- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Yettel topik
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
mezis
nagyúr
Ez pedig egy novemberi hír: [link]
"A California Department of Motor Vehicles (DMV) a múlt hónapban felfüggesztette a Cruise engedélyeit az autonóm járművek telepítésére és a vezető nélküli tesztelésre, három héttel azután, hogy egy Cruise jármű elütött és magával rántotta a fent említett gyalogost San Franciscóban, aki súlyos állapotban került kórházba. A cég ezt követően bejelentette, hogy „szünetelteti” az összes sofőr nélküli tevékenységét az Egyesült Államokban, beleértve San Franciscót, Austint, Phoenixet, Houstont, Dallast és Miamit. A szünet körülbelül 70 járművet érint."
mezis
-
mezis
nagyúr
Bern-ben is vannak parkolási gondok. Én azt láttam, hogy minden ház bejáratánál van egy megkülönböztető felfestés. Ott parkolni tilos, de amikor haza érkezel a bevásárlásból, oda beállhatsz az autóddal a kipakolás idejére.
Nagyon ritkán láttam ott autót. A KRESZ-üket sem ismerem, de el tudom képzelni, hogy nincs külön erre a célra való paragrafus, grafika....
[link]mezis
-
mezis
nagyúr
Az élethez néha szerencse is kell. [link]
Azt még valamennyire meg lehet érteni, hogy követi az előtte haladót (aki ugye már piroson megy át). Ilyen esetben a keresztirányban zöldre indulók türelmesen várnak.
De így a semmiből berongyolni a régen piroson...A kamera órája "siet" egy órát. GPS-hez szinkronizál?
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz nyikszi #61477 üzenetére
Minden új találmánynak vannak fanatikus hívei. Megszállottságukból eredően igencsak hangosak is. Nem szabad elsietni a széleskörű alkalmazásukat.
50 évvel ezelőtt már voltak számítóközpontok, ahol vállaltak bérszámfejtést (pl SZÜV).
Komplikált, körülményes volt: A cégnek adatlapot kellett kitölteni a dolgozókról, ezt a számítóközpont adatrögzítői lyukkártyára rögzítették, kontroll rögzítettek,.... A végeredmény nem hozta a várt létszám csökkentést. Amikor a terminál, PC a bérszámfejtő asztalára került, az hozta a létszám csökkenést. A számító központokban az adatrögzítőknél.Egyelőre maradjunk a vezetőt segítő technikáknál. Sávelhagyás jelzése,.... Legfeljebb fékezze nullára az autót a autopilot, de NE vezessen!
A ChatGPT-nek én is tettem már két fel kérdést. Mindkét esetben sok mondatnyi konzerv anyaggal válaszolt. A történelmi kérdésre kapott válasz ismereteim szerint nem tartalmazott valótlan, ellentmondó dolgot. A technikai kérdésre adott mondatok között volt olyan zavaros dolog, amin látszott hogy ezt a mondatot is gondolkodás nélkül beemelte az internetről, mert hogy egyes szavak kapcsolódtak a kérdésben szereplő szavakhoz.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz -=RelakS=- #61563 üzenetére
Akkor itt ez a macisajt nem jelent semmit, ződ a lámpa, nyomhatom 50-el?
A bal oldali zöld: azért van, mert gallyazni kellene a jobb oldali lámpánál?
Két sáv lámpával van összeeresztve egyetlen sávba?
[link] , [link]mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #61585 üzenetére
"Mert szar az elet itt."
"...Oda megyünk lakni,
Ahol tejet kapni...."
A határ a csillagos ég.Hozzáálláson is múlik.
(Egy -két hét az árvízen, gáton 12 órás váltásban után egy ajándék fél óra a gyulai fürdőben igencsak boldogok voltunk.... )
mezis
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #61590 üzenetére
Az autópályákat az adófizető állampolgárok pénzéből építik. Minden állampolgár jogos igénye a biztonságos használata. A tervezés, kivitelezés nálunk eddig max 130km/h sebességre történt eddig. Ahol erre nem volt lehetőség, ott sebességkorlátozások vannak.
Akkor azzal kell kezdeni, hogy a tervező tervezzen bármekkora sebességre alkalmas autópályát, a kivitelező építsen .....
És akkor következik a jogosítványok kategorizálása. Képes észlelni a visszapillantóban azt a pici valamit, megsaccolni annak annak sebességét mert sávot kell váltani?
Képes 300km/h-val közlekedni, szükség esetén állóra fékezni még mielőtt rombolná az baleset miatt álló autókat, kamionokat?[ Szerkesztve ]
mezis
-
mezis
nagyúr
Semmi kifogásom a gyalogosok érdekében végzett kamerázás ellen.
Viszont felhívnám a figyelmet arra, hogy a KRESZ a gyalogosokra is vonatkozik.
Annak meg van olyan szabálya, hogy a forgalmat fenntartani, fölöslegesen akadályozni tilos.
Márpedig ha semmi dolga az út túloldalán, csak úgy sétálgat az úton keresztben csupán testmozgás céljából oda-vissza, akkor a sétálgasson a gyalogjárda hosszában!
AI, arcfelismerés és mehet a bünti -a gyalogosnak!mezis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen