- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
deicide
veterán
válasz DeFranco #31534 üzenetére
Azért egy kint nem levő, de az adott útra érvényben levő 30-as tábla miatt megbüntetni valakit, az felvonna egypár szemöldököt. Pl aki sosem járt arra, honnan a pélóból tudná, hogy ott mennyivel szabad menni, Ő csak a táblák alapján tud mihez tartani. Az ominózus esetben fordított a helyzet, ott a szokásos 50-nél nagyobb volt a megengedett, de tábla híján gondolom csak a helyismerettel rendelkezők mennek 70-el.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
válasz DeFranco #31551 üzenetére
Az utolsó mondatod első fele a lényeg. A többi nem más mint ami mostanság ( az utóbbi 10 évben) tendencia itthon: x milliárd be van tervezve, de ha nem jön be, akkor emelünk, de véletlenül sem a helyzetet oldjuk meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
dragonfx
veterán
válasz DeFranco #31558 üzenetére
egyet szoltam, ez is szakmai témába vág nem?
nekem nem müködnek a szmájlik alul meg az off a link és társaik is most kajakra errőol tudtok valamit miért van?tegnap este még jo volt...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #32608 üzenetére
Ausztriában jöttünk a pályán, mikor párommal észrevettük, hogy 1m ott egy szarvas.. csak simán legelt, elsőnek csak annyit mondtam, de aranyos, majd a sz@r is megállt bennem mikor felfogtam.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz DeFranco #32647 üzenetére
Ezt most iróniának veszed pedig marhára nem az sok embernek. Nekem még az oktatóm is aszonta h sehol nem kapcsolunk amíg nem elkerülhetetlen, mert az a pár deci üzemanyag is számít! És sajnos ezt nagyon sokan komolyan is veszik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Möhe
addikt
válasz DeFranco #32655 üzenetére
Persze a ködlámpát magában meg a sokpénzért utólag behegesztett ledsort (ami szerintem undorító is 99%ban) azt azonnal bekapcsolni. Ez az időszak jön majd,gyári lámpát nem,de a ködlámpát bekapcsolja a paraszt városban,mert az úgy jó. ( rohadjak meg egyszer megkérdezem egy piroslámpánál ha mögém érkezik egy ilyen,hogy mi a f@szé így közlekedik.
-
MaciG
addikt
válasz DeFranco #32643 üzenetére
Természetesen nem gondoltam teljesen komolyan, de ha beleveszed azt, hogy az izzók is hamarabb kiégnek akkor az is plusz pénz. És nem is azt mondom, hogy akkor ne kapcsoljunk ha indokolt, csak arra tértem ki, hogy ez elég szubjektív, hogy kinek mikor indokolt.
Mr X: Ha így nézem egy szál cigi se drága, de aki dohányzik nem egy szálat szív el életében és a pl. a kamionos se 100km-t tesz meg egész életében.
BANZAII
-
válasz DeFranco #32666 üzenetére
Stoj! A kiégés idejét nem lehet bizonyítani és típusonként változik h jelzi -é a jaószág. Azt meg tudjuk h sokan szimplán észre sem veszik, mert azt sem tudják mit figyeljenek. Nem mentegeti akarom őket, de én tuti leköpném a rendőrt ha megbüntetne egy menet közben kiégett lámpáért, mert ugye az úton nem fogok megállni h egy tanyán megpróbáljak venni csájníz szenont ócsójé.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #32669 üzenetére
Abban bitporknak adok igazat, hogy nem lehet tudni, mikor égett ki az izzó. Azt tudom, hogy nekem a Nubirán izzt cserélni elől szerencsés esetben 30 perc, ha nem, akkor vagy 50 perc.
Abban veled értek egyet, hogy ellenőrizni tényleg kell őket - én minden indulásnál megnézem őket, körbejárom a kocsit. Nem lenne egyszerű megtalálni a megfelelő megoldást.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
válasz DeFranco #32669 üzenetére
1: ok. Persze a könyv ezt mondja de áruld el h a féket hogy ellenőrzöd egyedül...nem a fal nem játszik.
2: szembe menve...csak nehogy egy vonat v villamos legyen, mert nem biztos hogy azt fogja mutogatni h kiégett...
3: cseréltél már izzót b6 passatban v valami barátságosabb ótóban? Amikor le kell bontani a felélt a 90%-ának?
4: itt hálisten nem annyira vészes. Nekem a helyzetjelzőm szokott kiégni doszt.Abból indulsz ki h aki kocsiba ül az érti-érzi-szereti. Hibás elgondolás. Teszem azt ha te szeretsz nudizni, még nem jelenti azt hogy ha látsz egy mezítelen embert h ő is azonos okból van úgy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeFranco #32673 üzenetére
A hármas pontban adott válaszod nagyon jól megtestesíti Magyarország legnagyobb problémáját Éppen csak azt nem írtad le h sz@arod le. Persze ha az írott bötű pl ellened menne akármilyen ügyben, már kevésbé lenne ennyire eccerű. Mákod van a fókával, na.
