- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Yettel topik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
N1
tag
válasz Nightmare #447 üzenetére
A normális olajnyomás magasabb fordulaton épül fel, alapjárat közelében épp, hogy van annyi, amennyi minimálisan kell.
Na most, ha ott lepadlózod, az a minimális olajnyomás a maximális dugattyúterheléssel együtt (igen, kis fordulaton nagyobb az igénybevétel) könnyen káros lehet.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
inkább mégsem
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dokar
addikt
DFX gombot nyomtam: [link]
extra - SEXRay
-
Dumb
senior tag
Egy új, próba-videóm (bringás) [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
dokar
addikt
egy kis kipufogós vidi [link]
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
alapjáraton haladni egy autóval?
na azt megérdemli aki azt csinálja........
5.ben városban szabályosan 50nel, dinamikusan??...LOLLL..mia dinamikus az 5.kben? ...álmódik a nyomor.
Az én autómmal az életben nem lehetne 7 literrel eljárni városban, még alapjáraton sem.És nem dadog 40nél 3asban, csak nem jó, mert ott nem húz..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Már tudom, itt kellene megkérdeznem:
[link]
Press any key to continue ...
-
N1
tag
Most jöttem Verpelét-Egerszalókról. Megvolt az úgy vezet, mint az állat-tematika.
Felfelé a motor kevés, lefelé a fék, de azért küldtem.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
tudja itt valaki, hol voltam
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tbs
addikt
Érdekes felfedezést tettem ma.
Enying-Bp., M7.
100-130km/h környékén folyamatos fékezés, gyorsítás az élet, akkor is, ha beállok egy furgon mögé... Nem érdekli az embereket a másik jóléte. Kész életveszély.
140-170km/h környékén pedig kellemesen lehet haladni. A csigák takarodnak, a gyorsabbaknak meg elég gyors... Vicc...
A 3 fizikai sáv elméleti használatáról már nem is beszélek.
Horror. Lehet a régi hetesen fogok járni. -
N1
tag
-
dragonfx
veterán
170 az belefér még,
trafi ellen>>vedd le az első rendszámot ...olcsó, egyszerű, bármikor változtatható, kismillió mentővicc van, szóval egyszerű&nagyszerű kategória.
A legegyszerűbb nem kijönni a belső sávból és nincs próbléma, valaki mögédér, nem kimész egy sávot hanem gázt adsz.
Mondjuka sávok nem használata relatív, nem fogok minden kis nyomi tetű mögé bemennia középső, hogy 100méter multán kijöjjek, és feltartsanak.
Multkor találkoztam egy márkatrással 320d belsőbe ment 135-140nel...áhhh mondom áldozat, értelmetlen villantani úgysem gyorsít, mert fogyasztásra megy, de ha mégis gázt adna akkor meg nem tudom megelőzni ....egyszerűb, jövök középső lendületből indexxel, utána visszaelé...most van értelme fékezni??szabályoskodni???villantani??....nincs, mert azzal magaddal baxol ki ...arra mege ngem senki nem vesz rá hogy cak hogy 1 szabályt betartsak, magammal csesszek ki, ilyet csak a luzerek csinálnak.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz dragonfx #466 üzenetére
''5.ben városban szabályosan 50nel, dinamikusan??...LOLLL..mia dinamikus az 5.kben? ...álmódik a nyomor.''
Opel Corsa Van 1,3 JTD. Ötödikben 50-nel kb 1400-1500-at forog. 1600-tól kapcsol a turbó. Nem egy versenyautó, de dinamikusnak mindenképpen dinamikus. Ne egy alulmotorizált alsókategriás batárból indulj ki.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
N1
tag
Egerszalók felé annyi idegbeteggel, önjelölt sztrítrészerrel és papával találkoztam, hogy az valami fantasztikus.
Példa. Megelőzök valakit, kanyar előtt egy kilométerrel, mikor visszamegyek elé, pont megjelenik a kanyarban a tatter. Mikor odaér, mutogatja az ujját.. Aki ennyire ijedős, annak inkább a buszt javasolnám.
Pedig falvakon át mentem, a viamichelin azt az utat jelölte meg legrövidebbnek.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
marsu
addikt
Na de ha elbújik a kis háromlábúval egy olyan helyre ahol nem látod, és a 30-as tábla meg csak azért van ott, mert valaki egyszer ott felejtette és azt mérik, hogy ki mennyivel ''hajt gyorsan'' ? Ha csak ötvennel mész, akkor is sok ... A rendőr meg adja a csekket ...
Press any key to continue ...
-
dragonfx
veterán
válasz parandroid #484 üzenetére
1.3as dízel
Akkor sme lesz dinamikus enm fog gyorsulni megfelelő mértékben.
''Ne egy alulmotorizált alsókategriás batárból indulj ki. ''---remélem nem az enyémre gondoltál???..ha nem ne olvasd tovább. ..alulmotorizált?..lehet 2.0 jobb lenne ede most ez van, és egyenlőre megfelel nekem.....alsókategóriás??..kikérem a kocsi nevében hogy egy bmw alsókategóriás, egy bmw mindig prémium autó, volt és lesz is.Akár 14 napos akár 14 éves.
batár??..hát a 3as nem batár, a 5-7es igen, mondtam nem is kéne, de a 3as batár akkor te milyne kicsi kocsiban szeretsz ülni??? ja corsa van...bocs.Az astra sem sokkal kisebb az autómtól."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
válasz dragonfx #496 üzenetére
Benned se sok bmw feeling van, barátom, attól, mert van egy tizenakárhány éves alapmodelled..
Sperrdifi egyáltalán van abban a szarban?(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
biga
senior tag
válasz dragonfx #491 üzenetére
LOL. 3-as BMV, meg prémiumautó! N1, nem kell ehhez 14 év. A 3-as BMV új korában sem volt prémiumautó sosem. Na ja. Minden BMW prémium mi? Pl [link] vagy [link] Az autó lényegében mindent elkövetett, hogy a benne ülők belehaljanak egy ütközésbe. Kb a Fiat Seicento -val kapott egy minősítést. Prémiumautó... LOL!
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
N1
tag
válasz dragonfx #498 üzenetére
Ha nincs benne sperrdifi, akkor milyen feelingről beszélsz, te kretén?
Az a feeling, hogy gurulunk a döncibe pénteken a szitiben, és a kiscsajok magukalá pisilnek a bmw propellertől? Ha erre gondolsz, akkor ezt nem irigylem.
(megjegyezném, hogy az enyémbe került sperr, és aktívan ki is használom, és nem csak a diszkó előtt a porban pörgésre )
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''