Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz ReSeTer #49660 üzenetére

    A régebbi 2.0 a közvetlen befecskendezéses úgynevezett IDE motor. Rossz a híre, pedig alapvetően nem egy rossz motor. Két jellemző hibája szokott lenni, a nyomásszabályozó szelep, és a nyomásszenzor.

    Ezek nem óriási összegek, de azért nem is két fillér. 40-50 ezer forint körül van mindkettő, viszont úgy gondolom, hogy aki egy valaki 7-8 millióba kerülő autót ma meg akar venni 1 milla körül, annak ilyenekkel számolnia kell.

    Megelőzte kicsit a korát az a motor, akkoriban még nem volt ennyire elterjedt a közvetlen befecskendezéses technológia a benzineseknél.

    A 2.0 16v egyszerűbb konstrukció, picit gyengébb és picit többet eszik, de nincsenek azok a nyűgjei, mint az IDE-nek. Mindkettőben van viszont ún. okoskerék (a vezérlést módosítgatja), az hajlamos elromlásra, ekkor alapjáraton kissé traktoros lesz a hang. Nagy bajt nem csinál egyébként.

    Motorikusan ez jellemző rájuk. Egyébként a Laguna nem rossz autó, van néhány elektromos nyűgje, a legjellemzőbb talán a keréknyomás szenzorok tönkremenetele, ez ha nem kell, akkor kikapcsoltatod, és többet nem idegesít. A másik az indítókártyák szeretik előbb-utóbb megadni magukat, fórumokon lelkes önkéntesek szívesen javítják, onnantól nincs velük gond. Az összeszerelési minőség nem tökéletes, sok minden nyöszörög az utastérben, de nagyon komfortos autó. A futóműve kényelmes, a hátsó híd szilentje szeret tönkremenni benne elég gyakran, pár ezerért pótolható.

    Utólag extrákkal jól bővíthető, könnyen varázsolható bele tempomat, sötétedős belső tükör, beszédszintetizátor és ESP is, ha esetleg alapból nem lennének ezek benne.

    Én úgy gondolom, azonos pénzért többet ad, mint egy német.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák