Hirdetés

Aktív témák

  • dbalazs80

    tag

    válasz GaborGh #24016 üzenetére

    Kivlovnak is ez a válaszom, tessék ezzel vitatkozni!

    Sziasztok!

    Csak meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat.

    Kicsivel több mint két éve vagyok tulajdonosa egy Acer Extensa 5630G készüléknek.
    Bár nagyon szerettem a gépet, az utóbbi 4-5 hónapban csak a bosszúságot okozza, és itt nem feltétlenül a készülék a hibás.

    Nos a készülék némi problémával küzdött, bekapcsolás gondok, USB gondok, majd egyszer fogta magát és nem indult el többé.
    A készülékre 1 év alapgari volt, és vettem hozzá 2 év Platinum garanciabővítést is.

    Ennek köszönhetően elküldtem a Brno-i szervízbe.
    Ott alaplapot memóriát cseréltek, és ha már ott volt az ODD-t is kicseréltettem.

    Visszaérkezett a gép és jöttek a bosszúságok.

    Az ELMÉLETILEG ÚJ alaplap alapból memoria slot hibás volt, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak, ahol a következőt kérdezték : "Honnan tudom, hogy hibás a memóriafoglalat?"
    Mondtam, hogy bele akartam tenni plusz memóriát, úgy derült ki.
    Oké, akkor küldjem el megint a szervizbe.
    Ezt én megtettem, majd az előző 5 naphoz képest 10 munkanap múlva visszaérkezett a készülék.
    A memóriát, HDD-t és egyebeket takaró műanyag burkolat csavarjai szétbarmolva, de még csavarozhatóak voltak.

    A megintcsak ELMÉLETILEG ÚJ alaplap ismét memóriafoglalat hibás volt, csak most a másik slot volt a hibás.
    További különbség volt, hogy az előző esetnél ha a hibás slotba memóriát tettem, akkor el sem indult a gép.
    Most ez úgy változott, hogy a hibás slotban nem érzekelte a memóriát, de ha a másik slotban volt memória, akkor elindult.
    Ügyfélszolgálat ismét felhív, mostmár kicsit pipásan, mondom, hogy mi a probléma, és hozzáteszem, hogy köszönöm, de ezt ne játsszuk tovább, kérném a cserét, vagy csereigazolást, mert ez nekem munkaeszköz, és már így is elég sok a kiesés.
    Ügyfélszolgálat kéri, küldjem ki, és megvizsgálják a kérelmemet.
    Oké, immár harmadszor megy ki a gép EGY azaz 1 hónapon belül!!!
    Megérkezett a készülék Brno-ba, majd nem sokkal később vár az e-mail a postaládámban, hogy nem vagyok jogosult a cserére/csereigazolásra a hiba jellegéből adódóan. (WTF?)
    Oké.
    Készülék visszaérkezik, memóriafoglalatok NEM hibásak, kezdtem örülni.
    Mosolyom sajnos nem tartott sokáig, 2 hét múlva a gép megint használhatatlan volt, be sem kapcsolt.
    Hibajelenség a kezdetektől fogva a WIFI-n keresztül csak nyögvenyelősen csatlakozott hálózathoz, minden második bekapcsolásnál nem indult a rendszer, USB portok csak néha működtek.
    Majd egyszercsak megint nem kapcsolt be a készülék.

    Ügyfélszolgálat felhív, mondom, hogy mi a probléma, mondom, hogy ez már nonszensz, már nagyon pipa vagyok, mondom, ha a gép jön vissza, nem csereigazolás, akkor megy a bírósági idézés is a géppel ki.
    Ennek előzménye, hogy jeleztem, már túl vagyunk a 3 fődarabcserén, sőt, amire a válasz az volt, hogy a drágán megvásárolt plusz garanciám semmit sem ér, mert nem azok a feltételek vonatkoznak a plusz 2 évre, mint az alap 1 évre.
    Tudtommal a plusz garanciaidőtartamra vonatkozóan az alapgaranciális időtartamra vonatkozó jogoknál kevesebbet nem kaphatok, csak többet.

    Nos gép ki, alaplap, VGA, HDD csere, és most megint nálam van.
    A lényeg, hogy az Acer Slovakia SRO Magyarországi képviselete, a Fogyasztóvédelem és a békéltetőtestület felé is indul a levél, és ha kell, akkor az Acer Ázsiai központjának is írok egy szép levelet.

    Szóval vigyázzatok, ha plusz garit vesztek a gépre, mert a drága pénzetekért nem azt kapjátok, ami megilletne!

Aktív témák