Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    Többen ellenérzésüket fejezték ki, amikor az autósok terheit állítottam szembe az autó nyújtotta előnyökkel, és a szmogriadó korlátozásokkal.

    Félre értés ne essék: összességében nincs bajom a szmogriadó létével. Sőt, felőlem permanensen minden hónapban lehetne tartani egy 6-8 napos ciklust, amikor felváltva közlekedhetnek az autósok. A problémám azzal van, hogy ez is magyar módra lett megcsinálva. Átgondolatlanul, inkorrekten, fatökűen, érdemi eredmény nélkül. Ugyanis a szmogriadó célja a károsanyag-kibocsátás csökkentése. Ezt ez a szabályozás nem éri el. Viszont újabb lehetőségeket nyit a baszogatásra. Nekem ez a bajom.

    A vonatkozás meg megint botrány,ugyanis tekintsünk egy páratlan számú napot:
    - Az 1.4 turbódízel nem közlekedhet, páros a rendszáma
    - A 3.0 turbódízel igen, mert a forgalmiában Euro V plecsni van, mindegy mi a rendszáma
    - A Smart FT, a Honda City a viszonylag tiszta motorjaikkal baszhatják, páros a rendszám
    - A Wartburg, ha páratlan a rendszáma, mehet
    - Az IFA is
    - A Lexus LS600h is, habár abban egy V8 dolgozik

    A BKV gépparkjáról ne beszéljünk, a rendőrök a fokozott ellenőrzés mellett többet autóznak. A politikusokra ez sem vonatkozik.

    Ez mind-mind azt támasztja alá, hogy a célt ugyan nem értük el, de lehet büntetni.

Új hozzászólás Aktív témák