Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz Goblin12 #99865 üzenetére

    Új swift dízelt el kell felejteni, régi yarisból jók a dízelek nagyon, a többiről nincs infóm.

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Goblin12 #99865 üzenetére

    Nincs dízel, 1,2i, 1,4i és 1,4-es hybrid van csak. A benzinesek se esznek sokat. Nekem mk1 1,2-es van most is. Városban 5,5 pályán 6,2 országúton 4,7 a fogyija nem szöttyögve ami nagyon kellemes. Az 1,4-es nyomatékosabb, ha az is belefér a keretbe akkor érdemesebb arra rámenni de az 1,2-es sem halott. 974 kg és 78 le a 1,2-es is, tehát arányaiban nem vészesen gyenge. Nincs benne vvt rendszer (-1 hiabforrás) de dupla gyertyás (az alsó és felső rpm tartományban egyszerre, a középsőben meg eltolt keverékbegyújtás van) így alul is nyomatékos (2800 rpm-nél már nyomatékcsúcson van). Cserébe ugye költségesebb a gyertya csere mert 8 darab kell bele (40k km a csere periódusa). Láncos vezérlése van, tehát nem kell cserélni, mivel nem erős a motor egyáltalán nem jellemző a lánc nyúlása (de azért hideg indításnál fülelj, ha csattog a motor akkor azonnal hagyd ott!!).

    Belül nagyon tágas, a felxi ülésrendszer miatt kivállóan pakolható, de elég ha elolvasol pár tesztet ott is csak jókat írnak róla.

    Hiba? Szerencsére nem nagyon van, ami van az is csak ergonómiai. Rövid az ülés lapja, a rádió hangzásvilága elég gyatra és csak a vezető ablaka automata.
    A váltó parádé a kormány fogása is nagyon kellemes, nekem eddig semmi hiba nem jött elő a kopók cseréjén kívül. Volt két visszahívás, azt érdemes lellenőrizned vétel előtt (nem volt mind érintett az elsőben a fényszóró kábelkötegét cserélték tűzveszélyesség miatt (ha a gyárinál erősebb izzó kerül bele akkor a szigetelése megolvadhat), a másikban meg a váltóbovdent cserélték egyes modelleken).

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák