- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
válasz DeadMeat #987 üzenetére
Pont a kétütemü az, ami azonos körülmények között megbízhatóbb szerkezet, mint a négyütemüek. Már a jóval egyszerűbb felépítésük miatt is. No meg általánosságban elmondható, hogy pörgősebbek és valamivel hatékonyabbak is a négyütemünél. Jó lenne az, ha nem lenne az a fránya keverékolajzás. Mondjuk az viszont érdekes, hogy pl a dízeleknél miért olyan ritka még mindig (Pl a Daihatsunak volt egy 88 lovas 1200-es kétütemü dízelje, de azért személykocsiba ritkán kerül). Pedig ott kézenfekvőbb megoldás lenne. És hatékonyabb. Vagy ha nem elég, még ott van a wankel, vagy esetleg az überhatékony Stirling-motor
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'