- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Mozgásban a Kill Knight
gp A mai nap folyamán érkezik egy kipróbálható demó PC-re, így megnézhetjük végre hogy fest élőben a játék.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz ReSeTer #49660 üzenetére
A régebbi 2.0 a közvetlen befecskendezéses úgynevezett IDE motor. Rossz a híre, pedig alapvetően nem egy rossz motor. Két jellemző hibája szokott lenni, a nyomásszabályozó szelep, és a nyomásszenzor.
Ezek nem óriási összegek, de azért nem is két fillér. 40-50 ezer forint körül van mindkettő, viszont úgy gondolom, hogy aki egy valaki 7-8 millióba kerülő autót ma meg akar venni 1 milla körül, annak ilyenekkel számolnia kell.
Megelőzte kicsit a korát az a motor, akkoriban még nem volt ennyire elterjedt a közvetlen befecskendezéses technológia a benzineseknél.
A 2.0 16v egyszerűbb konstrukció, picit gyengébb és picit többet eszik, de nincsenek azok a nyűgjei, mint az IDE-nek. Mindkettőben van viszont ún. okoskerék (a vezérlést módosítgatja), az hajlamos elromlásra, ekkor alapjáraton kissé traktoros lesz a hang. Nagy bajt nem csinál egyébként.
Motorikusan ez jellemző rájuk. Egyébként a Laguna nem rossz autó, van néhány elektromos nyűgje, a legjellemzőbb talán a keréknyomás szenzorok tönkremenetele, ez ha nem kell, akkor kikapcsoltatod, és többet nem idegesít. A másik az indítókártyák szeretik előbb-utóbb megadni magukat, fórumokon lelkes önkéntesek szívesen javítják, onnantól nincs velük gond. Az összeszerelési minőség nem tökéletes, sok minden nyöszörög az utastérben, de nagyon komfortos autó. A futóműve kényelmes, a hátsó híd szilentje szeret tönkremenni benne elég gyakran, pár ezerért pótolható.
Utólag extrákkal jól bővíthető, könnyen varázsolható bele tempomat, sötétedős belső tükör, beszédszintetizátor és ESP is, ha esetleg alapból nem lennének ezek benne.
Én úgy gondolom, azonos pénzért többet ad, mint egy német.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nikon DSLR topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Gitáros topic
- SörcsaPH!
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Xbox Series X|S
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs