és már így is elég sok a kiesés.
Ügyfélszolgálat kéri, küldjem ki, és megvizsgálják a kérelmemet.
Oké, immár harmadszor megy ki a gép EGY azaz 1 hónapon belül!!!
Megérkezett a készülék Brno-ba, majd nem sokkal később vár az e-mail a postaládámban, hogy nem vagyok jogosult a cserére/csereigazolásra a hiba jellegéből adódóan. (WTF?)
Oké.
Készülék visszaérkezik, memóriafoglalatok NEM hibásak, kezdtem örülni.
Mosolyom sajnos nem tartott sokáig, 2 hét múlva a gép megint használhatatlan volt, be sem kapcsolt.
Hibajelenség a kezdetektől fogva a WIFI-n keresztül csak nyögvenyelősen csatlakozott hálózathoz, minden második bekapcsolásnál nem indult a rendszer, USB portok csak néha működtek.
Majd egyszercsak megint nem kapcsolt be a készülék.Ügyfélszolgálat felhív, mondom, hogy mi a probléma, mondom, hogy ez már nonszensz, már nagyon pipa vagyok, mondom, ha a gép jön vissza, nem csereigazolás, akkor megy a bírósági idézés is a géppel ki.
Ennek előzménye, hogy jeleztem, már túl vagyunk a 3 fődarabcserén, sőt, amire a válasz az volt, hogy a drágán megvásárolt plusz garanciám semmit sem ér, mert nem azok a feltételek vonatkoznak a plusz 2 évre, mint az alap 1 évre.
Tudtommal a plusz garanciaidőtartamra vonatkozóan az alapgaranciális időtartamra vonatkozó jogoknál kevesebbet nem kaphatok, csak többet.Nos gép ki, alaplap, VGA, HDD csere, és most megint nálam van.
A lényeg, hogy az Acer Slovakia SRO Magyarországi képviselete, a Fogyasztóvédelem és a békéltetőtestület felé is indul a levél, és ha kell, akkor az Acer Ázsiai központjának is írok egy szép levelet.Szóval vigyázzatok, ha plusz garit vesztek a gépre, mert a drága pénzetekért nem azt kapjátok, ami megilletne!
-
dbalazs80
tag
válasz Chaser #24018 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy átmegy a kezeim között napi szinten 20-30 gép, úgyhogy nyugodtan kijelenthetem, hogy a márka gépei sz@rok.
Érdekes, hogy más márka gépeivel nincs annyi gond, mint az Acerral.Az pedig, hogy belenyúltam egy defektesbe, még csak-csak elmegy, de az Acer hozzáállása az ami igazán felháborító.
-
dbalazs80
tag
válasz kivlov #24022 üzenetére
A Brno-i szervizben is csak gányolnak a mellékelt ábra szerint.
A Dellről jobb ha nem beszélünk, az Inspiron N5010/M5010/N5110 széria egy vicc konkrétan.
Ezzel kapcsolatosan a Dell állásfoglalása, hogy egyet kiküldtek külföldre bevizsgálni, és semmi baja sincsen, állítólag csak mi magyarok panaszkodunk rá, a környező országokban minden szép és jó, szóval probléma nincs.Igen, ez a konkrét gép egy az ezerből, de hidd el, naponta látok rossz Acer gépet, mondjuk a Dell most beelőzött, de a többi gyártónál nagyságrendekkel kevesebb a meghibásodás és a szerviz is sokkal korrektebb.
Pl. 3 fődarabcsere után cserekészülék, vagy csereigazolás, a plusz garanciaidő alatt is!
De mondhatnék egy bizonyos Japán márkát, ahol a betört kijelzőt is kicserélték garanciában.
Sok példa van erre.
Ráaádsul a többi gyártónál be tudsz menni itt Budapesten valahova reklamálni, megbeszélni, az Acernél ilyen nincsen, vannak a telefonos ügyfélszolgálaton a droidok és kész. -
dbalazs80
tag
válasz Chaser #24024 üzenetére
Köszi, de tőled sem mástól sem kell a kioktatás, már 7 éve ebben az iparágban dolgozom, tudom, hogy a PB az eMachines, is Acer, de elárulok egy titkot van még olyan cég, ami az Aceré.
Ja igen, valóban a nagy multiknál, Média, Saturn rogyásig ezekkel vannak tele, de nézz meg egy szakboltot, na ott nem fogsz mindenhol találni, talán nem véletlen.
A 3 év garinál tudod az a probléma, hogy a vásárlás előtt sehol egy tájékoztató, és a regisztrációkor sincsen leírva, hogy korlátozott a garancia.
De kérlek, mutasd meg, hogy hol van az Acer oldalán ez leírva, mert 1 hét után sem találtam erre vonatkozóan útmutatást, információt.
Ne abból induljunk már ki, hogy a birka átlag user aki a Auchanban a zöldségespult mellől vesz Acer notebookot, hanem abból, akik szakboltba mennek vásárolni.
Szakboltokban éves szinten az Acer és csapata termékeiből adnak el a legkevesebbet.
Mivel üzleti titok ezért nem oszthatok meg veletek sem cégeket, sem pedig darabszámokat.
-
dbalazs80
tag
válasz GaborGh #24027 üzenetére
Tudom, hogy jelenleg még globális szinte az Acer értékesíti a legtöbb gépet, de ez nemsokára változni fog, olvashattuk már, hogy mennyire nyereséges jelenleg az Acer.
Pontosabban elég veszteséges negyedévet zárt.
Sajnos minden gyártó próbálja maximalizálni a profitot, és ez magával vonja a költségek csökkentését.
Ha egy alkatrészen 1 centet spórolnak, de abból éves szinten 20 millió darabot építenek be, akkor máris 200.000 dollárt spóroltak, és ezt mindegyik gyártó eljátssza.Tulajdonképpen, ha nagyon szigorú szemmel nézem, akkor egyik gyártó termékét sem szabadna megvenni.
-
dbalazs80
tag
válasz odipapa #24033 üzenetére
Csak az egyik részére válaszolnék.
Most ki fogom verni a biztosítékot sokaknál, de ez mind tapasztalat, méghozzá kézzelfogható tapasztalat.
Általánosságban, nem kihegyezve az üzleti, vagy a konzumer vonalra
Top3 gyártó : Fujitsu, Toshiba, Lenovo
Top3 szervíz : Toshiba, Fujitsu, Dell
-
dbalazs80
tag
Megmondom neked őszintén, hogy a konzumer vonalon lévő gépei nem igazán számítanak jónak.
A mostani 6-os szériás Probook-ok és az új Elitbook-ok jók, de valljuk be, nem mindenki számára megfizethető kategória.A HP szervizzel elég vegyesek a tapasztalatok, ezért nem játszik a Top3-ban nálam egyik helyen sem.
-
dbalazs80
tag
válasz GaborGh #24039 üzenetére
Akkor amikor vettem és amelyik szériát vettem gyakorlatilag nagyon jó tapasztalatok voltak.
Nekem konkrétan Acer Extenxa 5630G-m van, és kb. 2 évig nem is volt vele gond.A másik dolog, hogy anno, amikor vásároltam, akkor egy nagyon jó teljesítményű és árú készülék volt.
Bár már bánom, hogy akkor nem a Toshiba mellett döntöttem, de nekem sosem jött be a lakkfényes készülékház. -
dbalazs80
tag
válasz Chaser #24042 üzenetére
Szerencsére Pistike és szülei egyre inkább szakboltba mennek vásárolni.
Másik dolog, hogy azért van belőlük jópár.
Gondoljunk csak Laptop.hu, Laptopszalon.hu, Notebookstore.hu, Notebook.hu, akiknek még raktárkészletük is szokott lenni.
A laptopdiszkontról nem beszélek, mert az a Laptop.hu-é.
A tisztán csak webáruházak nem játszanak nálam.A külön garancia egy igen érdekes dolog, sajnos ha a jogot nézzük, akkor semmit sem tehet az ember, de azért szerencsére vannak lehetőségek erre vonatkozóan is.
-
dbalazs80
tag
válasz Chaser #24060 üzenetére
Nos, nem tudom ki mondta ezeket neked, de az EC-CO-sokat jól ismerem.
Semmilyen magánszemély által vásárolt készüléket NEM javíthatnak, csak és kizárólag nagyvállalati ügyfelekkel foglalkoznak garanciaidőn belül!!!
Garanciaidőn kívül jó pénzért persze mindent lehet.A másik dolog, hogy a plusz garira is azért van egy apróság, amit elfelejtenek a gyártók és szervizeik.
A gyártó által vállalt plusz garanciaidőben az 1 év alapgaranciára vonatkozó feltételeknél rosszabb, értsd a felhasználót hátrányosabban érintő szankciót és/vagy korlátozásokat NEM alkalmazhat.
Aktív témák
- Autóhifi
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Yettel topik
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Digitális detox a Nokiától
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- További aktív témák...
- Gyári magyar Lenovo Thinkpad laptop billentyűzetek többféle típushoz
- Eladó 2015 MacBook Air 13", 92% akku, Magyar billentyűzet
- DELL Inspiron 3520 15.6" HD LCD i3-3110M CPU, 4GB RAM, 240GB SSD, gyári magyar billentyűzet
- Lenovo ThinkPad E470, i3-6006u, 8GB RAM, 180GB SSD, gyári magyar billentyűzet, 90%-os gyári akksi!
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB