Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    válasz Agyaggalamb #183 üzenetére

    Hú, sok dolgot írtál:)!

    Szvsz a Settler, ahogy írtam is, nem érdemel nagy figyelmet... hadd menjen.
    Az Ironman opció valóban sok játékban benne van, de tényleg csak azoknak, akik ugyanazt még nehezíteni akarják, MoM-ban ugye ilyen nem is kell, mivel minden játék más, és éppen elég nehéz.
    Több egység is lop életet, nem csak a Wraith, a "tehát akkort" azt nem értem. Nincs egyértelmű összefüggés a kettő közt, ha erre gondolsz. Ezt az 50 körös dolgot ezt Egontól hallottam már, én nem használtam még.
    Az AI-ban vannak durvább gondok is, soroltunk már néhányat.

    Banish vs Destroy: attól függ, vannak-e városai, mennyi a manája, és mekkora a Magic Powerja, a limit valszeg az, hogy hány kör alatt tudna visszajönni. Legalább is a saját példámon okulva így tűnik.
    Ha elad mindent a városaiban, jó eséllyel visszajön a pénzt manára váltva anélkül is, hogy nódja lenne. Ezért kell gyorsan városokat foglalni banish után.

    Planeshift nem lehetett rajtuk azt hiszem, max Planar Travel. A többinek látom értelmét. Idézett lényen mondjuk tényleg fura egy Heroism:)!

    "a sárkány is csak ember" - oxox

Új hozzászólás Aktív témák