- Vodafone mobilszolgáltatások
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Hány kalóriát éget el a bújócska?
ma Többek között erre is választ ad a Google/Fitbit új, gyerekeknek szánt modellje.
-
Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
ph A felskálázási eljárások támogatását egyszerűsítő rendszer a jövő lehetőségeire is gondolt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #135895 üzenetére
DCI-nél állítólag a befecskendezők mennek mókás áron.
A kettőstömegű pedig max az automata váltósban nincs. Az alkatrészáruházak listázzák jó olcsón
Nincsenek nagy meglepetések, nem véletlenül annyi a használt laguna ára...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #135979 üzenetére
Passatbol az automata az DSG. A hasznatl DSG 200k futott km felett pedig igencsak roller tud lenni, ha pedig 2.0PD-re van akasztva akkor nem art 6 szamjegyu tartalek amit boldogan locsolsz el az autora.
A H-Astrahoz nem erdemes hasonlitani mert az 1 kattal lejjebb jatszik, ha mar opel, akkor signum vagy inkabb insignia. Insignianal a figyasztast meg kell nezni, mert az kellemetlen meglepetes lehet. -
footy
addikt
-
footy
addikt
Itt nem a kezi vs automata a lenyeg. Hanem hogy a megbizhatosaga es a komfortja a hagyomanyos automatanak mas ligaban jatszik mint a DSG-e es elobbivel sokkal nagyobb nyomatekot lehet atvinni.
ui: Nem vagyok suger, de a kovetkezo automban nem lesz kuplung.
ui2.: Max ami a wandlert hidalja.(#136115) Tsebacsi
Legkozelebb vegyel a billaban repas kenyeret - karottenbrot. Olyan finom besz*rsz es meg 3.-4. nap is teljesen eheto. Mondjuk kerul is vagy 2.79-be a fel kilo[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A hagyomanyoshoz kepest azert van kulonbseg, foleg ha mar van egy par meter a DSG-ben.
Egyebkent az elindulasnal ill. stop&go helyzetekben jelentosebb a kulonbseg.
A DSG-nek egyetlen elonye van a fogyasztas, ami regen kb 1,5l volt mara viszont 0,2L lett.
(ZF duplakuplungos(pl PDK) vs ZF 8HP osszehasonlitasanal)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Mar a kapcsolas sebessegeben sincs erzekelheto kulonbseg. Tegnap talaltam pont errol egy cikket, amit persze most sehol sem sikerul megtalalni. Viszont itt van egy regebbi tablazat a kapcsolas sebessegerol:
200ms alatt nem erzekelheto a valtas.
A 8hp pedig nyilvanvalaoan meg gyorsabban kapcsol mint 6HP21 -
footy
addikt
válasz stefa1987 #136166 üzenetére
Ilyen egyertelmu osszefugges az urtartalom es fogyasztas kozott nincs. Nehezebb kasztniban konnyen elofordul hogy az 1.4 tobbet eszik mint egy 1.6 vagy akar 1.8.
Kiindulasnak ajanlott nezegetni a spritmonitort.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz HookR #136368 üzenetére
Az I40-ben nagyon karcsu lesz a szivo 1.6, amennyire en tudom Mo-n nem forgalmaztak 2.0 benzinnel pedig azzal mar elhetobb lenne.
Nekem csak egy rovid kor erejeig volt szerencsem I40-hez, de nagyon meggyozo volt. Palyan nem tudom mennyire hangos, pedig az nekem is erdekes lenne, mert kovetkezo autonak nalam is eselyes.
A belter nagyon jol ossze van rakva(az autopult szerint jobban mint a passat) , szerintem is nagyon meggyozo, engem csak a zongoralakk feluletek zavarnak, de azon tul tudok lepni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz footy #136391 üzenetére
Az ADAC szerint a benzines Hyundai 2.0 68dB a Passat 1.8TSI pedig 67dB. (diesel 67,9).
Egyebkent en a B7-re azt olvastam tobb helyen hogy a hangszigeteles visszalepes az elodmodellhez kepest.
Az mondjuk biztos hogy a B8 ilyen szempontbol kivalo, luxus kategorias zajcsillapitasa van.(#136392) kovacsroli
Ne szamits nagy tuzijatekra, egy 1.4 tsi a hetkoznapokban sokkal elhetobb. (kar hogy az meg nyugos)[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #136653 üzenetére
Olcsobb masik autot venni, mert a meglevot erdemben szigetelni csak futomuzaj ellen lehet. A motorzajt nem tudod erdemben csillapitani utolag(en a fabiam tuzfalat leszigeteltettem, de alig hozott valamit) ahhoz at kellene alakitani a tuzfalat (lasd VW dupla tuzfal - passatnal) es a szellozorendszert is.
A szelzaj pedig megint reszben tervezes kerdese (aerodinamika) es az ajto tomiteseke. Utolag ezekkel sem lehet erdemben kezdeni.
Amin lehet javitani, az a lemezek sajat rezgese es az ebbol adodo hangok, ezeket bitumenlappal, filcekkel es zart cellas szivacslapokkal jol lehet javitani. (Viszont ezt sem sokan vallaljak, mert a jo eredmenyhez szinte lemezig kell bontani az autot.)
A futomuzajnal pedig egy fokkal meg jobb a helyzet, belso es kulso szigetelessel szinte teljesen el lehet izolalni a kerektol erkezo jaokat. (Van korroziovedo es zajcsillapito anyaga az STP-nek, amit a kerekjarati ivekre kell felkenni, ezt valoszinuleg en is ki fogom probalni ) -
-
footy
addikt
válasz Declare #136683 üzenetére
Amugy meg Tesla kell akkor
Kene
Viszont annyira durvan az sem csendes(az ADAC 69dB-t mert! amikor egy Golf7 mar 67-68 korul van a luxus kategoria pedig 64-65), az az oriasi elonye hogy motorhang nincs. (es igy sokkal kevesebb a rezges is)(#136682) rbalint88
En meg az agybadugos fulhallgatot sem birom, nem hogy a fuldugot. Inkabb vennek valami csendes autot, de nem egyszeru megfizethetot talalni....[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #136687 üzenetére
A fenti ertekek autopalyan vannak merve, varosban nem sok kulonbseg van az autok kozott. Sot a legtobb mai auto 90-100 ig kifejezetten csendes, utana jelennek meg a zajok.
Szerintem az AMG GT csunya, ha mar mercedes akkor inkabb egy CLS 63 AMG
Egyebkent pont ma neztem milyen aron mennek a C-Klasse-ek.
Fillerb*szas level 10
Egy majd 23e euros auto.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Az, viszont mivel nehezebb igy szarabbul megy vele. Az S40-be minimum 1.8 benzin
-
footy
addikt
válasz Declare #136791 üzenetére
1. egy jo dizel nem kormol es nem püfög ki szerintem sokkal több karosanyagot, mint egy benzin, ami meg többet eszik....ezen a nagyok is vitatkoznak, szoval mi ne tegyük....ez az en velemenyem (lehet nincs igazam).
Sot kevesebbet, viszont ami kijon az mocskosul rakkelto. Bar az ujabb direkt befecsis benzinesek is rakkeltoek.(Jon is a reszecskeszuro benzinesekre)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #136799 üzenetére
Reszecskeszuro+ nagy nyomasu befecskendezes. A vicces az hogy a reszecskeszuro bizonyitottan tobblefogyasztast okoz, tehat kb ongol, viszont mivel a "tisztulasi folyamat" altlaban autopalyan kovetkezik be, igy lokalisan kisebb a kibocsatas. (magaddal viszed a kormot es az autopalyan kiokadja az auto, ezert nem is fustolnek a DPF-es autok)
En ugy tudom VW lesz az elso amelyik a benzines motorjaihoz rak reszecskeszurot.(Most nezem az S500-on tenyleg van BPF.) Az viszont BPF(benzin partikel filter) , nem DPF(diesel partikel filter) lesz.
Ja, meg a temahoz hozzatartozik, hogy a BOSCH-nak van olyan megoldasa, amivel lecsokkenti a koromkepzodest, tehat nem kellene reszecskeszurot alkalmazni. (viszont a gyartok nem valoszinu hogy hasznalni fogjak, mert akkor kevesebbet viszed szervizbe az autot, tehat bevetelkieses lenne.)(#136800) z123456789
Azert mert keveset fogyaszt. Az UNIO ezt szorgalmazza, a gyartok meg ilyen trukkoket vetnek be hogy meglegyen az eloirt kibocsatasi kvota. Aki nem olvas utana az pedig csak orul hogy az auto 4L-t fogyaszt szazon. Mivel a user nem kap azonnal tudorakot, igy mindenki orul. Pedig mar eleg sok tanulmany bebizonyitotta hogy az apro koromreszecskek megragadnak a tudolebenyben es elvaltozasokat okoznak.
Aki hall rola, az is ugy van vele, hogy nem megy az olyan hamar. Ez mondjuk igy is van. Olyan ez mint a dohanyzas, ha egybol vert kopnel tole nem hiszem hogyan sokan dohanyoznanak....[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #136829 üzenetére
Egy auto soha nem költsegmentes
Na itt alljunk meg mert pont ez a lenyeg.-Szerk-
Ha annyit ir valaki hogy "tokeletes muszaki es esztetikai allapot" azzal szerintem le lehet fedni mindent.
Nem kell ez a wannabe nepper szleng hogy jeghideg klima meg kopogasmentes futomu...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tboy93 #136938 üzenetére
Rohad az mar 2 evesen is, az autobild dauertest-jet sem huzta ki.
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137002 üzenetére
En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137030 üzenetére
Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137032 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.
De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Johnny198612 #137040 üzenetére
Inkabb mar Ibiza, annak valamivel emeszthetobb a belseje. ITT egyebkent leirtam a velemenyem.
Nem tudom milyen japanokat nezegettel, de gomboc stift mar van ennyiert. Az nem egy rossz valasztas, sot Fobia helyett en az valasztanam.(#137041) Speeedfire
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Felolem aztan azt veszel amit akarsz[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #137044 üzenetére
Van mar 4 turbo is:BMW Quadturbo Biztos olcso lesz javittatni...
(#137047) Johnny198612
A Jazz nagyon jo auto, csak draga. Lehet megerne sporolni ra, hogyha primer szempont a pakolhatosag.
Esetleg Stift tetoboxszal nem opcio? -
footy
addikt
válasz Declare #137055 üzenetére
Ilyen szempontbol mondjuk a Lexus(az egy IS220 dieseltol eltekintve) a szimpatikus, ami ugy tud premium lenni hogy melle meg tartos(muszakilag es a belter) is. Ez valahogy a germanoknak nem/ritkan jon ossze.
(#137058) ADAM1337
Ezert(es a zajkomfort miatt) nezegettem en is az F30-akat, de sok helyen azt olvasom, hogy visszalepes az E90-hez kepest. -
footy
addikt
válasz Declare #137067 üzenetére
Persze, tobbet adtak el, de ami hirtelen beugrik:
Audi: Multitronic,DSG, TFSI kokszosodas, lancnyulas
BMW: lancnyulas/szakadas, belter korai oregedese
Mercedes: rozsda minden elkepzelheto helyen, 7G-tronic problemakEzekkel tele vannak a markak forumai, a lexus forumokban pedig csak a 2.2 dieselesek szivnak, rajtuk kivul mindenki happy.
(#137068) SzlobiG
Milyen motorral volt? Azt tudom, hogy az IS200 automataval megette a 11-et, de ha a german rivalisokat nezed ott sem nagyon tudtak nagyon alamenni. Ami pedig a rozsdat illeti, azzal az Audinak valoban nagyon keves gondja van, a BMW-nek szinten nem sokkal tobb, viszont a Mercedes 2008-ig talan fosabb volt mint egy osztrak mazda.Nem akarok japan VS nemet auto vitat gerjeszteni, ezek a szemelyes kutatas soran leszurt infok.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #137072 üzenetére
Sprimonitor amugy koppra ugyanazt a fogyasztast hozza mindkettonel:
BMW 320i 9,64
Lexus IS200 9,64 -
footy
addikt
válasz huliganboy #137121 üzenetére
Idezet a VAG forum topikmesteretol:
Akinek valaszolt az a B7-es Passatot kerdezte. Szoval akkor a B7-bol mindegyik fos. Marad a B8 vagy Octavia/Golf/Leon 2010 utan CFH motorkoddal.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz footy #137123 üzenetére
Lejart a szerkesztesi ido. A kerdezo 2008-as Passatot kerdezett, szal akkor az B6. A B7-tel nem tudom mi a helyzet, viszont a CFHC motorkodot csak Golfnal talaltam.
-
footy
addikt
válasz spiky03 #137388 üzenetére
Csak ne fogyjon el az erő a dombon, mint most
Neked akkor nem artana egy kis nyomatek. Az meg a T-jetben van, viszont szerintem eleg lenne belole a 120 lovas verzio is. En szivot nem vennek az biztos. A legjobb az lenne ha kiprobalnad mind a ket valtozatot, aztan utana konnyebb lenne a dontes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen