Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    addikt

    Sziasztok. Ugyan még csak később tervezném (~jövőre) az autócserét, de forgalomban megakadt a szemem a CX-3-asokon. Néztem a motorválasztékot, és nem igazán láttam pl turbós benzinest, dízelekről meg nem tudok semmit. Mit érdemes tudni a típusról, ami tesztekben nincs eléggé kiemelve v említve?

    Kis előzmény: 1.5 év hibridyarisozás után tavaly júliusban átültem egy jetta 2.0crtdi & olajos dsg bódéba, de a kezdeti öröm hamar alábbhagyott, szeptemberben már bekerült a szigetelőanyag az ajtókba, kerékjárati ívekhez, de a szélzaj - gördülési zaj (16" michelin CC 2 205/55) továbbra is durva, pedig exkluzíve zajvédelemmel vezetek, de egy 2-3 órás út után így is kell pár óra, mire feltisztulok és beszámítható vagyok (NB: pályán 120-körüli utazótempót tartok, a zajterhelés minimalizálása-üzemanyagtakarékosság végett). A hossz miatt viszont mindenképp kisebb autóba szeretnék átülni (A "miért nem vetté' golfot kérdésre egyszeru a válasz: mikor nézelődtem, kb 1M ft felára lett volna hasonlóan felszerelt golf VII-eseknek, nem akartam annyi prémiumot rádobni)

    Mennyire jól szigeteltek e CX-3asok? Mit kell tudni az automata váltójukról? (MT-vel nem szeretnék autót venni). Nyilván a ~510 literes hosszú csomagtér után a csomagtartó picike lesz, de ritkán szállítok nagyobb csomagokat. A koncepció az lenne: egy autó, ami a 4.65 méteres szedántól rövidebb, nem szélesebb (a CX3 még keskenyebb is egyébként) és azért nem annyira nagyon magas (a CX3-hoz írt 1535mm pl. tökéletes).
    Milyen motorral ajánlottak leginkább? Szabad dízellel, ha a jelen autóhasználati szokásaim azzal harmonizálnak főleg? (keveset megyek, ált csak hétvégén indítom be az autót, de akkor akár 2 nap alatt beletekerek 700 km-t is döntően pályán, városban meg nem szeretek vezetni :B ) Vagy csak benzines? Ezekből jól láttam, hogy nem is volt turbos?

    Tehát a fotók-kinézet-beltér-külső méretek alapján jónak tűnik, kérdéses, hogy a belső zajszint milyen (bár úgyis zajvédelemmel vezetek mindenhová, de sajnos hosszú (2 órától hosszabb) úton az "áttörés" így is bekövetkezik, néha elgondolkodom, hogy nem kellene-e még durvább védelem autóba. Mondjuk már kicsit "unom" a jettat, most szedettem rendbe (végighúztam az oldalát garázsbeállón, így fényezés-kozmetika).

    Nagyon mellélő az ember a CX3-al, ha csak egy kis autót szeretne, ami gondmentes-kis helyen elfér, elég 1-2 felnőttnek és 120-125 km per órás tempónál még elviselhető a beltér? : ) Milyen felszereltségi szinttel érdemes ezeket keresni? (radar elol-hátul, kamera, AT a fontos ficsőrök). :R :R

    Bármi észrevételt a típus kapcsán (komfort, kilátás, manőverezhetőség, megbízhatóság, valós-élet használhatóság) szívesen fogadok, & motorokról - váltóról bármi észrevételt. Csak nagyobb biztonságban vagyok így, hogy azért van B & C & D terv is a "hogyantovábbra" :) :)

    [ Szerkesztve ]

    https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

Új hozzászólás Aktív témák