Öntsd fel fagyállóval és akkor ki fogod tudni használni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MaciG
addikt
válasz DeFranco #32666 üzenetére
Akkor fuss neki még 1x, és ha nem világos akkor megint és így tovább. A kresz azt írja elő, hogy korlátozott látási viszonyok mellett kell használni (lakott területen belül), DE ki dönti el mi a korlátozott? Nincs konkrétan megszabva, hogy pl télen este öt és reggel 7 között, és az se hogy milyen mértékű esőnél,stb. Szóval ez a korlátozott elég szubjektív. És itt most konkrétan a határesetekre gondolok, mikor az autósok fele felkapcsolja, mert szerinte ez már korlátozott, a másik fele meg még nem, mert bár már nincs olyan világos, mint fényes nappal napsütésben, de még simán látom a másikat és ő is lát engem. Remélem érted már. Én nem mondtam, hogy este vagy akkor ne használjuk amikor tényleg muszáj.
BANZAII
-
válasz DeFranco #32704 üzenetére
Az okkal történő lassítással nincs gond. Te is írod h kiraktad a vész villogót. De a másik leírásban nem volt kirakva.
Én a tanuló vezetőkön sem akadok ki. Egyszer én is ültem ott. Ki sem gyógyultam a csigatempóbólhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #32704 üzenetére
Ha érzékeled, hogy gáz van a kocsival, akkor kirakod a vészvillogót és/vagy félreállsz, ez helyes, de ez valami kósza elmekoros öreg lehetett vagy az is lehet, hogy aludtak a gyerekek a hátsó soron, sajnos nem tudom. A legszebb, hogy németeknél is van ilyen egy új Mercedes-el kb 30al vánszorgott Tiroli részen - azóta hiszek az 50es német doki = megkímélt kocsi szlogenbe -, ott igaz csak én jártam és fájdalom mentes volt az előzés is.
(#32705) Dluinet: Már én akartam félre állni. Csak az elején az ember nem tudja, hogy forgalmi akadály vagy egy csiga vánszorog az úton..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #32710 üzenetére
Ez egy kanyargós szakasz, egyenes részeken ment 60-al is, >100 húzhattak el többen mellette. Szerintem ez akkor is veszélyes, ha éppen szültek a kocsiba és azért nem ment. De igazán akkor fogod megérteni, amikor Te leszel a szembejövő és annyit fogsz látni a kanyarból kijöve, hogy egy rakéta a Te sávodban van.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #32710 üzenetére
Sajnos pedig de. Mert amennyien ezt csinálják, az kizárt, hogy mindnek műszaki problémája van ... ha meg igen, vészvillogó .. vagy hívsz autómentőt ennyi. Ha nincs közúti közlekedésre alkalmas állapotban az autód, akkor nem mész vele forgalomba .. Mellesleg az ezzel a baj, ha mögötte is bamba megy, vagy Bitpork féle, hogy jó neki a 40, és nem kerüli ki, akkor feltorlódik sor, mindenki megy mint a birka 40-el egy sorban. És akkor csak 2 választásod van, vagy mész te is 40-el végig, és agyfaszt kapsz, meg sose érsz haza, vagy nekiállsz akciózni, hogy valahogy végigelőzd a sort, akkor meg te leszel a ronda boyracer. Aki ennyire ráér, az menjen a p*csába vonattal vagy busszal.
-
-
válasz DeFranco #32721 üzenetére
Csak ennyi? Akkor ez egy tiszta jó kocsi És ebből mennyi a képzelt és mennyi a valós hiba?
Hihetetlen milyen emberek vannak itt Siófok környékén is. A régi hetesen mentem bé Siófokra. Egy ember a fábiájával. néha poroszkált, néha elérte a 60-is. Majd lehúzódott az út szélére jobb indexxel, de nem állt meg hanem majd 1 km-en keresztül úgy ment Azután mintha mi sem történt volna visszahúzta a sávba irányjelző nélkül. Mögötte a 3. kocsi voltam, de senki nem merte megelőzni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #32712 üzenetére
Bólogatni nem kell, egyetérteni sem, csak ne öljük meg egymást az utakon.
(#32720) IreN!CuS: Tapasztalásom szerint jobb és lehetőség van menekülni is. A 11-es pedig szimplán nem szeretem.
Sokat gondolkodtam, hogy leírjam a történetet - mert millió van ebből is és nem hiszem, hogy bármin is változtatna -, ezt a kis szösszenetet leírva is jobb és járhatóbb, mint a 11-es.
Talán inkább az ok-okozati összefüggésre akartam rávilágítani.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz DeFranco #32739 üzenetére
Akkor csak elbeszélünk itt egymás mellett
Szerk:
Én azt hittem a (#32732) DeFranco -et nekem írtad. Amit most szerkesztettél bele azt pedig másnak - nyilván elolvastam. Hozzám a (#32712) DeFranco-ban szóltál és ezt le is zártam - (#32726) amargo -, gondoltam egyértelmű, bár a "ne öljük meg egymást az utakon" magadra vetted vagy nem tudom, aztán beszúrtál egy számomra értelmetlen képet erre sem gondolom, hogy bármi sértőt írtam volna. Erre valami duzzogás szerűt lenyomsz itt (#32732) DeFranco.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Kés topik
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen