Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
e=mc²
őstag
válasz DeFranco #69292 üzenetére
A kocsi nem lopott, nem korozik, rendesen ment le az erdetvizsga. Ezeket mar az altalam megbizott szerviz csinalta meg, ami dokumentalva van.
A muszakin meg atment, ahogy atment, azt meg a kereskedo vegezte el. Viszont le lett ellenorizve a mar emlitett szervizallomason.A kocsival nincs problema, es nem is lesz. Azt gondolom magamrol, hogy en sem ugrok bele minden jonak latszo uzletbe, hanem utanaolvasok/kerdezek amit nem tudok. Ezert is vagyok most itt.
Amugy a nyugalom erdekeben megnezettem otthon az iratokat es valoban, volt egy forgalomba visszahelyezesrol szolo osszeg 2300Ft ertekben az okmanyirodaban, a forgalmi es torzskonyv, meg a plakett mellett.
Es nem aggodom, mert a stressz rossz, meg gyomorfekelyem lesz
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz DeFranco #69297 üzenetére
Persze, csak mivel tudom magamrol, hogy amivel mar nincs gondom, azt zaros hataridon belul elfelejtem
Hogy ez most jo-e vagy sem, mint bizonyos helyzetekben, mint most ez, az mas kerdes.Biztos vagyok benne, hogy akkor utananezettem, es nem volt problema. Az sem, hogy forgalombol ki volt vonva.
Tudom, hogy segiteni akarsz, amit meg is koszonok!
Koszonom!
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz Tankblock #73634 üzenetére
Ize, ha veszel egy szett Continental teli gumit kapsz egy Polot ajandekba, vagy mi?
A gumi temahoz: en szerettem volna venni 4 uj teli gumit es epp Continentalt, de ugy jott ki a lepes, hogy ezen a zord es rendkivul hideg telen jo lesz a 4 evszakos hasznalt is, ami a kocsival egyutt jott. Aztan majd jo lesz ez nyarra is, mert ugysem lesz dogmeleg es aszaly es majd jovo telre veszem meg az uj teli garniturat.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sava Adapto van rajta. Gumis azt mondta, hogy jo lesz ez, a kopasa sem veszes, majd tavasszal kell megcserelni a hatsokat elore, mert picit jobban koptak az elsok belso reszen.
Futomu beallitas megvolt vasarlaskor is, meg decemberben is... Ez van, katyu hegyek...
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Szeretnek venni autoradiot, mert ami most benne van, az mar nem mukodik.
Honnan tudom megallapitani/megtudni, hogy melyik autoba milyen megy bele? (csatlakozora, kivezetesekre gondolok)
Pl. az ilyen tud-e mukodni P11-es Nissan Primeraba?
Koszi, udv,
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Kedves kollegak!
Egy eve vasaroltam a kocsimat (Nissan Primera P11 SLX, 1999) es gondoltam megosztom veletek a spritmonitoron vezetett koltsegeket. Ha minden igaz semmi nem maradt ki.
Aki szereti csemegezni ezen adatokat, annak a link, aki meg nem, vagy csak konstruktivan hozzaszolna, azt orommel vennem.
udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz szőröscica #100072 üzenetére
Igen, en direkt vettem a Reanult-val valo kooperacio elottiekbol. Elvileg alvazszam alapjan angliaban gyartottak az enyem. Vasarlas utan volt egy nagyobb 100k+ javitas, amiben a kuplung csere volt a legnagyobb munka.
Es csak tankolom es tankolom.Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz Laraxior #100185 üzenetére
En csak erre reagalnek:
"Van akiket az idegesít, hogy a motoros előremehet a lámpánál, szerencsétlennek autóval meg ki kell várni a sorát..."
En rettentoen utalom, ha elso vagyok a lampanal es bemaszik elem egy motoros. Pedig nem utalom oket, Nem uldozom oket, nem allok meg elottuk, mint ahogy a pelda is mutatja. Csak idegesit, hogy megallok a vonalnal, meg epp latom a lampat is, de neki be kell jonni szinte a keresztezodes kozepebe.
Egyszeruen nem ertem azt, hogy ha nekem ki kene birnom azt, hogy nem tudok azonnal indulni piros-sarganal(!), akkor neki miert nincs turelme, az amugy is furgebb, gyorsabb jarmuvevel kivarni mogottem ugyanazt az idot.A masik hogy alacsony sebessegnel (araszolasnal) addig csalinkazik a kocsik kozott - olyan esetlenul, hogy szinte latom lelki szemeimmel, hogy kezdo motoroskent en sem csinalnam jobban - amig csak sikerul valakinek a visszapillantojat behajtani, rosszabb esetben letorni.
Felreertes ne essek, nem ellened iranyult, csak erre a mondatra beugrott ez az eleg gyakori eset.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz lenox #100223 üzenetére
En is. Mint mondtam, nem utalom oket, csak a fentire reagaltam, hogy az adott szitukat viszont igen.
De amikor latom en autoskent, hogy gepeszkednie kell, mert akkora hely nincsen, hogy normalisan elferjen...Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Kerdes: mi lehet a problema, akkor, ha alapjarat megy, sebessegbe be lehet tenni az autot, de gazadasra rendszertelen kopogo es valtozo erossegu hang elol-alulrol es meg sem mozdul a kocsi, csak a fordulatszam emelkedik meg.
Elozmeny: keresztezodes elott megallas, jo szokashoz hiven ki uresbe. Elindulaskor egyes es gaz, Kis lenduletett vett a kocsi, de elkezdett kopogni es az erejet elhagyta a motor. annyi lenduletet meg volt, hogy lassan atgurult keresztben az uton. Onnan tolva lett a leparkolashoz.
udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Ismet autovasarlas elott allunk, es a kiszemelt lesz egy 2003-2010 kozott gyartott Nissan Micra K12.
Van valakinek tapasztalata muszakilag errol a tipusrol? Ismertebb hibakat neten kutakodva megtalaltam (pl. nyulos vezermulanc). Azonban barmilyen mas informaciora vevo lennek az autoval kapcsolatban. Tenyleges tapasztalat, esetleg szervizes velemeny, stb.
Pontos kinezett peldany meg nincs, de a felhozatal nagyjabol megvan, hetvegen mennek korbe par helyre szemrevetelezni.
Koszi, udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Nezzetek, ugy gondolom, hogy normalisan feltettem egy kerdest talan a megfelelo helyen. Nem erre szamitanek egy "szakmai" topicbol.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz molnarpeter #159183 üzenetére
Csak benzinest, az alap 1.0-t eleve kilottem, marad az 1,2 ill. 1,4-es. Azon belul meg mindegy, hogy most a 65, 80 v 88 LE. Nyilvan minel nagyobb annal jobb, de nem preferalok ezek kozott.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Automata valtokrol, ugy altalaban milyen velemenyetek van?
En egyszer vezettem csak automata valtos autot, a csajom vizsont soha, es neki lehet, hogy ilyen lenne a masodik autonk. Mivel nincs vele tapasztalatunk, igy nem tudom van-e mellette erv, ellenerv.
Pontos valtotipust nem tudok, csak annyit, hogy 4 fokozatu automata. Ez milyen?
Mire kell figyelni, ha probautra megyunk vele? Milyen karbantartasi igenye van, ha van? Milyen gyakran romlanak el? Es ugy osszesegeben: megerheti?
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
-
e=mc²
őstag
válasz szőröscica #159290 üzenetére
Koszi! Ha talalunk megfelelot, elsok kozott lesz a valto-, fek-, es motorolajcsere. Csak talaljunk.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz bitpork #159294 üzenetére
A bajom az, hogy nem fogok tudni semmit az auto eloeleterol, mivel ismeretlen helyrol fogjuk venni. (nincs ilyen kocsi a kornyezetemben, foleg nem automata). Igy azert bennem van egy kis para, hogy melle ne fogjak.
Nem is gondozasmentest keresek, csak jol mukodjon, a gondozast en vallalom, ha ep allapotban van. Na ezt nem fogom tudni en megmondani.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Szombaton megneztunk 5 kis Micrat. Nem voltam elragadtatva egyiktol sem. Amelyik motorikusan jo volt, annak a belseje volt lelakva, kikopva. Amelyik ugy ahogy elfogadhato volt, annak kerregett, csorgott valami a motorter felol.
Egyiket sem vennem meg szivesen.
Volt egy "kellemes zold" szinu kis harom ajtos, automata, amely rovid ideig volt hirdetve.. Ezt megneztuk keritesen kivulrol (mar zarva volt szombat delutan a kereskedes) es ez lehetett volna befuto a kulseje alapjan. Csak mar el volt adva...
Mennyi az eselyunk arra, hogy lesz meg egy ugyanilyen elado valahol valamikor...
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Pecsen tudtok ajanlott autoszerelot? Lehetseges, hogy ott van a kiszemelt kocsi, es mivel 246km-re van tolem, igy inkabb ott vinnem el atvizsgaltatni.
Koszi, udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Lekertem egy kiszemelt autonak a km ora allasait, es eleg furcsa eredmenyt kaptam.
Ugy tudom, hogy csak az okmanyiroda altal bejegyzett valtozasok vannak rajta, ami muszaki vizsga ill atiras lehet jol gondolom? Tovabba a km ora allas is erdekesen alakul. Jelenleg 236500-al van hirdetve.
Minden info jol jonne most a temaban.
Koszi, udv
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Meg mindig automata valto kerdes:
Azt mondjatok meg, hogy szabad-e venni 15 eves automata valtos autot 200e+ km feletti futassal, ha nem volt valtoolaj csere az ismert idoben.
Ha en megveszem es csereltetek olajat az mar karbantartasnak szamit? Ha nem rangat sebessevaltasok koztt, vagy nem magas a fordulatszam, akkor kijelentheto, hogy a valto "rendben" van? Mire figyeljek?
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Meg tudnatok mondani, hogy ha egy benzines auto "hengerfejes", vagy kezd azza valni, akkor milyen tuneteket, jeleket kellene latni/eszre venni?
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz molnarpeter #162337 üzenetére
& 426os
Koszonom a valaszokat.
Nem fogy a hutoviz, evek ota ugyanannyi van benne. Nem is forr fel, sem nem buborekosodik, azonban a szine opalos es zoldes, de inkabb barna (muanyag tartalyon keresztul). Olajszint es allaga szemrevetelezve jonak tunik. Nincs olajsar, sem olajfolyas. Feher fustot nem latok, bar nem biztos, hogy felismernem.
A jelenseg a kovetkezo: Akadozik, dadog a motor ha megyek vele, alapjaraton nem tunik fel. Most eggyel kisebb sebesseget kell hasznalni a megszokott helyett. Pl. 40 km/h-val eddig 3-asban mentem, most 2-esben kell. Elindulas nagyon nyogvenyelos, mert nincs eleg ereje elindulni es olyan mintha lefulladna. Menet kozben razkodik. Uresben gazadasra felporog, de oblos hangja van nemely fordulatszam intervallumon (ez valtozo). Ha elengedem a gazt, akkor visszaall alapjarat fole egy kicsivel es kb. fel-egy masodprec mulva rendes alapjaratra. Gyertyak regiek, de meg elfogadhatok. Hengerek mennek. Uzemanyag felig van, legutobb MOL evo 100 lett bele toltve majus 2-an. A jelenseg kb majus 5-e ota fenn all, de akkor meg enyhen jelentkeztek, ma mar elegge eroteljesebb a teljesitmeny visszaeses. Ma ereztem eloszor valamilyen furcsa szagot, ami olyan mintha es egett szag keveredne olajszaggal.
Egyik haver mondta, hogy neki hasonlo volt a problemaja, egr szelep csere lett belole. Masik haver mondta, hogy lehet hengerfejes.
Olaj es szurok csereje egy eve volt, kb 12e km-el ezelott. Egyebkent is most volt ez betervezve.
Holnap megy szervizbe. Minden informaciot szivesen fogadok addig is toletek.
Koszi.
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz e=mc² #162341 üzenetére
Ma mar nem indult el. Illetve igen, de utana le is allt. Azonnal kiszalltam, es megneztem a kipufogot es feher fust jott ki belole. Tovabba ismet az egett szag. Szervizbe mar nem jutottam el vele. Majd vontatni fogom oda, de leghamarabb jovo heten tudnak nekiallni egyaltalan, hogy mi a baja.
A masik autos topicbol tenyleg eltunt a hozzaszolasom?
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz e=mc² #162445 üzenetére
Igy lassan 2 honap utan leirom, hatha erdekel valakit, hogy mi tortent.
Szerviz1-be vontatas, alaposan elmondtam mi a jelenseg. Egy het utan (en hivtam oket) kozoltek, hogy az auto ongyogyulo. Elindul, jarattak, de a rangatassal nem tudnak mit kezdeni. Megneztek a gyertyakat, mondtak, mar latszik, hogy hasznaltak, de meg turheto, de lassan a cseret be kellene iktatni. Megneztek az EGR szelepet, nem volt elkoszolodva, de azert valamennyire tisztitottak rajta. Legtomegmerot javasoltak cserelni, ami kb. 60 eFt ha egyaltalan talalnak hozza valot. Elobb javasoltak, hogy hibakodot kellene olvasni, de nekik most epp nem volt ott a keszulek, jovo hetre meghozzak. Hivnak, ha lesz valami.
Kovetkezo het penteken kimentem ismet szemelyesen, mert nem hivtak, sem nem vettek fel a telefont. Mondjak, hogy minden rendben van vele, ha bemelegszik akkor mar nem rangat kozepes vagy nagyobb sebessegen. Mondom oke, de nem ez az uzemi mukodese. Sehogyan sem kellene, hogy dadogjon. A gepukkel nem kompatibilis a csatlakozoja, igy keressek valakit, aki ki tud ilyen autobol olvasni.
Masnap elvittem egy korabban mar abs jelado hibat kiolvaso Szerviz2-be. Diagnosztikat megcsinaltak, nincs hibakod a rendszerben. Elmondtam nekik is mi a gond. Ugy velte, ha a tankolas utan kezdodott a jelenseg, akkor elso korben az uzemanyagot, az uzemanyag szurot csereltessem, majd nezessek befecskendezes kepet, spektrumot, parametert, akarmit. O is meg tudna csinalni, de csak ket het mulva lesz idopont. Megkoszontem a kiolvasast es az infokat, mentem vissza Szerviz1-be.
Ismet egy het utan en mentem szemelyesen hozzajuk (hivas ismet nem tortent): Uzemanyag es uzemanyag szuro cserelve, uzemanyag nyomast mertek, az is rendben. Befecskendezes kep egyforma, terit-porlaszt. Hogomba ertek data szerinti erteken. Felmerult, hogy kellene szerezni egy donor autot, mert ok nem tudnak tovabb vele mit kezdeni, de erdekelne oket a vegkifejlet. Ekkor kertem mar idopontot Szerviz2-be. Ket het varakozas jott, addig hazagurultam vele es leraktam a parkoloba.
Ket het mulva reggel indit a kocsi, poccre indul. Gondoltam tankolok bele meg ugy 5L benzint, mert a csere utan elegge keves maradt benne. Kb. 1km-re levo benzinkutig mig gurultam, nem volt dadogas. Meg is lepodtem ezen. Nosza, akkor kicsit kerulok vele, mielott odaviszem. Es egyszeruen megjavult. Nem rangatott semmilyen sebessegen, semmilyen sebessegfokozaton, nem dadogott tartva a gazpedalt adott fordulaton, nem volt benzinszag a belterben. (csak miutan megalltam, akkor ereztem a kocsi korul). Ennek ellenere elvittem Szerviz2-be.
Elso kerdese a szakinak miutan megjelentem a megbeszelt idoponton: gyertya volt cserelve? Nem. Akkor elso lepes az. (5 eve van meg az auto, azota mentem vele 87e km-t. Katalogus szerint ami a bele valo gyertya az volt benne, es annak az elettartama 15.000 km es kerul 1.500 Ft-ba/db). Masodik lepes, hogy a befecskendezest/motort kitisztitjak valamilyen folyadekkal, amivel jaratjak kb. fel orat. Ezen kivul emlitette meg, hogy esetleg kartercsovet ellenoriznek meg, de mondtam ra, ok.
Vegul egy hete hoztam el, es le is lett tesztelve egy hosszabb turaval, es azt lehet mondani, hogy vegre, hasznalhato lett.
A mutatvanyok kerultek osszesen 36.500 Ft-ba, és van egy teli 20L-es kannaba MOL evo 100 benzinem.
Cserebe ma kaptunk egy defektet...
udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
-
e=mc²
őstag
válasz hobizoli #164418 üzenetére
Szerintem az uzemanyag csere, mivel mar a gyertya csere elott megjavult. Azon morfondirozok, hogy lehet, hogy miutan kicsereltek a benzint es a szurot, azutan nem jarattak eleget, hogy tenyleg kicserelodjon a rendszerben? Mennyi maradhat meg ott benne? Es tenyleg annyi kellett volna neki, amig hazagurulok? Kb. 1,5 km.
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Nem a sarki Jozsi bacsi volt. Hivatalosan bejegyzett autoszerviz. Markaszerviz, szakszerviz legkozelebb hozzam 50km-re van.
Most komolyan, azert mert leirtam, hogy majdnem 20 eves kocsim van egybol arra kell gondolni, hogy mindent fusiban kez alatt oldunk meg?
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
válasz Gombinyó #164480 üzenetére
Az elozmenyekben megtalalhato, hogy teletankoltam es velhetoen az uzemanyagtol lett baja a kocsimnak. Nincs ra garancia, de visszakerdezek, arra van, hogy megfelelot is ad el nekunk vasarloknak?
Meg egyszer kihangsulyozom, nem vitatkozni / nyavajogni jottem ide, csupan megkerdezni, hogy mik a lehetosegeim és esetleg volt-e mar valakinek hasonlo tapasztalata? Visszavesznek-e uzemenyagot a benzinkutak, stb. Ennyi. Nem kell ebbe tobbet belegondolni.
Koszi, udv,
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Mivel lehet/erdemes leszedni a szelvedo belsejere ragasztott matricakat, ha nem jon le egyben, hanem csak darabokban es meg ott marad a ragaszto is?
Elso otletkent probalkoztam radirral, de az is csak inkabb maszatolja.
Koszi, udv,
Ambulimax Provider
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
A kocsim elegge kaotikusan, ket fele keppen indul:
- inditas 1: a kulcs elforditasanak pillanataban azonnal, kb. negyed masodpercen belul. Ha ennyi idon belul nem engedem el a kulcsot, akkor csak inditozik es ujra kell probalnom, de ekkor mar csak a masodik modon indul el. Ha sikerul elengednem, akkor siman megy, mintha mi se tortent volna.
- inditas 2: A kulcsot elforditva, hosszu masodpercekig kell inditoznom, mire hajlando elindulni, de akkor is elegge otromba hangon (mintha nem menne minden henger egyszerre, aztan megjavul). Sokszor kell az inditasra gazadassal rasegitenem.Mindket esetben eros benzinszag erezheto a belterben. Mindket esetben hidegen inditva eloszor fekete fustot ereszt a kipufogo, majd par masodperc utan atvalt szurkes-kekes-feherre, majd nagyjabol ket percig inkabb feher, es vegul a fustoles megszunik.
Ha meleg a motor, akkor a fentiek ugyanugy ervenyesek annyi kulonbseggel, hogy talan akkor nem fustol annyira, vagy egyaltalan nem.
Eddig semmi rendszeresseget nem tudtam megfigyelni, ezert is irtam, hogy kaotikus az inditas.
Mi lehet a gond? Szervizbe mar van idopontom, de jo lenne otletelni.
Olaj nem fogy, benzin fogyasztasom kb. 1l-el emelkedett meg az utobbi fel evben. (6,5-7l/100km rol 7,5-8l/100km-re), hutofolyadek kb a tartalybol fel cm-nyi fogyott negyed ev alatt, es nem szokott felforrni.Nissan Primera 1.6 benzin '99
Koszi, udv,
[ Szerkesztve ]
Ambulimax Provider
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen