- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Ausztria-nemetorszag rossz pelda mert ott a gyalogosk nem ott mennek at a tuloldalra ott ahol epp jott a gondolat"
Azt szeretem ebben a forumban, hogy mindig innen tudom meg, hogy hogyan kozlekednek a nepek Ausztriaban, ugyanis en a jelek szerint egy egeszen masik orszagban szoktam jarni, mert pl. abban a Becsben, ahova jarok, igenis hajlamosak atrohangalni az uton.
#10737: arrol van szo, hogy sorban gazoljak halalra a gyalogosakat a zebran, es ezzel kapcsolatban neked a legnagyobb gondod az, hogy vannak gyalogosok, akik atrohangalnak az uton.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Declare
őstag
Nem úgy értem hogy Ausztriában pl, hanem az osztrák, német rendszámos autók (mármint aminek tényleg odavalósi a sofőrje is
) sokkal figyelmesebb és óvatosabb a zebrákkal, iskolák környékén stb. és mivel a német is meg az osztrák is csak ember, gondolom valahogy úgy érik ezt el hogy igen szigorúan veszik ezt a témát. és nem csak azzal szórakoznak a rendőrök hogy az autópáylán villogtaják le a 140 el közlekedőket, hanem értelmesebb dolgokra pazarolják az energiáikat....
Persze, az is biztos hogy igaz hogy külföldön nem jellemző hogy összevissza észnélkül kipakolunk mindenhova mindenféle táblát meg kintfelejtünk, meg értelme 0.....stb, lehet gondolják hogy a cigók úgyis lelopják a felét"ez az orszag mar az alapoktol kezdve ugy szar ahogy van ,es nehez lesz az ut kifele a godorbol...."
-
mezis
nagyúr
Ma nagyon udvariatlan voltam két gyalogossal (nem szándékosan). A tanulság miatt írom le.
2 x 2 sávos, nem nagyon forgalmas út, zebrával. Gyér gyalogosforgalom, mindkét irányból megálltunk, engedtük a gyalogosokat, semmi türelmetlenkedés. Miután kiürültnek láttam a zebrát, elindultam. Már jócskán a zebrán voltam, mikor észleltem, hogy balról jön két gyalogos. Már csak továbbhaladni tudtam, remélem nem voltam veszélyes a gyalogosokra.
Aztán törtem a fejem, hogy miért nem vettem észre még azt a két gyalogost. A bal első oszlopom takarásában lehettek amikor elindultam és egy darabig még takarásban is maradtak, mivel haladási sebességük közel azonos volt ! Eddig csak kereszteződésekben mocorogtattam a fejem a holt térbe való betekintés céljából, de most bő 30 évnyi vezetés után kellett rádöbbennem, hogy ezt zebránál is alkalmazni kell !Apróságnak tűnt akkor: furcsálltam, hogy a szemközti forgalom nem indul, holott észlelésem szerint nekik hamarabb kiürült a zebra. Nekik volt igazuk.
Egyszer régen már voltam veszélyes egy másik autóra, akkor a jobb első oszlopom holt teréből került elő. Este volt, fáradt voltam, azt gondoltam, hogy nem kell tornáztatnom a fejem, mert ha jönne valami, úgyis észrevenném a lámpáját. (Ki volt világítva.)
Még három adalék a "nem vettem észre" típusú dolgokhoz:
- Ezek az oszlopok az autókban egyre vastagabbak. Pár évtizeddel korábban egy Zsiguliból körben szinte mindent lehetett látni. Most egy szerpentinen nem tudok annyira előrehajolni a Citroen C3-ban, hogy belássam a kanyart, az oldalablakon kell kukkolnom. De egy Renault Megane-ban sem sokkal jobb a helyzet. Ezt nem mentségnek írom.
- Sajnos az autós elsősorban hasonló autókat próbál észrevenni egy kereszteződésben, a biciklis, motoros olyan emberszerűnek, gyalogosnak tűnik. Ezt mindkét közlekedő fél részéről kéretik tudatosan alkalmazni: biciklis, motoros legyen annyira feltűnő, amennyire csak lehet, autósok, ha már nem látunk egyetlen autót sem a védett úton közeledni, tessék még tovább keresni, lehet még ott egy bicajos, motoros !
- Egy védett úthoz közeledve azonnal észrevettem, hogy jön egy marha nagy kamion. Főként a tetejét láttam meg először a fák, bokrok miatt. De volt előtte egy autóbusz is....
Vagyis ne hagyjuk, hogy figyelmünket teljesen lekösse egyetlen mozgó valami...Amiket felsoroltam, mind megúsztuk, néha a szerencse, néha a másik közlekedő partner segíthetett ebben.
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- DIGI kábel TV
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Külpolitika
- sziku69: Szólánc.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...