- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mephi666 #60718 üzenetére
15 éve egyterűzök, 1,7T-s autókkal.
Nem gondolnám, hogy külön kellene vizsgázni ilyenekből.
Szerintem egyedi felelősség.
Persze nem árt, ha felhívják a figyelmet , hogy azért ezeket célszerű másképp kezelni.
De akkor meg a 300LE felettieknél B++, 500 felett B+++... vajh' hova vezetne ez?
Értem én, hogy próbálkoznak kicsit racionalizálni, esetleg valami intézkedést kirakni az ablakba, hogy csökkentsék a halálos/súlyos balesetek számát.
Másrészt viszont 1.2T-s autóval is lehet súlyos balesetet okozni, amikor pont a nagy nehéz autó biztosít nagyobb védelmet.
Há' nemeccerű' gondolkodás ez.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF