- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Fotók, videók mobillal
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
madrac
őstag
válasz pit stop #9461 üzenetére
Ez valószínűleg így is van, de ez az egész céget és annak minőségpolitikáját minősíti, az teljesen mindegy, hogy azzal pont a tróger Béla foglalkozott. Ha ilyen komoly esélyei vannak az embernek arra, hogy pórul járhat, és bukhatja a 80-100.000 ft-os telefonját, azért csak elgondolkodik az ember. Én egy olyan változatot valószínűbbnek tartok, hogy nem 1-2 ember hozzáállásáról szól a dolog, mert ahhoz már túl régóta megy így ez náluk, és sok ilyen publikált eset történt, hanem egyszerűen azért van így, mert mondjuk megvan határozva egy mennyiség, hogy mennyit akarnak javítani, és a többit ilyen-olyan indokkal visszadobják. Hozni kell a számokat. Csak amit ők csinálnak az már büntető törvénykönyvi passzus, és visszaélnek azzal, hogy a tulajdonos a leadott készülékéről utólag nem tudja bebizonyítani, hogy az a nem rendeltetésszerű hiba, sérülés, nem nála keletkezett. Pedig van egy olyan gyanúm, hogy ilyen esetben a cégnek kellene bizonyítania, hogy a felhasználó volt a hibás, és szerintem olyan joga sincs egy szerviznek, hogy megvonja az egész garanciáját a készüléknek, vagy megtagadja a szervizelést olyan álindokkal, hogy nincs ott minden tartozéka. Ez nonszensz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen