- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bluetooth-headsetekről általában
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
-
mezis
nagyúr
"Egyetlen marha is sok az M7-esen"
Hát még kettő!
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz mefistofeles #53710 üzenetére
Jók azok a figyelem felkeltők!
Pl Bp. 3-as út kivezető szakaszán (Kerepesi,... utak) araszoltam, suhantam, ahogy a forgalom engedte, és volt olyan zebra, amelyiknél csak utána döbbentem rá, hogy lassabban kellett volna megközelítenem.
Ugyanis a szembe sáv éppen araszolt, én meg éppen követési távolságra 50 körül, de ha kilép egy gyalogos egy autó takarásából, akkor nagy bajban vagyunk.
Ritkán járok arra, de ezután nagyon "szkenneltem" az út jobb oldalát, gyalogos átkelőhelyet keresve.[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz philoxenia #53730 üzenetére
Rendszám a központnak, aztán ha megkapták a "kilövési engedélyt", indulhat az akció!
mezis
-
mezis
nagyúr
[link]
Megdöbbentő mennyien jönnek, mennek. Senkit nem érdekelt az, hogy bajban van egy ember (autó).
Megjegyzés: Ahol én a jogosítványomat szeretem, ott a leeresztett vasúti sorompó előtt kötelező volt annyival megállni, hogy oda még egy autó beférjen. (Mentők,...).
Ezt itthon is igyekszem betartani, általában teljes az értetlenség. Pedig még hamarabb is át fogunk jutni, mert amikor elkezd a a sorompó emelkedni, akkor kuplung, sebesség (elkezdek kúszni ) és mire sorompó beakadt, fehér, kb a sorompónál vagyok és már mehetek is.mezis
-
mezis
nagyúr
[link]
Azzal egyetértek, hogy ne bámészkodjunk.
"...egy autós elmerült a roncsok nézegetésében..."
Nem csupán azért lelassított, mert a 3 sávból 2 lezárva, emberek a lezárt sávokban ?
"...mögötte érkező későn reagált..." Nagyon későn. Nem bámészkodik, bármi van, nyomja neki, majd csak lesz valahogy.
Tapasztaltabb ausztrál ismerősöm mondta: Úgy 120km/ó-ig még beszélget az úti társakkal, de a fölött már csak a vezetésre koncentrál és ha BÁRMI MEGJELENIK ELŐTTE LASSÍT, FÉKEZ. Mert szokatlanul hosszú a fékút 130-nál. Ritkán kell vészfékezni autó pályán. Szerintem a jogosítvány megszerzéséhez tanpályán kellene gyakoroltatni a vészfékezést nagy sebességnél.mezis
-
mezis
nagyúr
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #53879 üzenetére
Alap szabály: ha nem látok túl az előttem menőn, akkor NEM követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kell tartani!
És ha bármilyen veszély helyzetet jeleznek, akkor hagyjuk "levegősre" a sávokat.
Miért voltak a középső sávban a kamionok, ha mellettük szabad volt a szélső sáv ?
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #53882 üzenetére
Igaz, ott a vége a sávnak.
Azt a két hülyét meg ott kellett volna tartani egy teljes műszakra. Vagy beállnak dolgozni, vagy ott állnak és integetéssel próbálják felhívni az érkezők figyelmét a veszély helyzetre.
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #53942 üzenetére
"...meg bizonyitekot sem szolgaltat..."
Ez a baj. Bizonyítania kell, hogy mindent megtett a zsivány, gazember testi és szellemi épségének megóvásáért. Lehet hogy bíróság elé kell állniuk a rend őreinek, mert nagyon megijedt szegény visszaeső,..., ki tudja ennyire miért menekülő börtöntöltelék ? És nagyon hangosak voltak a lövések, 8 nap után is csengett a füle a "sértettnek" ?
Fél évszázada még egy őr szavának súlya volt. 150 éles lőszer + Kalasnyikov. Ritka esemény volt, hogy valaki nem tett eleget egy egyszerű őr felszólításának. És ha lőtt és talált, kapott pár nap szabadságot, hogy kipihenje a stresszt.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #53944 üzenetére
Tekintély uralom szépen átcsúszott jog uralomba. Mit tudsz bizonyítani hiteles tanúkkal, technikával....
Tanárok kezéből kivették a pálcát (egy-két szadista miatt ?). Ma már vannak esetek, amikor semmirekellő diákok körberöhögik a tanárt. És ezek a nagyon megkímélt pszichéjű, ülepű gyerekek felnőve akkor és úgy sértenek törvényt, ahogy és amikor éppen kedvük tartja.Nem egy (totális) diktatúrát sírok vissza, de most átestünk a ló másik oldalára. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
Kevés lett volna ehhez a követési távolság. Állóra kellett volna fékeznie.
Az előtte menő igen kedves volt. Utolsó pillanatban sávváltás (de hogy!) aztán fütyürészve tovább.
Általános szabály: ha ilyet látunk (a belsőbb sávokból azért lehetett azt látni, hogy ott valami nincs rendjén) akkor lassítás és sokkal nagyobb, "foghíjas" követési távolság. A sávokban ne haladjunk úgy, hogy közvetlenül mellettünk is halad egy másik jármű. Hagyjunk menekülési lehetőséget. Lehet, hogy éppen nekünk lesz rá szükségünk![ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
Sajnos nem csak bambulás. MEGSZOKÁS. Aki kanyarodik, meg sem próbál élni az elsőbbségével, ugyanis nem akar meghalni. Én is kaptam már letolást: "miért mész ilyen lassan, itt nem szokás betartani a jobb kéz szabályt (meg a 20km/ó-t sem), ezt mindenki tudja a környéken!".
És ha valaki messzi vidékről tévedt ide ? Vagy éppen roncsderbihez támadt kedve ?mezis
-
mezis
nagyúr
-
mezis
nagyúr
Az informatika mai állapotában ez csupán elszántság kérdése.
Ha marad az országban és autó pályára téved, az első kamera után már akár várhatják is a következő leágazásnál. Ha meg mellékutakon menekül, a határnál kiszűrhető a rendszáma alapján .... Szóval ne száguldozz!mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #54073 üzenetére
+1
De aki nem igyekszik legalább a maximum felével haladni, az igen sokat kockáztat.
A műszaki sávot NEM LEÁLLÓ SÁV!) is a lehető leghamarabb el kell hagyni.
Egyszer kellett levontatnom az autó pályáról egy lerobbant autót, végig a műszaki sávban haladtam, azóta a fórum jóvoltából tudom, hogy a szélső sávban kellett volna de ha még egyszer ilyet kellene tennem, megint csak a műszaki sávot használnám. 30 - 40km/ó-nál csak meg tudnék állni, ha lenne valami akadály a műszaki sávban....mezis
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54078 üzenetére
+1
Igen. Amikor elveszítünk valamit, az akkor szokott előfordulni, amikor nem figyelünk rá.
Ebben az esetben nem figyelt eléggé az autójára, tapadásra, útra, akadályokra,....mezis
-
mezis
nagyúr
Üdv.!
Ma reggel láttam egy embert a parkolóban.
Melegítette az autóját.
Ez alatt LETAKARÍTOTTA A HAVAT AZ AUTÓJA TETEJÉRŐL is....mezis
-
mezis
nagyúr
[link]
Felfüggesztett ? Nem lehetne csupán ejnye-ejnye, máskor ilyet ne tegyen ?mezis
-
mezis
nagyúr
Gyerek koromban Újságpapírral láttam melegíteni egy Csepel teherautót. Lángolt az üzemanyag tank alatt az újságpapír (Népszabadság? Szabad Föld?).
Csodálkoztam, hogy nem gyulladt ki.mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Chris Kiki #54119 üzenetére
Sajnos ez 5 - 10 évvel ezelőtt is előfordult, pedig már nem az a Csepel teherautó volt.
mezis
-
mezis
nagyúr
jogsi-es-biztonsagi-ov-nelkul-ittasan-a-forgalommal-szemben
Autópályán forgalommal szemben több mint szabálysértés, gyilkossági kísérlet!mezis
-
mezis
nagyúr
Azért egy előzés, amikor a kicsi kihúzódás mellett még balra tartott fejjel próbál az ember csak arról informálódni, hogy húzódhat-e még beljebb mert még mindig nem látni semmit.
Mindezt a jobb ülésről.
Persze ha ott ül a bal elsőn az anyós, aki még szirénázni is tud, az más eset....mezis
-
mezis
nagyúr
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ezek az önvezető autók nekem a 80-as évek AMT programját juttatják eszembe. Lakáshiány (meg sok minden más hiány) volt és voltak akik az Automatizált Műszaki Tervezés ígéretével pumpolták az államkaszát. Akkor, amikor a jóval előrébb lévők csupán CAD-ról beszéltek (Számítógéppel segített tervezés).
Mi van akkor ezzel az AMT-vel?[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
[link]
Tipikus esete annak, ha nem látok ki az előttem menőtől, akkor nem követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kellene tartani.mezis
-
-
mezis
nagyúr
Üdv.!
[link] : Ez akkor így szabályos vagy várjam meg amíg a járdaszigeten két villamos vágányon túl az utolsó gyalogosról is kiderül, hogy nem csak a villamoshoz indult el?mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.